Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340406 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #90 : 25.10.2008 12:00:45 »

Vaikka jokaiseen merkkiin vaikuttaa edeltävä merkki ja se reagoi siihen, Oinaalla, paraatin etummaisella, on suhteellinen vapaus valita vasemman tai oikean käden tie. Siksi ne, joissa henkilöityvät merkin tienraivaajan piirteet, pitävät erityisesti kiinni mahdollisuuksistaan harjoittaa omaa päätösvaltaansa, sillä he vaalivat sitä itsenäisyyden kipinää, joka tekee heistä erillisiä, itse itsestään määrääviä yksilöitä. ... Henkisesti kehittynyt Oinas oivaltaa, että hänen valinnan vapautensa riippuu suuresti hänen älyllisistä kyvyistään. Kaikki alkaa ideasta, ja siinä määrin kuin hän käyttää päätään, hän vauhdilla etenee. - Marcia Moore ja Mark Douglas (Astrology, The Divine Science).

Puhtaasti henkisessä mielessä Oinas on vanhojen muotojen rikkoja, uusien ideoiden inspiroija, ajatusten pioneeri, joka hakkaamalla raivaa tiensä rappeutuneiden ennakkoluulojen, illuusioiden ja teeskentelyn viidakon läpi halutessaan puhdistaa tien metsän sydämessä kirkkaasti loistavaan totuuteen. Oinas antaa kaikenlaista rohkeutta, fyysistä, moraalista, henkistä; ja sellaista innostusta asiaan, joka tuottaa heikkojen puolesta taistelevat... - C.G.M. Adam

Sisäisellä tasolla orientoituu intuition avulla ja tämäntyyppinen tajunta on täysin tietoinen yksilöllisten ihmisolentojen 'erikoislaatuisuudesta' eikä voi pidättyä ilmaisemasta itseään niin täydellisesti kuin mahdollista. ... Oinas haluaa riippumattomuutta eikä ole juuri kiinnostunut toisten vtoimista, mutta kukaan ei saa sotkeutua heidän omiin toimiinsa ellei halua kohdata Oinaan kuuluisaa temperamenttia. - Arthur Dione

Luulen itse asiassa, että oinaan usein röyhkeä käytös liittyy pinnanalaiseen kalamaiseen herkkyyteen, jota hän yrittää piilottaa olemalla melko hävytän, aivan samoin kuin kaikki peitämme haavoittuvan puolemme. - Marion March

Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #91 : 25.10.2008 12:18:30 »

Nyt eppana laitoit tulemaan rautaisannoksen asiaa oinaasta 2funny 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #92 : 25.10.2008 17:25:27 »

Onko vielä piirakkaa?
Tulin töistä ja matkalla soitto  oinas isältä, joka oli kaikkea muuta kuin taas tyytyväinen  oinas tyttäreen.
 Huh
Voitte varmaan kuvitella, kuinka pitelin viimeisistä järjen rippeistä kiinni ja pysyin tyynenä  crazy2 Tajus yskän, kun sanoin muutaman kerran, että voi omalla vastuulla kutsua minua mukulaks... ei tyhmä äijä  :Smiley Ollaan oltu sarvien kalistelu sessioissa ennenkin...
...Mutta voi V***U kun korpee  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Vetäsin p****et kans olalle nyt, kun ollu muutoinkin aika PÖH viikko... mutta kun ei voi... huomenna oltava skarp heti aamusta. *syvä huokaisu* ja alistuu kohataloon, menee saunaan ja syömään jotakin hyvää  Wink Eli keino nro.2.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #93 : 25.10.2008 18:35:37 »

Niin omasn iskäni kohdalla en tiedä kartasta muuta... enkä jaksa kysellä. On mikä on... toisaalta taas voi olla hyvin aukaisevaakin... ehkä...
Todellisuudessa järjestään kaikki  aurinko oinas miespuolisina saa  minun sappeni kiehuun hyvin herkästi. Onko asetelma sitten sukupuolisuudesta johtuva, kun kummatkin ovat niitä etujoukkoja ja niitä, jonka tahdissa letka kulkee  Cheesy
Huomaako, että alkaa tilanne mennä ohi? ...pesulle, ruokaa ja nyt napsu nenän alla...  angel
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #94 : 26.10.2008 07:31:34 »

Mun isä on kanssa  oinas Muutoin en oo hänen karttaansa katsonut, mutta sen voin taata, että häneltä olen luonteeni perinnyt.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #95 : 26.10.2008 12:11:26 »

Täysin samoin täällä ja niinhän kohdallani onkin, että ne ärsyttävimmät piirteet ovat niitä jotka löydän itsestänikin  buck2
Ehkäpä iskäkin kokee niin, vaikka joskus tuntuu ettei noilla miehillä ole aivoja millä ajatella...  :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #96 : 26.10.2008 12:19:28 »

Moralialla kyllä on suvussa tuota  oinas:sta. smitten

Ja välillä ihan itsekkin kauhistelen hyvällä tavalla, että mitenkä paljon musta ylipäänsä irtoo ruutia. Ja ne kauniit kirosanalauseeni Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #97 : 26.10.2008 12:24:03 »

hmm... jännä juttu  idiot2 Eikös AM ole myös  oinas iskän tytär, mutta oliko hän myös  oinas ? Ei muista...

Mutta uskon, että  oinas parhaiten osaa ottaa  oinas lapsukaisen omituisuudet niin, ettei niistä tehdä numeroa  smitten
Yksi tyttäristäni  aurinko kaksoset on kuin minä monin tavoin... yhtäläisyys löytyy mc  skorpioni ja ic  harka ja dc  kaksoset (pienillä aste eroilla, mutta kuitenkin) Mutta selkeä yhtäläisyys on  askendentti jousimies
Karttojen suhteen huomaan minulla olevan siellä tyhjää, missä hänellä on ruuhkaa ja päinvastoin... taatusti erilainen elämä  :Smiley vaikka samaa löytyykin... tämä onkin sitten äidin syytä muistaa  Cheesy
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #98 : 26.10.2008 12:32:17 »

Meidän suvusta ei löydy läheltä muita  oinas:ta, isipappa on  leijona ja äiti harka.  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #99 : 26.10.2008 13:05:23 »

Mitenkäs teillä oinaat on sen "oman akun" lataaminen? Mulla on se on yleensä sunnuntai päivä; silloin en tee mitään isoja juttuja. Olla öllötän vaan Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #100 : 26.10.2008 15:13:32 »

Onnea vaan... jostakin olen ymmärtänyt, että parhain sexsuhde syntyy kahde  oinas väliin... jos on ottaakseen tuulta purjeisiin  smitten
Toisaalta, parhaat ihmiset maanpäällä ovat toiset NAIS  oinas  smitten smitten
...pääsisköös helpommalla rakkaudessa jos vaihtas joukkuetta...  :Smiley

Miten lataan akkuni  idiot2 En minä tiedä!  Shocked
Aina on menossa ja tulossa, mutta aina pitää olla kontakt ystäviin, työn mielekästä, hyvää ruokaa, omaa aikaa, jotakin mitä odottaa ja minkä eteen tekee töitänsä ja hyviä muistoja takataskussa (mieluusti lähimenneisyydestä)  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #101 : 26.10.2008 15:21:03 »

Onko oinas noin hyvä Shocked Wink

Ja käykö kahdella oinasnaisella noin hyvin yksiin - itseasiassa käy smitten smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #102 : 26.10.2008 15:26:13 »

PARAS  smitten
( ...hyvänä päivänä ja silloin kun itse tahtoo ... 2funny)
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #103 : 26.10.2008 15:28:03 »

Uuh jeah, niinhän Kide?? Wink

Tässähän alkaa jo ihan käymään kuumana... smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #104 : 26.10.2008 15:41:28 »

Anna palaa vaan, sisko  smitten
Taitaa tuo myrsky vaan kuumentaa kuumien sisuksiä... samat kutinat, mutta hmmm... lapset "haittaa"  2funny täytyy kiltisti kärvistellä ja odottaa iltaa  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: