T-H
|
|
« Vastaus #105 : 26.10.2008 15:51:15 » |
|
Kärvistely tuntuu pahalle - ei kivaa! Ja mikä jännintä tässä on, on se, että mitenkä seksuaalis virittäinen juttelu toimii ihan kympillä oinasmiehen kanssa. Ihan voin tuntea joka solulla. Nyt on kyllä pakko mennä lataamaan akkuja, eihän näitä puheita muuten enää jaksa
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #106 : 26.10.2008 15:55:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #107 : 26.10.2008 16:14:43 » |
|
Minkä merkkisiä teidän kumppanit ovat? Itselläni on neitsytmies kaurisnousuisena , tosin itsekin olen neitsytnousuinen. Hän on vaan ihan paras
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #108 : 26.10.2008 16:20:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #109 : 27.10.2008 07:51:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #110 : 27.10.2008 08:02:14 » |
|
Te jotka ootte parisuhteessa, tai suhteessa jossa ei asuta yhdessä niin vetäydyttekö oikkuliinit välillä pitkiksikin ajoiksi omaan rauhaan? -Itse tykkään hävitä välillä omaan maailmaani ihan jo säpinävaiheen ollessa päällä. Tykkään siitä, kun mies joutuu suorastaan huhuilemaan että missä olen! Kyllä, 10 vuoden suhde mieheni kanssa ja eri asunnot ja omaa aikaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #111 : 27.10.2008 09:18:29 » |
|
Ymmärsin eka, et mustikoituminen = on kuin mustikka. No joo, tulla mustasukkaiseksi, vai tajusinko taas väärin? No se on arki ja maanantai! Senkin höpönassukka oikkuliinat tai kaikenkarvaiset oikuttajat
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #112 : 27.10.2008 10:00:06 » |
|
Kaipaan kyllä omaa rauhaa ja teen välillä irtiottomatkoja vaikka saman katon alla asutaankin. Mies ja lapset jäävät kotiin silloin. Oma rauha on meikäläiselle elinarvoisen tärkeää, muuten musta tulee .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #113 : 27.10.2008 10:01:38 » |
|
mistäs innostuitte miettimään itseänne, oinaat
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #114 : 27.10.2008 10:13:58 » |
|
DolceVita: Olen kuullut muutaman muunkin oinaan ottavan itselleen irtiottoa arjenhulinasta. Hyvältä kuulostaa!
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #115 : 27.10.2008 10:33:57 » |
|
mistäs innostuitte miettimään itseänne, oinaat Peilistä :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #116 : 27.10.2008 10:42:00 » |
|
Joo tutulta kuulostaa. Minä tartteen ihan säännöllisesti irtiottoja. Tulee sellanen kumma tunne sisälle, jonkinlainen kaukokaipuu, että tarviin repäisyn tähän hetkeen...tarkoittaa omaa aikaa ja omistautumista vain itselle. Ja mulle olis luultavasti kaikista paras ratkaisu elää suhteessa, joissa molemmilla on omat asunnot. Voisin kuvitella olevani loppuelämän tällaisessa suhteessa, koska mua alkaa jossain vaiheessa yleensä ahdistaa toisen vaatimukset ja sitomiset...huh..ajatuksin kylmää.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #117 : 27.10.2008 10:45:17 » |
|
mistäs innostuitte miettimään itseänne, oinaat Peilistä : Juuri näin. Peilikuva toden kertoo. :
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #118 : 27.10.2008 10:48:19 » |
|
Joo tutulta kuulostaa. Minä tartteen ihan säännöllisesti irtiottoja. Tulee sellanen kumma tunne sisälle, jonkinlainen kaukokaipuu, että tarviin repäisyn tähän hetkeen...tarkoittaa omaa aikaa ja omistautumista vain itselle. Ja mulle olis luultavasti kaikista paras ratkaisu elää suhteessa, joissa molemmilla on omat asunnot. Voisin kuvitella olevani loppuelämän tällaisessa suhteessa, koska mua alkaa jossain vaiheessa yleensä ahdistaa toisen vaatimukset ja sitomiset...huh..ajatuksin kylmää. Itselläni ihan tällain samanlailla ajatus menee kuin sullakin. Ei siihen ole vain mitään syytä, että miksi näin. Jostain maa-tai vesimerkistä voi kuullostaa kummalliselta tällainen touhu.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #119 : 27.10.2008 12:40:15 » |
|
Onko teillä muilla suklaaseen samanlaista himoa kuin mulla? Kun suklaatahan voi sulattaa esim kastikkeeksi vesihauteessa ja sitten sivellä omaan vartaloon... *hähää* Myönnän että olen hiukka sekaisin...
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|