Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340217 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #135 : 01.11.2008 10:26:26 »

Kuutarhan sivuilla oli tällainen oinasta omimmillaan  smitten

Ei kukaan osaa olla niin ylimielinen kuin nuori mies joka on juuri löytänyt vanhan idean ja luulee sitä omakseen. - Sydney Harris

Elämä on liian lyhyt, ja haukotteluun tuhlaamaamme aikaa emme saa koskaan takaisin. - Stendhal

jos kohtalo on sitä mieltä, että sinun on ehdottomasti hävittävä, anna sille kuitenkin kunnon vastus. - William McFee

Kun sinun tekee mieli vastata tuleen tulella, muista, että palokunnat käyttävät tavallisesti vettä. - S. Hayakawa

Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, JA HETI! - Oinaan rukous

Miten paljon elämästä meneekään hukkaan odotellessa! - R. W. Emerson

Ei ole konstikaan olla rohkea, jos ei pelota. - Tove Jansson

Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. - Hugo-peikko

Ihania  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #136 : 01.11.2008 12:31:38 »

Olkaa hyvät  smitten

Kysymys: Kun pelaat, miten pelaat? Esim. urheilulajeja..onnistuuko joukkuelajit vai vain yksilö? Entäs lautapelit?

Joukkuelajit onnistuu allekirjoittaneella, jos en oikeastaan edes pahemmin pidä niistä..Jos taas pidän, suostun vain joskus, koska muiden mokatessa saavat kuulla kunniansa  Tongue
Joka torstai käy ihana porukka keilaamassa (sitä rakastan), mut en voi mennä koska samalla radalla on aina enemmän kun 2-eli ei kerkee heittämään tarpeeksi  tickedoff 2funny.

Lautapelien kanssa vähän sama juttu..ja jos pelataan esim. aliasta, suostun vain jos joukkueeseeni (HUOM. MINUN joukkueeseeni  :Smiley knuppel2) tulee sellaisia ihmisiä joiden kanssa tiedän puhuvani samaa kieltä!
Yksilöpeleissä en todellakaan pidä häviämisestä ja jos niin sattuu käymään vaadin aina uusintaa  Grin.
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #137 : 01.11.2008 12:41:59 »

Nuorempana esim pesäpallo oli yks laji minkä räjähtävyydestä pidin. Jumankauta kun teki mieli singota pesäpallo niin kauas kuin vain käsistä voimaa lähti. Smiley Keilailusta tykkään myös, sen harvan kerran kun käyn keilaamassa. Sulkapallo on kanssa mukava laji mitä on tullut etenkin nuorempana kanssa harrastettua. Korttia tai lautapelejä en tykkää pelailla.

Yksilölajeista nyt lenkkeily menee kait siihen kategoriaan.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #138 : 01.11.2008 12:49:46 »

Pesäpallo  smitten
Aina kolmospesällä ja lyönneissä kaksi vaihetta..1) ohi 2) lähes-tai täysin takalaiton  2funny
tallennettu

Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #139 : 01.11.2008 13:46:06 »

Kysymys: Kun pelaat, miten pelaat? Esim. urheilulajeja..onnistuuko joukkuelajit vai vain yksilö? Entäs lautapelit?

Mieluiten yksilölajit. Ehdoton ykkönen on biljardi, heitin aikoinaan myös dartsia (=pubitikkaa). Tykkään myös pokerista, sökö varsinkin on huippupeli. Pelaan tarvittaessa rahasta, mutta ei ole mitenkään välttämätön kiihoke. Minä pelaan voitonhurmasta!  Grin Kesällä maistuu petankki puistossa.

No lautapelit on kanssa mukavia. Alias joo, mutta taitaa se suosikki edelleen olla Trivial Pursuit!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #140 : 01.11.2008 17:21:47 »

Sanoivatpa muut mitä tahansa, oinasnainen on todellinen nainen; mielenkiintoinen, mieltäkiihottava ja intohimoinen. Rakkaudessaan hän on yhtä ehdoton ja konstailematon kuin muillakin elämänaloillaan. Hänen kanssa ei pelleillä eikä pelata mitään pelejä. Ja vaikka hän yllättäen onkin perso imartelulle, hän on kuitenkin realisti ja huomaa nopeasti milloin imartelu ylittää hyvän maun rajan. Oinasnainen tietää tarkkaan omat vahvuutensa ja koska niitäkin on runsain mitoin, hän ei ymmärrä, miksi mies ei laulaisi ylistyslauluaan vain siitä mikä on totta.

- Mitäs sanotte omalla kohdalla tästä kuvaelmasta? Smiley

Voin itseni lukea tuohon kuvaukseen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #141 : 01.11.2008 17:49:00 »

Kun Byron kirjoitti, että “miehen rakkaus on erillään hänen elämästään, mutta naiselle rakkaus merkitsee itse olemassaoloa”, hän unohti oinasnaisen. 

OINASNAINEN EHKÄ LUULEE, ETTÄ RAKKAUS MERKITSEE KOKO HÄNEN ELÄMÄÄNSÄ, MUTTA HÄN ON LIIAN ELINVOIMAISESTI YMPÄRILLÄ OLEVAN MAAILMAAN KANSSA JA OMAN ITSENSÄ PAULOISSA, JOTTA SE MERKITSISI ELÄMÄN ALKUA JA LOPPUA. HÄN OSAA TULLA TOIMEEN ILMAN MIESTÄ PAREMMIN KUIN KUKAAN TOINEN NAINEN.

TULLA TOIMEEN ILMAN MIESTÄ EI OLE TIETENKÄÄN SAMA ASIA KUIN TULLA TOIMEEN ILMAN ROMANSSIA. OINASNAINEN TARVITSEE AINA UNELMIENSÄ SANKARIN, JOTA HÄN VOI IKÄVÖIDÄ SISIMMÄSSÄÄN. SANKARI VOI OLLA KAUKANA POISSA JA KAUKAISILTA AJOILTA  -TAI VAIN NÄKÖ -JA KUULOETÄISYYDEN PÄÄSSÄ, JOSSAKIN HUOMISEN USVASSA  -MUTTA HÄNTÄ OINASTYTTÖ AJATTELEE HUHTIKUUN SATEIDEN AIKAAN. SANKARIMME VAIVAA HÄNTÄ ENSILUMIEN AIKAAN, KUN HÄN KUULEE TIETYN LAULUN TAI NÄKEE SALAMAN ISKEVÄN. MUTTA VAIKKA HÄN IKÄVÖIKIN, HÄN EI KAIPAA MIESTÄ KOVASTI, JOS MIES EI OLE FYYSESTI LÄSNÄ. HÄN ON SITÄ MIELTÄ, ETTÄ TEKIPÄ MIES MITÄ TAHANSA, HÄN ITSE PYSTYY PAREMPAAN.

OINASTYTTÖ AVAA OVET ITSE. HÄN PUKEE MYÖS TAKIN PÄÄLLE ITSE, TAITELEE OMAT TAISTELUNSA, VETÄÄ TUOLIN ESIIN ITSE, OTTAA TAKSIN LENNOSTA JA “SYTYTTÄÄ” SAVUKKEEN ILMAN MIEHISTÄ APUA. HÄNESTÄ ASIAT HOITUVAT NOPEAMMIN, JOS NE TEKEE ITSE. TÄMÄ EI TIETENKÄÄN SOVI KOVINKAAN HYVIN YHTEEN MIEHEN HAAVOITTUVAN EGONSA KANSSA. MARSTYTTÖ OTTAA PÄÄTTÄVÄISESTI OHJAT KÄSIINSÄ JA PANEE TUULEMAAN, JA TÄHÄN SISÄLTYY MYÖS ALOITTEIDEN TEKEMINEN RAKKAUDESSA. KAIKISTA AURINKOMERKEISTÄ JUURI OINASNAISET KAIKKEIN LUULTAVIMMIN ALOITTAVAT KOSISKELUN, ETENKIN JOS MIES HITUROI TREFFIEN SOPIMISESTA. JA TASAN NOIN VARHAISESSA VAIHEESSA VOITKIN TURVALLISESTI NÄYTTÄÄ TUNTEESI  -KUN HÄN ON ANTANUT LUVAN. ENNEN SITÄ OLET HEIKOILLA JÄILLÄ. OLE HYVIN VAROVAINEN LÄHESTYESSÄSI OINASTYTTÖÄ. HÄN HALUAA OLLA JOHTAJA RAKKAUSSUHTEESSA, SINUN ON PARASTA OLLA VARMA SIITÄ, ETTÄ HÄNEN SYDÄMMENSÄ ON TURVALLISESTI TASKUSSASI, ENNEN KUIN YRITÄT HALATA JA ANTAA HYVÄNYÖN SUUKON. MUUTEN HÄN SAATTAA YRITTÄÄ ISKEÄ NAPAKAN OIKEAN KOUKUN LEUKAASI JA JUOSTA PAKOON KUIN SÄIKKY PEURA.

ÄLÄ KÄSITÄ VÄÄRIN. SYYNÄ PAKENEMISEEN EI OLE SIVEÄ SÄÄDYLLISYYS. EI HÄN PELKÄÄ INTOHIMOISIA AIKEITASI. NIISTÄ HÄN KYLLÄ SELVIYTYY. HÄNEN PAKONSA JOHTUU SIITÄ, ETTÄ HÄN PELKÄÄ JOUTUVANS TEKEMISIIN PALVOVAN ORJAN TAI HELLYYDENKIPEÄN KOIRANPENNUN KANSSA. KUMPIKIN SAISI HÄNET IKÄVYSTYMÄÄN KYYNELIIN SAAKKA. OLE LEVÄPERÄINEN, PIDÄ HÄNTÄ EPÄVARMUUDESSA JA VOI KÄYDÄ NIIN, ETTÄ HÄN PUOLESTAAN AHDISTAA SINUT NURKKAAN.

OINASNAISTA KIEHTOO AINA MIES, JOKA VASTUSTAA HÄNEN VAIKUTUSTAAN. HÄN EI VOI YMMÄRTÄÄ, MIKSI HÄNEN ILMEINEN CHARMINSA EI VALLOITA TÄTÄ MIESTÄ. SITTEM OINASNAISEN MARSEGO TEKEEKIN KAIKKENSA NÄYTTÄÄKSEEN OLEVANSA HALUTTAVA, VAIKKA HÄNELLÄ EI OLISIKAAN KESTÄVÄÄ KIINNOSTUSTA TÄHÄN MIEHEEN.

SCARLETT O´HARA ON MARS -VAIKUTTEISEN NAISEN PERIKUVA. SCARLETIN TAVOIN OINASTYTTÖ KERÄÄ JALKOJENSA JUUREEN JOKAISEN SAATAVISSA OLEVAN MIEHEN SADAN MAILIN SÄTEELLÄ JA SAMANAIKASESTI HÄN SYDÄMMESSÄÄN IKÄVOI SITÄ AINOAA MIESTÄ, JOTA HÄN SYYSTÄ TAI TOISESTA EI VOI SAADA.

smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #142 : 01.11.2008 17:51:37 »

Oinaan luonne

Alistuu vain omaan --- on dynaaminen --- ei materialisti --- ei pidä rutiinista --- energinen --- ennakkoluuloton kokeilija --- eteenpäinpyrkivä --- etsii uusia ratkaisuja ja toimintamalleja --- idealistinen --- johtajuuden ottaminen --- lyhytjännitteinen --- maskuliinista energiaa --- nopea päättäjä --- omaperäinen --- optimistinen --- ottaa riskejä --- peräänantamaton --- pioneeri --- rajojen rikkoja --- rauhaton --- rohkea --- seksuaalisesti latautunut --- tahto-ihminen --- toimelias --- tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa (johtaja) --- uhrautuva --- uudistusmielinen

- Mitäs näistä luonteenominaisuuksista teistä löytyy? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #143 : 01.11.2008 21:47:53 »

Ei  Angry yök, joukkue pelejä  buck2
 2funny
...ts. ei kästä, että joku muu käskee ja vielä vähemmän jos häviää jonkun takia...  2funny
Itse jos sitten jossakin kaksin pelissä häviää, voi mennä metsään takomaan päätä puun kylkeen  uglystupid2

Aivan ihania juttuja muuten oinahista  smitten Ja ihan aikuisten oikeasti kiva ja terveellistä tajuta olevansa jonkun muun kanssa yhtä omituinen naiseksi. Koko ikänsä kuullut, kuinka sitä ja tätä... ei jaksa edes toistaa  Lips Sealed
RAKASTAN TEITÄ  smitten

Th -kaikki löytyy, vaikka aina en jaksa ajatella positiivisena piirteenä em.johtajuuden ottaja, pioneeri tai rajojen rikkoja  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #144 : 02.11.2008 06:10:06 »

Kide: Mulla ei ollut koskaan lapsena toista oinasystävää, kaikki oli muita aurinkokunnan edustajia. Usein sain kuulla, kuinka olen hökelö tai ota hei ihan rauhassa. Hyvässä mielessä kuitenkin. Nyt aikuisiällä on oinasystäviä ja kyllä olen tavattoman iloinen siitä kaikesta kuinka samanlaisia Me Oinaat voidaan olla. Oikeestaan aloin kaipaamaankin (salaa) Oinasystäviä elämääni. smitten

Hyvin olen aina tullut juttuun ja toimeen Kaksosten, Leijonien ja Jousimiesten kanssa, nyt myös Skorppamerkin kanssa.

-Scarlett O´Hara muistetaan Tuulen Viemää sarjasta. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #145 : 02.11.2008 06:15:43 »

Oinaan luonteenpiirteet mitä jo aiemmin laitoin, voin löytää kaikki nuo itestäni. HUOM! Välillä voi olla kiikunkaakun tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa, sillä se on pitkälti kemioista kiinni; Kun synkkaa niin sitten synkkaa ihan kunnolla, jos taas ei synkkaa niin ei sitten.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #146 : 02.11.2008 09:09:29 »

Uus kyssäri tyttösille!

- Leikkaako teillä kuin hyvin äly; (aamusta alkaen pitkälle iltapäivään ja sitten illalla ei sitten enää niinkään)?

Kuulun itse tuohon aamuihmisiin, joilla leikkaa kuin veitsi. Herään yleensä jo klo 06.00. ja se on sitten menoa. Kaikki panokset kun käyttää päivän aikana niin illasta en jaksakkaan oikeen enää mitään Wink Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #147 : 02.11.2008 11:43:03 »

2funny
Mie olen sitten se toispuoli... aamulla ei saa kysyä mitään ja ainakaan odottaa mitään järkevää vastausta  crazy2
Täysin iltaihminen siis, vaikka rakastankin valoa... silloin ei vaan tehdä työtä, vaan ladataan akkuja. Pimeällä voi sitten painaa duunii  Wink
Olenkin syntynyt aamuyöllä... mites te muut? Löytyykö yhtäläisyys virkeystilan ajoittumiseen...  :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #148 : 02.11.2008 11:58:29 »

Jaa`a... oma kokemus oinasnaisista ois, että jos emme jaakaa samaa urosta  :Smiley niin hyvin menee  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #149 : 02.11.2008 12:37:05 »

Olen syntynyt alkuillasta. Jos meidät oinaat laitettaisiin samaan huoneeseen, varmaan puhuttaisiin kuin papupadat (ehkä) ja naurukin vois raikaa.  smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: