Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 391816 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #150 : 03.11.2008 12:20:55 »

Joku (ei tiettävästi virallinen psykologi) väitti toisalla, että Oinaat ovat synnynnäisiä narsisteja!?

- Laittakaapa mietteitä tästä esille.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #151 : 03.11.2008 19:58:40 »

Niin no, en oikeastaan menis kieeltämäänkään moista väitettä  :Smiley
Jotta voi viedä jotakin asiaa eteenpäin, täytyy olla tietyllä tapaa itse varma oman näkemyksen oikeellisuudesta ja paremmuudesta.
 angel
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #152 : 04.11.2008 06:41:51 »

No näinpä. En tiedä, luullaanko siitä jos oinas ilmaisee itseään; Minä olen, Olen niin ihana, tai esim kyllä Minä tiedän sanailmaisuin. Oikeestaan yks ja sama; joka on hiukka narsistinen tai sitten ei ollenkaan.

Jatketaan Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #153 : 04.11.2008 09:01:01 »

Saturnalia - olet oikeassa sana liitetään yleensä sairaanloiseen muotoon, jota en myöskään lähtisi  oinas kohdalla yleistämään. Toisaalta taas aika moni meikäläinen saa kuulla kuinka tunteeton, itsekäs, kylmä yms on., kun ei alistu muiden riepoteltavaks tai yleisiin normeihin... varsinkin naiset ja tytyöt  Sad
Mies  oinas tämä piirre lähinnä nähdään positiivisena piirteenä, johtaja aineksena  :Smiley ja moni mies onkin ns.tasapainoisempi, kuin nais  oinas
...vaikka sitä kautta (minun mielestäni) ärsyttävämpiä ja puolisoina aivan järkyttäviä sovinisteja...
Näenkö siis itseni sellaisena kuin olisin, jos munat ois mukana ja kehon ulkopuolla  :Smiley Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #154 : 04.11.2008 09:13:01 »

Uskon että tässä ajetaan takaa sitä kuinka Oinas puskee vaikka tiileskiven läpi ja vähät välittää muista; kunha oma minä on vain esillä.

-Okei osittain totta, mutta itse en ole niin kylmä etten voisi muista ihmisistä välitää jotka jollain tapaa vaikuttavat elämääni. Aloin tässä sitten pohtimaan, että narsisti voi olla loppujen lopuksi hyvin yksinäinen ihminen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #155 : 04.11.2008 09:21:22 »

Niin on moni johtajakin... korkeella on aina yksinäistä, seurana vain toiset jotka odottaa koska sinun jalak lipsuu  Undecided Pyramidin huipulla on noita paikkoja niin vähän... onneksi olen juurella ja suunta aina ylöspäin  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #156 : 04.11.2008 09:24:53 »

Kide: Hyvä asenne sulla.

Ja hei, sulla on loistava toi avatar; kipuat aina pikkuhiljaa kohti kiteen huippua Wink 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #157 : 04.11.2008 11:33:09 »

Tuota noin, en ihan tarkoittanut johtajuutta, yksin huipulla olemista josta vois narsistisuus tulee esiin.

Yleensä oinas on johtajamainen ja saattaa helposti jyrätä toiset allensa.

Jäämiseen ja lähtimiseen, missä suhteessa/asiassa?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #158 : 04.11.2008 17:02:25 »

Cheesy
Tuuli-Hiuksissa... joo´o  Grin Harmi kun noi kiteiden pinnat ovat niin liukkaat, että aina välistä tupsahtaa peffalleen taas ruohonjuuri tasolle  :Smiley 2funny Ja eikun kunnon ärräpäät ilmoille ja pari nappakkaa potkua kiteen kylkeen... ja uudestaan!
 angel

Läheteminen ei tuota minkään sortin tuskaa, silloin kun tahdon lähteä. Mutta en edes halua ajatelle, mitä tuskaa kokisin, jos vaikka pakolaiseksi pitäis ruveta  Cry
Jääminen hieman samoin...  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #159 : 05.11.2008 09:24:08 »

Kide: Jeps 2funny

Jään vain jos on hyvä pakko siihen, lähteminen voi olla taas kipeämpi paikka. Jos ajatellaan et pitää lähteä jostain rakkaasta paikasta ikihyväksi. Cry
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #160 : 05.11.2008 12:31:03 »

Johtajuus on kyllä aika hankala juttu, toisaalta se sopii mutta ei ole kiva olla yhtäkkiä se muukalainen ja etäinen persoona. Se tuo juuri tota yksinäisyyttä ja eristäytyneisyyttä, ne muut pitävätkin kaikkea mitä sanoo jotenkin auktoriteettisena ja on vaikea tehdä jakoa yksityisminän ja sen johtajaroolin välille. Varsinkin kun johtajaroolissa yrittää selittää jotain henkilökohtaisesta näkemyksestään  Cheesy.

Jääminen ja lähteminen hmm. Ne ovat mulle vain osa elämää, viime aikoina ystäväpiiri on uusiutunut aika toden teolla ja silloin ei voi muuta kuin hyväksyä se kaikki. Silloin jäädään kun jokin asia todella osoittautuu sen arvoiseksi, muuten jatketaan matkaa.
 Mä mielelläni muutan asioita, paikkakuntaa, huonejärjestystä ym, joten yleensäkin muutos on tervetullut asia.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #161 : 05.11.2008 13:33:35 »

No arvataan Smiley

Vauhti ja pyöritystä - ihan leffa ja musiikkityylin Oinasmiehen kanssa.

Mikäs siinä, antakaa vaan palaa Wink

PS. Mulla särkee vaihteeksi päätä ja kovaa - on kuin Haminen kaupunki. Tabut, hyvä jos auttaa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #162 : 06.11.2008 08:51:17 »

oinas herkkä paikka on sarvien välissä  :Smiley smitten Kun sellainenkin täytyy olla...
Itselläni sain pään kuntoon ja kuosiin, kun sain selkäni kuntoon  Wink Nyt pää vaivaa migreenin muodossa pari kertaa vuodessa  Angry mutta onneksi vain niin vähän...

Saturnalia -pidä pulkasta kii, taitaa olla kunnon kyytiä  Cheesy Minkälaiset  askendentti teillä kahdella on? Ja kurkkaappa missä on  venus syntymäkartassa  :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #163 : 06.11.2008 09:43:50 »

Järkky oikeanpuoleisen niskan ja päänkin särky eikun vaan jatkuu... Taas yks lääke piti ottaa... Asiota pitäis jaksaa lähteä hoitamaan.

Oinaan särkyjä ovat juuri päänalueen säryt. Ei onneksi ihan migreenia ole. Lapsena oli todella pahaa migreeniä: oksennusvati sängyn vieressä ja siihen sitten öykittiin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #164 : 06.11.2008 10:35:09 »

DolceVita mainitsit aiemmin, että sulla on vaihtunut ystävät ihan uusiksi. Voinpa sanoa omalla kohdallankin näin - viimeisten 2 vuoden sisällä. Uusi tuli mutta ne meni koska ei niitä huonoja suhteita ollutkaan tarkoitettukaan kestämään. Sitten on nämä uudet, hyvät ystävät joitten kanssa pyyhkii hyvin, vaikkei ois nähtykään esim joittenkin kaa puoleen vuoteen. Aina kuitenkin jollain tapaa kuullaan toisistamma. smitten

Mulla on sellainen kuvaus Oinaasta seinällä jossa on kuvattu oinaasta mm näin: Oinaalla on hyvä ja vaihtuva ystäväpiiri. Hän on myös hyvä seuranpitäjä. Hänen seurassaan ei aika käy pitkäksi. smitten smitten smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: