Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 391740 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #165 : 06.11.2008 10:38:07 »

Tuo on ihan totta Tuuli-Hiuksissa Smiley

Olenpa onnekas oinas kun en pode päänalueen särkyjä. Paitsi krapulassa joskus ja influenssassa aivan järkkyttäviä hedareita.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #166 : 06.11.2008 10:42:25 »

No onnekaspa olet, DolceVita.

No itse taas voin sanoa, että olen hyvin onnellinen siitä ettei mulla ole ikinä ollut hammassärkyjä; ei reiän reikää ole ollut ikinä.  Hammassärky kun on kuvailtu myös oinaan vaivaksi.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #167 : 06.11.2008 17:26:40 »

Rakkaudessa siis löytyy potkua  smitten
Mutta olette niin vastakohdat  askendentti ,että tekis mieli kysyä... jotta voisiko se olla täydentävää...  :Smiley
Sinua maailmaan ja ulos kuoresta, kuin taas häntä hieman asettumaan ja ottamaan vaikka vakaampia kursseja  Cheesy
Oma ukkoni oli alkuun kaikkea muuta kuin mitä  aurinko oinas  askendentti jousimies olisi MUKA kaivannut, mutta sensuellia ja kuumaa himoa oli ilmassa...  Cool Niin, voihan tuota koettaa  Cheesy Ja tässä ollaan, eikä edes hiilloksen partaalla  Wink
Välillä kyllä tuntuu, että tuota  aurinko harka  askendentti vaaka saa repiä perässä tai potkia peffalle ja silti mitään ei tapahdu... toisin päin on varmasti miun vauhdin kanssa tekemistä  2funny

Mutta, joo... olen hiljaa... Toivon kuitenkin sylin lämpöä ja hyviä hetkiä  smitten

Sitten rapsutellen sarven juuria, pohdin joudutteko tekemään priorisointia ja kuinka usein? Entä minkä tyyppisiä?
Itse tänään sitten päätin jättää ihku treenit väliin, kun täytyy oikeasti lukea. Olen lukenut kohta koko vk.n kaikki vapaa-ajat ja nyt sitten irrotin vielä lisää aikaa vapaa-ajastani, jotta voin lukea. Koti hommia en ole tehny ja se näkyy  Tongue Olisin varmaan elänytkin riisikakuilla ja kahvilla, jos ukko ei laittais ruokaa  smitten

Point -kun teen, teen sen kunnolla... tai sitten en ollenkaan  police Sama meininki muilla  oinas
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #168 : 09.11.2008 16:12:23 »

Sanokaa mitä mä voin tehdä mustasukkaisuudelleni?

Ihan karseeta kuinka mä voinkaan olla välillä niin mustis...
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #169 : 09.11.2008 16:17:47 »

Tahtoo kuulla myös  Cheesy  2funny

Hyvää toiminta mallia ihmiseltä, joka on yks tuikku silmä ja herkästi flirttaa, mutta sitten onkin ihan mustikka. Ja huomaa kyllä kaikki flirtit joita ukon suuntaan heitellään... onneks on ihan puusilmä toi mun rakas  2funny ei se (muka) huomaa noita tyttösi, jotka ui liiveihin heti kun silmä välttää  2funny 2funny
Uskoo kuka tahtoo  Wink ...mie tahdon...  angel
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #170 : 09.11.2008 16:20:56 »

Oon kanssa aika hulvaton flirttailija mutta itse en kestä jos mies vähääkään flirttailee muille tyttösille tai vaikka se ois lievähköäkin ja vaaratonta.

Siis ihan tosi, hyvä ettei mun tietsikka oo meinannut lentää seinään... Nyrkki paukkuu välillä pöytään ja kirosanat singahtelee...

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #171 : 10.11.2008 17:29:51 »

Flirttailua en jätä koskaan, mutta en sitä toiselle puoliskolleni tahallani tee. Hmm...minulla ei ole kokemusta mustis miehistä. Itseäni tässä pitäis jotenkin torua, tai olla hieman iisimmin, ettei ihan ala hihat palamaan liia pienestä. Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #172 : 12.11.2008 10:38:57 »

Katsoessani Viikkovillitystä ja siitä siiryin sitten tutkimaan transiittilistaa lupaili todella voimakkaita tunteita Sen Oikean suhteen. Suoranaista ruutia ja tykitystä. Voi että Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #173 : 12.11.2008 13:32:08 »

Saturnalia, juuri noin oli mun, eli meidän Oinaiden Viikkovillityksen kohdalla luvattu.

Mulla siis tänään tuon Sen Oikean rakkauden hulvattomuuden suhteen. Mulla on ollut aikamoista haipakkaa nyt parin viimeisen vkon aikana. Voi että smitten

Joka päässä on tuntunut kuin ois Se Oikea. Apua, en tiiä, sillä niin jänskättää tämä tunne Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #174 : 12.11.2008 15:12:56 »

Muistatteko vielä ensi rakkautenne? Perhosia vatsassa, pää pyörällä ja mahakin kuralla tjn?

*hih* Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #175 : 12.11.2008 16:05:40 »

Voi että, kuulostaa ihanelle, Saturnalia. Suorastaan kutkuttavalta ja tiedän tuon tunteen. Ja sydän kyllä nauttii tuosta, voihan nenä Wink Cheesy

Tuntuuko hyvälle sydämmessäsi?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #176 : 12.11.2008 16:11:46 »

Voi itku! Tiedän tuon. Hmm... pidä kumpasetkin miehet jos et voi luopua heistä? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #177 : 12.11.2008 16:16:39 »

Voin oikeen vieläkin tuntea kuinka sieluni sopukoissa ensi ihastukseni tuntui ihanalle. Hitto vie sitä tunnetta. Musta tuntuu, että mä oisin tipahtanut kuin teinitytön tasolle nyt. Tuntuu niin samalle kuin teininä. Onneksi on aikuismainen ote nyt ettei mene ihan... hmmm... Wink smitten

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #178 : 13.11.2008 09:21:29 »

Voi, muistan hämärästi ja tunnen palavasti toisinaan vieläkin tuota ukko kultaani kohtaan  smitten

Nyt on vain niin, että tämä pässinpää on ihan takki tyhjä. Ei ole rakkautta ilmassa, mutta muita suuria tunteita... suurin kait on pelko, että kaikki menee pyllylleen.
Vihaan yli kaiken tunteita, että en hallitse tai en jaksa ts.joudun käyttämään kaikkeni, jotta selviydyn  Undecided
Suurin pelkoni on, että nuo asiat toteutuu jokin kaunis päivä... etten selviytynyt, enkä jaksanut  buck2
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #179 : 13.11.2008 09:25:23 »

Voe hyvä isä nähköön. No Kide, älähän nyt siellä ihan "harmaannu" arjen keskelle.

*taputtaa olkapäälle* smitten

PS. Miten mulla on nyt sellainen tunne, et te tyttöset tartteisitten jonki musiikillisen latauksen päiväänne...
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: