Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340311 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #225 : 21.11.2008 06:53:33 »

Minäkin ostelisin mielelläni kirjoja, eteenkin juuri jonkinlaisia faktakirjoja tai elämänfilosofiaan/esoteriaan liittyviä juttuja. Kirjahyllystäni löytyy tasan yksi romaani ja sekin on siitä poikkeuksellinen, että se on kirjoitettu 1400-luvun loppukymmenien aikana Grin Kaikki muut kirjat ovat tieto- ja teoriakirjoja. Kuu-Rapuna nautin erityisesti historiallisista aiheista. Juurin kävin pari viikkoa sitten kirjakaupassa kuolaamassa historian osastolla uusia kulttuurihistorian teoksia!

Vastapainoksi teorialle ja tieteille on sitten juuri nämä sadut ja sarjikset Grin
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #226 : 21.11.2008 09:02:24 »

Minullekin läheisimpiä ovat eri alojen tietokirjat ja niin ikään tuo hihhulikirjallisuuspuoli, tähän tietopuolesta nauttimiseen vaikuttaa varmasti myös tuo neitsyt-nousuus. Vain harvoja romaaneja löytyy itseltä, kirjastosta sen sijaan on tullut haettua jotain Coelhoa ym mutta sekin on mieltä aktivoivaa. Sarjakuvista minäkin pidän! Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #227 : 21.11.2008 10:23:26 »

Ajattelin joskus hyvin kuumeisesti, että lähtisinkö terveydenhoitoalalle kun sairaalamaailma kiinnosti niin. Jonkin tutkiminen on aina kiinnostanut. Sekös sekoitti pääni osittian hyvälläkin tavalla niin, etten oikeen tahtonut tietää että mitä alkais tekemään. Kulttuuriantropologia voi olla esim avoimessa sellainen mitä vois kiinnostaa. Olen yleensäki hyvin tiedon nälkäinen ja ahmin tietoutta paljon eri jutuista. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #228 : 21.11.2008 11:34:37 »

Mietin sitä kun heimoyhteisöt, etenkin intiaaniheimot kiinnostaa. En tiedä sitten mitenkä noin niinkuin yleisesti sitten kiinnostais muut heimot. Aika suppeeksi taitais vetää. Tiedä sitten sen kannattavuudesta, heikkeneekö kiinnostus. Ei taida olla meidän avoimessa yliopistossa kyseisiä opintoja... :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #229 : 21.11.2008 12:07:40 »

Tarkoitin sitä, että suppeaksi vetäis jos vain Intiaaneja päättäisin. Kun ottaa huomioon sen, että jos vaikka menisinkin lukemaan alkeet avoimeen niin mitä katoin meidän ay:n tarjontaa niin rasismi ja maahanmuuttajat ois aiheena. Plaah!

Mä oon vaan nii innossaan Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #230 : 21.11.2008 17:11:49 »

Kuvataidetta ja kehitysyhteistyötä... mitäs vielä pässinpäät työkseen vääntää?
Tää on palveluammatissa liikuttamassa ihmisiä tanssin pyörteisiin ja anatomia kiinnostaa, eli hierojan titteliä tavoitellaan  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #231 : 21.11.2008 17:18:14 »

Katos, katos, Kide. Mikäs siinä. Eikun vaan hieromaan Wink Smiley

Sehän tässä juuri kiinnostaa, että millaisissa ammateissa oinaa ns. veturinvetäjät ovat.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #232 : 21.11.2008 17:32:10 »

Olen labrarottana, molekyylibiologiaa ja mikrobiologiaa, ne on niin  smitten
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #233 : 21.11.2008 18:34:02 »

Joo, itse olen enemmän tutkimusorientoitunut ja tahdon olla luomassa jotain uutta Smiley. Muuten se ei maistu oikein miltään. En mä jaksaisi jotain pipettiä liikuttaa samaa rataa 30 vuotta  Cheesy, mutta heitäkin on ja hyvä niin.

Mulla on MC  harka ja mussa on myös se esteettinen puoli, tiede ja taide ovat kulkeneet käsi kädessä meikäläisessä, mutta leipätyöksi teen tätä. Biologian pariin veri veti ihan kakarasta asti kylläkin ja tuo tutkimuspuoli kiinnosti jo penskana. Tosin on ollut mielessä ottaa askel tuntemattomaan ja vaihtaa alaa totaalisesti.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #234 : 21.11.2008 18:35:25 »

Taitavat olla kaikki jollakin tapaa ammatteja, joissa saa hieman tehdä omaa päätään käyttäen  Cheesy

Minulla mc möllöttää  skorpioni
Niin ja tuolle hierojan tielle en jää... katse hapuilee taivaanrantaa ja jatko-opintoja  Wink Onko teille lasekttu urapiste? Sen laskukaavat tais löytyä just "urapiste" haulla täältä...
Minulla on oletettavasti  leijona merkeissä ja sopii kyllä hyvin miten toimin, kun töissäni toimin...  smitten
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #235 : 21.11.2008 19:28:03 »

Sepä sitten aika yllätyksellisesti sijoittuu sinne neitsyt Tongue ja huomasin että AP kuu onkin justiinsa siihen yhtymässä uglystupid2. Juuri kun olen työnhaussa...
 Se urapiste on MC + Kuu - Aurinko ja täällä http://www.noendpress.com/pvachier/arabicparts/index.php sen voi laskea.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2008 10:38:20 kirjoittanut DolceVita » tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #236 : 22.11.2008 08:29:55 »

Mulla MC ravussa.

- Mietinkin nyt tuossa, että millain tuo rapu vaikuttaa minuun. En tiedä ravusta oikeestaan mitään. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.11.2008 09:34:17 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #237 : 22.11.2008 10:27:43 »

Minulla MC on Kaloissa ja ikäni olen palveluhommissa ollut ja pidän itsenäisestä työskentelystä. Kaikkein mieluiten toimisin taiteiden alalla sillä luova työ saa minut "elämään"  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #238 : 22.11.2008 10:31:47 »

taiska: Mitäs jos uskaltaisit laittaa tuuleemaan ja alan tehdä myös taidetta?

Vitsi mitenkä tuntuu hyvältä kuulla, että muutamissa teissä oinaissa on taiteellisesti lahjakasta smitten

Mä oon sellainen persoona, etten ikinä voi tehdä vain yhtä työtä. Okei, taide on todella ihanaa, mutta jotain muuta pitää olla sivussa Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #239 : 22.11.2008 12:42:41 »

Täällä on sitten toinen oinas joka kanssa tykkää laulamisesta. En oo vielä missään julkisesti laulanut mutta totettamisen arvoinen haave se on mulle Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: