Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340315 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #240 : 22.11.2008 13:52:17 »

Mullakin on tuo laulu vahvana, musiikkiluokalla ja bändissä sekä kuoroissa laulanut. Nyt taas vähän tekniikka unohtunut vaikka paljon lauleskelenkin kotioloissa, pitäisi mennä laulutunneille.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #241 : 22.11.2008 14:03:54 »

Kuorossa lauloin minäkin muutaman vuoden ala-asteikäisenä.

Kotosalla laulan myös usein.

Pitääpä tehdä yhteenvetoa tässä topikissa, mitä samaa meistä löytyykään Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #242 : 22.11.2008 18:44:51 »

Täällä yks joikaava  oinas lisää  Cheesy Vaikka ääni on varmasti ihan jotakin muuta, kuin mitä pitäs  :Smiley On hirvittävän matala laulu ääni ja kurkuunpää ärtyy kyllä herkästi, jos huudankin korkealta ja kovaa. Olen tassia ohjatessani onnistunut hukkaamaan ääneni muutaman kerran väärällä tekniikalla. No, onneksi puheterapeutti opetti huutamaan oikein  2funny Kyllä nyt kuuluu ja kauas  Shocked ...kertoo siis tarina...
tallennettu
Loveangel
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #243 : 22.11.2008 19:23:49 »

Olen hoikka ja hyvin liikunnallinen nainen. Kävelytyylini on ripeäaskellaista, ikään kuin puolijuoksua menisin.
samoja piirteitä on minullakin, mutta en yleensä liiku paljoa viikossa paitsi se on eri asia keväällä, kesällä ja syksyllä.

Olen ainakin perinnyt sen klassisen naisellisen vartalon, mutta yleensä huonoina päivinä saatan aina mennä
ulos saamaan happea.

Miesten kanssa en yleensä ystävysty mutta tietenkin tuttujen kanssa, yleensä olen ujo seurustelemaan muiden kanssa, sukupuolesta riippumattta.
tallennettu

Nousu-Kauris
Aurinko-Oinas
Kuu-Neitsyt
Venus-Härkä
Mars-Kaksoset
Merkurius-Oinas
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #244 : 23.11.2008 09:05:26 »

Täällä yks joikaava  oinas lisää  Cheesy Vaikka ääni on varmasti ihan jotakin muuta, kuin mitä pitäs  :Smiley On hirvittävän matala laulu ääni ja kurkuunpää ärtyy kyllä herkästi, jos huudankin korkealta ja kovaa. Olen tassia ohjatessani onnistunut hukkaamaan ääneni muutaman kerran väärällä tekniikalla. No, onneksi puheterapeutti opetti huutamaan oikein  2funny Kyllä nyt kuuluu ja kauas  Shocked ...kertoo siis tarina...

Tähän pitikin sanoman. Muutamat ihmiset ovat sanoneet mulle, et puhu hiljempaa koska mulla on niin kuuluva ja kantava ääni. Höpsis, jatkan edelleen näin vaikka iha kauheeta huutamista en harrastakkaan Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #245 : 23.11.2008 10:43:25 »

taiska: Mitäs jos uskaltaisit laittaa tuuleemaan ja alan tehdä myös taidetta?

Vitsi mitenkä tuntuu hyvältä kuulla, että muutamissa teissä oinaissa on taiteellisesti lahjakasta smitten

Mä oon sellainen persoona, etten ikinä voi tehdä vain yhtä työtä. Okei, taide on todella ihanaa, mutta jotain muuta pitää olla sivussa Smiley

Minähän teen taidetta nykyään jatkuvasti  smitten. Maalaan tauluja eri tekniikoilla, askartelen ja teen käsitöitä jne... rakastan musiikkia ja laulamista, mutta ääni on sellainen jo ettei viitti isommin huudella  Grin. Taide tulee kyllä esille elämässäni joka päivä. Se on voimavarani  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #246 : 23.11.2008 11:05:28 »

taiska, onko sulla jossain esillä, tai oisko mahdollista nähdä sun taiteellista tuotantoo? Smiley

Taide on kyllä kanssa kuin terapiaa. Itse en vaan ole sinut pensselin kanssa, etenkään öljyväritöissä. En oo koskaan siitä tekniikasta pitänyt.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #247 : 23.11.2008 13:47:25 »

http://www.youtube.com/watch?v=y-Gi_vL0Il4

- Muistaako tyttöset tällaista lastenohjelmaa 80-luvulta? Tämä oli mulle tosia iso juttu, tykkäsin valtavasti smitten  Pahoittelen, et puhe on espanjaksi vai italiaksiko.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #248 : 23.11.2008 15:07:23 »

Mullakin on helpointa olla miesseurassa, mä tykkään tietynlaisesta helppoudesta ja suoruudesta ja naisten kanssa sellainen kommunikointi ei aina onnistu. Suurin osa ystävistä, naispuolisista on kyllä oinaita tai muuten vain tulimerkkisiä. Ehkä se tuo jonkun verran sitä maskuliinista suoraa energiaa olemukseen, joka passaa mulle.
 Hullua kyllä mulla on mies joka on Kaurisnousuinen Neitsyt, hihihi. Oon usein paljon äijempi kuin se  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #249 : 23.11.2008 15:12:59 »

Samoilla linjoilla menen minäkin, että jokseenkin tulen joskus paremmin vaan juttuun miesten kanssa. Miehet myöskin kestää ehkä paremmin suorasanaisuutta kuin naiset. Näin olen kokenut.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #250 : 23.11.2008 17:27:17 »

taiska, onko sulla jossain esillä, tai oisko mahdollista nähdä sun taiteellista tuotantoo? Smiley

Taide on kyllä kanssa kuin terapiaa. Itse en vaan ole sinut pensselin kanssa, etenkään öljyväritöissä. En oo koskaan siitä tekniikasta pitänyt.

Minulla ei valitettavasti ole sellaisia sivuja jonne niitä voisi laittaa, mutta esim tuo tunnuskuvani on minun maalaama  Smiley
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #251 : 23.11.2008 17:31:41 »

Eli sä siis oot intiaanifani, taiska Smiley

Hieno työ. En nyt millään muista kenen alkuperäinen tuo intiaanimaalaus oli jonka olen tehnyt omalla taiteellisella tavalla.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #252 : 23.11.2008 21:55:54 »

Kyllä vain, minä rakastan intiaaneja ja se on ollut itsestään selvyys aina  smitten
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #253 : 24.11.2008 10:51:56 »

On mennyt minulta myös ohi linkkin lastenohjelma  Sad  Vaikutti ihastuttavalta, varsinkin kun vertaa näihin nykyisiin ihme-ufo-epänormaali-ohjelmiin... ei käsitä alkuunkaan ja hieman katsoo päältä, mitä saa katsoa  :Smiley
Onko tuo tullut 80-luvun lopussa? Silloin ei enään katseltu lastenohjelmia  Cheesy

tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #254 : 24.11.2008 11:04:46 »

Kide: Toi lastenohjelma tuli 80-luvun puolessa välillä. Olin silloin 8 vuotta. Mites se sinä kun oot mua vaan 2 vuotta vanhempi, että siirryitkö sinä jo katsomaan ihan muuta? Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: