Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340175 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #255 : 24.11.2008 13:05:55 »

31 vuotta Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #256 : 25.11.2008 10:56:09 »

30
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #257 : 25.11.2008 11:14:02 »

Teen nyt väliaikaisraporttia

Taiteellisesti lahjakkaita ovat:

- Minä eli TH, Saturnalia, taiska, DolceVita. (HUOM! Jos joku unohtui pois niin voi lisätä)

- Toinen hauska asia ollut huomata, että ollaan kaikki miltei yli 30+

- Useammalla on ammatti/työ tai harraste sellainen jossa saa käyttää omaa päätä; ratkoa pulma(ia), kehittää jotain, luoda uutta tai puskea ihan kunnolla eteenpäin.

Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #258 : 25.11.2008 13:04:55 »

Tämä pässi ei ole "löytänyt omaa paikkaansa", jollei se sitten ole ulkopuolella melkein kaikesta.
Työpaikoilla tai juurikaan millään muulla ei ole sen suurempaa merkitystä..vaikea selittää  uglystupid2

Vuosi vuodelta vahvistuu tunne, että olen vaan hengaamassa ja tarkkailemassa, mikä saa ihmiset tekemään niinkuin ne tekee ja/tai mitä on tapahtunut että ne uskoo siihen mihin ne uskoo ja toimii sen mukaan..

Näitä "tietoja" en juurikaan käytä mihinkään muuhun kun omassa salaisessa maailmassani teen päätelmiä tästä todellisuudesta joka on ahdistavan kaunis ja uskomattoman surullinen..  Cry smitten

Muutaman selvännäkijän mukaan mun tehtävä on ns. pa*kageneraattori..ja siltikin mun pitäis tehdä olla tekemättä mitään  uglystupid2 tickedoff laugh
Todella vaikea selittää  Huh, voin yrittää myöhemmin kun veri kiertää paremmin  Grin
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #259 : 25.11.2008 15:27:06 »

eppana: Eikö sinulle ole oikeen löytynyt sellaista omaa alaa tai juttua mitä tekis mieli tehdä?

Salainen maailma? Uskallatko kertoa siitä enempää, jos et niin ymmärrän Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #260 : 26.11.2008 06:26:23 »

Saturnalia: Tarkoititko että alkaa vyötäisillä näkyä vai sitä, että on laiskan vötkylä olo jos ei oo urheillut? Smiley

Noi tuollaiset äkkiihastumiset tuntuu tosi hyvälle; hetkeen on kuin pääpilvissä mutta jalat kuitenki maassa, vai? Wink

Minä tein eilen yli tunnin kävelylenkin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #261 : 26.11.2008 10:40:38 »

Sitä maailmaa on vaikea selittää..se on tässä eikä kuitenkaan ole. Alitajuisesti sitä etsin ja sinne pyrin ja jos sen löydän, jään enkä tule koskaan pois  Huh.
Tajusin tän hakemisen ekan kerran noin 4 vuotta sitten kun sain itseni kiinni ensimmäisen kerran.
Aiemmin olen kyllä rekisteröinyt koko elämää vaivanneen kaipuun ja halun "päästä kotiin"..
Tiedättekö sen tunteen, kun koko muu maailma katoaa, aika ja paikka-ihan kaikki. On vain sinä ja jotenkin näet, koet ja tunnet todella selvästi itsesi ilman mitään suodattimia vain täysin rehellisesti ja alastomasti.
Laulu Ikävä kuvaa paljon.

En ole löytänyt mitään omaa juttua..ja eilen pohdin sitäkin mahdollisuutta, että loppuuko kiinnostus asioihin siksi ettei heti ole "tarpeeksi hyvä", paras ja ihan guru. Vai johtuuko se siitä, että nyt ymmärtää sen, että mitä enemmän tietää ja tajuaa sen vähemmän tietää ja tajuaa?

Saturalia, mun luonteeseen kuuluu myös nuo lukuisat ihastumiset ja tykästymiset.
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #262 : 26.11.2008 11:55:49 »

eppana: Ei kai sulla ole jotain ajan ja paikan katoamista, siis jotain mieleen liittyvää? Anteeksi jos kysyn näin suoraan.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #263 : 26.11.2008 16:46:45 »

Satunalia on pikkasen ihastuksissaan Smiley

Ja hui kauhistus sentään. Nyt äkkiä lihaa käsivarsiesi ympärille jotta jaksat taas jumppailla.

Mulla on noista kokovartalopeileistä sellaista kokemusta (mitä varmaan itse kullakin on ollut), että peili joko vääristää oman vartalon lihavamman näköiseksi, tai leveemmän näköiseksi. :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #264 : 26.11.2008 21:26:27 »

Miten teillä yleensä rakkaus tai ihastuminen ilmenee ja miten helppoa teille on ihastua?

Olen itse ollut ja vieläkin kyllä ihan mahdoton noiden ihastumisieni kanssa, mä vaan niin tykkään joskus ihmisistä  smitten (vaikka näyttää siltä etten ole sovelias elämään kenenkään kanssa crazy2). Hullaannun siis kaikenlaisista tyypeistä, ne on niin kauniita, kiehtovia tai ihania muuten vaan.
 Mutta "turvallisia" nämä ryöpsähtelevät tunteet ovat, parisuhteessa kun olen  Wink, viimeksikin koulussa oli sellainen aivan ihana homppelipoika johon tykästyin kovin  smitten.
 idiot2

tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #265 : 27.11.2008 06:33:24 »

Minä taas ihastun välillä tosi nopeesti toiseensukupuoleen;  joskus ei tartte juurikaa mitään ihmeellistä tapahtua. Aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta Wink Kyllä jotkin ihastumiset on olleet myös niin riipaisevia kun on saanutkin tietää, että toinen onkin varattu. Jos ihastuminen on ollut kuviossa toisen kanssa jo jonkin aikaa niin on ihan kauheena tehnyt mieli alkaa koskettaan; halaamaan toista esim leikkimielisesti tai vaikka nojaamaan häneen. Vähän sellaista kiusoittelua, leikkimielellä. Smiley

Oon ihastunut elämäni varrella usein eri-ikäisiin miehiin; vanhimmat just 40+ ja nuorimmat 20+ Kiss

Osa on just ihania musistoja... smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #266 : 27.11.2008 08:08:25 »

Tuuli-Hiuksissa... hmm...
Olen 33v. ja silloin 80-luvun puol välil katselin kössi kengurua, tao tao, peukaloisen retket ja mitäs niitä nyt muita olikaan... ilmeisesti katselin jotakin muuta tai sitten unohtanut ko.sarjan.  idiot2

Lisäisin tuohon yhteenveto listään tälläisenä marginaanlina, että omituisten otusten kerho Ry. (=rymytään yhdessä)  2funny ...sanoo Allu Tuppurainen Alias Rölli  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #267 : 27.11.2008 08:35:38 »

Kide: Ihan samoja lastenohjelmia minäkin olen katsonut kuten edellä mainitsit. Smiley

Joo, me ollaan omituisia otuksia.

PS. Ja mulla tökki pahasti tuon oinasmiehen kanssa - voi olla hyvinkin että sanon heipparalla sille. Hidas.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #268 : 27.11.2008 08:59:42 »

Hidas.
2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
PAHA  Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #269 : 27.11.2008 09:02:28 »

Hitaasti hyvä tulee - kaikki siis ajallaan, että keritään tässä. PRKL Smiley

Hei, mitenkä sait kopsattua tuon Hidas kohdan mun viestistä, Kide?

Tuo on mulla ollut ongelma jos olen halunnut vain jonkun viestissä vastata johonkin lauseen osaan.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: