Kiitos Saturnalia, tulen mielelläni mukaan, miten ihmeessä maltoin pysyä pois näinkin kauan...?
Aarrekartan teko ohjeita löytyy ainakin astron linkki listalta löytyvästä: Nicehouse->omahuone->elämänvoima->aarrrekartta. (en osaa sitä linkkiä tuohon suoraan kopsata..vielä) Tein oman aarrekartan vuonna 2002, siinä haaveilin matkustamisesta ja omasta ravintolasta, täysin ilman todellisia resursseja moiseen. No, 2003 olin lomareissuilla ulkomailla 3 kertaa vuoden sisällä, ja kas, 2004 olin jo ravintoloitsija. Olenpa unohtanut koko aarrekartan, täytyy hetimiten suunnitella uusi!
Ja kovan onnen vuodesta 2007; työelämässä nimenomaan raskaimmat iskut, isot pojat pelasivat vähän monopolia ja minut ulos pelilaudalta. Konkurssihan siitä seurasi ilman liikehuoneistoa ja konkurssin myötä meni elämästä paljon muutakin, muun muassa tarkoitus. Oikeusvaltio on silmissäni lähinnä vitsi.
Mutta elämä siis on jatkunut kuitenkin
Löytyi uusi työ, koulutusta vastaava vihdoinkin ja uudelta työpaikalta elävöittävää romantiikkaa
Tosin niinkuin Tuuli-Hiuksissa kirjoittaa, jokin klikki tähänkin tuli, ehkäpä ohi jo koko romanssi. Varmaan liian hyvää olikin että olis ollut totta..
Osaisiko joku teistä katsoa mikä mulla oikeesti mättää siellä taivaalla, en tiedä onko se nyt sopivaa edes tällaistä kysyä mutta todella tärkeää mulle, että tietäisin edes koska voi alkaa hengittää normaalisti.
Mun tiedot: 10.04.1964 klo 11.45 Hki.Kättäri.
Sepon vuosihorskat ym mulla tietty on, en vaan löydä vastausta, käynti optikolla kenties...
Kauniisti kiitän jos joku vastauksia pystyy antamaan. Ja kiitän minä muutenkin, mukavasta Astrosta ja tästä ketjusta. Ja kyllä, ihmiset jotka eivät pystyneet muuttumaan, eivät kuulu enää elämääni.
Sitten seuraavaksi opettelen kirjoittamaan asiani lyhyesti