Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340383 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #285 : 29.11.2008 18:06:13 »

Saturnalia: Mistäs sait päähäs, että soitat selvännäkijälle, mikä houkutti siihen?

Kyllä minä vaan pysyn kaukana noista.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #286 : 29.11.2008 18:51:50 »

Hei, joku on oppinut lainaamaan tekstiä  Cheesy smitten

Tervetuloa joukkoon, Hyperö  smitten Tänne mahtuu monta sarviparia  Cheesy
Kyselit miten vuodet ovat kohdelleet... vuosi 2007 oli oikeastaan sellainen odotus vuosi; keväällä hain vielä asioita, kun olin vetänyt maton altani vuonna 2005-2006 talvella. Kasasin ns.2007 elämäni palapeliä uudelleen henkisellä puolla. Nyt 2008 onkin osoittautunut sen verran kovaksi puserrukseksi, että ilman noita aikaisempien vuosien duunia itseni kanssa, tästä ei olisi selvitty hengissä  angel Nytkin on ollut pahoja aikoja, em.kesällä olin sairaslomalla univaikeuksien vuoksi -oli täälläkin päin isot pojat pelannut monopolia ja menettivät itse kaiken. Sivulliset vaan kärsi tässä kohtaa ja nyt ollaan sillä polulla, joka aukes ojasta allikoon  buck2 Olen kädet kyynärpäitä myöden ristissä, että tämä tästä vielä iloksi muuttuu vielä... parasta on, että minä jaksan tälläisen mankelin läpi -näemmä  Cheesy
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #287 : 29.11.2008 19:10:42 »

Eikös sinulla ollut jotakin sellaisen kanssa :Smiley Vai vieläkin tekstin muokkaus ei suju lainauksien sisällä...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #288 : 30.11.2008 12:03:51 »

ok   Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #289 : 30.11.2008 15:04:49 »

Onko muita selvännäkijöillä käviöitä?
Itse olen käynyt pari kertaa ja kumpanenkin on tiennyt mielestäni liikaa... tai siis kertoneet liikaa  Wink Vaikka sitten jotkin asiat ovat sattuneet vasta vuosien päästä. Onko sitten homma niin, että ovat puhuneet sellaisia jotka varmasti sattuvat vai ovatko oikeasti tienneet... ovat kyllä olleet riittävän tarkkoja, jotta voin sanoa että oavt tienneet  :Smiley
Itse nostelen kortteja ja saan "fiiliksiä" joskus... en osaa sanoa paremmin... tiedän vaan joskus ja toisinaan on pakko mennä se sanomaankin tietyille henkilöille, vaikka omasta mielestä koko jutussa ei ole päätä, eikä häntää  Cheesy onneksi ovat kertoneet sitten, mistä on kyse...
Enneunia ja muita höpöhöpö juttuja on takana... varmasti myös edessä  angel

chiron seikkailee kolmos huoneessa ja aivan  oinas ja  harka rajalla
 neptunus taas huitelee yhdessä  kuunsolmu (huone 10.) ja  kuu (huone 11.) kanssa  jousimies ,mutta huone on 11.
Tämä kokonaisuus on minulla hyvin vahva ja näkyvä osa, onhan se myös  askendentti aluettani  smitten
« Viimeksi muokattu: 30.11.2008 15:08:52 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #290 : 30.11.2008 15:20:53 »

Kyllä mua tietylla tapaa kiinnostaa ennusteet, magia, mystiikka ja shamanismi. Vaikka tänne meidän Lappiin voisin mennä shamaanimiehen juttuja kuuntelemaan ja katsomaan Smiley

Nou edelleen selvännäkijöille.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #291 : 01.12.2008 10:26:01 »

Mitä mieltä ootte siitä, että yleensä mies tuo kukkakimpun naiselle, esim lohdutusmielessä, tai jos on ollut riitaa?

- Itse en halua että mulle tuodaan kukkakimppua. Mieluummin rasia hyvää suklaata Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #292 : 01.12.2008 11:35:21 »

Tykkään kukista paljon, mieluummin kukkia kuin lihottavaa suklaata jos siis mun parasta tahtoo ajatella Grin.

En tiedä miksi miehen aina pitäisi tuoda naiselle jotain, ihan kuin mies olisi siihen velvollinen. Tai en usko että toi on edes niin yleistä.
 Kyllä naisenkin pitäisi voida pystyä tuoda miehelle jotain vaikka sen riidan jälkeen.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #293 : 01.12.2008 11:49:51 »

No kovin rahvaan miehen ele ei varmasti yleisesti ole. En oikeestaan jaksais sitä, et kiikutettais mitä milloinkin jos ollut jotain riitaa. Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #294 : 01.12.2008 16:00:17 »

Hyvä aloitus, mutta rehuilla ei mitään varsinaisesti saa  Wink anteeks ainakaan  Angry
Toisaalta, miul on hyvä kanniskella noita kukkaisia aina silloin tällöin... tykkään kukista ja ostan niitä itsekkin  smitten
Suklaa on kyllä paha  Cheesy tosin, jos oikein tempasen herneen nenään... ei vatsa ota vastaan mitään, erittää vain kitkerää sappea  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #295 : 01.12.2008 16:58:45 »

Mikäs siinä suklaassa nyt niin päätä tai vatsaa pöyristyttävää on? Wink

Minä ainakin söisin iha yltäkyllaisyyden tunteesta. Taas esim punaiset ruusut on viimenen "toivo". En vaan voi sietää punaisia ruusuja Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #296 : 01.12.2008 17:13:21 »

Mie varmaan pistäisin nakaten päin näköä, jos tois jotakin syötävää tappelun tiimellykseen   Grin Vaikka ei suklaassa mitään vikaa ole, ikinä  smitten Vatsa parka on ihan liian herkkä stressille ja tunteille... alkaa nirsoilee ruuan suhteen. Jos huonosti käy, saa kärvistellä happosen mahan kanssa yötä myöden ja päiviäkin  buck2
Parhainta voi mitä miun suuhun vois koettaa saada on intohimoinen suudelma, silläkin uhalla että saa nyrkistä  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #297 : 01.12.2008 17:19:25 »

Hmmm...Niin mutta jos se lohtusuudelma onki sellainen "lohtu", et pala kieltä pureutuu mukaan.

Minusta ois mukava mennä ihan tahallaan miehen eessä mukamas möksöttämään nurkkaan ja sieltä minä huutaisin; "et saa tänne nyt tulla, anna minun nyt täällä olla" Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #298 : 01.12.2008 17:23:30 »

Jaa´a... rakkaudessakin on riskinsä  :Smiley varsinkin  oinas kanssa  2funny
Tuo mökötys on kyllä ihan oma taiteenlaji... en ymmärrä, kuinka joku osaa mököttää päivä tolkulla  idiot2 Ei osaa...  Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #299 : 01.12.2008 17:26:29 »

Joo no oikeasti, jos olisin oikeasti vielä kiukkunen tai muuten ärsyyntynyt ei siinä auttaisi rehut eikä suklaat. Rehut lentäisi ikkunasta ja suklaat löytyisi jostain mihin aurinko ei paista Grin.

Sitten kun olen suuttunut lepyn nopeasti mutta ukkeli on toista maata, hän on pitkävihaista sorttia ja saattaa olla kylmän kova pari päivääkin. Koska hän on sen luonteinen olen itse usein se joka ottaa askeleen lepyttelemään. En tee sitä kukin enkä suklain, menen vaan lähelle.  Smiley Tietysti ukkelikin joskus ottaa ekan askeleen kohti sovintoa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: