Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340179 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #300 : 01.12.2008 17:27:56 »

oinas saattaakin olla niin äkäsen kiukkunen, etten yhtään epäilis eikös vaikka pala huulta tai kieltä lähtis mukaan 2funny 2funny

No ei sitä möksötysti jaksa kui ihan muutaman minuutin vaan. Inhoan sellaista päivän kestävää möksötystä - silloin saa ukko lähteä vähäks aikaa ulos, tai minä lähden. Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #301 : 01.12.2008 17:29:44 »

Joo no oikeasti, jos olisin oikeasti vielä kiukkunen tai muuten ärsyyntynyt ei siinä auttaisi rehut eikä suklaat. Rehut lentäisi ikkunasta ja suklaat löytyisi jostain mihin aurinko ei paista Grin.

Oikeestaan minäkin kyllä tekisin noin. Ensimmäinen ele on kyllä se, että viskaisin huishiivattiin minkä tahansa ukkeli tois. Ihan tosi, kukat ja suklaat lentäis kyllä ulos.  Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #302 : 02.12.2008 07:56:08 »

Tuota KUKKAKIMPPUA juttua itsekin monesti ihmettelen - miksi miehet (jotkut) kantaa niitä vaimolleen tai tyttöystävälleen. Ei ainakaan kukaan mulle tuo;D

Huonot ystävät kannattaakin heittää menemään, Saturnalia.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #303 : 02.12.2008 09:27:38 »

Mulla on venus oinaassa joten minulla on oikeus sekaantua tänne tämän kommentin verran---

Minusta on aivan ihanaa saada kukkia, oli ne sitten itseltä, siskolta, mummolta tai mieheltä!!
Kukat ovat kauniita ja siisti asunto jossa on kukkia ja kynttilöitä palaa, värähtelee kauniisti...
Kukkia saisi olla aina.. joten minua ei ainakaan häiritsisi kukkia kotiin roudaava mies.. Tosin jos niitä tulee pelkästään "hyvittelyksi" asia on eri.. Mutta silloinkaan en syytä kukkia, vaan miestä... knuppel2
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #304 : 02.12.2008 13:10:03 »

Mulla on Aurinko Oinaassa 8 astetta 49.

Tulipahan tuo mainittua tässä nyt Smiley

Mitäs tuosta tietäis lisää??
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #305 : 02.12.2008 15:28:02 »

Mä olen loppupään Oinaita, 28 astetta.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #306 : 02.12.2008 15:31:12 »

Ja miul 10ast. 41'  aurinko oinas  smitten

Ette ikinä usko, löysin itsestäni melkein sokean pisteen tuossa pari päivää sitten. En oikein usko vieläkään kuinka kylmä ja ilkeä olin  Shocked raivostuin niin totaalisesti, että jos kyseinen henkilö ois ollu edessäni... en tiedä?! Isot lihakset raajoissa särki ja tärisi, pää taas oli niin kylmä ja suustani tihkui sellaista myrkkyä... HUI!
Nyt sitten tunteet on kuolleet ja millään ei ole mitään merkitystä... en osaa kuvitella, että kyseinen henkilö pystyis millään paikkaamaan tilannetta. Itse en koe olevani mitenkään olevani minkään muotoista anteeksi pyyntöä tai selitystä antavana osapuolena... liika on vain liikaa  buck2

Löysinpä uuden periferian itsestäni, sen pimeän puolen  Huh Toivottavasti hirveän usein ei tarvitse vierailla siellä...
Tää oli oikeasti totaali hirmustuminen, ei mitään puuskahtelua, ei mitään huutoa tai raivoa. En edes muita koska... onkohan koskaan? Tila on se josta olen ollut tietoinen aina ja sanonutkin, jotta niin kauan kun ei mennä rajan yli ja vielä puhun (huudan) kaik on kaikilla ok. Kun tämä tulee... no, nyt tiedän  :Smiley

Muilla pimeitä pisteitä? Ja reaktiot niihin?
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #307 : 02.12.2008 15:38:24 »

Kide: Jep, mulla on ollut kanssa tuollaisia "pimahtamisia" joita en sen sanan oikeassa merkityksessa tarkoita. Eräs mies käyttäytyi todella v-mäisesti erään asian suhteen, jotenka haukuin hänet ties minkälaiseksi mielisairaalloiseksi sekasikiöksi. Ja mielipidettäni en tule ikinä muuttamaan kyseistä henkilöä kohtaan. Seison vakaana sanojeni takana koska olen oikeessa.

Heitin jälkeenpäin tuolle henkilölle paskaset naurut!

Saatan olla jopa niin inhottava, että uhkaan syytteellä jos asia menee liian pitkälle.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #308 : 02.12.2008 19:49:15 »

Raivopäät  oinas rauhoittukaa... mä tuon teille kukkia..
*harjoittelee äkkinäistä väistämisliikettä päinsinkoavan ruusukimpun varalta*

Saturnis, ystäväsi kuulostaa varsin viehkeältä ja hienolta ihmiseltä, kun ymmärtää kukkasten päälle..
Ai niin joo, sehän johtuu vissiin merkistä krrrrhm.. Kiss Wink :Smiley

No enpä minäkään itselleni kovin usein kukkia osta, ehkä pari kolme kertaa vuodessa..
Huonekasveja onkin sitten 8 kappaletta täällä pikku asunnossani ja lisää tulee kun kerkeen hankkia..
Minun lapseni!  smitten

Mutta nyt.. *luikkii äkkiä karkuun kun puhuu offaria arvaamattomien sekopääoinaiden ketjussa*

Jatkakaa harjoituksia niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.. smitten

juno juno juno <-- kukkasia teille  Kiss
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #309 : 02.12.2008 23:15:26 »

Luojan kiitos, mieheni ei koskaan yritä riitoja sovitella kukilla tai suklaalla, mutta merkki- ja juhlapäivinä kyllä tuo kukkia ja lahjan. Suklaata tuo minulle kaupassa käydessä lähes aina kaappiin, kun tietää, että mielelläni silloin tällöin otan suklaapalan kahvin kanssa .

Minä en useasti suutu, mutta suuttuessani haluan olla rauhassa  crazy2. Joku ärsyttävä änkyttäjä saa kyllä huutia jos ei asiaa tajua  :Smiley. Jos minä suutun ihan oikeasti minusta tulee hirveän rauhallinen ja jääkylmä  :Smiley. Silloin minua kannattaa varoa  Grin.

Minun asteeni onkin ihan alussa 1,47 joten en taida olla ihan puhtaasti Oinaan kaltainen, varsinkin kun kartaltani ei mitään muuta Oinaassa löydykään, mutta Kalaa sitäkin enemmän  Wink. Asc on tosin sitten Leijonassa  :Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #310 : 03.12.2008 04:55:21 »

Helsingissä asuessani mulla oli "sopimus" erään kukkakaupan omistajan kanssa, sain aina ison kimpun todella halvalla vanhoja ja viottuneita kukkia jotka muuten olis joutunu roskiin  2funny smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #311 : 03.12.2008 11:25:31 »

Tigrix  2funny
Ei syytöntä saa ampua, edes kukkasilla  Wink

Lohdullista kuulla, että muutkin ovat viileitä raivottaria suuttuessaan, taiska  smitten Miulla on kaloissa  pallas ja merkurius
Eikös miehinen ja sotaisa  mars liitetä näihin pussahtelu juttuihin? Se luuhaa yhdessä  vesta kanssa  vesimies Kylmää kyytiä siis...

Mites Saturnalia isäs kanssa, osaatteko "varoa" toistenne varpaita vai onko härnääminen tuttua teidän välillä? Vahvat persoonat osaavat olla kyllä mielenkiintoisia henkilöitä, siinä missä rasittaviakin  :Smiley
Mekö?  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #312 : 03.12.2008 11:44:47 »

Minä olen ollut ihan pikkutytöstä lähtien omapäinen. Huudot olivat kovia kotosalla joskus Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #313 : 03.12.2008 11:47:30 »

Niin, naisessa on voimaa enemmän sisällä... sanoohan vanha sananlaskukin; ei haukkuva koira pure  :Smiley
Miehet mylvii ja touhottavat lapsista asti voimiaan esitellen... tosi paikan kohdalla nainen on se, joka oikeasti kaivaa uskomattomia voimia sisältään -em.lasten vuoksi  smitten
Olenpa kuulut sanottavan, ettei ole hirveämpää ja julmempaa ihmistä, kuin nainen miltä on viety kaikki  Cry

Hyvä homma, kun teillä räiskyminen on löytänyt keinot vältellä pahimpia  angel Samoin täällä ja isän kanssa nimenomaan  Cheesy

Tuuli-Hiuksissa -varmasti, onhan tässä meidän lirkutuksissa nytkin voimaa  2funny
Mie olin nuorena sulkeutunut, en pahemmin virkannut... silmät kyllä paloivat ja mulkoilu oli taidelaji  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #314 : 03.12.2008 11:51:21 »

Ja kova oli sanomaan vastaan ja pitämään puoleni. Kuulema joskus olin oikeen uppiniskainen Grin

Ovet paukku ihan kunnolla välillä aina. 2funny 2funny

Välillä karkasinkin kotoa, siis oli vaan pakko, kun äitillä tahtoi olla liian tiukka kuri mulle. Sitten irvistelin, taon jalkaa lattiaan ja huusin 2funny 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: