Tuli mieleeni kauan sitten tapahtunut. Silloinen nuori poikaystäväni tuli viikonlopun katoamistemppunsa jälkeen sunnuntaina pizza kainalossa sovintoa hieromaan, meni onneton valehtelemaan ja silloin lensi pizzat päin naamaa, pizzalaatikkokin vielä perään rappukäytävään, suutahdin vähän. Ei kannata yrittää älyttää oinas naista, ei kannata tyhmänä pitää, semmonen suututtaa.
Mitä vanhemmaksi tulen sitä tärkeämmäksi tulee kukat, kasvit, kivet ja kaikki joka on luontoa. Luulen ettei kukaan ole yrittänyt kukilla mua lepytellä, ei niin tyhmänä kuitenkaan ole uskaltanut pitää. Vaan muuten kukkia on ihana saada, jos en saa niin ostan itse.
Kyllä on tämä mainio topikki, just siksi että muutkin sanovat mitä ajattelevat eikä tarvitse rajoittaa itseänsä, ei tarvii miettii että jos sanon mitä ajattelen niin nuo ajattelevat mun olevan täynnä itseäni. ( ja katsovat asiakseen latistaa..) Kyllä täällä viihtyvät oikkulaiset tietävät meidän kantavan ihan saman verran epävarmuuksia/komplekseja ym kuin "tavallisetkin" ihmiset, saman verran mutta ehkä enimmäkseen eri asioissa. Kiitos, oliko se nyt T.H. kun tällaisen aloitit.
Ja niille jotka potevat erillisyyttä, nerous on välillä hyvin raskasta