Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 391750 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #345 : 05.12.2008 21:05:47 »

En tiedä onko, mutta mielestäni voi todella hyvin olla  oinas
Mikään muu merkki omien kokemusteni mukaan ei ole niin takakiero, ilkeä, itsekäs, ahne, katkera ja kostonhaluinen. Nämä piirteet löydän itsestänikin, mutta teen kaikkeni etteivät koskaan, milloinkaan nouse ominaisuus katekoriani alkupäähän  police
Tiedän, että tämäkin mies osaa olla todella hyvä, hellä, rakastava ja kaikkensa antava, jos homma toimii juuri niin kuin hän haluaa...

Pistä kaks samanlaista vastakkain... MORO  crazy2
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #346 : 05.12.2008 22:05:20 »

Perkele, että osaa olla sitkeä tää päänsärky mulla. Otin jo kaks tabua ja eikun hakkaa vieläkin Tongue
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #347 : 05.12.2008 22:13:58 »

Koeta löytää iso varpaan kynnen päästä kipeä kohta tai vaihtoehtoisesti saman kynnen päältä. Sanovat, että siinä on akupiste pääkipuun.

oinas kovin kohta on sen herkin paikka  angel Stemppiä  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #348 : 05.12.2008 22:19:01 »

Multa on erään kerran noita niskan ja korvan akupisteitä paineltu kun oli nuorempana ihan migreenia. Kyllä se auttaa jos joku toinen tekis, mutta kun ei ole nyt ketään toista tähän hätään saatavilla.

Ja kiitos Kide tuosta isovarvas vinkistä Smiley

Mua kanssa se vituttaa, et mulla menee 10kpl paketista kuukautisten aikaan aina vähintään se 4 tabua. Gynekologiset lääkkeet eivät ole auttaneet, vaan juuri nuo apteekintabut. En tahtois aina olla itteeni survossa lääkkeitä jos oon kipee. Huh

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #349 : 06.12.2008 08:37:15 »

Toi itseään ympäröimä viha on aika kuluttavaa jos jatkuu pitkään. On myös mulla ollut vastaavanlaisia kokemuksia. Joskus olenkin sanonut, että parempi etten ole ihmispaljoudessa silloin kun oikeen kovasti on vituttanut; kaikkien edessäolevien naamatauluihin ois tehnyt mieli antaa läpsäytys tai irvistää.

Ootko sä oikeen kunnolla raivonnut sille sun härkäkaverillesi, Saturnalia?? Anna tukkapölyä!!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #350 : 06.12.2008 12:57:38 »

noh.. ehkä tuo nyt opettaa että kukaan ei oikeastaan kuulu siinä mielessä elämääsi, että vaikuttaisi sinuun noin.. jos joku sanoisi jotain negaa ravusta, ei sitä ainakaan sano kukaan aikuinen ystävä.. toki kaikki voivat sanoa, älä nyt hyvä ihminen enää.. mutta kun tiedän sielunopetuksen eikä ollut mitenkään dramaattista tavata tyyppiä - koska olen henkisesti vahvempi häntä, mutta katson että sielunsopimusta voidaan jatkaa iloisesti, jos hän siis haluaa oppia minulta..

eli en tosiaan ymmärrä miksi joku voisi estää minulta mitään..

muut ovat elämässäni peilaamassa sinua, jos ei muuta niin kykyä olla itsenäinen.. kun ihmisten alemmat ominaisuudet on yleensä kateutta tms.

kait olen heittänyt tuollaiset peilit nurkkaan.. enkä sano suhteesta tai tuttavuudesta niille, joiden TIEDÄN olevan ymmärtämättömiä, lysti menisi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #351 : 06.12.2008 15:55:24 »

Täällä kanssa oikku joka sai pa*kaa niskaansa duunissa torstaina..mä en kerta kaikkiaan ymmärrä miten joku katsoo oikeudekseen tulla sekaantumaan toisten töihin ja ryssiä ne siinä samassa oikein kunnolla  tickedoff
Ja kun ystävällisesti huomautin asiasta, repes kyllä sellanen riehunta että voi ääliöitten vallankumous!!!

Miten jotkut voi ihan pokkana tunkea turpansa sinne, mihin se ei kuulu? Ja miten voi oikeesti nostaa itsensä sinne jalustalle ja olla mielestään jumalasta seuraava?
Siis jos ajatusmaailma on niin musta-valkonen että itse on suurin,kaunein ja mahtavin? Aina joka asiassa oikeessa ja täysin erehtymätön ja vailla virheitä- ja sitten ihan pokerina oman mokan takia pistää toinen pomon puhutteluun. Eikä mielestään ole tehnyt mitään... tickedoff
Onko se joku huonommuden tunne, vai mistä se oikein tulee? Samaahan me ollaan kaikki ja samalla viivalla kaikissa asioissa ihan koko ajan..kukaan ei kai ole sen parempi tai henkisempi kun toinen-näin mä sen mietin.

No joo, kaikilla on joskus egobuustauksia, mutta tällä ne tuntuu menevän 24/7  idiot2 crazy2
Ens kerralla en peräänny, enkä ihmettele! Jos sotaa haluaa, niin sen saa  knuppel2
YYA sopimus loppu täysin  police tickedoff Grin Mun yli ei kävellä ilman osumia  Cool angel

Sen verran otti päähän toi asia että sain migreenin eilen-ihan vapaapäivän kunniaksi  Angry
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #352 : 06.12.2008 19:56:02 »

Elämme siis milenkiintoisia aikoja, jos lueskelee ja katselee laajemmalla sihdillä mitä täällä muutoinkin kirjoitellaan. piipahdin jopa katsomaan mitä tuo kiinalainen vuosihoroskooppi sanoo ja voih... olipa osuvaa  buck2
Jospa sitten ensi vuosi tuo mukanaan hellemmin keinuttelevia tuulia  angel
Nyt jälkeen päin katsellen, ajattelen lämmöllä sitä kovaa koulua jonka kävin läpi muutama vuosi sitten itseni suhteen... ilman sitä, tänä vuonna ois taatusti käyny hullummin  Wink
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #353 : 07.12.2008 05:13:49 »

Saturnalia, voi kun olisi mullakin edes laskuhumala...olisi kamala juoksuaika päällä ja täällä vaan yövuoroissa jo kolmatta viikonloppua. Eikä normityötä tekevät ystäväiset niin kovasti innostu viikolla maailmaa parantamaan, saati uutta elämän energiaa etsimään (siis ihastusta).
Onkohan neitsytmiehet kovinkin kieroja? Alku kesästä alkoi tämä kummallinen suhde, pelkkiä väärinkäsityksiä jatkuvasti ja silti tunnemme vetoa toisiimme... Siitä varmaan tämä juoksuaika, alkaa tuntumaan että olen tuhlannut aikaa  Cry
Lapsista; mulla on 15v  vaaka tyttö,  kuu/ merkurius  skorpioni...2-3 viimeistä vuotta on tuntunut siltä etten olekkaan kaikkien lasten lemppari. Kristus, että ovet paukkuu ja naapurit kuulee voimasanoja! Eikä huippuunsa hiottu huumorini auta pätkääkään! Undecided
Bussi tuijottelua aina harrrastanut, voih niitä pieniä vaunuissaan, aawww!
Kauan sitten yli 90v mummoni antoi neuvon kuinka lasta pitäisi kasvattaa: Lapset kasvaa kasvattamattakin, siinä vierelläsi, kun arkea pyörität, sinusta ne mallin ottavat. Tuo voi lohduttaa, tai sitten ei.
Kuukautisten alkamispäivänä syön 1-2 pötköä suklaata, onneksi eivät ole enää kovin kivuliaat. Mutta sellainen "laki" mulla tässä pätee - jos ei pinna kiristy oikeen kunnolla niin tarvitaan särkylääkettä, aina jompi kumpi.
Pakko kertoa puhutteluista työpaikalla: Heh, tässä työpaikassa jossa aloitin helmikuussa, olen ollut 3 kertaa puhuttelussa, työilmapiiri asioissa!
Enkä koskaan aikaisemmin missään, päinvastoin, olen kokenut olevani pomojen, alaisteni sekä työkavereiden luotettu. Viimoseen puhutteluun mennessä nykyinen pomoni pyysi minua vielä tämän kerran hillitsemään itseni ja jälkikäteen kiitti diplomatiasta. Esimiesten mukaan jonkin asteinen pelko ja kateus on syynä näihin aiheettomiin pälätyksiin. Kun en enää välittänyt/pelännyt joutuvani hankauksiin, ne loppuivat kuin seinään. Ja taas yksi oinas vapautuneesti ilmoittaa sekä hyvät että huonot asiat kaikille suureen ääneen. Ei ne enää uskalla sanoa edes vastaan Wink Naura niille Eppana, ja migreeni paranee.
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #354 : 07.12.2008 12:28:51 »

Mikähän se on kun mulle ei juuri kukaan uskalla heittää paskaa niskaan Grin

Varmasti syy on se, että mulle ei uskalleta juuri tulla päätänsä aukoo. Wink

Mulla ollut koko vkonloppu aikamoista huliviliä. Jäi tuo pikkumies mulle hoitoon Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #355 : 07.12.2008 13:07:21 »

Varmasti on vipinää, Tuuli-Hiuksissa  Cheesy Tarvitsetko loman ensi vk.lle, vai iskekö babyblues  smitten

Se miksi sinä et koe nyt mitään loan heittoa, on vain hienoa. Edes joku meistä säästyy ajan kolhuilta, tällä kertaa... kyllä kai kaikki saa osansa joskus... valitettavasti  Undecided
Vaikka näistä oppii, oppii elämää ja itseään tuntemaan. Liian helppo olo ei taatusti ole murheeton... onhan rikkaallakin murheet ja huolet, niin on tervellä ja ns.onnellisellakin  :Smiley

Pohdin vain tuossa onko  oinas varsinkin naisella, liian syvällinen tapa suhtautua vastoin käymisiin? Osaatteko te huitaista kuin kärpäset ikään murheet ja huolet pois?

Mie omasta mielestäni en osaa... pyörin niissä ja tuskailen pää sauhuten, kun yritän keksiä ratkaisua jossa ei olisi kärsijöitä. Kannan huolta hieman ehkäpä turhistakin asioista, mutta tärkeysjärjestyksessä ei ole mitään epäselvää... silti suren, jos joudun tekemään jotakin, mikä tuottaa ongelmia tai murhetta toiselle.
Silti saa kuulla välistä kuinka ikävä, itsekäs, ilkeä (vit******nenkin), huumorintajuton ja jopa nyt uutena laatusanana kuulin kuinka vastuuntunnoton olen...
Hei, oikeasti... olenko jos alkaa naurattaan tuollaiset väitteet?  :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #356 : 07.12.2008 13:48:50 »

Tää pikkumies lähti jo omaan kotiin, mutta onneksi ei asu kaukana minusta. Varmasti tulee jatkossakin mun luo, meillä kun löytyi heti ykseys tuon vekkulin kanssa. Minäkin heittäydyin ihan hassuksi hänen kanssaan; kierin lattialla nostellen jalkoja ilmaan, nauraen ja kikattaen ja poika eikun teki melkeen kaiken perässä smitten

Onneksi tuolla vekkulilla on hoitopaikka niin siellä saa olla muitten lasten kanssa. Ei tulis mun omasta työstä mitään jos olis esim kokopäivän mun luona Smiley

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #357 : 07.12.2008 16:09:27 »

Mä en jaksa itseni kohdalla enää laskuhumalia. Muuten voi käydä joskus yöjuoksuilla muttei kiitos enää suuremmin humalia Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #358 : 08.12.2008 13:58:23 »

Hyperö- kyllä mä nauroinkin, koska se tilanne oli kaikessa typeryydessään niin  uglystupid2 Se vaan ei naurata, miten epäoikeudenmukaiseksi koen tuon tilanteen.
Hyvilläni olen siitä, että se sattu just mulle eikä kellekkään muulle, mut silti  Tongue Cry knuppel2 tickedoff 2funny

Kide- taidan jäädä helposti noihin juttuihin, mutta "syytän" siitä  kuu vaaka jokaa hengaa 10. huoneessa kaverinaan tietysti  pluto
Eikä marskaan anna apua kun majailee 8.huoneessa komeasti  rapu merkeissä.

Mulla on niin, että mitä enemmän joku tilanne koskettaa, sen suurempaa pureskelua se näyttäs vaativan.
Voin tietty "Scarlettoida" mutta kuten sekin sanoo-ajattelen sitä (viimeistään) huomenna  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #359 : 08.12.2008 15:25:46 »

Eppana, Scarletthan oli kuin oinasnainen Smiley Sinnikäs, tempperamenttinen ja selviytyjä Wink

Toinen asia onkin sitten ne huonot puolet Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: