Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340334 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #360 : 08.12.2008 15:53:33 »

Shcarlet O`Hara  smitten

eppana -miul taas tuossa  vaaka läheisyydessä riehuu  pluto ja ovat 8.huoneessa. Olenkin todella nihkeä muuttamaan mitään, mutta jos on pakko tasapainon saavutamiseksi... kyllä tapahtuu sillä  kuu jurraa  jousimies ja 12.huoneessa. Olen ihan hirviö itselleni liian herkästi, kun kyse on varsinkin tasapainon saavuttamisessa ja sisäisen rauhan hallitsemisessa. Joskus toivoisin olevani vielä hieman itsekkäämpi ja vähemmän muiden hyvinvoinnista kiinnostunut.  mars kin on  vesimies mutta onneksi 1.huoneessa, niin tuota itsekkyyttä kyllä löytyy... samassa huoneessa kun on  kauris ja  vesta
...mitäs se Esmiralda kirjoittikaan juuri vestasta...?
Käynpä katsomassa...  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #361 : 09.12.2008 08:43:51 »

Saturnalia: Aika jännä tuo kun sanot; "ajatellaan sitä sitten".

Minä taas sanon, että; "nyt nopeesti tämä ois alta" Grin

Onkohan ihan hyvä aina noinkaan nopeesti? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #362 : 09.12.2008 10:27:50 »

Kyllä mäkin tykkään hoitaa asiat alta pois mutta jos jotain on murehdittava niin sanon usein että se on sen ajan murhe. "ajattelen sitä vasta huomenna" Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #363 : 09.12.2008 10:48:35 »

Mulla noita hoidettavia asioita tuppaa kasaantumaan, jos niitä vaan voi lykätä  Tongue
Murheita haluisin ajatella aina vasta huomenna, mut kyllä ne siellä takaraivossa kuplii..ja sen kuulemma näkee ja kuulee.
Viimeks eilen ukko sano et sitten on maailma raiteiltaan jos suhtaudun johonkin asiaan ilman tunteita. Senkin mielestä oon tunneohjus ja useimmiten järki tulee vasta perässä (jos sittenkään  coolsmiley ).
Huoh, mihinköhän tässä viellä ittensä kanssa joutuu..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #364 : 09.12.2008 11:15:05 »

Hitaudesta muuten, että en pidä oikeen ihmisistä jotka ovat hitaita tai velttoja. Kauheeta kuinka alkaa pitkästyttään sellaisen ihmisen seurassa. Tai se jos pitää useesti sanoa tai käskeä jotain toista tekemään/hakemaan. Juuri se, että "älähän sie hättäile"; AARGH mikä sanonta!!

*pyh* Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #365 : 09.12.2008 11:24:15 »

Tuuli-Hiuksissa  Grin veit sorkat suustani... mikään ei ole sen raivostuttavampaa, kun joku joka toppuuttaa ilman hyvää syytä  crazy2 Asia on ihan eri, jos tulee keskeyttään ja sanoo HETI hyvän syyn miks  Cheesy Kun taas jos omaa hitauttaan hiljentää muiden tahtia niin.... TOINEN ARG  tickedoff
 knuppel2 knuppel2
Hitaat on hiljaa ja sillä siisti  uglystupid2
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #366 : 09.12.2008 11:30:36 »

*Kideeee*!!! 2funny

Meinaatko että voitais vähän hitaita kyykyttää? Wink Cheesy

Pidän muuten kanssa siitä, että asia; syy sanotaan HETI eikä vetkutella sen kanssa. tickedoff
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #367 : 09.12.2008 11:40:10 »

Oinas kaipaa haasteita. Vaikeudet on tehty voitettaviksi
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #368 : 09.12.2008 11:46:23 »

Artemis: Hyvin sanoit.

Ootteko järjestelmällisiä; eli onko kamat tiptop kotosalla/töissä, vai sillai hujanhajan?

Mulla oli joskus nuorena sillai, et piti olla kaikkia kamat jopa koulupöydällä tiptop ja vaatteetkin viikattuna hyvin. Nykyään on asunto välillä sillain, et työtila on kuin hyrskynmyrkyn. Grin

On paljon vapaanpi olo kun oon päässyt pois siitä kauheesta nipottamisesta; et nyt pitää olla hyvässä järjestyksessä kaikki.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #369 : 09.12.2008 13:16:55 »

Kotona olen tarkka, ihme kyllä.
Nuorena heitin vaatteet lattioille ja kävelin vielä ylikin, silloin ei juurikaan kiinnostanut. Nykyään olen melko tarkka siisteydestä Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #370 : 09.12.2008 13:22:01 »

http://www.youtube.com/watch?v=rRp4p2cTo1s

http://www.youtube.com/watch?v=fLfv2BuRHVk

smitten smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #371 : 09.12.2008 13:53:56 »

Meinaatko että voitais vähän hitaita kyykyttää? Wink Cheesy
Djaa... taidetaan tehdä sitä ihan "vahingossakin"  :Smiley ja jotkut älyävät ottaa takavasempaan askeleen, kun pässin päät pistää tuleen  Cheesy Näin on kuulemma paree, sanoo ukkokin ja samaa mieltä täytyy olla  2funny

Miun miletä hyväilee puhtaus, mutta pien sekamelska ei haittaa... kauheasti. Likaisessa ja sotkuisessa paikassa ahdistun ja alan muistuttamaan Monk´ia  2funny Puhdas, väljä ja sellainen turvallinen kodinomaisuus saa minut viihtymään. Omat nurkat pyrin pitämään aikas kuosissa ja saan kyllä hepulin, jos joku yrittää laistaa hommista. Sillä yksin en touhua  police
Perussiivous on kaikkien hommaa ja em. nyt pesin keittiön ikkunat ja vaihdoin verhot, sit imurointi ja lattian pesun kruunas puhtaat Joulumatot ja pöytäliina. Nää on mun juttuja ja niihin ei kukaan sotkeennu  police
 2funny
...kuulostaa ihan pimeeltä...

...Jonnaa? Tulipa lapsuus mieleen... yäk  buck2 Onneks on aika tuo takana päin ja pysyy...
Vaikka siis hyviä biisejä nuo olivat, ei sitä parane sanoa  smitten Ja Jonnalla on nykyisinkin hyviä biisejä... vaikka ihan sitä miun makua ei olekaan  Wink
« Viimeksi muokattu: 09.12.2008 13:58:01 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #372 : 09.12.2008 14:09:39 »

Pikkasen nyt Jonnaa pökkäsin tähän väliin. Lapsena oli yks mun idoli Dingon kanssa. Nyky Jonnasta taasen en pidä Tongue

En minäkään sotkusta ja likaisuudesta pidä, ja joka tolkku sen olla pitääkin. Wink

En oo koskaan ollut kauhea siivousintoilija. Ikkunatkin tästä asunnosta kuhan sillai suitsait oon pessyt. Sadevesi on yleensä suurimmat "paskat" huitassut menemään 2funny 2funny

Ettei nyt kukaan saanut sellaista kuvaa, että asun kuin tornadon pyyhkineen talon sisällä niin, EN ASU Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #373 : 10.12.2008 09:12:57 »

Saturnalia: Vai että tappaa Grin

Mites teillä toi tempparamentti näkyy kotona tai töissä??

Minä nyt äksyilen mun koneelle (kiroilen ja ällistän) just tällä hetkellä kun ei yks juttu löydy Angry Varmaan missään toimistotyössä, (esim avokonttorit) ei ihan tällainen peli kävis Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #374 : 10.12.2008 10:00:50 »

Kiroilen kun ottaa päähän, esimerkiksi jos töissä ei kone toimi..

Olen kiukuttelija mutta iän myötä vähemmän. Kiukutteluni on meuhkaamista, kiroilua ja sen sellaista. Mutta en kiukuttele ihmisille, enemmänkin tilanteelle tai laitteille Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: