Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340326 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #390 : 12.12.2008 07:26:50 »

Sä siis oot käynyt Perussakin ja kaikkee. Voi vitsi! Matkahan maksa ihan maltaita Etelä- ja Pohjois-Amerikkaan?  Saturnalia: Heitä mulle muutama tonni niin pääsen matkaan minäkin. Wink Grin

Sun pitää hankkia oikeanlainen työ, niin matkat saa kaupan päälle!  Grin

Joo, eli kulttuuriantporologian työ. Mikä ettei. Olen ihan tosissaan miettinyt noita opintojen alkeita Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #391 : 12.12.2008 08:59:47 »

Oinaan luonteesta vielä...

- Rohkea ja hyökkäävä. Samalla kuumaverinen ja itsepäinen.

- Omanarvontuntoinen ja herkästi innostuva voimaluonne.

- Rehellinen ja suorasukainen.

-----------------------------------------------

- Nopeaälyinen ja aloitekykyinen, harkintaa (voi) puuttua.

- Omaksuu helposti ja mielellään uusia asioita.

- Taistelija- ja tienraivaajatyyppi.

-----------------------------------------------

- Panee äkkiä ja teholla toimeksi, mutta kestävyyttä ja pitkäjänteistä keskittymiskykyä puuttuu.

- Hyvä ansaitsemiskyky, mutta antaa rahan pyöriä ja ottaa turhia riskejä.

- Äkillistä ylös- ja alaspäin menoa. Sitoumusten pitäminen kunnia-asia.

------------------------------------------------

- EI JUURI SIEDÄ VASTAANSANOMISTA, SANOO ITSE ASIAT HALKI. NAUTTII TAISTELUSTA, NOUDATTAA REILUNPELIN SÄÄNTÖJÄ. EI KANNA PITKÄAIKAISTA KAUNAA.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #392 : 12.12.2008 11:31:34 »

Niin, Saturnalia... arki on pyhää  angel
Mikä onkaan arvokkaampaa, kuin arki? Ilman sitä ois pyhätkin ohkaisia ja mitättömiä...  :Smiley
Mutta ymmärrän... hainkin juuri sitä, että onko sinulla jokin uskonto ja sen harjoittaminen alttarilla toimintona.

Mutta, onko teillä uskonnollista elämänkatsomusta?

Itse uskon Jumalaan, mutta en mene kinaan kenenkään kanssa mikä se on  Wink Tavallaan kaikki uskonnot oavt pohjimmiltaan niin samankaltaisia ja ihmiset ovat muovanneet niistä kulttuurin kautta sellaisia kuin ovat. Minulle pyhää on, kun saan pitää kosketuksen luontoon ja sen kiertokulkuun.

Tuuli-Hiuksissa - hyvä yhteenveto taas  smitten
Noista määreitä vain täytyy myöntää, että tämä pässinpää pyrkii luopumaan reilun pelin säännöistä  Angry Liian monta kertaa on minulle käynyt huonosti... en tiedä onko vahingon kierrättäminen hyvä, mutta jospa vältän sitä ja olen vain skeptikko  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #393 : 12.12.2008 12:15:16 »

Ei, noi uskontoasiat on mun kohdalla loppuun käsitelty. Siis mää tutkin uskontoja mutta omalla kohdallani hengellisyys on niin avaraa, etten mahdu minkään uskonnon alle. Lisäksi en siedä institutioita, jotka määrittelevät mitä voin tehdä ja mitä en, minusta ihmisistä pitää itsestä löytyä viisaus tajuta, mikä on oikein ja mikä väärin toisia ja itseä kohtaan. Ja sitten on vielä tämä oikea-väärä keskustelu mistä täälläkin on jauhettu iät ja ajat... Jotenkin inhoan määrittelyä, helpompi olla vapaasti sitä kaikkea, mitä on!  Grin

Ai niin ja vastaus kysymykseen, että elämänkatsomukseeni mahtuu monia näkymättömiä asioita ja joo, uskon korkeampaan voimaan, olkoon se vaikka alkulähde.  Smiley

Ajattelen aika pitkälti täysin samalla tavalla.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #394 : 12.12.2008 12:16:24 »

Minä uskon omalla tavallani Jumalaan. En ole uskovainen sanan varsinaisessa merkityksessä. Jumala on tullut elämääni viime vuosien vaikeittan aikojen takia ja tuntuu, että se on auttanutkin. Kiitos siitä smitten

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #395 : 12.12.2008 13:04:06 »

Pistin tänään pikkasen tuulemaan: Ostin ihanan ruskean olkalaukun, sellaisen mitä ei ihan joka tytöllä ole, sormikkaita 2 kpl ja ihania pikkupöksyjä Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #396 : 12.12.2008 14:09:03 »

oinasYHTEISEN HYVÄN KUNNIAKSI aatteli pikkasen rummuttaa! oinas

2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny

« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 14:10:40 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #397 : 12.12.2008 22:13:24 »

Ei, noi uskontoasiat on mun kohdalla loppuun käsitelty. Siis mää tutkin uskontoja mutta omalla kohdallani hengellisyys on niin avaraa, etten mahdu minkään uskonnon alle. Lisäksi en siedä institutioita, jotka määrittelevät mitä voin tehdä ja mitä en, minusta ihmisistä pitää itsestä löytyä viisaus tajuta, mikä on oikein ja mikä väärin toisia ja itseä kohtaan. Ja sitten on vielä tämä oikea-väärä keskustelu mistä täälläkin on jauhettu iät ja ajat... Jotenkin inhoan määrittelyä, helpompi olla vapaasti sitä kaikkea, mitä on!  Grin

Ai niin ja vastaus kysymykseen, että elämänkatsomukseeni mahtuu monia näkymättömiä asioita ja joo, uskon korkeampaan voimaan, olkoon se vaikka alkulähde.  Smiley

Taidampas yhtyä tähän mielipiteeseen aika lailla kympillä  Wink. En ole ikinä ymmärtänyt miksi jonkin uskonnon pitäisi sanella mitä saan tehdä ja mikä on oikein ja mikä väärin  Shocked. Sitä vartenhan minulle aivot on annettu, että itse ajattelen ja tajuan mitä teen  Smiley!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #398 : 13.12.2008 12:06:26 »

Kyllä se helmikuu tulee nopsaan...  smitten

Jännä homma tuo uskonto homma näin suppealla katseella, mutta astron kautta tarkasteltuna...  oinas ovat irroittautuneet uskonnoista ja silti luoneet oman henkilökohtaisen tavan olla uskossa  Cheesy Johtuneeko siitä, että ollaan ylipäätänsä hieman henkisempiä kuin ehkä ns.tavis kanssa  oinas
Yleisesti ne oikut jotka tunnen ovat todella ulkona kirkollisista touhuista... kuuluu varmaan perus piirteisiin -johtajuuteen yms. auktoriteettin hyväksymiseen  Wink

Mites te suhtaudutte aktroriteetteihin?

Itse kunnioitan ja olen nöyrä, VAIN JOS ovat sen arvoisia  Grin Em.osaavat olla hyviä johtajia ja ottavat huomioon alaiset, eivät tyranneja ja piiskureita, ovat todella hyviä omalla alallaan ja pysyvät sillä  :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #399 : 13.12.2008 14:30:42 »

Grin
 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

OU JEE!  Cheesy mää tanssin sun rumpujen tahtiin!

Ja jo silmissäni nään kuinka Saturnalia tanssii vaan Wink smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #400 : 13.12.2008 14:32:50 »

Ihanaa olla aina samaa mieltä teidän kanssa  Grin Yhteisymmärrys on suuri  oinas

Arvatkaa, siis mää en kestä. Lähden taas Peruun helmikuussa työmatkalle, ja pidän lomaa perään. Menen tapaamaan exääni ja nyt kun olen kuuden vuoden jälkeen kirjoitellut hänen kanssaan messengerissä niin se poika pistää miun pään aivan pyörälle! Miul on romanssi tiedossa helmikuussa, vähänkö en jaksa oottaa!  Cheesy Oon aivan kikseissä täälä, latinomies tykittää minkä ehtii ihania sanoja toiselta puolen maailmaa. Ja kosii ja rakastaa ja unelmoi  smitten Kyllähän se tietää ja mä tiedän että me vaan haaveillaan, mutta ihanaa haaveilla jonkun toisen samanlaisen, tai vieläkin intohimoisemman tulisielun kanssa kuin ite on  Grin

HUH!
  coolsmiley

Ouh jee! Jippii, jee, jee!!

Tuo mulle jokin intiaaneihin liittyvä matkamuisto?? Oisin ikuisesta onnellinen Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #401 : 13.12.2008 14:41:48 »

Niin vähän olen uskovainen, ettei mua saa kirkkoon oikeen istumaan. Jotenkin ihan ahdistaa siellä olo. Edes joulukirkkoon ei tuu mentyä.

Jännä tässä kuitenkin on se, että ortodoksikirkot ja gregoriaaninen kirkkokuoromusiikki kiinnostaa.  smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #402 : 13.12.2008 14:50:39 »

Voi kuinka IHANAA! Saturnaliaa tuo mulle matkamuiston Perusta. smitten smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #403 : 13.12.2008 15:21:38 »

Saturnalia. Joo, sopii. Ihan miten tykkäät Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #404 : 13.12.2008 16:34:53 »

Joo ei se musiikki mitään pahaa tee, toisinpäin! Kuuntelen paljon Lisa Gerrardia, joka kertoo että ne sanat joilla hän laulaa, tulevat suoraan hengiltä.  Smiley

Jotain myös niin maagista on gregoriaanisessa kirkkomusiikissa, että VOI TAIVAS smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: