Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340410 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #435 : 17.12.2008 18:05:17 »

Kuinka niin liikaa?? Hyvähän tässä on keskustella kun on samanhenkisiä ihmisiä koolla. smitten

Totta kyllä on sekin, että ei pelkkä virtuaalimaailman ystävät riitä. Tarttee niitä ihan arkipäiväisessäkin elämässä. Toisen ihmisen koskettaminen on tärkeää mulle Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #436 : 18.12.2008 09:52:01 »

Saturnalia - Etkös pelkää noita jupparin neliöitä? oon niitä nyt tässä käynyt läpi ja tuntuu kyllä siltä että ne vaan "antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa..." Nostavat toiveet epärealistiselle tasolle ja heti ohi mentyään pudottavat takaisin maan pinnalle. No, saas nähdä mitä tuleman pitää.
Nuo yhtymät DC:lle ainakin antavat toivoa, ja voimaa haaveilla. Ja tietty kun nuo mukavat kolmiotkin tulee seiska huoneesta ja sitten vielä venus IC:llä. Pakko on jotain vihdoin oikeesti tapahtua. Kun  jupiter viimeksi oli DC:llä, ei muistaakseni ollut mitään päätä huimaavaa romanssia Sad, luotan kuitenkin siihen että nyt on muutkin planeetat kohdallaan.
Ja kyllähän ne oinaille lupailee tunne-elämyksiä heti tapaninpäivän jälkeen... smitten
Ihanaa että sulla tuo latino siellä pitää virettä yllä, mulle kanssa nyt heti joku jonka siivellä pääsisin "neitsykäis-riipahduksesta" irti. Tupakastakin pitäisi eroon päästä...
Muistakaa että ihmeitä tapahtuu vain niille jotka niihin uskoo!
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #437 : 18.12.2008 11:05:37 »

Ja minä kun en oo vieläkään päässyt oikeen kummoiselle tutkimusmatkalle transiittien ihmemaahan. Kaikenmaailman papruja pitäis olla tässä pöydällä että osaisin kunnolla syvemmin astroilusta.

No ajallaaan kutakin Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #438 : 19.12.2008 12:36:53 »

Kuulkaas nyt oinakset!
Oisko asenne vammaa ilmassa? Ollaanko tässä niin maan tasalle mankeloituja muutaman hankalan vuoden jälkeen ettei enää muisteta kuka on best?
Niin, taidetaan olla, mutta ei kai me nyt sentään periksi anneta...eheii.

Nyt reippaasti niitä aarrekarttoja tekemään ja uskonvahvistuksia suorittamaan, annetaan pieni saamattomuus itselle anteeksi ja katsotaan sen kuuluvan asiaan, mehän vaan säästämme voimia siihen hyvään joka jo seuraavan nurkan takana odottaa...

Oinas asennetta !!!

mä ainakin yritän... Undecided
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #439 : 19.12.2008 12:47:21 »

No kuullaan!

Saturnalia lähettikin jo aiemmin tänne Aarrekartan teko-ohjeet. Hyvä että muitutit kun sinä Hyperö uudestaan. Missä perkeleen välissä sellaista kerkiää tekemään. Tongue Taidan tehdä sitä aina jossain välissä omassa päässäni.  Wink

Saturnalialle lähetän hyvänolon onnen säteitä smitten smitten smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #440 : 19.12.2008 15:12:27 »

RAKKAAT OINASTYPYLIINIT

LÄMPÖISTÄ JOULUA!

Ystävä rakas kuule tätä,

tekemättä jotain jätä.

Näytä kiireelle kieli

ja ota rento mieli.

Muista tähdet ja taika

ja unohda sitten aika.

smitten

Kun taivas on tumma

ja pohjoisesta tuulee,

enkelin laulun tuulessa kuulee.

Se lämpöä ja rakkautta

koteihin laulaa

ja kaikille toivottaa joulurauhaa.

angel
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #441 : 20.12.2008 07:12:44 »

Joo, Saturnalia ja TH, aika/energia ei riitä mulla yhtään sen paremmin aarrekarttoihin. Kova on yritys joka jää aina suunnitelma asteelle. Aika up-down menoa ollut mieliala puolella jo syyskuusta lähtien, väsyttää jo.

Mutta, mutta, oletteko huomanneet että helmikuun alusta tulee sitten se venus oinaaseen ja siellä pysyy kesäkuuhun alkuun asti?
Viimeksi taisi olla 2001 kevät kun oinaalle näin pitkä venuksen vierailu siunaantui. Tunnen 3 oinas naista joilla todella jalat alta vievä ihastus alkoi tuona keväänä, itseni mukaan lukien. Tarkka päivä oli 10.3.2001, meillä kaikilla! Mulla alkoi melkein 7 vuoden suhde, mies tosin oli puoli psykopaatti kala, toivon ettei jättänyt tunne-elämääni loppuiän traumoja.
Mielestäni se kuitenkin todisti että kyllä transiitteihin voi luottaa.
Muistelkaapa sitä kevättä...
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #442 : 20.12.2008 08:22:33 »

Joo, Hyperö. Aika ei riitä eikä oikeen energiakaan kun pitäis kuitenkin jossain vaiheessa päivää aina olla sitä lepohetkeäkin.

Mulle vuosi 2001 oli traaginen josta en voi täällä puhua enempää. Sad
« Viimeksi muokattu: 20.12.2008 15:01:42 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #443 : 20.12.2008 21:05:14 »

Oi voi...  Cheesy ...2001 koko vuosi Saimme torpan rakennettua loppuun ja kaikki meni hienosti smitten Taisimme rakastua ukkoni kanssa uudelleen ja lopputuloksena on tuo katraan jatko, eli esikoululaisemme  smitten
Ihanaa... uudestaan, mutta ilman sellaista hedelmää  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #444 : 21.12.2008 08:30:10 »

Toivotan teille Mukavaa Joulua! smitten

Itse palaan netin ääreen seuraavan kerran aikaisintaan ensiviikon la tai su.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #445 : 21.12.2008 12:21:33 »

Ja varmasti tulee...  smitten kevät...

Tuuli-Hiuksissa näkymisiin  Wink ja  angel angel angel angel angel ajalle, kun olet poissa täältä  Wink
...ja muutoinkin  :Smiley
smitten HYVÄÄ JOULUA TÄÄLTÄ MYÖS TEILLE KAIKILLE KANSSA oinas   smitten
« Viimeksi muokattu: 21.12.2008 12:23:34 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #446 : 21.12.2008 19:49:36 »

MINUNKIN PUOLESTANI HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE TEILLE  Smiley!

Itse kyllä piipahdan aina kun rääpyä on  Wink!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #447 : 25.12.2008 07:46:02 »

Joulu rauhaa kaikille!
Itse teen töitä koko joulun mutta kinkun paistan heti joulun jälkeen kun pidän pienen loman.

Miten ihanaa oli lukea muiden muisto venuksen edellisestä pitkästä vierailusta, ihan varmasti nyt meille kaikille jotka sitä odotamme, ihan varmasti alkaa tapahtumaan...IHANIA ASIOITA!  smitten
Ehdin taas jo mököttäytyä näiden viestieni välillä mutta kun luin teidän vastauksianne alkoi perhoset taas vatsassa kutittamaan  Cheesy
Onkos täällä muita nousu jellonia? Jupiter yhtymöi deskendenttiä siinä nätisti samaan aikaan. Jos olisi joku puolivakava suhde jo menossa niin ainakin toiselle ihmiselle ennustelisin jo melkeen häitä! Vielä jupiter kolmiossa venukseen...Huihui. Ihan hirvittää jos ei sitten mitään kivaa tapahdukkaan, eihän tuollaisia transiitteja kai kovin usein samaan aikaan.
No, tähän tilanteeseen ei paljon tarvitse muutosta kun se on jo taivas...rakkautta niin kaipaan ja kaikkea siihen liittyvää.
Vaikka oinaana en odottamista siedä niin tämän laatuinen odotus on kyllä upeaa ja energisoivaa, eikös vaan?
Nautitaan jo tästä haaveilun ajasta.

Lupasin nyt itselleni etten hehkuta enempää odotuksiani vaan olen hipihiljaa, taikauskoinen kun olen.
tallennettu

taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #448 : 26.12.2008 01:19:15 »

Minäkin olen nousu jellona  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #449 : 26.12.2008 02:27:14 »

No Taiska, olen muuten miettinyt tuota sinun merkkiäsi kun olet siinä maininnut sideeriset ym trooppiset merkit. Ac:n tajusin kyllä mutta en heti muistanut että ainakin sinä oot näitä "ison egon ihmisiä" ( oikeestihan se tarkoittaa näin kavereiden kesken sitä itsetunnon puutetta, luulisin).
Olitkohan sinä maininnut jotain keväästä 2001? Luenpa vähän taakse päin...sitten katson missä juppari sinä vuonna vaikutti. Nousu leijonaa saattaa ilostuttaa se että neptunus on lähdössä vihdoin seiska huoneesta hitolle.
Taisi olla astrologi M.Manninen joka mulle kauan sitten selitti että nousu leijona tulisella oinaalla merkitsee yleensä voimakasta karismaa joka aiheuttaa pelkoa ja kateutta "tasaisen harmaissa" ihmisissä.
Mene ja tiedä, tämän pömppövatsan ja silmäpussien takaa se karisma ei ainakaan peilistä loista.
Mitä mieltä olet, ootko kummaan kateellisuuteen törmännyt?

Mulla on meneillään pieni tutkimus ihan uteilaisuuttani, naisen ensimmäinen lapsi on usein transiittina  jupiter aspect_opp aurinko ja/tai  jupiter huoneessa 4. Kuinkas teillä? Mutta varsinainen tiedon halun kohde on isäksi tulon transiitti. Minkäänlaista loogista yhteneväisyyttä en ole löytänyt tuttujen isien transiiteista, jotain  jupiter ja  pluto juttuja silloin on mutta...? Onkos jollain parempaa tietoa?

« Viimeksi muokattu: 26.12.2008 02:34:42 kirjoittanut Hyperö » tallennettu

Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: