Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340196 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #465 : 30.12.2008 09:10:27 »

Uskon siihen, että jos ihminen on joutunut elämässään raskasta painolastia/takkaa kantamaan, hän on oppinut elämänsä varrella siitä ja myöskin selviytymään. Tulevaisuuden painolasti ei enää ehkä tunnukkaan niin painavalta.

Itse herkkäsieluisena ja nahkaisena, vaikka niin uteliaani luonteena, en kuitenkaan astu ennustajien reviirille.

(Kaiken saanut, kultalusikka suussa syntynyt pehmpentu ei tällaistä rynkytystä kestäisi)
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #466 : 30.12.2008 10:34:58 »

Hei! Missä kohtaa kuolema on paha? Etkä sinä menetä Saturnalia ketään  police
Lapsen ja nuoren kuolema on äärettömän surullista, väkivallan uhrina kuoleminen pahaa... mielestäni. Omalla ajalla täältä poistutaan sen rajan taakse, mihin me täällä olevat emme näe. Joku sanoo, ihmisen sammuvan kuin liekki... voi olla ja keholle näin käykin  Smiley Energia ei kuole... sitä näkee rakkaat sielussaan, lapsissa, muistoissaan... vahvana, jopa konkreettisestikin joskus. Silloin vain tänne jäävien tulee myös päästää irti, koska sillä on jokin merkitys... tarkoitus. Ja ihmiselle ei anneta yhtään sen enempää, kuin mitä se ei jaksaisi kantaa  police

Huomaako, etten tahdo ajatella? Koirallani todettiin kohdussa "jotakin" ja nyt ollaan antibiootti kuurilla. Parin vk.n päästä uus tutkimus ja minua pelottaa myös, Saturnalia -menettäminen. Vaikka toki ihan eri juttu on puhua läheisestä ihmisestä, kuin eläimestä  Undecided Silti... pelottaa, jos joudun tekemään taas ratkaisun. Ihan kaameaa päättää onko sinulla rahaa hoitaa ja missä kohtaa se menee eläimen kiusaamiseksi. Tämä kerran läpi käyneenä, puistattaa... Vaikka allekirjoitankin alkupään tekstit täysin ja mantrana niitä itselleni hokien taidan hakea lisää kahvia  :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #467 : 30.12.2008 11:33:59 »

Minä en dissaa tunteitani. Anna kyllä itkun ja surun näkyä melkeen paikasta riippumatta. Olen opettanut sen tavan pikkusiskolleni myös. Pahinta on tunteitten patouttaminen sisään! Toki toiset tunteilee erillä tavoin; eivät itkien tuo esiin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #468 : 30.12.2008 19:13:26 »

Eikös kahvi ollutkin hyvää...?  Wink
Saturnali, kyllä valitettavasti dissaan  Embarrassed
(uusi sana tänne maalle  2funny )
Mutta joo, yritän myös päästä eroon moisesta... hienoa, Tuuli-Hiuksissa kun osaat ja olet opettanut eteenpäin  smitten Sillä tavalla varmasti säästää hieman itseään... oletan? Koska itse ainakin koen, että vaikka työnnän sivuun, alitajunnassa ovat  Sad Jos heti päästäs ulos, eivät vaivais ja lopulta tulis ulos vyöryllä, joka hautaa kaiken alleen  buck2

Oisko tuo nyt sellaista oinaan tapaa yrittää hallita kaikkea? Illusio, kaiken hallittavissa olemisesta  :Smiley Itslläni ainakin haaste elämältä on, että oppisin ettei kaikkea tarvitse edes hallita tai minun ainakaan  Wink
« Viimeksi muokattu: 30.12.2008 19:17:03 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #469 : 31.12.2008 09:39:56 »

Olen sitä mieltä, että kaikki paska vaan mikä vaivaa, sillä hetkellä, siinä tilanteessa, niin heti ulos vaan! Smiley

Hyvää Uutta Vuotta 2009 toivottelen jo nyt!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #470 : 31.12.2008 11:44:01 »

Ehkä se hallitsemattomuuden pelko Oinaalla voisi johtua siitä, että on kenties kauheaa ajatella, että jollakin Korkeammalla Voimalla olisi minun elämäni ohjenuorat käsissä, eikä minulla, sillä tiedettävästihän kukaan ei tee asioista läheskään niin hyvin kuin Oinas itse  Grin Lohdullista kuitenkin on, että niihin ohjenuoriin voi itse vaikuttaa ja tosiaankin, ohjenuoriahan ne ovat. Smiley Kyllä sitä edelleen Oinas saa ihan itse tehdä asioitansa, hhahaha Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #471 : 31.12.2008 11:46:21 »

ajattelin laittaa tän toiseen ketjuun, mutta tykkään tästä ketjusta enemmän.

HUOM!

ihmiset on illuusioita, joilla on fyysisessä elämässä tietty elinaika pitää hauskaa, sitten vaihtuu laiffi, energia ei katoa, se on ikuista

kaikki muukin on hauskaa illuusiota

« Viimeksi muokattu: 31.12.2008 12:01:35 kirjoittanut ^^Ixpiyacoc^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #472 : 31.12.2008 15:43:25 »

Tunnustan hallinnan tarpeen. Siinä, että jo tunnustan, on huima parannus  Smiley
Haluan (ja vaadin saada) hallita kotiani ja tunteitani, niissä rajoissa kun se on mahdollista.

En tunne oloani kotoisaksi sekaisessa kodissa, jossa on epämääräisiä kasoja siellä ja täällä, kaappien ovet puolittain auki ja oikeesti- tosi paljon ottaa hermon päälle jos sohvalla oleva viltti (nimeltään nils) on mytyssä  tickedoff uglystupid2 2funny
Tunteeni..öhöm..siis voin tulistua ja suuttua, sanoa pahasti, mutta auta armias jos on tippa linssissä ja ei-sotaisesti-heikoilla (ompas vaikea pukea sanoiksi) tai joutuu tunnustamaan ettei pärjääkkään yksin..ne tilanteet on niiiiiiiiin  buck2. Viimeseen asti pää pystyssä ja perse edellä puuhun, vaikka sitten latvaan asti  knuppel2 uglystupid2 Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #473 : 31.12.2008 22:44:51 »

Oliko tämä vain naisten ketju, vai sattumaa? Kaippa pässeistä puhua saa... on puhuttu, vaikka me ladyt taidamme olla oikeasti uuhia  2funny ja alaikäiset karitsoja... Siis, jos itse on pässi, uuhi tai karitsa  :Smiley Eikös se näin mennyt?

Ei mennä liian syvälle enään tänä vuonna, ainakaan  Cheesy *huono -tiedän*
Ymmärsin pointtisi ja arvostan sitä, itse en ehkä kykene samaan... mutta eri tie meil onkin, jospa sitten aikanaan...
Luku intoa!  smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #474 : 01.01.2009 12:01:59 »

Vai elämä illuusiota  :Smiley. Uusi vuosi on alkanut ja "uudet kujeet" ! HYVÄÄ UUTTA VUOTTA VAAN KAIKILLE  Smiley !

Minua ei pelota kontrollin menettäminen, vaan olenkin tietoisesti yrittänyt päästä siitä minulle merkityksettömien asioiden suhteen  Smiley. Minun mottoni ja haluni on löytää uutta kiinnostavaa inspiraatiota tähän elämään jotta mieli pysyy virkeänä ja iloisena eikä kahlata aina niissä tylsissä vanhoissa jutuissa. Sitten järjestys on minullekin tärkeää, mutta kun talossa asuu muitakin olen hyväksynyt sen, että jokainen elää tavallaan ja pitää eri asioita tärkeänä. Hulluksihan siinä tulisi jos aina vaan kulkisi toisten perässä ja siivoaisi  Grin.   
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #475 : 01.01.2009 19:20:09 »

Onko, taiska sinulle missiona löytää inspiraatio? Tämän vuoden juttu, vai pidemmällä aikavälillä oleva?  angel angel

Mietin juuri omaa mahdollista missiota... tälle vuodelle vois olla tämän yrittämisen rutiiniksi muuttuminen  Cheesy Voipi olla, että on pidempi kuin vain vuoden juttu  Wink

Mites muilla? Ei lupausta, vaan tavoite?  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #476 : 01.01.2009 22:31:56 »

Hahaha, Oinashan tekee sen minkä lupaa  Grin

Minulla on tänä vuonna tapetilla ainakin isompana juttuna kuvitusprojekti Yhdysvaltoihin, joka tulee olemaan vielä osa ammattiosaamisen näyttöä. Joudun menemään melko itsenäisesti tuon projektin kanssa, koska se täytyy julkaisuajankohdan vuoksi tehdä kuukautta etuajassa normaaliin ammatinosaamisennäytön aikatauluun nähden.
Niin, ja heti vuoden alkuun on tällainen "kevyt" lupaus ääni- ja videotaiteen opettajalle, että väännän käsin 3 minuutin animaation muiden koulutöiden ohessa ensi kuun loppuun mennessä. Kyllä joutuu Oinaan kekseliäisyys koetukselle, en millään ehdi piirtää melkein tuhatta kuvaa, joten täytyy löytää keinot miten pääsisi mahdollisimman vähällä piirtämisellä, ettei kuole burnoutiin. Mikä Nousu-Kauris-työnarkomaani-Oinas.... :Smiley Grin

Lisäksi olen luvannut itselleni, että jos mitään ihmeitä ei tapahdu (lue: korkeimmat voimat tai intuitio eivät tule väliin Grin) lähden toukokuun lopussa kuukaudeksi Tokioon. Wink Nyt pitää jo ihan tosissaan päästä rikkomaan nämä Suomen rajat, kun en ole tänne loppuelämäkseni edes jäämässä, ahahaahah.

Niin, lisäksi lapsuuden koti menee myyntiin tässä kuussa, joka on toisaalta aivan ihanan helpottavaa. Pääsee jatkamaan elämäänsä eteenpäin taas yhden asian puhtaampana.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #477 : 02.01.2009 16:01:07 »

Ei paras ajankohta voittoa ajatellen ole nyt myydä, mutta toivottavasti saatte hyvä kaupaksi /hyvän hinnan  :Smiley
Vanhasta luopuminen on aina edellytys uuden alulle  angel

Sinulla riittää puuhaa A-M... Todellakin Suomi on varamsti liian pieni ja syrjäisä paikka. Oletko menossa Tokioon ihan huvin vain hyödyn nimissä?
...utelias kun on...
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #478 : 02.01.2009 22:55:53 »

*pöks*
Mitä täällä tapahtuu?

Tekikö kukaan mitään lupauksia? Mietin ja mietin, mut ainoa missä oli ehkä! järkeä oli lupaukseni yrittää olla itselleni enemmän rehellinen..helpommin sanottu kun tehty ( kuu vaaka) , mut jos vaikka noi käsikivut helpottais.
Tai ihon kutina  crazy2

Kide- et varmaan lähe mihinkään, ethän?!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #479 : 02.01.2009 23:05:32 »

Poistin aika kasan viestejä, jotka eivät liittyneet ketjun aiheeseen millään tapaa. Jatketaanpas meidän ihanaisten Oinaiden teemalla ja keskitytään muihin teemoihin toisissa ketjuissa, eiks je? Wink

Olisin menossa Tokioon ihan huvin vuoksi ja menneen elämän tiimoilta, puhumattakaan suuresta rakkaudestani Aasiaa kohtaan, mutta mitä todennäköisemmin matka ei VIELÄKÄÄN onnistu, eli Korkeimmat eivät vaan jostain henkisestä syystä X päästä minua matkaan. Tekisi mieleni jo vähän purnata, kun intuition kanssa asiasta keskustelin, mutta pitää vaan luottaa tuohon Korkeampaan viisauteen.
Noh, jos en pääse matkalle, minä katoan täältä Aasiaan sitten lopun elämäkseni! Grin Ja tietysti mies mukanani, sitten kun se ajankohta on aiheellinen Wink

Talon myynti on pakon sanelema, jos en halua menettää sisarusteni kanssa luottotietoja isämme aiheuttamien velkojen vuoksi tai jos meille ei satu tulemaan lottovoittoa tai rahaa velkoihin jotain muuta kautta. Kotitalo on kuitenkin ainoa arvokas omaisuus mitä on ja joka riittänee velkoihin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: