Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340286 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #480 : 02.01.2009 23:17:54 »

Onko, taiska sinulle missiona löytää inspiraatio? Tämän vuoden juttu, vai pidemmällä aikavälillä oleva?  angel angel

Tietyllä tavalla voisi ajatella näin  :Smiley !  Se on aina ollut osa minua  Smiley. Olen onnellinen, kun löydän jotain kiinnostavaa uutta  smitten !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #481 : 03.01.2009 08:40:31 »

En tee mitään uuden vuoden lupauksia. Lupaukset pitää yleensä ilman mitään erikseen lupausten tekoa.

Mulla oli uutta vuotta viettämässä oinasnaisystäväni. Hän on osittain kuin mun vastakohta. Sanoi mulle nauraen, että hänelle suu kuivaa kun joutui mun kanssa puhua pälpättämään niin paljon 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #482 : 04.01.2009 21:50:12 »

Kide- et varmaan lähe mihinkään, ethän?!
Olette te sen varran verrattomia, suloisen chilipippurin kaltaisia, jotta himo teihin tulee  Kiss smitten
 2funny
Että se siitä, asiaan liittymättömästä  police

Lupaus on ihan eri juttu, kuin missio. En minäkään lupaa mitään... teen sen mikä on tarpeellista ja sillä siisti. Mites se meni... "puhu suloisia, voit joutua syömään sanasi"
Ihana, eikö?  Cheesy
Lupauksia on kökkö pitää, jos vaikka mieli muuttuu...

Missio taas on hieman kuin tavoite, ajatus mihin ollaan menossa. Visio taas on jopa pidemmälle viety ajatus... eli oma visioni voisi olla tämä -talo laina poissa ja hyvä terveys tallella, jotta jaksaa tehdä työtään tyytyväisenä ja se saisi olla kevyttä -muiden pomona omassa firmassa. Ukon kanssa reissuja ja muksuilla oma elämä hallussa  angel

Eli missiot ja vaikkapa ne visiot  Cheesy  Wink  :Smiley

Kuis muuten te oikkuliinat suhtaudutte, jos on pakko pyörtää lupaus? Onko se joka ei lupaile, jo oppinut kantapään kautta ettei lupaile... pitäminen joskus kovaa duunia  buck2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #483 : 05.01.2009 11:33:34 »

Minulle on enemmän kirpaissut nuorempana se, että minulle annettuja lupauksia ei pidetä. Oinaan innolla sitä on ehtinyt elää jo etukäteen sen lupauksen ja sitten, kun se ei toteudukaan, mieli menee ihan maahan.Vanhemmiten (noh, ei nyt NIIN hirveän vanha Grin) sitä on oppinut melkein kokonaan tuosta eroon, joskaan Oinaan innokkuus tuskin häviää koskaan minnekään.

Omat lupaukseni täytän jaksamisieni ja kykyjeni mukaan, koska edelleen Oinaana, minä Itsen olen itselleni se tärkein. En jaksa pitää lupauksia, jos en jaksa ensin pitää huolta itsestäni Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #484 : 05.01.2009 13:06:41 »

Minä inhoan toden teolla jos lupaus petetään. Se mitä on sovittu, ois hyvä että se pitää. Toki voi muutoksia tulla matkaan, mutta siitä ois hyvä niinkuin ilmoittaa sitten, yleensäottaen näin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #485 : 05.01.2009 13:57:01 »

Niinpä, se innokkuus luo paineita odotuksille... ja voi, voi jos/ kun ei todellisuus vastaakaan sitten odottetua. Lapsena se oli kamalaa  buck2 Onneksi nyt aikuisena saa monia asioita itse tehdä ja vaikuttaa, että odotukset eivät jää tyhjän päälle roikkumaan.
Ja voi räkä, oikeasti... kyllä lupaukset on pidettävä, mutta kyllä yritän ymmärtää jos tilanteet muuttuu. Juuri niin kuin sanoit, Tuuli-Hiuksissa.

Onko muuten reaktiot samat, jos joku pettää luottamuksenne?  :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #486 : 05.01.2009 14:32:44 »

Luottamuksen pettäminen on pahinta kanssa. Minusta voi pahillaan saada iänikuisen vihollisen - riippuen mikä luottamukseen liittyvä asia on kyseessä. Rankasti sanottu. Onneksi en nyt aikuisiällä ole joutunut mitenkään kokemaan tuollaista.

Kylläpä minä olen suorasanainen Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #487 : 05.01.2009 19:43:23 »

Täytyy kyllä sanoa, että Oinasnainen on kuin täyttä rautaa! Vaikka kuinka pitäis sinnitellä jonkun ongelman suhteen, niin ainakin minä en kun näytän vain saavan kuin taitelutahdon päälle.

Vuokran nousu niin vituttaa! Että eikun vaan jeppaskonteja kuinka voin (ehkä) muusta pihistää! Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #488 : 07.01.2009 18:28:30 »

Taas tämä tunne! Huh Alan haikailemaan vanhan suolan perään...
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #489 : 08.01.2009 02:31:18 »

Hei vaan oikkulaiset! Paljon mukavia juttusia ootte taas kirjotelleet.  Cheesy Tahdonpas minäkin tietysti sanoa omat kommenttini.
Ennustajista: Olen käynyt muutama vuosi sitten samalla ennustajalla 3 krt parin vuoden sisällä. Hän katsoi kädestäni, sitten tavallisista korteista ja lopuksi tarot-korteista. Pohjasi tietoansa paljolti astrologiaan, tiesi mm lapseni isän olevan skorpioni ja hän tiesi paljon muutakin, menneisyydestä ja sen hetken lähitulevaisuudesta. Myös yhden kuoleman ennusti, isoäidin, tiesi kertoa tunne-arvokkaasta perinnöstä jonka mummi minulle sitten kuoltuaan jättikin. Menisin hänen luokseen nytkin mutta hän kuoli jo pois. Ihana, lämmin, vanha ja viisas nainen. Antoi paljon voimaa ja luottamusta tulevaan.

Tuosta surun näyttämisestä tai sen tuntemisesta, olen niitä itkijä naisia jotka itkee avoimesti esim joka jaksossa "Pieni talo preerialla" tai vaikka kun kuulen jonkun ihanan romanttisen uutisen, ja ilman muuta jos tunnen että minua ei ymmärretä. Oikein isot surut taidan kuitenkin vähän liiaksi hautoa sisällä, uskon sen liittyvän vahvuuden ihannointiini, enhän kirveelläkään olisi oppinut että heikkouden ja avun tarvitsemisen voi myös näyttää ja apua pyytää. Tämä on yksi elämäni todella isoista kouluista, opinkohan tätä ikinä...no, paljon on siperiassa nöyryyttä tullut opeteltua.
Edellinen liittyy varmasti myös jollain lailla siihen luottamukseen, pidetäänkö lupaukset ja kuinka paljon on joutunut ihmisiin pettymään. Joku mulle sanoi että kiltit kärsii aina. Joka tapauksessa ylimmääräinen hallinnan tarve on jo karissut, tiedän jo ettei kaikki kuitenkaan ole itsestä kiinni.

Onnellisin olen varmasti juuri silloin kun jotain tosi kiinnostavaa uutta on näköpiirissä. Vaikka muakin taas uudella voimalla se vanha suola janottaa...perskutarallaa ja hitsi vieköön.  tickedoff
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #490 : 08.01.2009 07:53:32 »

Taas tämä tunne! Huh Alan haikailemaan vanhan suolan perään...

Embarrassed se on niiiiiin syvältä se. Mäkin olen kamala haikailija. Mutta ehkä se loppuu kun aloitin neljännen tien koulun  knuppel2 Älkääkä kysykö, mitä se on - ei vielä hajuakaan  Grin

Meinasin jo kysyä, että minkäs neljännen tien koulun. Taitaa vaan liittyä miehiin Wink Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #491 : 08.01.2009 07:57:09 »

Hyperö kirjoitti: Vaikka muakin taas uudella voimalla se vanha suola janottaa...perskutarallaa ja hitsi vieköön.

- Eilen laukais tuon tunteen oikeen kunnolla. Joku biisi vanhoilta ajoilta saa aina ne tunteet pintaan. Embarrassed Jotenkin on vaan pakko ittensä koota taas.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #492 : 08.01.2009 08:23:57 »

Vanhasta suolasta ei saa kuin kaamean janon ja sen kyl tietää, mikä pään särky siitä tulee  buck2
 tickedoff
Huono idea tytöt, pistäkäähän nyt ne harmaat vanhat, jo ajetut "tiesuolat" lakaisten penkkaan ja levittäkää uutta "elämänsuolaa" eteennen. Silmät auki, korvat hörölle ja suu messingille... kyl niitä kaloja tuolla meressä on  Wink
Vaikka tiedän kyl miltä se tuntuu... se kaiho  :Smiley
Olen myös istä mieltä, että pohjimmiltaan se ei ehkä kumminkaan ole kaipuuta sen vanhan kainaloon...?  Vaan jotakin muuta, ehkä jotakin kaipuuta itsestä.
Arvatkaa, kuinka hyvin nyt ymmärrän lauseen, joka minulle sanottiin monasti kun olin alle 20v.
"olispa tuo ikä ja tää järki"
Sanonaja oli 40v. hyvin elämää ja sen laitapolkuja nähnyt kaveri  angel
Niinpä... vaikka siis en tarkoita teitä, vaan yleensä elämää... niin se Siperia opettaa (vaikka en ole käynyt konkreettisesti, enkä taho!)  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #493 : 08.01.2009 08:31:59 »

Täällä ei ole kuin vanhoja kaloja jotka sätkii kuin hiekkasäret kuivalla maalla Wink

Ei ole kaipuu vanhan suolan kainaloon, vaan kaipuu niihin yhteisiin hetkiin jotka olivat myös niin leikkisiä, niin kutkuttavan hekumallisia hetkiä. EI oo pitkään aikaan ollut mulla tuollaista.

MULLA ON IKÄVÄ!!! Kiss

Kide, oon kans kuullut tuon lauseen Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #494 : 08.01.2009 09:34:35 »

Vanhasta suolasta ei saa kuin kaamean janon ja sen kyl tietää, mikä pään särky siitä tulee  buck2
 tickedoff
Huono idea tytöt, pistäkäähän nyt ne harmaat vanhat, jo ajetut "tiesuolat" lakaisten penkkaan ja levittäkää uutta "elämänsuolaa" eteennen. Silmät auki, korvat hörölle ja suu messingille... kyl niitä kaloja tuolla meressä on  Wink
Vaikka tiedän kyl miltä se tuntuu... se kaiho  :Smiley
Olen myös istä mieltä, että pohjimmiltaan se ei ehkä kumminkaan ole kaipuuta sen vanhan kainaloon...?  Vaan jotakin muuta, ehkä jotakin kaipuuta itsestä.
Arvatkaa, kuinka hyvin nyt ymmärrän lauseen, joka minulle sanottiin monasti kun olin alle 20v.
"olispa tuo ikä ja tää järki"
Sanonaja oli 40v. hyvin elämää ja sen laitapolkuja nähnyt kaveri  angel
Niinpä... vaikka siis en tarkoita teitä, vaan yleensä elämää... niin se Siperia opettaa (vaikka en ole käynyt konkreettisesti, enkä taho!)  2funny

Aaah ja amen!
Mulla alkoi uudenvuoden lupaus itselle  Wink jätän kaiken vanhan miesrintamalla ja aloitan puhtaalta pöydältä..tämä tarkoittaa siis sitä, että olen luvannut itselleni olemaan vastaamatta kaksosen puheluihin tai tekstareihin. Veskarimies ykkösen osalta tämä tarkoittaa sitä, että suostun tapaamaan häntä vain kahvilassa tms ettemme vaan ajaudu toistemme syleilyyn  Grin enkä siis enää deittaile häntä ja olisi tässä seuraavan viikon parin ohjelmassa ilmoittaa se myös hänelle, että tämä leikki on loppu nyt.
Veskarimies kakkonen sen sijaan on niin tuore tapaus, että hänet lueteaan vuoden 2009 valloituksiin  knuppel2 joten hänen osaltaan vielä kuikuilen, mitä tuleman pitää..
Tajusin taas vihdoin tämän vanhan viisauden, etten voi saada mitään uutta elämääni, jos en tee sille tilaa luopumalla jostain vanhasta...eikös joku sellanen sanonta ole  Shocked no nyt on hihhiii...

Joten siis eikun siivoustalkoot alkakoot  Wink
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 56
  Tulostusversio