Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340343 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #510 : 11.01.2009 02:28:11 »

Vai kaloja olisi vielä meri täynnä, vapaitakin? Toivon kyllä että kala kiintiöni olisi jo täynnä, niihin retkahdan aina ja just niihin päihdeongelmaisiin retku kaloihin. Onneksi nyt on tämä "vanha suola" neitsyt, ei ole kyllä tämäkään helppo nakki.
Neitsyt ihastukseni on siis viime kesän kissa, joka syksyn tultua alkoi aprikoimaan ja perääntymään koko ihanasta jutusta, eikä vähiten mustasukkaisuuden takia (molemmin puolisen, sanoi hän). Ja niin siinä kävi että juuri kun olin tänne kirjoitellut janosta niin kas´kummaa tapasin hänet työnmerkeissä...voi kauhea sitä flirttiä miestä!!! No, huomenna teemme taas yhdessä töitä ja vaikka kuinka olen jo keski-iässä oleva järkevä aikuinen, en tiedä mistä saisin voimaa olla COOL. Haluisin vaan raahata sen pusikkoon ja tehdä sille tuhmia, tiedättekö tunteen?  :Smiley
Valon määrä lisääntyy koko ajan, tekisi mieleni kaivaa maalausteline esiin ja laittaa kankaalle koko tunne, pois päästä ja sydämestä.
Taiska, olit laittanut meidän nousu leijonan kuvauksen tänne  Smiley, myös Adele on näitä/meitä nousuleijona oinaita ja hänellä aurinko huoneessa 10, samoin minulla. Taiska missä huoneessa sun aurinko on? Pääsisin sit taas vähän vertaamaan kun jotain tapahtuu...
Kide,jouskari nousun kuvauksessa mainitaan kaksosien "suoranainen tyhmyys" !?!?! Oinaana rakastan kaksosia nimenomaan heidän suoran puheensa ja loistavan, nopean alynsä takia, puhumattakaan ilosta ja huumorista.
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #511 : 11.01.2009 02:47:31 »

Minunkin aurinkoni on huoneessa 10  Grin. Ompas meillä paljon samaa  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #512 : 11.01.2009 12:34:28 »

Niinpä, Hyperö  idiot2 En itsekkään ymmärrä moista ajatusta, koska ne  kaksoset jotka ovat elämässäni, eivät todellakaan saa minua raivoon... päinvastoin, heidän kanssaan on kivaa  smitten
Muutenkin tuo  askendentti ei oikein istu...  idiot2

Kuinka te muut koette tuon (sterotypian) mitä tulkinta tarjoaa?
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #513 : 11.01.2009 13:02:48 »

Voin ihan lukeutua Nousevan Neitsyen tulkintaan Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #514 : 11.01.2009 13:57:26 »

Joo, minäkin olen ihan Nousu Kauris  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #515 : 11.01.2009 15:12:19 »

Siis... mitäs oikeasti oikkua minussa on, kun en koe olevani oikeissa kengissä?  idiot2 Angry idiot2
Tuo neitsyen tulkintakin osuu lähemmäs ja nuo ravut voisin keittää yhdessä nousukauriin kanssa  :Smiley
Kuinkakohan herkästi nuo syntymäkellon ajat saattavat heittää? Äidit nyt muistavat mitä sattuu, mutta sairaalan ei uskoisi sortuvan suuriin virheisiin...  Huh
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #516 : 13.01.2009 08:43:30 »

Tuo  venus kyllä sopii minulle myös paremmin sijaintinsa vuoksi, määrittelemään tunnereaktioita ja -kokemuksia  Wink
Se hilluu  harka ja hyvin härkämäinen taidan olla  :Smiley

Missä muiden  venus kulkee, paitsi yötaivaalla?  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #517 : 13.01.2009 12:24:57 »

Aamutaivas...?
Eli jos mc on keskipäivä, niin ic on keskiyö... eikö? ja asc nousumerkki, niin onkos kaikilla sitä vastapäätä dc? Mikäs se sitten taas olikaan?

Ja jos sinulla on on venus ravussa ja aamutaivaalla, miten se mahdollisesti muuttuis jos oiskin yö tai päivä?
Minulla on ic.llä, tarkkana  Wink huonerajalla 3.-4. ja tunnustan, hyvin härkäpäisesti kommunikoin varsinkin hankalissa tilanteissa ja tuo koti on hyvin... mites nyt pistäis, kun kaikki tuntuu niin latteilta ilmasuilta  Grin

Nämä kaik on osuvampia, kuin asc.  idiot2 Voisko johtua muiden kartan tekijöiden vahvuudesta? Jyräävät asc. alleen...

Muilta pohdintaa omista asemista tai muuten?  angel
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #518 : 13.01.2009 13:59:27 »

Mulla venus huoneessa 8.

Onpa varsin - ei viehättävää tietää, että huones 8 edustaa = sisäinen uudistuminen, yksinäisyys, kuolema.

Ja Venus tuossa sitten luuraa. Siksi varmaan olenkin yksin - ilman kumppania. No mikäs siinä kun ei vaan sopivaa löydy Wink
« Viimeksi muokattu: 13.01.2009 18:49:31 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #519 : 13.01.2009 18:30:04 »

Vai kaloja olisi vielä meri täynnä, vapaitakin? Toivon kyllä että kala kiintiöni olisi jo täynnä, niihin retkahdan aina ja just niihin päihdeongelmaisiin retku kaloihin. Onneksi nyt on tämä "vanha suola" neitsyt, ei ole kyllä tämäkään helppo nakki.
Neitsyt ihastukseni on siis viime kesän kissa, joka syksyn tultua alkoi aprikoimaan ja perääntymään koko ihanasta jutusta, eikä vähiten mustasukkaisuuden takia (molemmin puolisen, sanoi hän). Ja niin siinä kävi että juuri kun olin tänne kirjoitellut janosta niin kas´kummaa tapasin hänet työnmerkeissä...voi kauhea sitä flirttiä miestä!!! No, huomenna teemme taas yhdessä töitä ja vaikka kuinka olen jo keski-iässä oleva järkevä aikuinen, en tiedä mistä saisin voimaa olla COOL. Haluisin vaan raahata sen pusikkoon ja tehdä sille tuhmia, tiedättekö tunteen?  :Smiley
Valon määrä lisääntyy koko ajan, tekisi mieleni kaivaa maalausteline esiin ja laittaa kankaalle koko tunne, pois päästä ja sydämestä.
Taiska, olit laittanut meidän nousu leijonan kuvauksen tänne  Smiley, myös Adele on näitä/meitä nousuleijona oinaita ja hänellä aurinko huoneessa 10, samoin minulla. Taiska missä huoneessa sun aurinko on? Pääsisin sit taas vähän vertaamaan kun jotain tapahtuu...
Kide,jouskari nousun kuvauksessa mainitaan kaksosien "suoranainen tyhmyys" !?!?! Oinaana rakastan kaksosia nimenomaan heidän suoran puheensa ja loistavan, nopean alynsä takia, puhumattakaan ilosta ja huumorista.

Grin toi pusikkoon raahaaminen ja tuhmien tekeminen kuulostaa niiiiiiiiiiiiin tutulta  knuppel2

Jeps, mä myös tykkään kaksosista kovasti! Kaksosten seura on niin ihanan kepeää, iloista, huoletonta ja puheliasta.
Huiui..neitsyt...tuo on se meikän kompastuskivi-merkki...miten niitä neitsyitä tupasahteleekin mun elämääni alvariinsa. Ja sitten mä oon niitten kans liemessä  Wink

Mulla  venus on kaloissa ja huoneessa 10. Olen romantikko, mutta en voi sietää miestä, joka alkaa mussa roikkumaan tai puhuu lällyjä  Huh miehessä pitää olla "munaa"  Cheesy asennetta ja äijämäisyyttä ja sitten se on niin ihanaa, kun sellanen karju tekee pienen hempeän eleen niin tältä lähtee jalat alta hih....mistähän sellanen löytys...onhan noita ollut, mutta kun eivät oo pysyneet. Kai se on tämä mun luonne, joka ei oo ihan helppo  Huh

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #520 : 13.01.2009 21:20:35 »

Minulla Venus on Kaloissa huoneessa 9  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #521 : 14.01.2009 08:38:44 »

Nousumerkki Ravussa

Tunnetta ja lämpöä pitää olla pelissä ennen kuin sinä suostut kiinnostumaan jostakin uudesta ihmisestä tai asiasta. Sitten kun tunneside on syntynyt sinua ei pitele mikään ja ensivaikutelman synnyttämä luottamus johtaakin usein pettymyksiin. Sinä kun et tahdo uskoa, että olosuhteet, aika ja elämä muuttavat toista ihmistä joskus hillittömän kovalla vauhdilla. Ehdottomana tunnetyyppinä vedät puoleesi viileitä ja ainakin tunteettomilta vaikuttavia Kauris tyyppejä, jotka saavat sinut hermostumaan heidän materialistiseen kunnianhimoonsa.

Enemmän tuntuu että tuo Venus Oinaassa määrittää tunne-elämääni kuin Rapu. Rapumaisuus on sitä että menen kuoreen kun pitää ajatella jotain, tai kun olen haavoittunut.
¨

Minä olen myös nousevarapu, venus oinas Smiley
Olen kyllä suhdeasioissa ja tunteissani usein kuin rapu. Varovainen ja hidas etenijä. Vaikkakin muuten toimin nopeasti kuin oinas.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #522 : 14.01.2009 11:57:20 »

Mä tunsin vähän aikaa sitten TAAS vetoa oinasmieheen. No siinä aikani tein tuttavutta jne. Nyt olen ollut kuin kadoksissa 2 viikkoa. TAAS jokin turmiollinen klikki pelissä mukana, vaikken mitää pelejä pelaa.

En tiedä haluanko ottaa enää yhteyttä häneen. Tahallaan odotan että hän ottais - vaikken oikeen odotakkaan innolla. Tunne on sellainen, et vois heittää menemään kuin leppekeihään.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #523 : 14.01.2009 12:42:51 »

Artemis, kartoiltamme löytyy varmaan joku tosi oleellinen tekijä, koska minä taas en jaksa ikinä varoa mitään. Ehkä se Uranus vitosessa tekee tämän? En tiiä.  idiot2 Ihastun aina jokaiseen mieheen kenestä kiinnostun ja ketä suunnilleen tulee vastaan (paitsi niihin jotka alkaa palvoa minua heti) ja ohitan kaikki mahdolliset ongelmat olan kohautuksella: kyllä elämä kantaa...  crazy2 Ihmeen kaupalla olen selvinnyt kaikesta vaikka elän välillä pää kolmantena jalkana, ihan siis ongelmia itselleni hakien. Kaipa sitä vain on tottunut elämään katastrofien keskellä ja ns. normaali elämä ei tunnu omalta, kun ei tarvitse venyttää voimia äärimmilleen.

Heh, sori tilitys, mä vaan olen saattanut itseni taas edellisen kaltaiseen tilanteeseen.  buck2

Mullakin on 5.huoneen uranus, mutta en ihastu helposti, sen sijaan en pysty tekemään pitkäkantoisia sitoumuksia. Kuten sanoin, yli 10.v olen seurustellut saman miehen kanssa enkä asu hänen kanssaan vieläkään Smiley
Ihastun myös aina erilaisiin persooniin. Mitkään kauniit pojat eivät meikäläistä lämmitä. Miehessä pitää olla jotain erikoista tai outoa Cheesy Nykyinen mieheni on minua vanhempi huomattavasti.
Edellinen mies ystävä oli ulkomaalainen.

Kaikki ne kenet saan helposti, ei jaksa kiinnostaa. Suhteeni ovat aina alkaneet vaikeasti tai oudosti.
Mutta siis pääasiassa minussa on sellaista ravun varovaisuutta tunneasioissa.
Ja minäkin painelen vaikeuksista läpi. Ensin itkeä tirautan ja sitten poljen jalkaa ja jatkan eteenpäin koskaan katsomatta taakse  Grin
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #524 : 14.01.2009 13:53:05 »

Niin kai se meillä oikuilla on aina, helpot nakit ei kiinnosta, pitää olla haastetta! Se voi olla ainakin mulla raastavien parisuhteiden perus syy. Venus  kaksoset huoneessa 11.

Joka tapauksessa, tavikset ei kiinnosta mua ollenkaan, en voisi kuvitella ihastuvani sellaiseen "insinöörityyppiin". Mun miehet on 90% olleet muusikoita ja sitten loput 10% jollain lailla erikoisessa luovassa ammatissa, esim yksi irlannista kotoisin oli teatteri hommissa, tosin hänkin toimi myös muusikkona jne.
Yleensä kun puhutaan tunne-elämästä katson mieluummin kuun sijaintia, en siis niinkään venusta. Saattaa se johtua kun itsellä on kuu kalat, tunnen sen kuvaavan tunne puoltani ehdottomasti paremmin kuin venus ikinä.
Ystävät kyllä on sitten niitä kaksosia, ja 2 pitempiaikaista suhdettakin kaksoset, mutta kyllä kalat on niitä mun miehiä olleet, voi voi, kunpa ei enää ikinä. Ja se skorpioni-muusikko lapsen isänä...huh mitä valintoja!

Nyt sitten muka neitsyttä metsästän, kuu sillä skorppari ja leijona nousee...ainakin fyysistä vetoa on ihan koti tarpeiksi.  Wink  Taitaa vaan käydä niin että tämä neitsykäinen harkitsee loputtomiin mitä mun kanssa pitäisi tehdä, päätöstä odotellessa löydän tietysti jonkun huithapelin joka uskaltaa antaa palaa...  smitten

Se voisi olla vaikka joku  kaksoset, joo, iloa tuomaan!
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: