Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340371 kertaa)
0 jäsentä ja 28 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #525 : 14.01.2009 14:11:53 »

Mun piti ottaa selvää mitä :kuu:oikeen tarkoittaa astrologiassa.

Mulla kuu rapu huoneessa 10. Kuu-Rapu ottaa helposti nokkiinsa.

Rapu-horoskoopista vähän: Hän tuntee hyvin syvällisesti. "Tunne" onkin hänen luonteensa avainsana. Tunnemaailma aiheuttaa useimmat hänen ongelmistaan. Jos häneltä puuttuu ruummiillista aggressiivisuutta, on hänen henkinen toimintansa sitäkin voimaperäisempää. Kuvat, ajatukset ja vaikutelmat muokkaantuvat, silä Rapu on rakentava ajattelija.

Mun tunne-elämä on kyllä ihan vinksallaan! Huh
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #526 : 14.01.2009 14:44:19 »

TH, sulla mars kaloissa saattaa sitä ruumiillista aggresiivisuutta kyllä vahentää mutta en tiedä onko se nyt ikinä oinaalle pahasta. Ehkäpä et vaan telo itseesi niin kun me  mars oinas tyypit.  Grin, 10 huoneessa sekin mulla yhtymässä  aurinko ja  jupiter kanssa, siellä  keskitaivas eli keskitaivaalla. Ai miten niin työ orientoitunut?
Varmasti tuo herkkä, jopa itseensä käpertyvä  kuu rapu on sulle vähän samantapainen kun mulle herkkis  kuu kalat, ei muut ihmiset ikinä usko mikä herkkyys, mielikuvitus ja mulla ainakin intuitio, tällaisen rämäpää oinaan sisälle kätkeytyykään!
Se ei oo kivaa kun ne luulee että kestän mitä vaan, luulevat mun olevan sellainen supernainen että ainoastaan kova kovaa vastaan tehoaa. Ja se pieni kiltti kala kuu ymmärtää niitä...
...vaan ei itseään  tickedoff
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #527 : 14.01.2009 14:55:51 »

Hyperö: Niinpä. Päältäpäin voin näyttää kuin kaiken kestävältä ja viileältä, mutta ootas vaan, aina kun ilta saapuu niin tunteet nousee niin pintaan, että mä pillitän sitten. No en tietenkään ainaan Wink

Jokin klikki mun tunne-elämässä on vikana! Otan kaiken niin tunteella; reagoin erinäisin tavoin; suutun, raivoan, huudan päin naamaa, solvaan helposti, mutta sitten taas huudaan ikävää, kaipaan.

Pahin moka minkä perkele menin tekemään tähän Oinasmies tuttavaan, oli kun tunsin tarvetta sanoa hänelle, että "minulla on ollut sua ikävä". Arvatkaas mitä mies siihen: Ai, mua vai?? Vaikka tuo oiskin huumorilla heitetty. Itse kaipas mua vain muutama viikkoa aiemmin, kun minä paljastin pienen tunteeni sitten jälkeen päin. tickedoff

Siis voi saatana kuinka mä kiehuin tuosta. Niinpä olen "kadonnut" nyt! tickedoff

Sytyn helposti, mutta myös sammun helposti. On sytytyslankan paloaika aika lyhyt mulla Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #528 : 14.01.2009 15:43:54 »

Ongelma tässä on ollut se, että onko tämä tälle miehelle silkkaa hupia ollut. No sanoin hänelle, että kait sitä saa sanoa toiselle, jos tarkoittaa että on ikävä ollut. Mies siihen, että toki saa sanoa. KUVITELKAA!! tickedoff Itse uikutti vain muutamaa viikkoa aiemmin ikävää! Voi mikä ristiriita!

En perkele odottanut tuollaista vastausta! Koin tavattoman nöyryyttävänä tuon.

Siinäpähän nyt ihmettelee kun ei minusta vaan mitää kuulu. Nyt minä näytän mistä minut on tehty!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #529 : 14.01.2009 15:48:43 »

Kuu Ravussa tapaa laatuaan vastaavan pohjan ja on siksi hallitseva. Vaistomainen sopeutuminen elämän rytmiin on sinulla luonnollista ja luontevaa. Alitajuntasi ruokkii tietoisuutta ja sinun on mahdollista elää sovussa oman sisimpäsi kanssa luottaen sen viisauteen. Elät lähellä luonnon rytmiä, etkä sovellu keinotekoisuuteen ja kiireelliseen elämänrytmiin.

Tunteesi ihmisen ja luonnon yhteenkuuluvuudesta ulottuu syvälle koko olemukseesi. Tunteesi ovat syviä, kiintymyksesi ympäristöön ja läheisiin ihmisiin on kestävää ja miltei symbioottista.
Perheeseen sinut liittää voimakkaat verisiteet samoin lapsuuden ympäristöllä on vahva vaikutus. Vaistot ohjaavat sinua perheen perustamiseen ja lapsien niin aineellisen kuin henkisenkin hyvinvoinnin huolehtimiseen. Vaarana on liiallinen sukukeskeisyys, irtautuminen ympäröivästä maailmasta. Kaipaat romantiikkaa ja turvallisuutta, oletkin psyykkisesti vastaanottava joskin hiukan ailahteleva mutta kiltti ja ymmärtäväinen. Syvä perinteisin ja kansaan juurtuminen antaa sinun elämälle merkitystä.
Ujous, ahdistuneisuus muiden joukossa ja epävarmuus haittaavat herkän minäsi ilmaisemista.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #530 : 14.01.2009 15:50:30 »

Kuu Vaa'assa Sosiaaliset suhteet ovat kehityksellesi tärkeitä ja luultavasti kasvat ympäistössä, jossa saat paljon vaikutteita vilkkaan kanssakäymisen kautta. Opit jo pienenä suhteuttamaan tarpeesi ja vaatimuksesi muiden ihmisten vastaaviin. Sinulla on vankka pohja kehitykelle vastuulliseksi ihmiseksi, joka osaa ajatella muidenkin hyvinvointia. Sinun sopeutumiskykysi on hyvä ja opit jatkuvasti uutta toimiessasi ihmisten kanssa. Jos kehityksesi vinoutuu, ympäristö ei pysty tarjoamaan tarpeeksi virikkeitä, voi sinusta tulla taitava toisten ihmisten hyväksikäyttäjä, joka pitää ihmisiä otteessaan tyhjänpäiväisissä ryhmissä ( kerhot, suku jne.)

Olet hyvä arvioimaan ihmisten psyykkisiä vahvuuksia ja heikoksia . Tarve sosiaalisiin kontakteihin ja kosketukseen ihmisten kanssa voi ohjata ammatinvalintaa.
Kuu Vaa'assa Parisuhteen kannalta. Vaa'an tasapainoa ja harmoniaa korostava vaikutus saa sinut pelottavissa ja turvattomissa tilanteissa sovittelevaksi, voit välttää ristiriitoja oman hyvinvointisi kustannuksella. Vähierin rasitus kuitenkin vaatii veronsa ja joko suuntaat energian itse muualle tai tartut tiukasti kiinni kumppaniin niin, että hän tukehtuu, ellei älyä lähteä omille teilleen. Sinun tulisi uskaltaa antaa riitojen tulla, silloin kun ne ovat tullakseen ja selvittää asiat siinä hetkessä, muuten niiden kuorma voi musertaa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #531 : 14.01.2009 15:51:20 »

Kuu Kaloissa
Olet kasvanut, ehkä käyännön syistä puutteellisissa emotionaalisissa olosuhteissa. Varhainen tunne-elämäsi kehitys jäi vaille vanhempien tukea tai ymmärrystä, niinpä tunteet jäävät alttiiksi pienillekkin häiriöille myöhemmässä elämässä, voi reagoida yliherkästi vetäytyen pois vaativista velvotteista. Olet avoin sisäisille ja ulkoisille vaikutteille, olet kiltti, avulias ja ymmärtäväinen. Myötäelämisen kykysi on suuri ja tuet mielelläsi puolustuskyvyttömiä tai heikommalle jääviö. Vaarana sinulla on että annat laiskuuden, itsesäälin ja epäjärjestyksen ehkäistä kehitystäsi.
Reakoidessasi epävarmaan tilanteeseen voit mennä lapsellisuuksiin.
Parisuhteessa; Sinulla on valtaisa halu huolehtiaa toisista, paremmin kuin sinusta on huolehdittu. Näin opetat ympäristösi siihen, ettei heidän tarvitse kantaa vastuuta mistään.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #532 : 14.01.2009 16:01:05 »

MERKURIUKSEN MERKITYS SYNTYMÄKARTALLA

Syntymäkarttamme Merkuriuksen merkki, huonesijainti ja aspektit kuvaavat ajatusmaailmaamme ja kommunikaatiotyyliämme.  Merkurius edustaa myös älyllisyyttä, järkeä ja kykyä analysoida asioita.  Tulkinnassa Merkuriuksen merkkisijainnin lisäksi on otettava huomioon myös Merkuriuksen aspektit muihin planeettoihin.  Esim. Merkuriuksen aspektin Uranukseen syntymäkartallaan omaavan ajatusmaailma on omaperäisempää ja nopeatempoisempaa kuin harkitsevan Merkurius-Saturnus -tyypin.

Merkuriuksen symboliikkaan kuuluu myös mm. opiskelu, kaupankäynti, lyhyet matkat, liikenne, lapset, naapurit ja sisarukset.  Merkurius liitetään kartalla myös hermostoon.

-Missä teillä on Merkurius?

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #533 : 14.01.2009 16:51:10 »

Heipsan.
No mä olen  kuu  vesimies huoneessa 8 ja  aspect_con  kuunsolmu sekä  aspect_squ  neptunus  saturnus ja koen itseni usein ulkopuoliseksi, erilaiseksi vähän oudoksi  Grin vaikken tosiaankaan näytä siltä ulkoisesti (ihan tavis) mutta se on mun tunne, jota tunnen sisimmässäni.
Mun on aika vaikea kertoa tunteistani, olen tosi epävarma kertomaan toiselle tunteet. Vasta sitten, kun olen varma tämän toisen osapuolen tunteista, voin ja uskallan näyttää ja kertoa aidosti omani.
Mulla kyllä on tunteita ja paljonkin, tulisia  Smiley ja olen romanttinen, mutta olen jotenkin tosi vaikea tunneasioissa. En sitten siedä yhtään sellasta liiallista tunteilua mieheltä vaan karkaan heti, jos toinen alkaa liiaksi hempeilemään.
Sitten miehet, jotka tuppautuvat seuraani tai ovat jotenkin tyrkyllä eli liian helppoja, ei sitten jaksa kiinnostaa yhtään.
Musta tuntuu, että teen itse nämä omat ongelmani tunneasioissa. Ihastun sellaisiin kummallisiin tyyppeihin, jotka ovat varattuja, juuri eronneita tai muuten vain vaikeassa tilanteessa tai outoja, tai sitten mua nuorempia ja eivät tajua lasten ja perhe-elämän päälle mitään  Sad

Eräs exäni  kalat sanoi, ettei voi olla kanssani, koska ei tiedä mitä ajattelen. Että aina kun hän tulee luokseni, hänellä on sellainen olo, ettei tiedä haluanko häntä sinne vai en (arvatkaa kuinka kovasti halusin aina ja olin todella ihastunut häneen, en vain osannut sitä näyttää).

Kerroin tuossa pari päivää sitten, että olen tehnyt uudenvuoden lupauksen, enkä vastaa enää  kaksoset soittoihin tai tekstareihin (tosi harvoin niitä enää nykyisin tuleekaan)
Eilen hän oli mielessäni ihan liiaksi, rintaani ahdisti ikävästä  Cry  sitten myöhään illalla häneltä tulee tekstari ja myöhemmin soitto (johon vastasin prrrkele!!) että olen ollut hänen mielessään tänään ihan hirmusti ja olihan meillä sit ihan hieno keskustelu. Telepatia siis toimii  Wink Onneksi on parisataa kilometriä välissä. Mutta meillä kai onkin jonkinlainen kummalllinen syvätasoinen suhde, joka kestääkestää ja kestää ja hyvä niin.

Mulla on  merkurius 29 astetta oinasta ja huoneessa 10 ja  aspect_con  aurinko
Olen kova likka puhumaan ja tulen helposti juttuun ihmisten kanssa.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #534 : 14.01.2009 17:28:07 »

Minulla  merkurius  kalat 9 huoneessa  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #535 : 14.01.2009 17:34:49 »

Merkurius Oinaassa: Nopea, impulsiivinen kommentoija, sanoo ennenkuin ehtii ajattelemaan

Merkurius Kaloissa: Herkän tunteellinen ajattelija, vaistoihin vetoava puhuja

Merkurius Härässä: Puheissaan ja ajatuksissaan harkitsevainen, pitää minkä lupaa
« Viimeksi muokattu: 15.01.2009 08:17:01 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #536 : 15.01.2009 12:22:16 »

merkurius tässä siis on kiittäminen, kun aina saa kuulla kuinka erilainen loppujen lopuksi olenkaan. Alkuun ihmiset saa minusta kuulemma sellaisen kuvan, että olen pinnalinen ja tyhmä blondi vain. Ihan kiva, kun muutama on jääny ottamaan selvää ja käynyt ilmi, etten ole oikeasti  :Smiley Puhuminen ei siis ole ongelma ollenkaan, kiitos  aurinko oinas samassa huoneessa... Eli tuo merkurius on minulla  kalat  merkissä ja 2.huoneessa. Tuo huone sitten taitaa tehdä sen, että huomaan kyllä nämä reaktiot ja ne satuttavat syvälle. Vaadin hirmu paljon itseltäni kohdatessani ihmisiä ja usein harmittelen, kun jokin on tullu sanottua väärin tai väärälä tapaa... ihan tyhmää  Tongue
Onpas kiva oppia "tuntemaan" omaa itseään ja saada jotakin selitystä asioille, jotka joskus pistää raapiin päätä  Grin

vaaka elää huomiosta... mieheni on  askendentti vaaka ja todella, suhteen saa nopeasti ihan kuralle, jos vain jättää hänet huomiotta liian pitkäksi aikaa  Wink Suloinen äijä  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #537 : 15.01.2009 12:31:55 »

Mulla  merkurius oinas::ssa, 49 oinas 8 astetta  aurinko

Sori, sekoilin jotenkin Cheesy
« Viimeksi muokattu: 15.01.2009 12:39:11 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #538 : 15.01.2009 13:05:19 »

merkurius tässä siis on kiittäminen, kun aina saa kuulla kuinka erilainen loppujen lopuksi olenkaan. Alkuun ihmiset saa minusta kuulemma sellaisen kuvan, että olen pinnalinen ja tyhmä blondi vain. Ihan kiva, kun muutama on jääny ottamaan selvää ja käynyt ilmi, etten ole oikeasti  :Smiley Puhuminen ei siis ole ongelma ollenkaan, kiitos  aurinko oinas samassa huoneessa... Eli tuo merkurius on minulla  kalat  merkissä ja 2.huoneessa. Tuo huone sitten taitaa tehdä sen, että huomaan kyllä nämä reaktiot ja ne satuttavat syvälle. Vaadin hirmu paljon itseltäni kohdatessani ihmisiä ja usein harmittelen, kun jokin on tullu sanottua väärin tai väärälä tapaa... ihan tyhmää  Tongue
Onpas kiva oppia "tuntemaan" omaa itseään ja saada jotakin selitystä asioille, jotka joskus pistää raapiin päätä  Grin

vaaka elää huomiosta... mieheni on  askendentti vaaka ja todella, suhteen saa nopeasti ihan kuralle, jos vain jättää hänet huomiotta liian pitkäksi aikaa  Wink Suloinen äijä  smitten

Sama täällä tuon merkkari kalojen kanssa. Usein sanon asioita niin että ne käsitetään väärin.
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #539 : 15.01.2009 16:06:30 »

Mulla myös  merkurius harka, huone 10 ja siellä  aspect_con jupiter. Paljon on samaa Saturnalia, huomaatko? Kysyttävä on sinulta, oletko puheissasi todella harkitsevainen? Minä EN, isosuu-sammakoksi mua myös kutsutaan  Grin Tähän ikään mennessä en ole oppinut ajattelemaan mitä sanon vaan sanon yhtäkkiä mitä ajattelen.

kuu kalat aspect_con chiron kalat, huone 9. saturnus kalat h 8, uskon tässä kalasopassa olevan mun kompatuskivet, toisaalta myös ne lahjat joista en ääneen puhu. Tämä on se toinen minäni, toinen on työhullu oinas.

Kuu kalat kuvauksesta: Sanaakaan siitä en voi kieltää, kaikki osuu niin lujaa. En ole ikinä ajatellut että se hössötys läheisten puolesta, se huolehtivaisuus, voisi johtua lapsuudestani. Niin, nyt kun tuon luin...silmiin tulikin kyyneleet.
Mutta, heti iski myös kamala syyllisyys siitä kuinka olen tyttäreni kasvattanut niin vastuuttomaksi, huono äiti, huono äiti. Ja sitä psykopaattia kalamiestäkin elätin tyhmänä monta vuotta!!!  voivoivoi.  idiot2

TH, kysyn samaa mitä Saturnalia jo kysyikin: Mitä sanoit oinas miehelle silloin kun hän sinua ikävöi? Pelkäänpä että tuo oivallinen oinas mies antoi sinulle vaan samalla mitalla takaisin. Muista ettei oinas, miehet varsinkaan, oikeen arvosta liiallista herkkänahkaisuutta vaan rohkeutta. Itseään ei saa ottaa liian vakavasti tai helposti kokee oinas sen haasteeksi pudottaa toinen nauramaan itselleen. Vai mitä?  Wink
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: