Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340327 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #540 : 15.01.2009 16:12:07 »

Mä sanoin kanssa ikävoineen häntä, mutta en paljastanut sitä niin tunteella kuin hän.

Kuinka niin hän antoi samalla mitalla takaisin?? idiot2 En ole ollutkaan herkkänahkainen. Ja tottakai mulla on oikeus ottaa nokkiini, sillä en pidä siitä, että tunteeni otetaan leikitellen.

Olen todella varovainen kenelle ja missä vaiheessa alan paljastamaan tunteitani. (Vain yhtä miestä olen elämäni ainakin niin kaivannut ja ikävöinyt, että se KOSKI JA KOVAA.) Koin vain, että tuolloin oli sopiva hetki. Paskat! Mun tunteenpalo on nyt sammunut.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2009 16:17:59 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #541 : 15.01.2009 16:41:41 »

Paskat se oo mun mies. En oo yli 2 viikkoon antanut kuulua ittestäni mitään. Ei mulla onnaa oinasmiehen kanssa. Joku sanoi, että seksi luistaa oinasmiehen kanssa, et jos haluu seksisuhteen Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #542 : 15.01.2009 16:44:45 »

Arvatkaapa kuinka himottavassa tilassa mää oon ollut viimeisen kuukauden aikana. Wink Olen suorastaan voinut tuntea oloni hyvin hedelmälliseksi Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #543 : 15.01.2009 16:46:05 »

Nouseva neitsyt. Ei vaiskaa, siis suo anteeksi, ymmärsin koko tilanteen jostain syystä aivan väärin.
Ja loukkaannu ihmeessä kun sen osaat, itse kun olen siinä huono. Tai tietysti minä loukkaannun vaan en osaa näyttää sitä. Hetken olen vihainen ja sitten alan miettimään mitä menin tekemään kun pakotin toisen sanomaan minulle niin pahasti tjn. Tyypillistä olisi vielä anteeksi mennä pyytämään.
No, se oli entinen minä, "siperiassa" näitä asioita tuli mietittyä ja vakaasti olen päättänyt oppia arvostamaan itseäni.
TH, sinäpä osaat jo ja vaadit sen mukaista kohtelua. Se on niiiin oikein.

Hitsit kuulkaa oinas tytöt, olen ylpeä meistä! Mistä muualta tätä avoimuutta, vahvuutta ja herkkyyttä voisi löytyä? Yhdestä ja samasta paketista? Tähän solidaarisuuteen käärittynä? Ei mistään.

Pässit  smitten smitten smitten
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #544 : 15.01.2009 16:49:35 »

Hyperö: Minä NIIN RAKASTAN kun asioista voidaan puhua suoraan ja niitten oikeilla nimillä - mitään kiertelemättä. smitten

Meillähän pitäis joskus pitää Oinasmeetinki?? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #545 : 15.01.2009 17:40:08 »

Seksi luistaa kahden  oinas välillä yleensä vain, jos ovat samaa sukupuolta  Wink
Itse en sovi samaan huoneeseen egojemme kanssa, jos mies on  oinas  2funny liian vaikeaa ja kokoajan ymmärtää toista jollakin tavalla väärin... tai jotakin. Mies oinaat ovat mielestäni ällöjä tai imeliä, mutta takakieroja p***oja... joihin tunnen kuitenkin jotakin sielunsympatiaa (peili juttu-ko?)
Kuitenkin näistä samaisista kavereista likkakaverit kuorossa sanovat, niiden olevan justu niin POP punkassa...  idiot2 Ei tulis mieleenkään päästää niitä niljakkeita NIIN lähelle... yök  Tongue

Mie ja Artemis puhutaan siis väärin ja Hyperö, Saturnalia sammakoita, Tuuli-Hiuksissa ja Adele töräyttelevät lisäpotkun kera  oinas energiaa ilmoille... oltas mei komia pulinaporukka  2funny Todellakin pois risut ja männynkävyt oinahat tulloo ny  smitten

Taiska -miten koet merkkarin kaloissa? Huoneesi on vielä totuuden huone  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #546 : 15.01.2009 18:01:56 »

Kide: Sinulla on siis näkemystä, että homo ja lesbo-oinailla seksi luistaa parhaiten Wink Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #547 : 15.01.2009 19:34:54 »

Kyllä, silloin (luulisi) toisen osaavan hieman paremmin omassa itsekkyydessään käyttävän samaa kieltä. Nyt kun mies ja nainen "seurustelee" (kehon kieli varsinkin), on  oinas tapa toisen, vastakkaisen sukupuolen mielestä a) liian hyökkäävää, b) liian vähän reagoivaa tai väärin, c) jotakin joka saa aivan raivoon, eli ihan väärää.
Ja kun näistä oikuista kuitenkin puhutaan, umpiyltiö seksistisinä otuksina mitä maa päällään kantaa... on hieman hassua, miksi harvoin synkkaa eri sukupuolta olevilla pässeillä suhteet.
Ihan konkreettista kokemusta ei ole, muuta kuin nuo miesoinaiden kanssa kokemat ei-sopivat vibat ja toisaalta niiden perässä juoksee kuolaava mimmilauma jatkuvaan  idiot2 Niin ja se, että naisoinaiden kanssa useimmiten tulen hyvin toimeen ja miksikä ei, voi ajatella jotakin muuta... jos ei sattus oleen umpihetero ja ihan lätkässä  aurinko harka askendentti vaaka  Kiss
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #548 : 15.01.2009 19:58:06 »

Merkurius on Oinaassa ja 8. huone  Smiley. En ole koskaan itse kokenut Oinasmiestä, en ole tuntenutkaan kuin muistaakseni yhden. Vaakoja on jostain syystä elämässä riittänyt  idiot2
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #549 : 15.01.2009 21:44:20 »

Juupa juu, oinasmiehet on ihan oma lukunsa! Kokemusta on muutamasta, mutta ne suhteet ei todellakaan ole kauaa kestäneet. Eikä kait voisikaan, kun 'palaa molemmissa päissä'  Grin

Vähän niinkuin ferrarilla ajelis...

Kavereina/ystävinä oinasmiehiä minulla on monia. Sujuu huomattavasti paremmin.

Mulla on muuten kanssa merkkari kaloissa, ihan hyvä sijainti ainakin itselleni. Kalojen kanssa juttu luistaa toudella mainiosti.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Norna
Vieras
« Vastaus #550 : 15.01.2009 22:21:04 »

Suurin osa naispuoleisista ystävistäni on kyllä oinaita  Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #551 : 16.01.2009 00:03:32 »

Seksi luistaa kahden  oinas välillä yleensä vain, jos ovat samaa sukupuolta  Wink
Itse en sovi samaan huoneeseen egojemme kanssa, jos mies on  oinas  2funny liian vaikeaa ja kokoajan ymmärtää toista jollakin tavalla väärin... tai jotakin. Mies oinaat ovat mielestäni ällöjä tai imeliä, mutta takakieroja p***oja... joihin tunnen kuitenkin jotakin sielunsympatiaa (peili juttu-ko?)
Kuitenkin näistä samaisista kavereista likkakaverit kuorossa sanovat, niiden olevan justu niin POP punkassa...  idiot2 Ei tulis mieleenkään päästää niitä niljakkeita NIIN lähelle... yök  Tongue

Mie ja Artemis puhutaan siis väärin ja Hyperö, Saturnalia sammakoita, Tuuli-Hiuksissa ja Adele töräyttelevät lisäpotkun kera  oinas energiaa ilmoille... oltas mei komia pulinaporukka  2funny Todellakin pois risut ja männynkävyt oinahat tulloo ny  smitten

Taiska -miten koet merkkarin kaloissa? Huoneesi on vielä totuuden huone  Wink

No minähän se puhua pulputan ja valitettavasti kuulun myös siihen ryhmään jonka puheet helposti käsitetään väärin  Sad. Kun joudan keskittymään, niin kaikki menee ok, mutta varsinkin innostuessani ajatukseni kulkevat nopeammin kuin puhe ja ilmeisesti sitten niitä tärkeitä sanoja jää välistä pois  Shocked . Sitten minä siinä huuli ymmyrkäisenä ihmettelen, kun vaistoan että hei jotain tapahtui  2funny

Se mitä sanon pitää myös olla totta. Valehdella en todellakaan osaa, mutta osaan kiertää sellaisen asian josta en halua puhua  Wink.Vaikka olen avoin ihminen, niin tiettyjä asioita en jaa kenenkään kanssa  Smiley. Ne kuuluvat vain minulle  :Smiley.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2009 11:05:16 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #552 : 16.01.2009 03:23:47 »

Kaksi kokemusta oinasmiehestä, en meinannut heti muistaakaan, olivat niin nopeita.  Wink Toinen oli ensin ystäväni vuosia, yhtäkkiä tajuttiin että ollaanko vähän tyhmiä kun me ei olla keskenään kimpassa. Ja siitä lähti..raketilla seiska taivaaseen, siellä pari-kolme kuukautta ja sitten alkoi se käden vääntö. Sitä se on kun kaksi oinasta heilastelee, itsenäisyyden korostamista, toinen pistää aina paremmaksi. Ja raastava loppu puolen vuoden suhteelle.
Olimme syntyneet samana päivänä, hän tosin 9 vuotta aikaisemmin.
Tämä 2 metriä puhdasta testosteronia oleva mies halusi kuunnella illan hämyisinä hetkinä kanssani ranskalaista Patricia Kaas laulajaa ja itki kun katsoi surullista tai romanttista elokuvaa...?!!? Olimme suhteen jälkeen toistemme parhaat ystävät jälleen, ystävyys kesti yhteensä 20vuotta ja päättyi viime vuoden pitkäperjantaina kun hän kuoli pois. Valtava ikävä, ihan kun olisi sielun isoveli mut tänne yksin jättänyt hullujen kanssa pärjäämään.
Toinen oinas suhde myös saman kaavan mukaan, ekat kuukaudet katsellaan melkein kihloja kun ollaan niin varmoja että liitto on taivaassa jo sovittu ja sitten alkoi se kädenvääntö...loppu dramaattinen. Kesto puoli vuotta. Hän oli minua muutaman vuoden nuorempi.

Sanoisin että  oinas oinas parisuhde vaatii todella paljon oikeita asentoja tähtösiltä toimiakseen.

Mutta, mutta, ei pidä unohtaa että tiedän kaksi oikku pariskuntaa, ovat jo eläkeläisiä, lapset maailmalla, yhdessä ovat koko elämänsä pysyneet ja pysyvät, kunnes kuolema heidät erottaa. angel
tallennettu

Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #553 : 16.01.2009 03:41:26 »

Perun osittain puheeni  kuu kalat paikkansa pitävyydestä. Siellä on yksi sellainen sana joka ei pidä paikkansa, oikeastaan en siedä koko sanaa, niin paljon sellaiset ihmisetkin mua ärsyttää.

LAISKA!

Nimimerkkini on lyhennys sanoista hyper aktiivinen höperö. Nimen mulle antoi vuosia sitten silloinen työkaverini, vallan mainio nuori oinas mies muuten. Että sillee..
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #554 : 16.01.2009 07:51:31 »

Minut siis oikeasti ihan tunnetaan ihmisenä joka laukoo "typeryyksiä", enkä itse edes tajua että sanoin jotain hassua ennenkuin muut nauravat.

Tuossa yksi päivä peruutimme ystävän kanssa autoa ahtaaseen ruutuun, kyseessä oli pakettiauto ja ystäväni hoiti peruuttamisen. Minä siihen että itse en saisi noin isoa autoa noin pieneen ruutuun. Ystävä totesi että kyllä se onnistuu kun harjoittelee. Minä sitten ajatuksissani totesin etten tykkää opetella sellaista mitä en jo osaa Cheesy

Eräänä toisena päivänä olimme ulkoilemassa ja koira teki jätöksensä. Minä sitten siinä nyrpistelin nenääni ja sanoin miehelleni että "en oikein tykkää tuosta hajusta". Cheesy Mies tuiotti takaisin ja tokaisi "kuka siitä nyt tykkäisi".

Yleensä sanon ääneen asiat heti kun ne päähän juolahtaa, enkä osaa laittaa niitä järkevään muotoon, niin että se olisi ymmärrettävissä oikein.

Yksi päivä selitin miehelle etten löytänyt autosta parkkimittaria. Mies tuiottaa taas ja kysyy mitä parkkimittaria, ei autossa kuulu olla mitään parkkimittaria. Minä pillastun ja selitän että se hiton parkkimittari mihin laitat ajan vääntämällä kiekosta.
Itseasiassa nytkään ei tule mieleen mikä sen läpyskän oikea nimi on.. Parkkikiekko?
Unohdan asioiden nimiä, sitten sanon ne oudosti ja väärin ja ihmiset pitävät tyhmänä Cheesy Ihmekkö tuo?

Usein selitänkin sitten asiat niin että "se juttu jolla tehdään sitä ja sitä". Vaikka tiedän tarkkaan mistä puhun niin olen vaan kykenemätön joskus sanomaan sitä esineen nimeä, se ei vaan tule mieleen sillä hetkellä..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: