Hyperö -ihanaa lukea, että kaksi pässiäkin joskus onnistuu
Ja juuri niinhän tuo taitaa olla, paljon oikeita asentoja tähdiltä, että kaksi samankaltaista sopii samaan koppiin ja ei synny taistelukenttää
Hieno, kun suhteiden jälkeen voi ystävyys tulla... se on sellaista mitä arvostan suuresti ja yleensäkin, jos mies ja nainen osaa olla ystäviä keskenään /lähimmäiset eivät kuvittele turhia siitä
Itseläni on monia miespuolisia ystäviä ja joidenkin kanssa aika-ajoin todella aktiivista yhteyden pitoa. Ukkoni aina välilllä innostuu irvistelemään näistä, mutta en en osais ajatellakaan että oikeasti alkais mustikoita viljeleen
Kyll ois nopeasti ihan liian iso riita päällä... onko tämä nyt sitä oinaan itsenäisyyttä ja vapauden tarvetta?
Sitten kun vielä yleensä varsinkin tuolla ravintola illoissa ja juhlissa, minua itseäni suuresti ärsyttää kun neitokaiset liehitelee minun miestäni
(
) Mutta eikös se ole silloin ihan eri juttu?
Tästä on sitten otettu matsi jos toinen... kyllä sillä on selkeä ero, jos toinen lirkuttaa silmät hohtaen tai kun jutellaan niitä näitä ja ei meininkiäkään "sinne" suuntaan. Vai onko?
Kyllähän mie sen tiedän ja enkä estäis, jos ukko itse ois menos... potkaisisin matka vauhtia ehkäpä vielä ja annan toki paistatella tyttösten ihailun alla... mutta *heh* :
*heh* arvatkaapa vain mikä myskihärkä ilmestyy näyttämölle, jos (pari kertaa tehny näin tahallaan
) itse liehakoin jonkun palvovan katseen edessä ja annan ymmärtää enemmän, kun ymmärrän antaa...
Enpä viitsi pahemmin härnätä... vois vaikeutua noi ystävyyssuhteetkin noihin miespuolisiin moisilla tempuilla
Mites muiden ystävä piiri? Koostuuko enemmän vastapuolesta, kuin mitä itse on?
Ihanaa, Artemis
Joku muukin puhuu ihan pehmosia (niin kuin ukkoni asian ilmaitsee) ja tajuaa vasta hetken perästä, mitä oikeasti sanoi. Toi parkkimittari - parkkikiekko
Itse kerran huusin kesken hurjan tanssin oppilaitani laittamaan kyynärpät maahan ja pitämään ne siellä... jatkoin tanssimista ja takana porukka alkoi repeillä nauruun. Sitten oli pakko lopettaa kesken ja kysyä: "mitä sanoin tällä kertaa?"
Kun ei itse edes aina huomaa, kun puhuu höpsöjä