Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340462 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #555 : 16.01.2009 08:07:57 »

Olimme suhteen jälkeen toistemme parhaat ystävät jälleen...

Uskomatonta, juuri näin minullekin on käynyt oikkuherrojen kanssa! Vähän vaikuttaa siltä, että se hurja seksuaaliväreily oli vaan käytävä läpi jotta se ystävyys ja hengenheimolaisjuttu, tai kuten sanoit "isoveli" aspekti pääsee kehittymään huippuunsa.

Oinasmiehet on UPEITA ystäviä, kunhan vain ei erehdy tavatessa tivaamaan seuraavaa tapaamista! Mutta sehän me tiedetään, vai mitä   Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #556 : 16.01.2009 08:15:30 »

Hyperö -ihanaa lukea, että kaksi pässiäkin joskus onnistuu  smitten
Ja juuri niinhän tuo taitaa olla, paljon oikeita asentoja tähdiltä, että kaksi samankaltaista sopii samaan koppiin ja ei synny taistelukenttää  Wink
Hieno, kun suhteiden jälkeen voi ystävyys tulla... se on sellaista mitä arvostan suuresti ja yleensäkin, jos mies ja nainen osaa olla ystäviä keskenään /lähimmäiset eivät kuvittele turhia siitä  angel

Itseläni on monia miespuolisia ystäviä ja joidenkin kanssa aika-ajoin todella aktiivista yhteyden pitoa. Ukkoni aina välilllä innostuu irvistelemään näistä, mutta en en osais ajatellakaan että oikeasti alkais mustikoita viljeleen  Grin Kyll ois nopeasti ihan liian iso riita päällä... onko tämä nyt sitä oinaan itsenäisyyttä ja vapauden tarvetta?  idiot2
Sitten kun vielä yleensä varsinkin tuolla ravintola illoissa ja juhlissa, minua itseäni suuresti ärsyttää kun neitokaiset liehitelee minun miestäni  Angry ( 2funny) Mutta eikös se ole silloin ihan eri juttu?
Tästä on sitten otettu matsi jos toinen... kyllä sillä on selkeä ero, jos toinen lirkuttaa silmät hohtaen tai kun jutellaan niitä näitä ja ei meininkiäkään "sinne" suuntaan. Vai onko?
Kyllähän mie sen tiedän ja enkä estäis, jos ukko itse ois menos... potkaisisin matka vauhtia ehkäpä vielä ja annan toki paistatella tyttösten ihailun alla... mutta *heh*  :Smiley *heh* arvatkaapa vain mikä myskihärkä ilmestyy näyttämölle, jos (pari kertaa tehny näin tahallaan  Wink) itse liehakoin jonkun palvovan katseen edessä ja annan ymmärtää enemmän, kun ymmärrän antaa...  2funny
Enpä viitsi pahemmin härnätä... vois vaikeutua noi ystävyyssuhteetkin noihin miespuolisiin moisilla tempuilla  Huh

Mites muiden ystävä piiri? Koostuuko enemmän vastapuolesta, kuin mitä itse on?  Cheesy

Ihanaa, Artemis  Kiss Kiss Kiss
Joku muukin puhuu ihan pehmosia (niin kuin ukkoni asian ilmaitsee) ja tajuaa vasta hetken perästä, mitä oikeasti sanoi. Toi parkkimittari - parkkikiekko  2funny
Itse kerran huusin kesken hurjan tanssin oppilaitani laittamaan kyynärpät maahan ja pitämään ne siellä... jatkoin tanssimista ja takana porukka alkoi repeillä nauruun. Sitten oli pakko lopettaa kesken ja kysyä: "mitä sanoin tällä kertaa?"  2funny Kun ei itse edes aina huomaa, kun puhuu höpsöjä  2funny
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #557 : 16.01.2009 08:16:26 »

Minä sitten ajatuksissani totesin etten tykkää opetella sellaista mitä en jo osaa Cheesy

Oi Artemis! Ihanaa, tuohan on yksi oinaan totuus kaikessa yksinkertaisuudessaan. Antaa muiden nauraa vaan. Oinaat haluaisi hallita kaikki jutut luonnostaan.

Mun oinaspoikani oli pienenä sellanen, ettei se suostunut tekemään mitään, mitä se ei jo osannut. Sitten salaa harjoitteli palapelin tekoa, ennenkuin suostu harjoittelemaan kanssani  Grin

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #558 : 16.01.2009 08:24:46 »

Meillä oli ihan alussa, pari, kolme viikkoa sellaista kiusoittelua seksuaalisesti. Se kyllä onnas ihan kympillä. Nyt näyttää siltä, että en tiedä mitä tämä enää on. Kaveruus voi olla se viimeinen oljenkorsi joka kantaa eteenpäin.

Ja todellakin, ainakin yks edellinen oinasmies oikeen katosi hiljaisuuteen, ja minä hölmönä kysyin "minne katosit"? Kun tunteet astuivat kehiin, juostiin eka kuin karkuun, taikka esitettiin pientä hölmöä.

Tuollainen satuttaa. Itse olen välillä kuin ferrari; kiihdyn nopsaan; sanat sinkoaa ja impulsiivisuus. Grin

No eikun uusille kala-apajille Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #559 : 16.01.2009 08:42:12 »

Juu, kyynärpät on ihan selkeä juttu mulle ainakin Smiley

Mitäs kaikkea sitä on sanonutkaan. Sanat muuttavat niin helposti muotoa suussani... Keksin jostain syystä myös itse sanoja. Jos en tiedä miten kuvailisin jotain muotoa vaikkapa, saatan keksiä että se on möykeä. Selitä nyt sitten muille kun eivät osaa itsekeksimääni kieltä Cheesy

Ai niin, puhun aina että takajalkojani kutittaa. Tarkoitan siis reisieni takapintaa. Ja kaikki ovat aina irvailemassa että onkos neidillä etu- ja takajalat. Mun mielestä ihan looginen juttu kylläkin Smiley

Puhun myös hutlarista. En tiedä käyttääkö muut sitä sanaa sillä monet joiden kanssa olen työskennellyt eivät sanaa tunne. Voin vaikka sanoa, "katso tosta mun hutlarista" jos joku etsii vaikkapa jotain paperia. Hutlari on siis se sellainen muovinen juttu mihin pinotaan papereita, ymmärrättekö? No muut eivät ole ymmärtäneet ja tuiottavat ja sitten kysyvät anteeksi mutta mikä on hutlari.

tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #560 : 16.01.2009 09:44:55 »

Takajalat... ihan loogista  Cheesy ts.takareidet.
Entäs yläkeuhkot? Eli kun hyperventiloit ja rintakehä nousee, eikä massu... sillä tavalla, kuin pitäis oikeasti hengittää  Grin
Toi hutlari oli uutta, mutta ihan käypä sana... kun vaan ekan kerran yhdistää, että mikä?!  2funny

Noista omista sanoista... jos laps puhuu omilla sanoilla, siinä on kehityshäiriö ja aletaan nopeasti pois sulkemaan dysfasian olemassa oloa. Varsinkin, jos puhe on viivästynyttä ja puuttuu vaikka äänteitä.
Tykkäs hieman huonoa eräs puheterapeutti, kun sanoin ettei ole lapsen vika jos vanhemmatkin puhuu mitä sattuu ja sekaisilla sanoilla. Pääasia, että tulee ymmärretyksi   police 2funny

Eipä ole kommunikaatio tylsää, kun pistää koetellen välillä toisen kuulemisen ja ymmärtämisen tasoa  2funny ...vaikka asiaa ei itse huomaiskaan...
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #561 : 16.01.2009 09:47:49 »

Enpäs vaan mä ymmärtänyt mitäs toi etu-ja takajalan kutina tarkoittaa. Hutlarikin on hyvin outo sana mulle.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #562 : 16.01.2009 09:51:05 »

Sinulla olikin se merkkari siellä oinahassa... eikö?
Artemis ja miun  merkurius huitelee  kalat

Saadaanhan me hieman stereotypioita pois  aurinko merkistä, kun kaivellaan... ollaan kuin kaksoset äidilleen  smitten pieniä vivahde eroja, joita ei ehkä muut huomaa  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #563 : 16.01.2009 09:52:47 »

Tiedättekö mitä sanat; venkoilu ja vermuilla tarkoittavat!

Hih, ette taida tietää Wink Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #564 : 16.01.2009 10:02:25 »

Venkoilua käytän sillon, kun puen lapsia ja pistävät itsensä ihan spagetiksi (ei altende)  2funny
Onko sama merkitys?
Vermuilla on outo sana... velmuilla, sitten taas tutumpi ja taitaa tarkoittaa sellaista hyvän tahtoista pienen kiusan tekoa ja kepposten suunniittelua  Cheesy
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #565 : 16.01.2009 10:10:19 »

Mullekin venkoilu on sellaista suht holtitonta menoa ja vastaanpanoa, juuri lasten kanssa. Aamulla. Leikkikouluun lähtiessä.  Lips Sealed
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #566 : 16.01.2009 10:17:07 »

Itseeni tarttuu myös helposti murresanat, vaikka itse en murretta puhukkaan. Jos kuulen jonkun puhuvan murteella niin alan helposti käyttää sanoja omassa puheessakin.
Taidan olla jonkinlainen matkija, samoin aksentit tarttuu Smiley Edellisessä työpaikassani oli eestiläinen nainen ja ei mennyt kauaa kun puhuin eestiläisittäin Cheesy

Venkoilu on selkeä itselleni ainakin Smiley

Käytän myös sanaa töyhötys. Osaako kukaan arvata mistä on kyse, tai tietääkö joku mitä on töyhötys, töyhöttää? Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #567 : 16.01.2009 10:24:23 »

Mahtaako olla jotakin aikuismaista touhuamista?  Cheesy Eihän aikuiset touhota... niin järkeviä ja rationaalisia otuksia, kun ollaan  Grin

Aksentit ja murteet ovatkin ihmisten identiteetin yksi osa. Taitolaji on myös sopeutua  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #568 : 16.01.2009 10:35:11 »

Venkoilla ja vermuilla tarkoittavat niskoittelua, vinoilua taikka tietynlaista kelmuilua.

Töyhöttää tarkoittaa meillä päin tietynlaistta höperöpäätä, tyyliin; "Tuolla se mennä töyhöttää" Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #569 : 16.01.2009 10:42:16 »

Joo töyhöttää liittyy just vouhotukseen, sellaiseen höperöön touhuun "no se jaksaa vouhottaa siitä sen uudesta miehestä" tms  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: