Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340409 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #570 : 16.01.2009 10:45:39 »

Juuri noin kuten DolceVita sanoikin. Ja nimitys mikä sopii todella hyvin tuollaiselle persoonalle, on töyhtöhyyppä.

Itse saatan sanoa hunsvontista, että; "voi mikä töyhtöhyyppä, että voitko yhtään enempää vouhottaa 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #571 : 16.01.2009 11:02:03 »

Itseasiassa töyhöttää tarkoittaa MINUN kielelläni tökkimistä. Esimerkki: Lopeta se töyhöttäminen => Lopeta se tökkiminen.
Cheesy Selkeää eikö vain Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #572 : 16.01.2009 11:05:22 »

Artemis: Todella epäselkeää. Wink Töyhöttää on symbolisestikin juuri kuin; esim hiukset töyhöttää miten sattuu. Henkilö on yhtä kuin höyrypää, siis että vois luulla että päästäkin heittää. Cheesy

Nää murresanat on todella kiehtovia Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #573 : 16.01.2009 11:18:19 »

Saturnalia: Tää on parhainta menoa kirjoittelun merkeissä mitä oinas voi ittestään antaa. Mulla on paljon asiaa mitäs haluan kirjoittaa ja koitan tasapainoilla tän foorumin ja oman työni kanssa. Olen päiväni rakentanut niin smitten

Onnea sulle ja härälle! Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #574 : 16.01.2009 11:42:06 »

Onnea Saturnalia  smitten  harka ovat sitten  Kiss
Vinkki... niillä on se nenärengas... opettele käyttään, jokaisella kun on hieman eri kohdassa, niin sitä en osaa sanoa kuinka  Cheesy

Mie istun koneella vielä hetken. Aamupäivä on kulunu yhtä aikaa tehden paperitöitä (lähinnä sähköpostin kautta tänään), tarkastaen koulun yhtä esseetä joka pitäis kai lähettää kohta puoleen ja lisäks soitellu vakuutusasioita ja terveyskeskukseen taas niissä asioissa  Cheesy
Monta rautaa on tulessa  Grin

Tää korvaa varmasti sen puuttuvan työmiliöön ja työkaverit  smitten
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #575 : 16.01.2009 12:50:57 »

Jo on oinaat taas vauhdissa!  smiley6600
Tuo tunne kun sanat on hukassa ja täytyy toisilla sanoilla se kuvailla on mulle joka paiväistä nykyään. Mun mielestä se liittyy jotenkin mun keskittymiseen, en taida olla kuitenkaan kovin kiinnostunut siitä asiasta mistä olen puhumassa.tai sitten ajatukset on jo seuraavassa asiassa mutta se äskeinen pitää vielä loppuun puhua. Tiedän tarkkaan sanan jota tarkoitan, vaikka istuvan presidentin nimen mutta en vaan saa sitä aivoista suuhun. Sana on ikään kuin kielen päällä...tiedättehän?

Sillon kun olen puhumassa "omasta" asiasta ei sanat todellakaan unohdu, ehkä se on sitä  harka merkurius osaan todella olla vakuutta kun olen jotain itselleni tärkeää asiaa ajamassa.
Ja sitten on yksi harmituksia aiheuttava tapa, olen kova kärjistämään, liioittelemaan, silloin kun haluan varmistaa että ymmärtävät tarkasti mitä tarkoitan, heh, siitäpä on moni loukkaantunut enkä mä (tietenkään) ole edes huomannut.

Mulle tarttuu myös kaikki murteet aina heti, murteet on mun mielestä vaan niin hauskoja.
Takajalat mulla ollut niin kauan kun muistan. Mutta onkos teillä kellää usutinta? En tiedä miksi en pääse siitä sanasta eroon vaikka ei sitä kukaan tajua, ei kukaan edes naura, katsovat vaan sillee "hitaasti".   Usutin on TV:n tai minkä tahansa laitteen kaukosäädin.

Kun katsoo sitä Kiden pitkää viestiä vähän kauempaa ja siinä ne kaikki naurunaamat aina yhtä aikaa repeää,  näyttää siltä kun olisi lauma oinas akkoja miitingissä.  2funny 2funny
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #576 : 16.01.2009 13:06:26 »

Oinas ja härkä, eikö teillä jää sarvet solmuun?  Grin

Kerran tunsin kiehtovan kauris miehen ja siinä sarvet kalisi, se oli omalla tavallaan ihanaa Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #577 : 16.01.2009 13:15:31 »

Usutan yleensä sormella. Usutin voi olla vaikka mikä väline, mikä vain sopii sen hetkiseen tilanteeseen ja tunnemaailmaan Grin

Olen lukenut, että härkäihmisessä on tiettyä taiteellista puolta. Ja enemmän on tasapainosempi kuin oinas ja vie asiat helpommin loppuun saakka. Mikä ettei voi toimia yhdessä!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #578 : 16.01.2009 13:32:41 »

Saturnalia - tarkoitan nenärenkaalla sitä, että  harka miehen saa tekemään melkein mitä vaan, jos osaa nyppästä oikeasta kohtaa  Wink Mutta kolikon kääntö puolla on myös riski, jotta jos tajuaa mitä teet... siitä tulee istuva härkä... vaikka ois takapuoli märkä.
 smitten
Hyperö -eikös tää hieman sellaista ole? Parasta kai, kun nauretaan vielä omille jutuille ja omituisuudelle  2funny Ja katsos, tänne mie tulin lounaanikin nauttimaan... hyvään seuraan  Wink Kävin lenkilläkin tuossa, ihana ilma kertakaikkisesti. Kohta täytyy kyl painella takas pihalle tekeen hieman kotihommia, menee torppa kylmäks muuten  Wink

Artemis -kyl aina välil otetaan matsia ja katotaan kumpi on pomo  Cheesy ja kumpanenkin kyllä osaa varoo toisen aluetta, mihin ei mennä pomottaan  Wink Uskoisin, että ukkoni  askendentti vaaka tekee paljon tässä suhteessa töitä ja hänen  aurinko hidastaa minun  aurinko oinas tulisuudella maustettua  askendentti jousimies liikkeellä pysymistahtia. Toisaalta taas minkähän moinen jäyhäjököttäjä ois ilman minua ja tempauksiani  Shocked
Taiteellisuutta on joo,  harka lla, meillä ainakin ja tiettyä estetiikan tarvetta. Ongelma ehkä on, ettei tapahdu mitään. Sit kun oikein pökkii, niin kyllä ideoita syntyy ja todella, tekee ne valmiiks asti  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #579 : 16.01.2009 14:40:05 »

Hyvä hyvä Smiley

Kuten Kide sanoikin, hyvä että nauramme omille omituisuuksille. En voi ymmärtää ihmisiä jotka eivät osaa laskea leikkiä itsestään. Tiedän olevani tohelo, kömpelö touhottaja joka päästelee suustaan mitä tahansa mutta mitä sitten  Grin
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #580 : 16.01.2009 17:17:45 »

Grin No nyt tuli hauskoja sanoja:

Hutlari.......tarkoittaa mun kotipuolessa auton takaluukkua  Cheesy
Töyhöttäminen....on meilläpäin toohottomaisa...eli mennä toohottaa..on tohkeissaan jostakin ja menee vauhdikkaasti vähän paikat vinksallaan..

Entpäpäs VAMPULA ...mitäs se teille tarkoittaa  Wink meillä se tarkoittaa pesusientä.
Punkasta puhutaan, kun tarkoitetaan pesuvatia..

OINASMIEHISTÄ
Mulla ollut tasan yhden kanssa ja oli pelkkä seksiin perustuva suhde. Ollaan tänäkin päivänä kavereita, ei mies mun mieleeni ollenkaan. Joku sanoi, että  oinas miehet on vähän imeliä..mä olen kyllä hippasen samaa mieltä. Sellasia "olen playboy liukas playboyyyyyy"  Grin

Jostain syystä mua viehättää  kauris miehet..en tiiä syytä, mutta joku niiden jäyhyydessä vetoaa..ehkä se on myös toi mun  mars  kauris ssa
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #581 : 16.01.2009 17:22:32 »

Vampulasta tuli mieleen laulu; vimpulan, vampulan, paimenpoika, aja sinä karjasi... Grin

Punkka kyllä tarkoittaa meillä päin sänkyä, tai nukkumatilaa. Hutlari vois tarkoittaa huliloijaa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #582 : 16.01.2009 20:44:06 »

Ei...  2funny mei nukutaan, Tuuli-Hiuksissa jonkun pesuvadissa  2funny
Ja eiks sellanen paikkakunta ole olemassa, kun Vampula  idiot2 Voi toisia, pesuvampussa asuavat  Cheesy

Sanoilla kun leikitään, niin heitänpä pari lähialueen kummajaista...
Palli -voi tarkoittaa puhdasta lakana rullaa kaapissa... jotka pitää olla tiukat, ettei pöly pääse lakanan kuituihin  2funny
Meil päin fati on se pesuvati  Wink
Ja aikoinaan naapuri pitäjässä naurettiin urakalla, kun laittoivat tääl meidän kunnan puolla rajan pintaan yhden mutkan edelle varotuksen ladon seinään:" varo kurvaa". Ei muuten, mutta siellä päin sana tarkoitti iloista naista  2funny
Tuosta töyhöttämisestä tai toohottamisesta... meil tohelletaan tai vouhkataan  :Smiley jälkimmäinen ei todellakaan ole enään positiivisessa mielessä, vaan sisältää jo paheksuntaa. Sitten melkein riita on mesoamista ja varsinkin riidan haastamista  Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #583 : 16.01.2009 21:28:04 »

Pakko ottaa osaa näihin sanoihin, toi hutlari pisti silmään...
Oon kuullu siitä sanasta versiot hotlaari ja loosteri, rontti ja kontti..
Itse sanon tylsästi takaluukku.... Meilläpäin sanotaan kyllä myös peräkontti.. Grin

Punkka on kyllä munkin mielestä sänky..

Ja silloinku joku touhottaa sanon että on täpinöissään...

Yks satakunnasta oleva kaveri sanoo kaikkia keksejä pippareiksi (ei ymmärtänyt että mun mielestä pipari tarkoittaa vain piparkakkuja)... Sit se sanoo kippoa kipaksi (yksikössä kippa)..
Mä aina nauran kaikille sen sanoille ja sillä menee hermot.  2funny

Mutta täälläpäin mulle huomautellaan, kun pyydän vaihtamaan tv-asemaa...
Se kuuluis muka sanoo kanavaks, ei asemaks!  Grin
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #584 : 16.01.2009 22:02:41 »

Grin pesuvadista eli mein punkasta sen verran, että kyllä mekin kutsutaan myös sänkyä punkaksi, mut saunassa punkka on punkka eli pesuvati...

jaa niin ja tuli myös sellanen mieleen, kun joskus joku on kattonut kieroon, ku oon puhunut housun punteista ja tarkoittanut sillä tietty housun lahkeita  Smiley

*reps* toi tv-aseman vaihto on kyllä hauska  Grin  Grin Grin mäkin varmaan repeisin, jos pyydettä vaihtaan tv-asemaa
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: