Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340306 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #585 : 17.01.2009 08:55:26 »

Peräkontti on meillä päin myös. Vitsi toi Tigrixsen tv-asema kuulosti ihan huipulta 2funny

Palli tarkoittaa meillä päin pientä istuinta johon voi myös laittaa tv-katsomisen ajaksi jalat. Pesuvati on ihan se miltä sana jo kuulostaa. Linja-auto on ihan linja-auto, mutta myös bussi. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #586 : 17.01.2009 11:57:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=CMsx5IPRPcU

smitten smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #587 : 17.01.2009 13:36:29 »

Jokainen saa tänne tuoda vapaasti omaa musiikkimakunsa omaavaa musiikkia! Turha pyöritellä silmiä Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #588 : 17.01.2009 18:08:06 »

Minä käytän peräkonttia, takakonttia tai takaluukkua, ihan fiilisten mukaan Smiley

Palli on mielestäni pieni tuoli.

Hassu juttu on itä-suomalaisen mummoni kanssa. Hän tekee ruokaa ja pyytää minua maistamaan. Kysyy "onko liian tuimaa". Oletan että tuima tarkoittaa liian suolaista. Vastasin että on tuimaa, koska mielestäni ruoka oli melko suolaista. Mummo tulee kattilan luokse ja viskoo ruokaan suolaa lisää. Katson hölmistyneenä vierestä.
Ruoka oli sitten pilalla. Tuima tarkoittaa itä-suomessa SUOLATONTA! Ja omasta mielestäni on loogista olettaa tuiman olevan suolallista Smiley No nyt tiedän sitten.
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #589 : 18.01.2009 00:32:12 »

Smiley joo minä oon myös kuullut tästä tuimasta samaa, että se tarkottaa sielläpäin suolatonta tai mautonta.
Itse taas koen tuiman ruoan tulisena tai liian mausteisena.

Palli on myös pieni pyöreä tuoli tai jakkaran tapainen.

Mut nyt lähen unelle krooh..............  buck2
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #590 : 18.01.2009 16:28:23 »

" Puoliksi suunniteltu on hyvin tehty" sanoi tämä oinas kun sai vaatekaapin kasattua.   Grin
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #591 : 18.01.2009 16:58:51 »

Tuima tarkoittaa meillä päin kans mautonta. Tuimasana liittyy taas tuimailmeiseen; katse tulee alta kulmien.

"Puoliksi suunniteltu on hyvi tehty" liittyy mulla jonkin uuden aiheen alustamiseen; miettiminen, muistiinpanot, piirros jostakin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #592 : 18.01.2009 18:33:59 »

Tuima on meil myös se alta kulmain luotu katse ja mauton on mauton  Grin Tuima sanaa edes kuulee, mutta tarvitsee sanoa jonku olevan tuimaa, se väännetään tujuksi  Cheesy "onpa tujua tavaraa" ts.vahvaa, tulista, poltavaa...
Mistä ihmeestä joku voi vääntää, että tuima on mautonta? Mistä se väännös tulee... valottakaa vähän hämäläistä  Wink
Tää on vähän sama, kun kuulema jossakin päin Suomea itikka on lehmä, kun taas minulle se tarkoittaa kyllä ärsyttävää, pientä ötökkää  2funny
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #593 : 18.01.2009 18:39:01 »

" Puoliksi suunniteltu on hyvin tehty" sanoi tämä oinas kun sai vaatekaapin kasattua.   Grin

Smiley hassua, tämäkin oinas sai ikean vaatekaapin juuri kasattua ja sitä just täyttelen ja ihastelen  Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #594 : 19.01.2009 07:19:36 »

Tuima on meil myös se alta kulmain luotu katse ja mauton on mauton  Grin Tuima sanaa edes kuulee, mutta tarvitsee sanoa jonku olevan tuimaa, se väännetään tujuksi  Cheesy "onpa tujua tavaraa" ts.vahvaa, tulista, poltavaa...
Mistä ihmeestä joku voi vääntää, että tuima on mautonta? Mistä se väännös tulee... valottakaa vähän hämäläistä  Wink
Tää on vähän sama, kun kuulema jossakin päin Suomea itikka on lehmä, kun taas minulle se tarkoittaa kyllä ärsyttävää, pientä ötökkää  2funny
Joo, Itikka on mielestäni hyönteinen. Itä-suomesta tuo lehmä-itikka ei ole kotoisin. Mistä lienee? Pohjoisesta?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #595 : 19.01.2009 09:40:20 »

En osaa sanoa, Artemis  Undecided mutta sellainen "haiku" ois, että itä rajan suunnasta ja ylempää  Wink

Onkos teil rakkahat sarvipää siskot jo tullut tuntumaa tuosta kevään venus kontakti  2funny
Tuolla veriryhmä ja horoskooppimerkki ketjussa tajusin yhden aikas jännän homman, mutta marsiin suhteen... käykee kattoon  :Smiley
Miul kyl tuntuu ja välistä aikas kovinkin, pitänee varmasti mennä lääkäriin tässä... jos eivät lakkaa  crazy2 Onko teillä muilla  mars vahvana nyt keväällä?
« Viimeksi muokattu: 19.01.2009 09:43:36 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #596 : 19.01.2009 09:48:19 »

Kide: Kävin lukemassa. Kyse oli sydämmen rytmihäiriöistä?

Itselläni oli reilu vuosi sitten hyvin pahat rytmihäiriöt. Valtava stressi ja huolet tekivät sydämmelleni hallaa. Lääkäri määräs lääkettä, mutta en ole sitä tarttanut. Cry

On hyvin normaalia, että sydän lyö yhden välilyönnin. Yleensä sen tuntee kun on makuulla. Lääkäri kertoi näin mulle. Sydämmen rytmihäiriöitä saattaa aiheuttaa mm kahvi.

Itselläni joskus tuntuu iltaisin yks tai kaks epäsäännöllistä lyöntiä, mutta kun en ala kiinnittämään siihen huomiota, olo rauhottaa ja muljailut lakkaa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #597 : 19.01.2009 09:56:24 »

Juu, rytmihäiriöstä. olen aikaisemmin kokenut saman ja niin kuin sanoit, tressin alaisena  Sad tai paremminkin sanottuna, sen lauettua  Wink Tuossa 17.päivän iltana alkoivat ja kestivät puoliin öihin, välissä meinasinkin jo että nyt lähden ekg.hen  Angry Välissä sydän ns.pörisi ja sitten tuli valtava muljahdus ja rytmin tasoontuminen. Toistui usein silloin, nyt on ollut taas hiljaista  2funny ja mietinkin tuota yhteensattumaa tuon marssin kanssa  idiot2 jaa kuuhullu olen, miksi en siis planeettakin  :Smiley

Aikoinaan tämä tutkittiin ja minulla on vasemman eteisen ja kammion välisessä läpässä pieni reikä, aiheuttaa sivuääniä ja tälläistä, kun on vetänyt itsensä liian piukkaan  Huh
Minussa on meinaan yksi suuri vika... otan liian raskaasti monia asioita ja henkilökohtaisesti kannan vastuuta, joka ei välttämättä ole harteilleni kuuluva  Undecided Vika päässä   knuppel2
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #598 : 19.01.2009 10:01:11 »

Kide: Juuri noin. Ne rytmärit ovat yleensä kammioperäisiä. Itse kävin kanssa ekg:ssä, mutta yhtään rytmäriä se kone löytänyt, niinpä kaikki mukamas oli ok. Ei perkele, eivät todellakaan olleet.

Mun elämä mureni niin pahasti, että mulla piti mennä psykiatrille ja sitä kautta pääsin terapiaan. En millään jaksais muistella enää noita aikoja. Ne olivat todella raskaat! Asia ei todellakaan naurata. Niinpä pyydän sinua, että tutkailet itteäs ja tuntemuksia.

Nyt olen saanut rauhan ja siitä olen enemmän kuin kiitollinen. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #599 : 19.01.2009 10:18:10 »

Niin, todella ei ole. Viime vuosi oli henkisesti todella rasittava ja jos en ois tuossa aikoinaan ns.putsannut pöytää, en ois kai selvinny ollenkaan. Luojalle kiitos, tajusin sillon ajoissa siivota luurangot nurkista  angel Rytmihäiriöt alkoivat nyt ja toisaalta osasin odottaakin, kun aloin saada asioitani taas järjestykseen. Olen kuin höyrujuna tressissä, mutta pysähtyminen tekee kipeää  Huh Joulun alla tein sen yhden vaikean ratkaisun ja oikeastaan sen jälkeinen ns.odotustila laukesi tuossa vk takaperin  Wink Samalla päätin tehdä yhden vaikean asian, joka oli vanhoista kesän ongelmista viimeinen joka piti vielä hoitaa. Miksi en voi vain jättää, kyllä maton alle mahtuu?

Sinäkin tiedät, miksi ei. Ei muistella  Smiley
Mutta maton alle ei enään pistetä törkyä... rauha löytyy minulle myös  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: