Nimenomaan, näin
terveys menee työn edelle ja komeesti
Saman olen oppinut myös, mutta hetkittäin retkahtelen pistään itseäni liikaa likoon. Ja nyt tuo viime syksyinen oli vain ja ainoastaan omaa tyhmyyttäni... tahdoin, vaikka tiesin jollakin tasolla sen olevan kertakaikkiaan liikaa
kuinka paljon vähemmällä oisin päässyt, kun olisin heti tehnyt ne päätökset jotak tein vasta Joulun alla... tiedän kyllä myös, miksi en tehnyt...
Täysin tietoinen...
Mutta menneen kaivelu ja jossittelu ei johda mihinkään
Nikki, kiitos... tarkkastelin tuota kartaani ja kyllä tuossa syntymä kartalla on
ja jopa
eli jos kuu liitetään kehon nesteisiin, niin selittää kyllä vipinän kehossa tressin aikana ja kyllä se rasittaa... lopulta kun loppuu, palautuminen on temppu keholle
Äsh...mitäs eroa on asp.kvi ja asp.inc? Jompikumpi siis
Lisäksi tuossa jos oikein tiiraan ois
vielä, mutta näistä nyt sitten enään kärryillä pysykkään... itse asiassa olen pohtinut, pitäiskö piipahtaa jollakin taas näyttämäs karttaa :
Siitä on yli 3v., kun Seppo tarinoi todella hyvin missä mennään ja tiesi kertoa monia hyviä keinoja välttää tulevat
temput
Hengissä selvisin ja uskon oikeasti ja vahvasti, että ilman sitä tässä ei ihan näillä palikoilla pelattas nyt. Ongelmia ois vaikka muille jakaa... mutta taas jossittelen
Mitäs se sanoo, jos
on huoneessa 2. (tilan jakaa
myös)? Jos voi vain voit vilkaista