Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340436 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #630 : 19.01.2009 21:48:20 »

Mulla ei ole rytmäreistä vaivaa..joskus tietty pumppu muistuttaa, mutta aika harvoin.
MUTTA mua vaivaa unettomuus.
Ennen olin mestarinukkuja, nyt pari kolme vuotta on unettomuus vaivannut ja se on oikea painajainen  Angry
Etenkin, kun stressaan jostakin tai joku vaivaa mieltäni, niin unet on kateissa.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #631 : 19.01.2009 23:24:27 »

No minäkin olen huono nukkuja muun lisäksi , eikä se tosiaankaan ole mukavaa  Sad
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #632 : 20.01.2009 07:24:59 »

Heräilin ennen jatkuvasti, nyt nukun paremmin. Ja luulen sen johtuvan siitä että ulkoilen joka ilta tunnin verran. Raitisilma tekee hyvää. Lisäksi huomasin että ennen olin uneton koska jalkani olivat ihan jäässä. Nyt laitan yöksi villasukat ja oikeasti nukun paremmin  Smiley Kokeilkaa edes!

tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #633 : 20.01.2009 08:22:11 »

Mä myös jouduin turvautumaan unilääkkeisiin, mutta ne on aivan kauheita ja tuli hirveä olo ja sellanen tokkurainen olo. Päätin, että ei prrrrkele näitä en syö, valvon vaikka sitten ja niinhän siinä kävi, että valvoin sitten joskus kolmekin yötä putkeen ja eihän siitä elämästä mitään tullut.
Sitten eräs lääkäri ehdotti mulle melatoniinia pari vuotta sitten ja se olikin pelastukseni. Nyt nukun jo aika useinkin ilman melatoniinin apua, mutta aika paljon vielä myös sen avulla.
Mutta uni on luonnollinen ja aamulla pirteä hyvä olo  Smiley
Tosin melatoniinikaan ei auta, kun stressiä pukkaa päälle, sitten taas valvotaan ja seuraava päivä silmät ristissä  Huh en vain nukahda, vaikka oisin kuinka väsynyt.

Mä liikun niin paljon muutenkin ja se on jo elämänntapa, että päivittäin olen joko salilla, lenkkipolulla tai joogassa  Smiley että liikunta ei näköjään vaikuta mulle uneen.
Meditaatio on selvästi auttanut unen tuloon jonkin verran  Smiley

Mukava kuulla teidän muiden univaivoistakin ja saada vinkkejä  Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #634 : 20.01.2009 08:33:07 »

Adele: Tokkurainen ja suorastaan pöhkö olo tuli unilääkkeistä Huh Itse suosittelisin ettei mitään ulkoliikuntaa harrastais muutamaa tuntia ennen nukkumaan menoa. Se jos mikä saattaa lisätä vaan vireyttä, ainakin itse menen ihan sekaisin ja uni ei tule kyllä ollenkaan Cheesy

Nykyään kyllä jo uniukkeli kolkuttaa silmäkulmissä illalla klo 21.00 jälkeen... Syön myös hyvin ennen nukkumaan menoa, sekin on auttanut minua. Hiljanetyminen on suurin tekijä. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #635 : 20.01.2009 11:54:40 »

Minullakin rytmihäiriöt iskee, jos liikaa stressaan itseä . Onkos tämä Oinaiden yleissairaus  :Smiley?

Kehtaatkos minullekin Tuuli-Hiuksissa katsoa ne merkitykset ?

Venus on Kaloissa 7,48 huoneessa 9
ja
Mars Vesimiehessä 21,38 huoneessa 8 TÄHÄN LÖYTYIKIN JO VASTAUS TUOLTA AIEMMIN JA HYVIN SOPI  Wink

venus, huoneessa 9.

- Sosiaalisen järjestyksen ja historiallisen perinteiden huoneessa Venus luo ihmiselle houkuttelevia mahdollisuuksia kerätä yleisen mielipiteen suosiota. Hänen itsetuntonsa vaatii korkeaa laatua, aineellista menestystä ja ihmissuhteita, jotka haijastavat hänen tarvettaan katsella maailmaa eliitin näkökulmasta. Yksilön kehityksen tärkein alue on usein asenteet ja arvot. Hän on tyypillinen ihminen, joka voi kehittyä poliittiseksi tai ideologiseksi systeemin etsijäksi.

Luova ihmistyyppi edustaa useimmiten pitkiä arvokkaita taiteen perinteitä, klassista ihannemaailmaa tai sosiaalisia taidemuotoja kuten vakavaa musiikkia, näyttämötaidetta tai sosiaalisesti merkittävää kirjallisuutta.
Hyvä maku ja aistikkuus tässä yhdistelmässä merkitsee kaiken suurimuotoisen ja arvokkaan kunnioittamista, olipa se taideteos, sosiaalinen rituaali tai uskonnollinen seremonia.

Yleensä yksilö on kunnianhimoinen ja laatutietoinen. Hän opiskelee pitkälle tai solmii suhteita akateemisiin ihmisiin. Histori ja kansallinen kulttuuri ovat lähellä hänen sydäntään.

venus  kalat:ssa

- Tässä merkissä ihmisen sisäiset arvot pohjautuvat hyvin omakohtaisiin perusteisiin. Kyky muodostaa ihmissuiteita perustuu suureen eläytymiseen ja myötätuntoon, joka voi yhdistää yksilön näkymättömin sitein muihin ihmisiin. Ihmissuhteet merkitsevät tässä merkissä omien tarpeiden ja mieltymysten syrjäytymistä ja muiden hyväksi tehtävän auttamisen ja tukemisen. Yksilön tunteet ovat elävät ja helposti herätettävissä. Sosiaalinen auttaminen, huolehtiminen ja parannustyö ovat hänen kehityksensä merkkejä. Taiteelliset kyvyt ovat usein kehittyneet. Yksilö omaa hyvin herkät aistit ja sisäisen kuvittelun lahjan, joista voi syntyä musiikkia, runoutta tai muuta taidetta.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #636 : 20.01.2009 14:25:24 »

Miult meni ekan kerran elämässä unet viime kesänä, tressin vuoksi... sen jonka takia nyt muljuillaan  :Smiley
En ottanut lääkkeitä, mutta tajusin siin 3vk.n jälkeen, kun oli nukuttu korkeintaan pari tuntia /yö tai ei ollenkaan, että nyt jotakin on oikeasti tehtävä ja äkkiä  police
Elämä pöydälle, kuin lahtisika ja palasiksi  Cheesy

Mutta jos varpaat on kylmät  Angry ei uni tule. Villasukat ja paksutäkki jalkopäädys (voi potkia pois, sitten kun on lämmennyt ja nukahtanut) on ihan pakko olla aina. Kesällä kun lämpötila hipoo 30ast., ei tarvi sukkia enään  2funny

Mutta myös tuo liikunta illalla on miulle pahasta, vireystaso nousee liikaa  Huh Parina iltana vk.ssa on tälläinen juttu pakosta ja silloin nopeutan palautumista saunalla ja magnesium /kalkivalmisteilla. Ilman noita noita on turha kuvitella unen tulevan ennen klo:02  Shocked
Kevyt kävely ulkona on paras minulle, siinä iltapäivästä  smitten vaikka totta tuokin, että ulkoilmalla on suuri merkitys uneen ja hyvinvointiin.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #637 : 20.01.2009 16:55:20 »

Kun nyt on ollut puhetta luovuudesta niin  aurinko liittyy läheisesti myös luovuuteen. Itselläni  aurinko oinas:ssa. Smiley

- Missä tahansa Aurinko onkin, siellä on mahdollista kehittää minän vapaata ilmaisua ja heijastaa ominta itseään parhaiten. Siksi kaikkien niiden, jotka ovat kiinnostuneet itsensä avaamisesta ja omista piilevistä potentiaaleistaan, pitäisi tutkia Aurinkoa. Luovuus on minuuden voiman väkevää vapautumista jonkun välineen kautta, mutta sama peruskokemus, joka voi johtaa toisia taiteeseen tai itseilmaisuun.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #638 : 20.01.2009 17:30:38 »

Joo Suomessa melatoniinia saa vaan reseptillä. Sitä on sitten nimellä melatoniini (joka on paaaaaljon halvempaa) ja sit tais olla Circadin (vai mikä se nyt oli  Grin ) joka on samaa tavaraa, mutta kalliimpaa ja jotkut lääkärit kirjottaa vaan sitä kuulemma...kai niin on joku soppari valmistajan kanssa  Cheesy
Muualla maailmassahan  melatoniinia löytyy ihan kaupan hyllyiltä luontaistuote osastoilta..

Hei  oinas naiset!! Mä tein tänään suuren päätöksen työkuvioihini liittyen. Olen nyt niin helpottunut, ettette tiiäkään..itkettää ja naurattaa ku oon niin onnellinen!
Olisin saanut esimiespaikan nykyiseltä työnantajaltani, mutta päätin etten ota sitä vastaan. Tiiän, että oisin tullut onnettomaksi ja stressaantuneeksi siinä hommassa ja päätin omistautua tälle mun uudelle ammatilleni (hyvinvointiala) vaikka tulot on aluksi pienet. Siinä toisessa hommassa olis aina hitonmoinen kiire ja stressi, kaksvuorotyö ja viikonloputki töissä.
Mutta nyt on ainakin ihana olo sisällä ja innostus tulevaisuutta kohtaan, sisäinen rauha, oma vapaus ja kotona lapsilla onnellinen äiti.

Huoh...enää pitäs vaan ilmottaa sit sinne, että kiitos mut ei kiitos  coolsmiley
Mä olen yrittäjäihminen ja haluun päättää itse omista asioistani ja työajoistani  Cool
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #639 : 20.01.2009 20:36:03 »

Onnea sinulle Adele  Smiley!

Kiitos sinulle Tuuli-Hiuksissa  Smiley! Tutulta kulosti  :Smiley.

Sain tänään Lehtirannan Erkin tulkinnan kartastani ja siinäkin oli niin monessa kohti esillä tuo taiteellisuus  :Smiley. Sehän on minulle hirveän tärkeä osa, kun vain olisi aikaa muuhunkin kuin suunnitteluun  Sad. Tekisi mieli tehdä sama temppu, kuin Adele teki  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #640 : 20.01.2009 23:34:40 »

ne varpaat,
jalat/jalkaterät liitetään siihen kalojen merkkiin noin niinku ruumiinosana,
ja kalojen planeetta taasen on  neptunus,se päiväunelmoija,
siks kait tuo teksti käskee jotta back to earth,jalat maahan,
itellä on  jupiter chiron kaloissa ja huono ääreisverenkierto

tuosta unettomuudesta,Tuulella ainakin on kartallaan  chiron aspect_squ kuu,
tässä vois olla kuu-unihuoneen ongelman selitys,
mutta myös apu,kuu kun liitetään ruokaan,ja chiron antaa reseptin,
mutta että kuulle tulevat aspektit ja univaikeudet,
toisaalta esim. ystäväni (sattumoisin  aurinko oinas,liekö itsekin kertonut täällä..)
jolla on  pluto aspect_con MC eli yöhuonetta IC:tä vastapäätä,
on saanut kärsiä ulkopuolisten aiheuttamasta mölystä ja sitä kautta unettomuudesta

tuo melatoniini onkin mielenkiintoinen,
kun sitä saadaan pieniä määriä yömaidosta,myös,
eli erittäin stressittömänä aikana lypsetystä maidosta,
ja kun aattelee nykyistä maidontuotantoa,mikä ei ole lehmällekään enää raukea "imetystuokio" niin voisi vain arvailla nykyisten tenavien levottomuuden ja maidon koostumuksen korrelaatiota,
joku voisi tutkia...

ja Tuuli Hiuksissa,
äkkiseltään,
tuo retro  saturnus:n hiertävä kvinkunssi osuu sinun  merkurius venus oinas keskipisteeseen,
tuli mieleen lainanlyhennys,
pikavipin takaisinmaksu,
tai hampaankolossa on jotakin kaiveltavaa..
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #641 : 21.01.2009 06:44:37 »

Kiitos nikki. Ei hierrä lainanlyhennys eikä pikavippi, mutta jotain muuta saattaa olla siellä hampaankolossa. :Smiley

Ja hienoa Adele! Teit juuri oinaat päätöksessäsi. Oinas on yleensä oman uran luoja Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #642 : 21.01.2009 09:18:42 »

Adele  smitten
Teit oinahat  Cheesy Saman tempun tein, mutta ilman tuota ylennystarjousta... hyvinvointialalla ollaan myös yksityisenä ammatinharjoittajana  Wink Ratkaisu oli kyllä, juuri niin kuin kirjoitit... itkettää ja naurattaa!
Onnea sinulle ja perheellesi...  oinas rules!

Helppoa ei ole ja varsinkin alku taitaa olla kaikilla vaikeaa  Sad Kiitos yhteiskunnan niin kannustavasta ilmapiiristä pienyrittäjyyteen... alla 6500eur puhdasta tulosta ei kannata kuvitellakaan, eli reilu 12 000eur liikevaihto heti vaan... JOO, JOO  Tongue
Oman via dolorosan aloitin vuosi sitten, täysin pahaa aavistamattomana mitä tuleman piti... mutta nyt ollaan jo valoisalal puolla, mitä nyt joku sais taikoa rahaa minulle sellaiset 5.tonnia vähintään, että ei tarvitsisi koko ajan kiristellä hampaanpaikkoja tiukan rahatilanteen takia... NIIN, kivaa tämä kyllä on  2funny
Oinaiden hullun uhkarohkeaa kokeilun halua tämä maailma kaipaa nyt ja jos joskus on aika takoa menestystarinoita, niin nyt  Wink
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #643 : 21.01.2009 11:00:59 »

Kiitokset  oinas  sisaret kannustavista viesteistä  smitten
Olo on nyt ihan superhyvä...tänään ilmoitin töihin, että en ota paikkaa vastaan ja vastaanotto siellä oli todella ymmärtäväinen ja kannustava..olin vähän että häh täh  Shocked mutta iloinen  Smiley
Mulla on onneksi vuosien yrittäjyyskokemus takana, että vähän tiiän, että helppoa ei tuu oleen  buck2 mut sitäkin mielenkiintoisempaa!
Mutta viimeks kun olin yrittäjänä, niin vaikka oli ajoittain vaikeaa ja kovia aikoja, niin olin onnellisin elämässäni silloin. Jotenkin se oma vapaus ja vapaus päättää asioista, on mulle todella tärkeää.
Ja rakastan haasteita ja riskejä, ne vaan jollain tavalla sytyttää mut ja saa innostumaan  Grin

Ihana kuulla, että sinulla *Kide* on samanmoisia kokemuksia ja fiiliksiä. Onnea myös sinulle elämääsi  smitten

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #644 : 21.01.2009 11:18:04 »

Niin ja se, ettei kukaan pomo tai toiseksi ylempiarvoinen ole hengittämässä niskaan Smiley

Ootteko te miten nasevia sanomaan vastaan, tai oman mielipiteen? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: