Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340181 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #645 : 21.01.2009 11:28:27 »

En ole kovin naseva sanomaan pomoille. Mutta kyllä minulla on auktoriteettiongelmia Cheesy
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #646 : 21.01.2009 11:47:50 »

Grin mulla on myös selviä auktoriteettiongelmia !!

Pystyn kyllä jonkin aikaa (hetken) katselemaan ja sietämään pomottelua ja isottelua, mutta sitten mitta tulee ykskaks ja yllättäin täyteen ja sitten tulee kyllä täyslaidallinen  tickedoff
Ihan nuorena tyttönä jo tämä tuli ilmi  Smiley , kun olin eräässä kesätyöpaikassa, siel oli tosi veemäinen pomo, joka oli aina aukomassa päätään ja kyttäs kellon kans, että ollaan vaan 7,5 minuuttia kahvilla  buck2
En tajua, miten ne ihmiset pystyi oleen siel vakityössä..mulle tuli yks päivä mitta täyteen ja sanoin sille äijälle, että nyt nokka umpeen..se oli ihan että anteeks mitä  Grin sanoin, että nokka umpeen ja tää tyttö lähtee nyt...se kysyi, että minne meinaat mennä ja sanoin, että himaan, enkä muuten tuu takas..jaa ja sit viel sanoin sille, että enneku lähen ni viittiiks näyttää mulle miten tää homma hoituu, ku oot niin kova selittään siinä selän takana, niin tuuppa herra ny ihan ite näyttään miten tää tehään, jos osaat paremmin ku nää muut täällä...eipä tullu setä näyttään vaan jäi kimittään sinne jotain onnetonta ku mä lähin onnellisena kotiin  coolsmiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #647 : 21.01.2009 11:48:23 »

Minulla on ollut jopa sanoissa pitelemistä, sillä oma jääräpäisyyteni, jykevät mielipiteeni ja vastaansanominen on joskus meinannut saada todella pannun kiehumaan Grin

En pidä yhtään siitä että minua käsketään, eli pomotetaan koska teen sitä itse mielelläni. 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #648 : 21.01.2009 11:55:49 »

2funny
Tääl kans yks auktoriteetti ongelmainen  Wink
Miu saa pomottaa, jos se on mielestäni ok ja tarpeellista... mutt yleensä olen huono sanomaan asiasta, nostan kytkintä kun kuppi on täynnä ja silloin saatan sanoa jotakin ilkeää, mutta kauniista  Huh
juuri noin, kun Adele omassa kesätyössä pomolle  Cheesy
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #649 : 21.01.2009 13:00:37 »

Niin, sellaista Oikeaa Johtajaa on ilo seurata ja totella  smitten
Sääli, että niitä on niin harvassa...  Undecided
Vaikka kumma kyllä, tässä topic´ssa niitä pyörii 110% joka nurkassa  2funny

Minkälainen sinä olisit siis pomona?
 :Smiley
Minusta saa helposti sen k***pään, jos homma ei kulje... mikään supliikki en ole jos jotakin duunia täytyy vääntää ja joku vaan pelleilee. Vaadin siis paljon ja hyvää jälkeä, mutta jos homma toimii... osaan kyllä kuvitella itseni reiluksi pomoksi Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #650 : 21.01.2009 13:48:33 »

Jos olisin pomo, olisin pomo pienen (4) henkisen yrityksen johtaja. Mielellään johtasin pientä yritystä sillä isoo laumaa en jaksaisi. Pomona olisin vaativa. Pelleilyjä en katsoisi. Tiukkapipoisena en kuitenkaan alkais mitään vetämään Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #651 : 21.01.2009 14:54:11 »

Pomona vaatisin toimeliaisuutta ja ahkeruutta, koska vaadin sitä itseltänikin. Saattaisin täräyttää joskus tiukkojakin sanoja, mutta en menisi henkilökohtaisuuksiin koskaan, sitä inhoan.
Olisin oikeudenmukainen ja tasapuolinen ja suora.
Ymmärtäisin ihmisten elämäntilanteita enkä vaatisi kuitenkaan mahdottomia.
En varmaankaan olisi kaikista helpoin pomo kuitenkaan, mutta en kyllä huonoinkaan Smiley
Enkä tuiottaisi minuuttikellon kanssa vieressä tai kyttäisi taukoja JOS homma toimii muuten. Asiat tehdään ajallaan ja rennostikkin voi ottaa jos tilanne niin sallii.
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #652 : 22.01.2009 07:07:53 »

Mä oon myös ollut esimiehenä ja yrittäjänäkin kun olin, mulla oli pari työntekijää.
Toimin aika pitkälti samalla tavalla kuin Saturnalia.
Pyrin olemaan tasavertainen ja hyvä esimerkki, en nostanut itseäni kenenkään yläpuolelle. Kuitenkin se oli kaikille selvää ja tein sen selväksi, että loppukädessä minulla on päätösvalta ja että olen "pomo"  Wink
Olen aina ollut positiivinen tsemppari ja samaa olin myös pomona. Sain kiitosta siitä, että kannustan ja uskon ihmisiin ja ajan heitä parempiin suorituksiin innostavasti.
Mielestäni positiivisuudella ja hyvällä fiiliksellä tulee parempaa jälkeä, kuin pomotuksella.
Myös se, että antaa ihmisille vapautta, monesti ajaa heitä parempiin suorituksiin kuin sellainen tiukoissa suitsissa pitäminen.
Mutta toisaalta, jos kanssani menee sukset ristiin työasioissa, osaan olla todella periksiantamaton ja ikävä ihminen  Grin
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #653 : 22.01.2009 08:38:06 »

Eli kaik ollaan tai oltais hyviä pomoja  smitten totta kai, kun tuo  aurinko  oinas rulettaa  Cheesy

Mutta jatkoa... oletko itsellesi yhtä hyvä pomona... vai pahempi?  :Smiley Paremmaksi itseään kukaan ei tainnut sanoa, mutta entä onko em.vaatimustaso korkeampi itseä kohtaan...  Huh
Tunnustan, olen ihan hirveä itseäni kohtaan, jos vain sille tuulelle tulee ja ei tuo "vikavirtakytkin" toimi  2funny Yleensä nykyään jo osaan tunnistaa noi mielenhäiriötilat, kun tekee yli omien rajojen ja tietää silti, että kohta kärsii ja ois fiksumpaa lopettaa  buck2 nuorempana en osannut ja kun mikään superihminen ei ollut, ne itsesyytökset kun ei sitten oikeasti saanutkaan tehtyä sitä mitä oli ajatellut kykenevänsä... oi oi...  crazy2
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #654 : 22.01.2009 08:44:54 »

Samalla asteella menen ollessani itselleni pomo. Ehkä minä kuitenkin haluan välillä olla hieman löysempi, niin ettei pipo päätä kiristä. Itsellensä voi olla olla helpompi olla lempeämpi kuin ehkä alaisilleen, koska silloin ei ole NIIN ison KONKKARONKAN johtamisesta kyse. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #655 : 22.01.2009 11:44:50 »

Olin aiemmin sellainen että luulin olevani ainoa joka pystyy tekemään kaikki hommat kunnolla ja oikein..
Sitten sainkin vatsahaavan. Nykyään otan töitä vähemmän itselleni, enkä luule jaksavani tehdä kaikkea. Olin niin tunnollinen että tein muidenkin töitä koska he eivät jaksaneet/viitsineet. En osannut sanoa ei koska pidin sitä heikkoutena. Nyt otan rennosti, teen sen mitä pystyn ja sen teen tehokkaasti. Ei enää kuitenkaan väliin jääneitä lounastunteja tai ylitöitä.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #656 : 23.01.2009 19:43:40 »

Woe Kääk  Shocked
Kävin sit ekg.ssä, kun tuo pumppu ei yhtään anna armoa ja kun on se ainoakin  Grin
Ihan ok, eihän siihen koskaan noita saada (sanoi lääkäri naureskellen). Kuunnellessa totes vaan, että selvä sivuääni on, joo... ja arvatkaa... paineet 110 /60 ja hb.alle sata takuu varmasti  Huh Menen labraan ma ja otetaan tutkimuskäyttöön ne viimisetkin teevedet suonista  2funny
Totes vaan, että niin kauan kun muita oireita ei ole, ei ote sairaalaan tutkimuksiin  Undecided Kuulosti hieman karulta... kuinkakohan monta tanssiaskelta vielä on edessä? Voipi tulla toppi touhuumiselle, jos tämä etenee vielä  idiot2
Oikeasti, alkaa huolestuttaan ja tämä pässin menttaliteetilla tuo hiljaa kulkeminen ei ole psyykkeelle terveellistä  knuppel2

Mutta se siitä... olettepas te armollisia pomoja itsellenne  Huh Miul on siis kasvunpaikkaa vielä monessa suhteessa  Wink
No, kysynpä sitten tämän minkälainen olet kun joku nyppii? Niin ja mistä vois katsoa kartalta sen... voisko sitä sanoa stressikäyttäytymiseksi  :Smiley
Oisko tuolla  uranus jotakin osaa ja arpaa, vai  saturnus ?
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #657 : 24.01.2009 08:15:55 »

Jaksamista Kide sulle! Huh Asiassa ei varmasti ole mitään nauramista.

Joskus joutuu vaan etenemään hiljaa vaikka ois kuinka pässi.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #658 : 24.01.2009 11:00:06 »

Kiitos  Kiss
Itse en vain osaa muuta kuin nauraa tälle  uglystupid2  Veriarvot ovat olleet aina ongelma, niin on käynyt hieman kuin sadussa jossa poika huusi sutta turhaan... kukaan ei uskonut lopulta poikaa  :Smiley
Niin kauan, kun jaksan hoitaa päivittäiset työni ja muut lisätouhuni, en ole huolissani. Kyllä se sitten selviää, koska stoppi tulee  Wink Siihen asti normaalia elämää, kiitos  smitten
Tänäänkin ensin töihin ip.ksi ja illasta tanssikengät jalkaan ja tahti laji toiseks  Cheesy

Mutta tämä...
No, kysynpä sitten tämän minkälainen olet kun joku nyppii? Niin ja mistä vois katsoa kartalta sen... voisko sitä sanoa stressikäyttäytymiseksi  :Smiley
Oisko tuolla  uranus jotakin osaa ja arpaa, vai  saturnus ?
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #659 : 24.01.2009 20:18:46 »

Pidähän nyt Kide huoli itestäs  Huh
Mutta sellasiahan me oinaat kai ollaan, painetaan eteenpäin ku mummo lumessa vaiks mikä olis  Smiley
Mulla myös on aina ollut alhaset verenpaineet, tota samaa luokkaa kuin sullakin Kide. Mut sehän on vaan hyvä, parempi niin käsittääkseni kuin korkeet paineet. Tuppaa vaan huippaamaan ihan pirusti aina sillon tällön. Välllä mulla on yläpaineet jopa alle sata.
Mutta on se oma terveys kuitenkin niin tärkeä, että menee melkein kaiken edelle..
Otahan iisisti siel joratessa kuitenki  Wink
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 56
  Tulostusversio