Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 348009 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #675 : 29.01.2009 17:40:46 »

Täytyy kyllä sanoa, että sellaisessa kiimaisessa olotilassa pitää olla että alkais bussissa tuntea noin kuten Saturnalia sanoi.

Jos mä liikkuisin enemmän paikoissa jossa olisi kaltaisenlaisia miehiä, niin tarjonta olisi ehkä runsaampaa. Paskat, mä oon lähtenyt vetämään jos ei oo ollut paikassa jossa oon ollut viihteellä niin silmänruokaa Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #676 : 30.01.2009 09:49:41 »

2funny Karu mimmi  Kiss Niin sitä pitää, laatutietoinen myös ympäristön suhteen  Cheesy
Itselleni riittää hyvä musiikki... siksi kai käyn harvoin ihan vain baarissa muuten vaan  :Smiley Ja kun on sama maku ukon kanssa, niin aina tuo on matkassa mukana. Täytyy myöntää, vaikk avarmasti joku voi tästä vääntää mitä vaan, miten muka käyttäydyn eritavalla nje... mutta siis, minulla on mukavempaa ukkoni seurassa, kuin tyttöporukassa. Tyttösakki leviää pitkin baaria ja kun siten kuljet kavereiden luota toiselle, pitäen hauskaa, kun eiväthän baarit täyty pelkästään naisväestä on pöydissä myös (kummajuttu) miesväkeä... tadaa! Joku vääntää siitä sitten legendaa  buck2

Mutta on noita komeita ja kauniita ihmisiä kiva katsella, en kiellä. Nainenkin kun on kaunis, niin katselen ihastuneena monasti. Toisaalta tiedän kyllä, että "normaalimpaa" taitaa olla se kateellinen tuijotus, jossa tikarit lentelee silmistä  Huh
Kuis tei? Onko toinen nainen heti kilpakumppani markkinoilla?  :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #677 : 30.01.2009 10:10:26 »

Mä vastaan taas eka kun kerkiän Smiley

Nooh, välillä voin nähdä naistensilmistä kateudenko katsetta, vai mitäs se sitten lie. Paremminkin ne on olleet jotain ämmiä. Itse asiassa se on vain kivaa jos on pientä kateuden poikasta, heh. En heitä niin katsele viihteellä ollessa Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #678 : 30.01.2009 20:56:19 »

Kuins silleen?  2funny
Taidan olla jollakin alueella sitten selvästi oikumpi, kuin sie Tuuli-Hiuksissa  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #679 : 31.01.2009 08:01:38 »

Kide: Ei vaan oo tarttenut tikarit lennellä silmistä. Ei vaan oo ollut sellaista taistelua. Smiley Tai totuus on vain sitten se, ettei ole useita naisia jotka kilpailis niillä markkinoilla joilla tahdon olla Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #680 : 31.01.2009 11:55:13 »

Ou, no, niinkin voi olla. On näis rokki porukoissakin hieman tuota ongelmaa miespuolisilla, ei ole naisia  Wink
Mutta myös joissakin piireissä naisilta puuttuu kilpailu tarve... oisko hyvä itsetunto kyseessä?  :Smiley

Ja mie katselen tosiaan naisia ihastuneena, kun oikeasti ei ole upeampaa kuin nainen  smitten Jokaisessa on jotakin verratonta, mitä katsoa... vaikka enpä silti taitais tuota ukko kultaa naiseen vaihtaa  Grin nainen on kuin ruusu -kaunis katsoa, mutta piteleminen on taitolaji  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #681 : 31.01.2009 13:19:11 »

Varmaan just rokkiporukoissa voi olla kipakampaa Grin Käytkö sä noitten porukoiden paikoissa, Kide?

Ja edelleen minä katson vain miehiä. smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #682 : 01.02.2009 13:51:07 »

Voi, saisko tuota mystisyyttä pillerinä?
 2funny
Multa puuttuu täysin taito kadota ja siirtyä sivuun, ei sillä kilpailua en myöskään omasta mielestäni aiheuta. Eli jostakin syytä minut koetaan jatkuvasti kilpailijan, vaikka en ole edes markkinoilla  Cheesy
Ihmisiltä puuttuu mielestäni suuressa määrin kyky pitää hauskaa ihmisinä sukupuolesta välittämättä ja sen suuremmin tekemättä heti numeroa; kuka on kenen ja haluu mitä? Saturnalian kuvaama joukkovoima on ihanaa ja sellaista nykyään täytyisi uskaltaa lietsoa (opettaa ihmisille).
Oikein pelottaa (näin meidän kesken) tämä nykyisellään oleva naisten asema, suhteessa miesten käytökseen. Mielestäni ollaan todella menty metsään taas tasa-arvo asioissa, varsinkin noiden nuorten kanssa. Tytöt ovat liian provoja ja pojat reagoivat juuri sen mukaan. Sitten ei nähdä sen taakse, että "ei" on EI  Angry
Naisen keho ja sen liikekieli ei ole saavuttanut sellaista asemaa, kun sen pitäisi. Tasa-arvo ehkä joo liikekielessä ja käytöstavoissa, mutta naiset ovat miehistyneet monin tavoin... sääli.

Katsokaan tuo pätkä. Kuinka valheellista minusta, enkä tarkoita sitä mistä kulttuurissa tämä on kuvattu. Mietin, jotta jos tuota harrastas ihan meilläkin päin... joopa...  Huh
http://www.youtube.com/watch?v=hpGhM_F5ZGE&feature=related
Pidän muuten biisistä, voipi olla että osataa levyn työkuvioihin  Wink

Juu, Tuuli-Hiuksissa... olen pyörinyt koko ikäni rokkiporukois ja sellainen fiftari taidan sydämeltäni olla, vaikka tuo itämainen onkin liikekieleni ja tapani ilmaista itseäni  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #683 : 01.02.2009 15:13:25 »

Tuli mieleen naislauma joka on kuin tyrkyllä ja kilpailuasemissa. Naurattaa sellainen meininki 2funny

Ei, mystisyyspillereitä ei taida olla markkinoilla saatavilla. Kyllä se mystisyys(jos on) lähtee ihan ihmisestä itsestään. Pukeutuminen on varmaan yks tekijä, mutta sitten se kehonkieli - elehtiminen ja ilmeet/ilmeily Cheesy

Mitäs osaisin sanoa tuosta videoapätkästä...Hmmm... liehittelyä kimpassa Cheesy

Saturnalian avatarkuva on just jotain sellaista!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #684 : 01.02.2009 21:02:21 »

Jahas...mä oon ollut koko viikonlopun menossa niin, etten oo oikein kerennyt kuin vilkaseen, mitä täällä tapahtuu  Wink

Joo kyllä mä oon samaa mieltä, että en kyllä tyrkkynä rupee oleen enkä kenestäkään miehestä kilpaileen prrrrhana.... Kyl se on sillain, että oon sitten sille miehelle yks ja ainut tai en oo ollenkaan.

Mä kyllä myös katson joskus naisia mielelläni. Joskus vain tulee vastaan sellainen nainen, jolla on tiettyä naisellaista karismaa hyvällä tapaa ja kantaa itsensä upeasti, mutta kuitenkin tietyllä tapaa "viattoman viettelevästi"  Grin Ja silloin sitä jotenkin luonnollisesti katsoo, että wau miten upea nainen...mutta pelkkä pinnallinen kauneus ei saa sitä aikaan vaan hänestä yleensä huokuu jotakin syvempää "kauneutta" myöskin, sielukkuutta tai jotakin mitä lie Cheesy itsekin koen olevani sellainen  smitten

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #685 : 02.02.2009 10:47:02 »

Woe Jumbe, kylläpäs te ootte miun makkuun  Cheesy
Arvatkaa vaan, oiko kiva miustakin ja sellanen peli on, että samoil linjoil taidetaan mennä tuon ukkomarkkinoiden suhteen  Wink
Vaikka mustikaksi kyllä tunnustaudun, en kissatappeluun ukkoni takia ryhtyis... ei ole toisen päätettävissä kumman kaa mies /nainen on  2funny
Ihan näin sivusta olen tosiaan huomannut, että Tuuli-Hiuksissa on ihan oikeassa sanamuodossaan; "...tyrkyllä ja asemissaan." Sellasta se on paikka paikoin ja hohhoijaa... sellaisissa nurkissa me ollaan niitä tikkareiden maalitauluja... sikäli, kun nyt spekuloin oikein teidänkin olemuksia yms.  :Smiley

Hmm... Saturnalian avatar siis... ihan sitten mystisyys ei ole miun juttu... kai? Taidan olla liian hempukka  2funny En tiedä... äsh ja mitäs sen on väliä  Wink "...mä oon mikä oon ja muuksi en muutu..."
 smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #686 : 02.02.2009 13:47:52 »

Meinaatko Kide, että kun me ollaan sun makuun niin sä alat katteleen meitä? Wink Cheesy

Vitsi, kävin eräässä firmassa tänään. Oli ihan miespainotteinen, lukuunottamatta erästä naistyöntekijää. Olin hänen asiakkaana. Yks mies mittaili mua kauheen uteliaan/kiinnostuneen näköisenä ja vieläpä sieltä oman työhuoneen istumeltakin. Katseet kohtas vaikka ei mulla ollut mitään tarkoitusta luoda häneen katsettani.  Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #687 : 02.02.2009 21:33:10 »

Tnjaa... sill on kyll vissi ero -katsella ja olla makkuun  Cheesy Ku en katsele sillä silmällä, kuhan vaan tykkään jotta mukavia mimmejä  Cheesy Harvassa tuo ihmislaji on, josta voin sanoa noin  Wink
...vika toki voi olla täss päässäkin...  :Smiley
Mutta jotta eipä sillä, kyll mie vilasen...  2funny

Eikö muuten ole jännä... tiedät /tunnet jonkun katsovan, pakko on katsoa takas. Vaikka ei ois mitään ajatusta muusta... ne vain koputtaa olkapäähän ja silloin on katsottava, että kuka?  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #688 : 03.02.2009 08:30:09 »

Kideee!! Woe Jumbe, kylläpäs te ootte miun makkuun   Cheesy

Palatakseni vielä tuohon videoklippiin. Niin toi hommeli onnais varmaan just meidän oinasnaisten porukalla Grin

Kokeillaanko?? Wink Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #689 : 03.02.2009 08:39:59 »

Meinaatko, että oinahissa ois sen verran itseriittoisuutta ja elämän riemua, että tuollainen kiva ois kivaa... ilman tarvetta kilpakosia ketään  :Smiley
Se oiskin sitten ihan uutta minun taivaan alla, jossa naisväki istuu keitiössä ja ukot olohuoneessa. Naisväki puhuu lapsista, siivoomisesta yms ja ukot autoista  buck2 Arvatkaa onko nämä ilahduttavat illanistujaiset jääneet historiaan ja silloinkin kun nähdään, nähdään baarissa missä pääsee tuollaisia kalkkiksia karkuun johonkin  2funny
Jaa, jaa... kuinkahan monta kertaa olen aiheuttanut paheksuntaa kun olen louskaissut jonkin mojovan tuhman vitsin tai jotakin muuta "naiselle sopimatonta". Viimeisellä kerralla laitoin musat päälle ja aloin joraan  Shocked hei, eteisessä vieraan miehen kanssa ja oma ukko repeili ihan täysiä, kun tila oli ahdas  2funny Vieraat paheksuen saivat jutun juurta seuraavaksi vuosisadaksi  :Smiley
...eipä ole kutsuvieraslista pitkä enään nykyisin, jos jotakin kivaa järjestää...  angel

VÄKI VÄHENEE JA PIDOT SENKUN PARANEE!  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: