Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340418 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #705 : 22.02.2009 10:27:02 »

Tunnistan tuon säröjen paljastamisen nolouden itsestänikin  Embarrassed jos fiilis on niin paha, tällä pallolla ei ole kuin yksi ihminen jonka sylissä voin parkua kärsimättä morkkiksesta jälkeen... vaikka siinä ei ole mitään järkeä  uglystupid2
Oiko hieman tuon  aurinko merkin aiheuttamaa asennevammaa  :Smiley

Tuosta musiikista vielä, itse kuuntelen aikas kovalla aina kun kuuntelen  Wink Paikka on yleensä auto, kun yksin suhaan pitkin pitäjää duunista toiseen  Cheesy Musa nollaa kivasti pään ja basson lätkytys taas tuntuu kehossa kivasti  smitten Sitten taas kotona harvemmin soi musiikki, nuo lapsukaiset pitävät äänestä huolen ja kun ovat pois, nautin hiljaisuudesta  2funny
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #706 : 23.02.2009 18:04:05 »

Grin Cheesy Grin 2funny
Elämä tais saada Saturaliasta kunnon otteen  Grin Cheesy Wink Loistavaa, kerrassaan loistavaa  smitten smitten 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #707 : 23.02.2009 19:49:12 »

Saturnalian tekstistä haistoi ja melkein maistoi elämän ja valon  Cheesy
 smitten
UPEAA! Saa hyvälle mielelle, vaikka tääl onkin kylmä ja pimeää  Wink

Minulla on draivi päällä  Cheesy Ei haittaa kylmä ja pimeä, hohdan itse 1500W työvalon tapaan  2funny
Nyt se on virallista, olen Koulutettu Hieroja  police ja sovin juuri seuraavan etapin koulutusneuvojan luokse ajan... nasta, nasta, jee, jee  2funny Ja pari muutakin kuviota tuossa sivussa perheen kanssa Wink Monta on lusikkaa tämän muorin soppakupissa  Cheesy Kun nyt vaan tuo kroppa p***ele pysyis tahdissa mukana... kumma juttu, kun tämä biisi puhuttelee kun radiosta kuulee  2funny
http://www.youtube.com/watch?v=C3unHRlcd54

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #708 : 24.02.2009 09:34:35 »

Hola chicat. Taalla ma olen, odottelen etta taksi vie mut pian kentalle ja lennan takaisin Limaan. Eilen oli karnevaalit ja tanssin cumbiaa yota myoten, likomarkana (kaikkien paalle kaadetaan vuoronperaan vetta ja maalia, eli ollaan mahdollisimman sotkuisia) mutta onnellisena. Mun mies on ihana ja ma koetan palata tanne lokakuussa. Me haaveillaan, etta mentaisiin naimisiin jo tana vuonna, mutta ei se nyt ehka toteudu kun toinen on viela opiskeluissa kii. Sad Pakko odottaa, etta se valmistuu. Eilen yolla raayttiin molemmat ihan hervottomasti, on niin vaarin etta me rakastetaan toisiamme ja asutaan eri puolilla maailmaa. NIIN VÄÄRIN.

Mua ei YHTAAN huvita palata Suomeen, ei tippaakaan. Luen Facebookista kavereiden statuksia, kaikki kuulostaa kamalalle. Kaikkia vasyttaa ja on pimeaa. Taalla kaikki nauraa ja on valoisaa.

No, kirjottelen taas kun oon Suomessa. Terkkuja kaikille. Smiley

Ah, jää sinne Smiley Minä jäisin  smitten Täällä tosiaan vähän väsyttää. Toisaalta kevät on nurkan takana Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #709 : 24.02.2009 10:07:28 »

mitä olisi rakastaa niin että tuntuu.. sitä oli kerran. jep. ulkomailla. ehkä nyt on parempi kun on cool. sitäpaitsi viimeiset tyypit on olleet täällä pohjoisessa.

tiet vie moneen suuntaan.

miksi joillain on niin kärjistynyttä, että suomessa/pohjoisessa ei asiat luista, mutta jossain muussa maassa kaikki? onko silloin tarkoitus olla muualla? itselläni ei ole pohjoisessa mitenkään vaikeeta, siis, muut maat olisi toki vaihtelua, maisemia, ilmastoa..> ja ehkä taas asumista. 
« Viimeksi muokattu: 24.02.2009 10:11:41 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #710 : 24.02.2009 12:29:54 »

Mä oon Kiden kanssa pimeästä ja valosta aikalailla samaa mieltä. Tykkään itseasiassa pimeestä, joskus enemmän kuin valosuudesta. Pimeydessä on myös romantiikkaa kun valoisuus taas paistattaa välillä vähän liikaa Wink

Pienenä lisäyksenä: Kylmä on kanssa sellainen asia joka minua viehättää, mutta ei kylmissään palelu. TALVI vaan on niin kaunista smitten Kuumuus taas sais mut usein varmaan haukkomaan henkeä. En tykkään mitenkään kuumuudesta.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2009 12:34:28 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #711 : 24.02.2009 12:37:47 »

Juuri tuo pimeyden ja valon lempeän täydellinen vaihtelu ja lämpö saa mut jatkuvasti kaipaamaan Thaimaaseen taivaaseen.
No liittyy siiihen muutakin, mutta nuo ovat niin  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #712 : 24.02.2009 13:43:44 »

Niin, jos yhdistää sais ottaisin revontulet ja talven, mutta sellaisen mukavan lämmön... ettei tarvitse muistuttaa Michelin miestä, kun tuonne pihalle menee pimeyteen ihasteleen luontoa  2funny

Mutta kun kaikkea ei saa...

Valosta vielä, että jos valoa voi vihata niin silloin, kun se paljastaa kaiken. Eli kevät aurinko on sellainen, mitä täytyy mennä ulos ihasteleen. Sisällä se mokoma paljastaa koko talven siivoomattomana olleet nurkat  tickedoff Tuo paiste saa myös pään herkästi särkemään, kun tulee säteet niin kovana vaakatasosta ja osin lumestakin  buck2
Kuumuus taas on saunassa  smitten Auringon aiheuttama kuumuus saa minut muuttumaan punaiseksi ja äreäksi... ei jaksa mitään ja nahka palaa  Sad

Eli kun kaikkea ei saa, tämä kelpaa ja on hyvä  smitten Nyt varsinkin, kun on talvi... eikä sohjo-pas** keliä "muka" talvena  angel ...ja TADAA! Kohta alkaa mullan pöllytys taimien toivossa ja tintitkin jo ovat saaneet käpyrauhaseen valoa sen verran, että TITITYY kuuluu metsiköstä  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #713 : 24.02.2009 13:48:54 »

Mä oon Kiden kanssa pimeästä ja valosta aikalailla samaa mieltä. Tykkään itseasiassa pimeestä, joskus enemmän kuin valosuudesta. Pimeydessä on myös romantiikkaa kun valoisuus taas paistattaa välillä vähän liikaa Wink

Pienenä lisäyksenä: Kylmä on kanssa sellainen asia joka minua viehättää, mutta ei kylmissään palelu. TALVI vaan on niin kaunista smitten Kuumuus taas sais mut usein varmaan haukkomaan henkeä. En tykkään mitenkään kuumuudesta.

Itse taas rakastan kuumaa ilmastoa  Cheesy Kylmyys ei iske. Toisaalta taas kirpeät pakkaspäivät voivat olla ihania kun on vaan varustautunut oikein.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #714 : 24.02.2009 14:07:13 »

Kide ja Artemis: Teillä on mukavanlaisia tuntemuksia Smiley Voi minä kanssa tykkään revontulista - harvoin vaan näkee. Kyllähän se  aurinko on tottavieköön kaunis, mutta en se minäkään ole mikään auringossa loikoilija.

Mielellään juoksentelen siellä täällä kun istun hiestä miltei märkänä auringossa Cheesy Tuohon kevätauringonpasteeseen mulla auttaa laseissani olevat uv-linssit. Muutoin ois pää ja silmät pipit Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #715 : 25.02.2009 09:21:11 »

Juu, arskat pitää olla päässä keväs hangilla  Wink
Siellä on muuten just sellainen keli, että nyt pyllyt ylös ja pihalle, tytöt  smitten
Huomaako, että tää liikkuu ensinnä  2funny ...tukevasti KOHTA, eli kahvet nautin ensin ja katsastan foorumin läpi  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #716 : 25.02.2009 12:05:26 »

Pylly tuli nostettua tuolilta ja laitoin ihan kunnolla tossua toisen eteen ku kävin hoitamassa asioita, upeassa auringoisessa säässä. Jumankauta kun TALVI  on niin kaunis. Hanget oikeen kimaltelee kuin arvokaskin timantti  smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #717 : 25.02.2009 15:02:06 »

En minäkään vaan makaa Smiley Auringossa on ihanaa puuhastella mitä vain Smiley
Ja mikä on ihanampaa kuin kuumat kesäyöt  smitten

Syksy on toinen lempparini! Niin kauniit värit ja tuoksut kun kävelee metsikön rauhassa.

Totta, talvihanki on kaunis. Loskakelit on hanurista  Tongue
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #718 : 25.02.2009 15:26:26 »

Artemis, minulla alkoi heti mielikuvitus laukkaamaan kun mainitsit kuumat kesäyöt Wink

Syksy on mun lemppari myös; Ah, kun se ois vaikka ihanaa aikaa rakastumiselle smitten

Ja loskakelit on ihan hanurista Tongue
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #719 : 26.02.2009 20:34:08 »

Mie sitten vihaan syksyä  tickedoff
Siinä ei ole mitään ihanaa, kuin ruska... jos sellaista ylipäätänsä on  Angry
Kuolen henkisesti joka syksy ja kärsin kamalasti pimenevistä illoista, kylmenevistä ilmoista... HYI, YÖK!

Nyt tulee KEVÄT ja KESÄ... en suostu ajattelemaan syksyä...  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: