Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340347 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #735 : 04.03.2009 09:45:49 »

Adele: Musta toi jooga ja meditointi kuulostaa oikeen hyvälle. Siinähän sä meet syvälle itteesi. Eikä ole yhtään ihme, että alkaa tuntemaan kehossaan jotain toisin. Oisko se sitä sielun puhdistumista?  :SmileySmiley

En se minäkään ole ainaan jaksanut. Nyt vaan olen saanut jotain maagiselta tuntuvaa voimaa, jostain sieltä, jostain kaukaa. En tiedä mistä oikeen...Ehkä tiedän vielä jokin päivä Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #736 : 05.03.2009 13:04:10 »

Äh, mie sitten saan kaiken aika helpolla ja ritkuttelen sitten iät ja ajat tautia pois kehosta... yleensä ehtii uus tulemaan ennen täyttä toipumista.
Nyt (kop,kop) tänä talvena en ole ollut pahemmin kipeä... mutta viime vuonna tähän aikaan olin oikein todella sairas flunssasta... yskin jopa kylkiluita murteille (hius!) ja korkeaa kuumetta oli ukollakin niin, että piti sitä käskeä anoppi vahtimaan kun mie raahauduin töihin  Undecided

Toivottavasti Saturnalia yrttisi tehoavat? Kehon kellon siirto on temppu ja vie aikaa  angel
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #737 : 05.03.2009 15:19:17 »

Täällä minä vetelen ihan päivittäin maitohappoja. Voi että kuulkaa tekee gutaa!  Smiley

Mites yrtit tehoaa jos sisäinen kello on aikaerosta sekaisin?  :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #738 : 05.03.2009 16:49:41 »

Saturnalia, kuulostaa yhtä kauhealta kun oli mun pitkäaikaiset univaikeudet. Niin mä vaan paranin siitä ja nyt nukun ihan hyvin. Toki mulla on useamman kerran viikossa aamuyöstä heräilyä klo 03.00-04.50 välillä. Se on aika raskasta koska mulla alkaa pyörimään yhtä sun toista asiaa päässä tuolloin... Embarrassed Kyllä mä kuitenkin oo nukahtanut sitten uudestaan.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #739 : 06.03.2009 18:29:19 »

Joo, kävin silloin katsomassa sitä tapaamis juttua, luulin ensin että ihan oikkujen ilta olisi kyseessä vaan ei. Mutta en minä niitä muitakaan pelkää mutta en tainnut ilmoittautua ajoissa, pöytävaraukset ja kaikki...
Ketkäs meistä on menossa sinne huomenna? Ja jos mahtuiskin mukaan niin mistä saan tietää mihin pitäisi ilmaantua? Siellä puhuttiin jotain y-viesteistä...
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #740 : 06.03.2009 19:43:34 »

Pistin sulle yv.n, jos vaikka Kaurisenergia ei ehdi...
Ja eiköhän aina yks mahdu johonkin kohtaan lisää, vaikka ois kuin varaus  Cheesy
Istut vaikka sylissä sit  Wink
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #741 : 07.03.2009 11:18:14 »

Cheesy Kiitos Kide! Mulle kävi nyt niin, koska mulla on juoksuaika, että olin eilen ulkona siis ihan baarissa ja valomerkkiin asti!!! Nyt on hiukka vaikea ennustaa mikä on vahvuuteni illalla, kaikki riippuu nyt siitä.
Hö, oikein kaduttaa etten malttanut yhtä päivää odottaa... idiot2
Yritän palauttaa voimani pesutuvassa ja muissa arjen puuhissa. Hei, mistä kello ajasta mun tulisi myöhästyä? Olen siis aina joka tapauksessa myöhässä  Wink

Sairauksista, flunssasta, olin nuorena tyttönä todella herkkä saamaan kaikki nuhat mitä vaan oli liikkeellä, niistä sitten kaikenmaailman angiinat ym kunnes nielu- ja kitarisat poistettiin. Sitten 3-kymppisenä todettiin astma (rasitusastma, ei allergioita) ja se tietysti aiheutti sen että joka nuhan poikasesta iski keuhkoputkentulehdukset ja kaikki, aina antibiootit ja sitä kamalaa kortisoonia.
Hankin 3v sitten koiran enkä ole sen jälkeen astmalääkkeitä tarvinnut, kahden vuoden aikana yksi sitkeä nuha mutta olin koko ajan työkuntoinen. Kahteen vuoteen ei myöskään iskias ole mua kaatanut, ennen se iski pari kertaa vuodessa liikuntakyvyttömäksi viikon-parin ajaksi.
Kiitän tästä kaikesta vain ja ainoastaan koiraa, kyllä kunto ja vastustuskyky paranee huomattavasti kun ulkoilee joka päivä yhteensä pari tuntia.

Tapaamisesta vielä: Tulen tai en niin voidaanhan me joskus järkätä sellainen kunnon oinas iltama? Se olisi aivan varmasti niiiin hauskaa että jokaisen vatsalihakset olisi treenattu koko vuoden edestä!  2funny
tallennettu

Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #742 : 07.03.2009 12:23:02 »

Aivan Tuuli-Hiuksissa, muistan siitä lukeneeni ja varmaan siitä johtuen kuvittelin että nyt se sitte on! Mun mielestä se on aivan loistava idea, kannatan siis ehdottomasti ja kannatin jo silloin kun sitä ehdotit.
Nyt näyttää siltä että tämän päivän tapaaminen ei multa kyllä onnistu, voi p...a.
Mutta mikä meitä estää samantien jo laittamasta alulle se "oikea" tapaaminen? Oikein pian vielä, eikös juuu? Alatkos TH idean äitinä miettimään sopivaista päivää?
Ei meillä kuitenkaan nyt muuta tapahdu kun tuo venus perääntyy (hei, 6 viikkoa!), silloin pitäisi kaiketi mennä itseensä ja miettiä mitä todella haluaa ja muuta mälsää mutta terveellistä. Voitaishan me sitä miettiä yhdessäkin, lyödä viisaat sarvemme yhteen...ja todeta ettei ne muut vaan tajuu  Wink
tallennettu

Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #743 : 07.03.2009 12:48:59 »

Au, tämä itsekeskeinen helsinkiläis-oikku ei tullut edes ajatelleeksi ettei kaikki ole Helsingistä!   :Smiley
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #744 : 07.03.2009 12:51:31 »

Tuota itsekeskeisyyttä kyllä joutuu jos sitä omaa, niin hieman kyllä joutuu joustamaan itsessään. Wink :)Tää nyt on tällaista alkupulinaa, että katsoopi tuleeko se toteutumaan tulevaisuudessa. Mä vaan uskon, että se toteutuu Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #745 : 07.03.2009 13:18:10 »

Toteutuminen on vain meistä kiinni joten ei se voi mitenkään olla toteutumatta! En kyllä malttaisi odottaa kesään..
tallennettu

Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #746 : 08.03.2009 08:59:58 »

Saturnalia ja Hyperö ainakin asuvat Hesassa. Oliko niin että Adele asuu Tampereella? Entäs Kide?  Smiley

Kun fundeeraan sitä, että eikös se miittipaikka voi olla jossain puolessa välillä suomenmaata? Niin, että ei yhdelle tulis matkaaminen liian pitkäksi ja kalliiksi. Itse olen varmaan kauimpaa tuleva.

Funtsitaan tätä! Smiley

Mä asun ihan likellä pk-seutua vaikka siltikin täysin maaseudulla  Smiley mulla on tollanen 45 minuutin ajomatka espooseen. Mutta siis mulle aivan sama, missä tavataan, kunhan tiedän ajoissa, että ehdin töihin järkätä siksi viikonlopuksi työntekijät (yrittäjänä alalla jossa aina oltava töissä ma-su)  Huh
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #747 : 08.03.2009 10:09:45 »

Voi Adele, mulla on ikävä yrittäjän elämää...vaikka kuinka paljon ja raskaita yövuoroja tällä hetkellä teenkin, ei se ole mitään verrattuna yrittäjän 24/7 tahtiin...mutta motivaatiota riitti, vaikka ei aina ehtinyt kotiin edes nukkumaan, takahuoneessa parin tunnin torkut, Oih, ihanaa. Toivottavasti nautit siitä, sen menettää helposti.

No, täällähän on vallan hurjaksi heittäydytty sen tapaamisen suhteen, oikein koko viikonloppu!
Ensin ajattelin että meijän vanha rähjä mökki olisi mainio paikka, Kirkkonummella, mutta muistin että veljen perhe valtaa sen koko kesäksi putkiremontin takia  Sad
Enkä itse varmaankaan irtoa viikonlopuksi kokonaan ( koira+murkku-tytär). En myöskään autoile joten junalla saapuisin ja yöksi kotiin. Semmoinen etu mulla on että pystyn suht helposti järkkäämään työvuorot sopivaksi. Mitäpä jos lähdetäänkin siitä että päätetään päivämäärä? Paikkaa vois sitten suunnitella vähän senkin mukaan. Mitäpä sanoo "seremoniamestari" TH?

Ainiin, perääntyvästä venuksesta, onko teillä muilla sellaisia haikeita fiiliksiä, niin kuin joku olisi päättynyt, loppunut tai jotenkin ei pysty enää haaveilemaan ihanasta lopputuloksesta?
Ennustava astrologia- osuudessa on tästä juttua mutta jopa oli vastaukset kysymykseen jonka esitti ihana asianomainen, oinas!!! Kateellisten panetteluako...  Wink
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #748 : 08.03.2009 17:17:56 »

Hei vain sarvipää ystävät  Cheesy
Saturnalia...niin vähän ehdittiin, että uusiksihan tuo täytyy ottaa  Wink Ja T-H.kin uupui kokonaan, muista puhumattakaan... ääks, en edes muista kaikkia  oinas joita paikalla oli  uglystupid2 vai mites se nyt meni, montako oli...

Tampere-Helsinki-Hämeenlinna akselilla vaikutan, joka paikkaan n.1-2h matka... riippuen mitä kautta joutuu suhaamaan   :Smiley
Kesä on minulle hirvittävän epävarma aika, duunit loppuu n.2kk.n päästä kokonaan ja aloitan ensi kertaa täysipäivä yrittäjänä. En uskalla ajatella, mihin raha tilanteeni kehittyy silloin ja varsinkaan, jos ukko jää työttömäks  Sad Sellaisesta on liian paljon puhetta...
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #749 : 08.03.2009 18:12:23 »

Heipsis vain oinakset  Smiley
Mulle sopisi myös iltatapaaminen paremmin tai siis tuollainen hieman lyhyempi, vaikeampi järkätä koko viikonloppu niinkuin jo sanoin, että työn kannalta, mutta myös mulla kaksi lasta, joten jos eivät ole juuri silloin isällä niin hoitopaikka, mikä luonnollisesti on mummi ja vaari  :Smiley
Kuinka pian olette ajatelleet? Voisiko se mennä alkukesään?

Hyperö: Kyllä minäkin nautin yrittäjän elämästä. Vaikka on kiirettä ja joskus lähes aina töissä, niin rakastan vastuuta, kiirettä, mutta myös omaa päätäntävaltaa asioista. Ei tarvitse odottaa kesälomaa kuin kuuta nousevaa, koska jos haluan lomailla, järjestän loman. En ole niitä yrittäjiä, jotka valittavat ja ruikuttavat, kun ei ole koskaan lomaa. Onhan sitä, jos järjestää niin  :Smiley en oo koskaan ymmärtänyt mikä ongelma tossa on  Grin vanhempani ovat olleet kiireisiä yrittäjiä koko aikuisikänsä ja aina heillä on kuitenkin lomat pidetty ja ovat kerenneet matkustelemaan ja nauttimaan elämästä.
En myöskään kuvittele olevani korvaamaton ja luotan, että ilman minua hommat hoituvat myös hyvin.
Olin muutaman vuoden pois yrittäjän hommista ja nyt ihan äskettäin ryhdyin taas tähän elämään  Wink sekä hyvinvointialalle yrittäjäksi, että kaupan alalle, joka tällä hetkellä työllistää minut pääasiassa ja noita toisia hommeleita sitten vaan harrastelen  Wink tässä piti käydä kyllä ihan toisinpäin, mutta kävikin näin päin..ja ihan hyvä niin.

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: