Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340467 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #765 : 11.03.2009 14:18:32 »

En viitsi loukkaantua moisesta. Toi on tyypillisetä hesalaista läppää, mikä inhottaa niin, että saa aikaan ivallista naurua Cool Hyvässä yhteishengessä ollaan täällä oltu jotenka jatketaan vaan samaa rataa.

Kaikki ollaan omalla tavallamme pässejä! Smiley

Hyvä, kunhan varmistin. Koska ei ole mitään syytä loukkaantuakkan. En kyllä ymmärrä tuota ivanaurua mutta ehkä minun ei tarvitsekkaan. Love and peace  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #766 : 11.03.2009 14:28:26 »

Love and peace smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #767 : 11.03.2009 17:19:35 »

Hahaa, mitä juttua helsinkiläisyydestä! Oliks se nyt niin että me syntyperäiset saadaan anteeksi vai niin että me osataan ajatella kaukonäköisemmin? Olen kyllä joskus huomannut että muualla suomessa ei kannata heti paljastaa mistä on kotoisin niin ei ehdi ennakkoluulot tulla peliin mukaan. Läppä oli ehdottomasti sitä ironiaa siitä mihin muualla aina törmää...ja oinaan itsekkyydestä josta täälläkin on juteltu ihmetellen. Oikeesti tämä tyttö on pienestä pitäen tahtonut maalle, hevosia ja kaikkee...haaveillut vaan.

Ulkopuolisuuden tuntu on täällä myös, vaikka ystävät jo miltei täysin vaihtuikin pari vuotta sitten jätin muutaman sentään. Nyt tuntuu ettei homma pelitä edes heidän kanssaan, kummallisen epä-vastavuoroisia tuntuisi nykyään olevan lähes kaikki ihmissuhteeni. Se siitä oinaan itsekkyydestä, nämähän eivät siedä minulta mitään mihin ovat saaneet multa aina ymmärrystä. Ainako pitäisi vain antaa? Tai sitten oinaalla onkin pimeä puoli, marttyyrius, tai sitten kaikki vaan nyt tuntuu jotenkin....pimeeltä.
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #768 : 12.03.2009 09:01:08 »

Sepä se, ei pitäisi ikinä yleistää Smiley
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #769 : 19.03.2009 15:56:41 »

OINAAT! Kuinka näin hiljaista?
Hieno päivä, aurinko antaa todella paljon energiaa, vai mitä? Ehkäpä kaikki onkin energisenä puuhastelemassa kaikkea kivaa ja ulkoilemassa...

Hyvää kevät päivän seisausta kaikille, koko ajan ollaan enemmän meidän ajassa!  Cheesy
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #770 : 23.03.2009 08:09:25 »

Hiljaista juu... pihalla todella on upeat kelit nyt ja täällä minuäkin kökin aamupalalla  Cheesy
Ihan vielä ei istuta piharapuilla nauttimassa kahvetta... mutta sekin aika tulee vielä  smitten

Kirjoitit hyvin tuosta marttyyriydestä (kamala sana!)... oinaan periksi antamattomuus ja kyllä minä teen asenne on varmasti sieltä pimeän puolta kanavoituna herkästi marttyyri meininkiä. Hyi kaamea  Shocked taidan pitää kynsin hampain kii itsekkäästä asenteestani  Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #771 : 23.03.2009 08:49:09 »

Keväinen tuulahdus täältä tänne! Smiley

Mä en ole nyt kauheena ollutkaan täällä, tai vain sillai ripotellen. Mietin tuossa, että kun kurkku mulla käheenä hieman, ettei vaan ois kevät tehnyt jo tepposia mulle Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #772 : 23.03.2009 10:23:57 »

Sitä on liikkeellä, samoin kun vatsatautia  buck2
Muksut rykivät ja yskivät... olivatkin sitten hurjat 4vk täysterveitä edellisen nuhan kourista selvinneenä. Se alkoi Jouluna  Angry
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #773 : 23.03.2009 10:40:19 »

Jos vatsa reistailee niin siihen auttaa maitohappobakteeri valmisteet. Nyt on aika taukki olo, tuntuu että vois mennä peiton alle buck2 Otin tuossa jo ensavuksi kurkkuun Strepsils-kurkkutabletin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #774 : 23.03.2009 15:16:08 »

Ihan samat mahaoireet kuin TH:lla ja samat neptunus haihattelut kuin Saturnalialla. Olen ihan pihalla  buck2 ja tuo maha on kyllä inhottava...

tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #775 : 23.03.2009 15:22:09 »

Ei mulla vatsa reistaile vaan kurkku. On ihan tööt olo ollut tänään. En ole jaksanut mennä edes ulos happihypylle buck2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #776 : 23.03.2009 17:13:55 »

No hei mulla on sitten energiaa teidän kaikkien edestä  knuppel2
Olen tehnyt oman fyysisen ennätykseni viikonloppuna eli ollut sellasessa kuntorääkissä, että oksat pois ja olo on nyt niiiiiiiin vahva ja mahtava, että en malttas pysyä paikallani ollenkaan  Grin kun vaan nyt osais ottaa pari lepopäivää välissä ja muistais että malttia malttia  :Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #777 : 24.03.2009 07:56:56 »

Täällä yks duracel kanssa... tosin tyypillisesti miljoona hommaa päällekkäin ja sitten mikään ei edisty niin rivakasti kun pitäis  Angry
...saa nauraa  2funny minusta ainakin koomista, kun aina sama laulu eikä opi  Cheesy
Muksut tuossa riiskuttavat ja naapureissa reihuu vatsatauti. Kyllä se kohta meille rantautuu myös   buck2
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #778 : 24.03.2009 09:00:12 »

Itse olen ruvennut pitämään kirjaa. Pidän kännykkää mukana päivittäisillä kävelyillä ja huomasin että viikossa tulee käveltyä 30-40 kilometriä Smiley Nukun paremmin ja mieli virkistyy. Puhumattakaan kehosta.
Luulen että oinas ei kauaa kestä liikkumattomia päiviä. Oinas luonne kaipaa liikuntaa ja sitä itsensä voittamista fyysisesti Smiley
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #779 : 24.03.2009 09:07:27 »

Artemis: Joo kyllä näin on.
Itse jos oon muutaman päivänkin niin, etten liiku, voin kaikin puolin huonosti.
Ihan mahtava fiilis, kun tekee kunnon tappotreenin  Wink oi että mikä tunne sen jälkeen...

Viime viikonlopun olin niin poikki, niin poikki kun 3 päivää vedettiin ihan täysillä (olin eräässä koulutuksessa). Yhdessä vaiheessa ajattelin, että nyt en jaksa ja alan itkee ja lähden kotiin  buck2 sitten tuli sellanen  oinas energia jostakin, että voihan kukkanen sentään, mitäs mä oikeen meinasin, täähän on ihan lastenleikkiä  Cheesy ja nautin koko loppuajan aivan tavattomasti.
On todellakin itsensä voittanut olo  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 56
  Tulostusversio