Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340451 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #780 : 24.03.2009 10:29:32 »

Vatsatauteihin ja kaikenlaisiin vatsan puruihin; MUSTIKKAA, keittona, mehuna tai pakkasesta vaan marjoja. Tyttären kaikki vatsataudit taltutin mustikkakeitolla, tyttö oksensi ekan kerran 12vuotiaana, silloinkin sen takia että oli syönyt ihan liikaa pullataikinaa Smiley

Energiaa on piisannut ihanasti, olen saanut niin paljon tehtyä kotona, siivonnut nurkkia ja rankalla kädellä heittänyt kaikenmaailman "tätä voi tarvita joskus"-juttuja roskiin vaan, vaihdellut verhoja ja tänään tulee uusi sänky! Vähän leveempi että mahtuu kaveri viekkuun jos ja kun aika on kypsä  Wink  Eikös se ole niin ettei mitään uutta elämään voi tulla jos ei sille ensin tee tilaa?

Pari tuntia päivässä yleensä kävelen aika reipasta tahtia koiran kanssa, nyt on ollut koiran tassut kipeenä muutaman päivän eikä voida mennä kovaa eikä pitkälle. Huomasin taas tarvitsevani kunnon reippailua, piti lähteä sitten ilman koiraa...kävi niin että se neitsyt mies olikin sen illan lenkkikaveri  smitten ( no, se venushan peruuttaa..)
Hyvissä fiiliksissä mennään!
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #781 : 24.03.2009 10:53:48 »

Minkälainen koira teillä on Hyperö?

Meillä myös iso sekarotuinen löytökoira adoptoituna Smiley Sen kanssa saa liikuntaa!!!!
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #782 : 24.03.2009 18:53:04 »

Minulla on Leonberginkoira ( kohta 8 kk) ja sen kanssa ulkoilen metsälenkkejä päivittäin vähintään 1,5 h ja useimmiten menee yli 2 tuntia ja nautin joka sekunnista, niin kuin koirakin   smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #783 : 25.03.2009 07:45:09 »

Koirat on ihania, kuten kaikki elukat  smitten

Meidän koira on 50 kilon sekoitus, rodusta ei tietoa koska koira on haettu ulkomailta. Se oli löydetty hylättynä. Veikkaan siinä olevan värin takia ainakin sakemannia, jotain suuri kokoista paimentajaakin voi olla ja rotikkaa.
Työtä se on vaatinut, hyvin arka koira joka tietysti peittää pelkonsa kaikelle rähjäämällä. Mutta mammanpoika se on, nukkuu kainalossa ja tuhisee Smiley
Hyvä koira siitä tulee kunhan oppii luottamaan. Se on selkeästi saanut selkäänsä siellä missä ikinä onkaan ennen ollut.

Taiska, mun pitää nyt ihan kelata minkäslainen leonberginkoira onkaan Smiley Taidanpa googlettaa!
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #784 : 25.03.2009 07:47:00 »

Ah, googletin. Aika valloittava turriainen!  smitten

Jos jonain päivänä asun maalla ja pihaa riittää niin eläimet perheessä kyllä lisääntyy Smiley
Täällä kaupungissa ei voi kovin paljon otuksia ottaa.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #785 : 25.03.2009 07:49:44 »

Minä olen taiskan koirasta nähnyt toisaalla paljon kuvia. Hänen koiransa on ihana!

Mulla on ollut jo pitkään koirakuume ja aion jossain vaiheessa elämää hankkia sellaisen Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #786 : 25.03.2009 08:46:40 »

Mä oon sitten poikkeus tässä koira-asiassa. En ole ollenkaan koiraihminen, tosin olen allerginenkin kaikille karvaisille (paitsi miehille  Wink )
Mutta kissoista tykkään tosi paljon ja niitä mulla on ollutkin allergiasta huolimatta.
Etenkin siamilaiset ja itämaiset kissat on vieneet mun sydämen.
Miau.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #787 : 25.03.2009 08:58:52 »

Eikös noi siamilaiset ja itämaiset kissat ole sellainen siroja kuin patsaat? Minä en oo taas kissaihmisä ollenkaan. Eivät sovi mun luonteelle. Olen törmännyt sellaisiin villihköihin kissoihin aika usein Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #788 : 25.03.2009 09:02:54 »

Joo kyllä ne on kuin patsaista, upean näköisiä. Ja itsepäisiä ja itsenäisiä, äänekkäitä kissoja. Ja uteliaita  Smiley
Mulla oli sellainen itämainen lyhytkarva ja se istui mun olkapäällä himassa, kiipesi selkää pitkin olalle ja istu siellä kun vahti. Ja aina oli tärkeenä paikalla, kun avas kaapinoven tai laatikon, niin tää tuli paikalle kattomaan, että mitäs täällä tapahtuu  Grin
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #789 : 25.03.2009 09:05:59 »

Vo että, Adele Smiley Hyvin oot sitten tullut kissojesi kanssa toimeen, vai onko oinaan itsepäisyys ja itsekkyys tullut sinussa jotenkin esille? Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #790 : 25.03.2009 09:49:02 »

Ottaisin kissojakin, mutta ne on mulle taas allergisoivia. Tykkään ihan kaikista otuksista Smiley
Lapsena meillä oli kissa ja maalla olen tottunut hoitamaan mummon isoa pulleaa kissaa joka eli VANHAKSI! Nyt se on kissojen taivaassa.

Minkälaista koiraa olet aatellut TH?
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #791 : 25.03.2009 09:52:20 »

Joskus ajattelin leonberginkoiraa kuten taikiksella. Myöskin berninpaimenkoiraa. Näyttää siltä, että kallistuu berninpaimenkoiran puolelle. Kuulema siinä ois rotu joka sopisi ensikertalaisella kuten minulle. Isohan se ois, mutta miellyttää isohko koira kuin pieni. Ulkoilla ja lenkkeillä voitais paljon Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #792 : 25.03.2009 15:24:17 »

Tältä pässinpäältä löytyy sitten kissat ja koira  Cheesy
Lisää on vielä tiedossa, eli eläintarhaa taitaa olla joku perustamassa  Grin
Kissat ovat ihan perusmaalaisversioita ja sellainen viha-rakkaussuhde löytyy... matoja, hiiriä, lintuja yms kun sotketaan asiaan, en tykkää yhtään kissoista. Mutta kumma kun ovat ihania, kun pitävät hiiret poissa talosta ja kehräävät somasti lämmittäessä syliä päiväunien aikaan  :Smiley

Koiran valinta on yksi tärkeä juttu, jotta homma toimii. Iso koira minullakin pitää olla, mutta kun himo liikkuja luonnossa en ole... piti ottaa laiskanpuoleinen, mutta tarvittaessa aktiivinen ja sellainen, jonka kanssa ei tarvitse vääntää sääntöjä koko loppu elämää  coolsmiley
http://www.mastiffit.com/bullmastiffi.php
 smitten
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #793 : 25.03.2009 21:10:53 »

Minäkin ottaisin molemmat! Vuosiin en ole voinut eläinystäviä pitää, kärsin siitä kovin. Koiria on pari aiemmin ollut. Kissaa ei itselläni, mutta tulen yleensä hyvin juttuun sen jalon eläimen kanssa. Siskoni kasvattaa pyhiä Birmoja, ihan kiva rotu. Jos saisin valita, (ja olisi oma piha!) niin ottaisin lyhytkarvaisen itämaisen ja Jack Russelin terrierin. En tosin tiedä, miten ne kaksi keskenään toimeen tulisi...
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #794 : 26.03.2009 07:53:03 »

Kuin kissa ja koira  2funny
Ei vaan... meil oli nuo kisut jo, kun koira tuli. Isompi kissa meinas hyökätä päälle monta kertaa, mutta kun koira kasvoi isoksi vaihtui tilanne. Nyt koira on 4v. ja tuossa ne parin metrin päässä toisistaan köllöttelevät. Vieläkään tosin kissa ei tajua koiraa ja katsoo minua välillä aivan kuin sanoen;" kato nyt itse, tuo on ääliö! Vie se pois!"
 2funny
Ihminen on kuitenkin se pomo ja uskon, ettei meillä pässiin päillä ole ongelmaa sen suhteen  Wink Ainoastaan tuo, ettei inhimillistä eläintä on avain seikka... sit tärisee pomon jakkarakin...
Minulla on ollut alkuun koiran kanssa kovia aikoja ja kuri oli sen mukainen. Eipä siinä muuten, mutta kun aivan kuin lapset kokeili aina silloin kun ei olisi tarvinnut  Angry Todella kiva ottaa painimatsi itsesi kokeisen murisevan ällipään kanssa, kun pöydässä istuu vieraita  Shocked Moni on sanot jälkeenpäin, ettei uskonut hommasta tulevan mitään. Ja epäilivät nimenomaan kurin olevan se ongelma... koiran kun pitää saada; kuolta pöydälle, varastaa, töniä, maata sohvalla, mennä ja tulla kuinka vaan, kulkea pitkin pitäjää yms, yms  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 56
  Tulostusversio  

Siirry: