Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuleva mieheni?  (Luettu 4582 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 16.08.2008 20:33:23 »

Näin viime yönä ihmeellistä unta eräästä miehestä jolla oli pitkät vaaleahkot hiukset. En tunne häntä oikeassa elämässä, mutta unessa olimme kuin olisimme aina tunteneet. Olimme todella rakastuneita ja keskustelimme kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä. Herätessä oli vahva olo, että unessa oli mies jonka tulen vielä kohtaamaan.  Cheesy Ja herätessä oli mielessäni vielä runonparsikin, joka meni jotenkin näin:

Nyt kun mä saavun urun luo
ja sä tulet lähelle.
Nyt kun mä olen viimein tässä,
sinun elämässä,
alatko pelätä
vai viimein herätä?

Mietin vain oliko tällä unella kenties jotain yhteyttä siihen mystiseen mieheen jonka tänään kaupungilla näin. En kyllä tunnistanut häntä tuoksi unen mieheksi, mutta silti... Aika jännää...  Ja tuo urku... Liittyykö se jotenkin kenties tulevaan sosionomi-diakoni työhöni. :Smiley

Kommentteja, tulkintoja?
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 24.08.2008 21:56:32 »

Sinun tunteesi pitaisi viestittaa sinulle miksi han tuli uneesi ja sinuna pyytaisin jatkoa unellesi
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 24.08.2008 23:37:53 »

Sinun tunteesi pitaisi viestittaa sinulle miksi han tuli uneesi ja sinuna pyytaisin jatkoa unellesi

Oi tosiaan... Pyydänpä "jatkokertomusta" tuolle unelle.  :Smiley Kiitos.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 26.08.2008 19:49:10 »

Tai - tylsempi vaihtoehto on se että olet saanut yhteyden maskuliiniseen puoleesi. Sekään ei ole huono juttu, koska jos mask/fem energiat sinussa on tasapainossa, olet pitkällä.  smitten

No eipäs sekään ole tylsää...  Grin Kiitos.  smitten
tallennettu
calcio
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 26.08.2008 20:33:42 »

Kohtasit Jumalan rakkauden.
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 26.08.2008 20:56:15 »

Kohtasit Jumalan rakkauden.

Kohtaan sen joka hetki, ilman uniakin.  Cheesy angel smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: