Kiintoisa aihe....
Hmm, kovin vähän on miehiä, joiden kanssa olisin heti alun alkaen kokenut jotain "veret seisauttavaa"..
Kyllä se tunne on yleensä tullut minulla vasta sitten
kun olen tutustunut ja saanut luottamuksen ihmiseen.
Mutta eräs oli, joka todellakin vei jalat altani pari vuotta sitten pelkällä olemuksellaan,
sillä että hän intensiivisen itsevarmana katsoi minua silmiin ja sanoi minulle että sinä lähdet nyt mukaani..
(tästä miehestä olen kyllä puhunut paljon täällä, tapailinkin häntä tässä kesällä jonkin aikaa,
mutta me emme vain ole toisiamme varten, vaikka näköjään olemme toisillemme kuin magneetteja)
Hän on
Tämä ketä nyt olen tapaillut,
myös, on olemukseltaan jonkin verran samanlainen kuin tuo toinen.
Molempien kartalla on mm.
ja heillä onkin vain muutama päivä ikäeroa. Jokseenkin jännä että on kaksi samanoloista miestä, joihin tunnen samanlaista kummaa vetoa, mikä ei oikeastaan ole fyysistä vaan jotain paljon syvempää...
Ehkä asiaa selittää se että molempien kanssa kompositiokartalla on aurinko ja venus 8 huoneessa ravun merkissä ja nousumerkkinä skorpioni...
Anteeksi kun aloin selittämään tätä astrologian kielellä, vaikka se ei liene ketjun tarkoitus.
Skorpionin merkki vaan kuvaa hyvin sitä tietynlaista intensiivisyyttä, pinnan alla piilevää salamyhkäistä tunnetta sekä "kohtalokkuuden" tunnetta....
Siltikään en koskaan ole tuntenut ainakaan vielä toistaiseksi että haluaisin olla oikeassa parisuhteessa kummankaan heidän kanssaan. Tuntuu vaan että meillä on paljon asioita puhuttavana ja jotenkin ymmärrämme hirveän hyvin toisen tuntemukset.