Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leikkimielinen "ärsytys" - Miksi se kiihottaa?  (Luettu 16857 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« : 17.08.2008 09:09:43 »

Miksi siinä naisen ja miehen (tuttu/uusi tuttavuus) välillä leikkimielinen ärsytys aiheuttaa kiihotusta. Mikä siinä kiusoittelussa niin viehättää? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 17.08.2008 12:07:34 »

Minulle se on haastavaa (siis vastata samalla mitalla) se voi parhaimmillaan olla tosi älykästäkin kiusoittelua jossa leikin varjolla vähän punnitaan toista. Samalla se on ihanan huomioonottavaa ja liehakoivaa, kumpikin tietää siinä vaiheessa homman nimen, sitä fiilistä tahdotaan kuitenkin kutsua esiin kaikenlaisilla leikeillä "annetaan-ei anneta" pelin nimissä.
 Hauska oli yrittää analysoida tätä, en olekaan ennemmin miettinyt koko asiaa Smiley
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 17.08.2008 12:14:43 »

niin riippuuhan tuo tietenkin ihmisistä, toiset tykkää pidemmästä "piirityksestä" toiset nopeammasta liehittelystä.
mutta muutamia sanoja ja asioita tuli mieleeni...

seikkailu, jännitys, salaperäisyys, haastellisuus, hieman epävarmuutta...

liian helppo ei kiinnosta ketään, uskoisin.

no, omalla kohdallani on aina käynyt niin että mies on tullut suoraan sanomaan "haluan sinut"...
onneksi noita miehiä on vain 2...että ei heitä mielin määrin sentään ole oven takana kolkutellut.  Wink
mutta suoraa puhetta heti alkuun, arvostan sitä kovasti että miehellä pokkaa sanoa suoraan...tämä oinas kun on sellainen että sellaiset pienet vihjailut menee ohi ihan tarkoituksellakin, reagoin niihin kyllä, mutta sillä ajatuksella että eipä ollut pokkaa tuolla hepulla sanoa suoraan jtn voi voi...

mutta kun mies tulee sanomaan suoraan "haluan sinut"...niin ok, hieno juttu...
kiinnostus heräsi...mutta...tie on toodella pitkä!!!
jotta minut saa, se pitää ansaita...ja silloin alkaa tuo leikkimielinen molemmin puoleinen "ärsytys"...
kissa/hiirileikki on tämän oinaan elämän suola... Wink

pittäähän sitä katsoa miten tosissaan toinen on.

smitten smitten smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 17.08.2008 13:21:50 »

Analysointia aiheesta: Leikkimielinen "ärsytys" voi olla joko sanallista viestintää tai sanatonta. Se voi tapahtua foorumien välityksellä, tai esim baarissa luodessa kiinnostaavaan henkilöön katseita; nainen saattaa alkaa haromaan hiuksiaan kutsuvasti, tai kiehnaa vartaloaan kutsuvasti... Wink
Ihan hiljattain olen huomannut, että erään voimakastahtoisen tutun miehen kanssa olen kokenyt ärsytystä; alussa otti kovastikkin päähän, mutta kun asiaa syvällisemmin pohdin, huomasin, että "ärsytys" kiihottaa minua. Sitä voi ilmaista myös nettimaailmasa erilaisin hymiöin, kuten;  Tongue Wink crazy2 (love, vaikkei olisikaan lovesta kysymys). Pidän siitä, että miehessä on "munaa"!

Tietynlainen kiihoke miehen ja naisen välillä kuuluu olennaisesti asiaan. Pidän esim siitä, että miehen kanssa voi leikkiä hippasti; "ota kiinni jos saat"; huutaa/Sanoa hänelle kutsuvasti niin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 18.08.2008 15:28:38 »

Miksi siinä naisen ja miehen (tuttu/uusi tuttavuus) välillä leikkimielinen ärsytys aiheuttaa kiihotusta. Mikä siinä kiusoittelussa niin viehättää? Wink

Jaa-a... hyvä kysymys. Smiley
Ihmiset ovat kautta aikojen tehneet tuota,
-kai se on jokin pariutumisrituaali?
Eläimethän leikkii samoin... rakkaudesta se hevonenkin potkii ja puree.. Tongue

Olen muuten huomannut, että pariskunnat, jotka jatkavat tuota
kiusoittelua ja kissa-hiirileikkiä, jostain syystä ovat hyvin pitkäaikaisesti
yhdessä ja rakastuvat toisiinsa useamman kerran.

Heti, kun kiusoittelut loppuu ja suhde on ns. varmaa pässinlihaa,
niin se ero tulee nopeassa tahdissa.

Tiedän pari tälläistä tapausta;
Toinen parista oli onnellisesti yhdessä yli 10 vuotta ja olivat juuri tuollaisia
kissa-hiiri-kiusoittelijoita ja sitten päättivät mennä naimisiin
ja ero tuli vuodessa. Shocked

Toinen vastaava, mutta tekivät lapsen ja kai stressi
ja väsymys veti eroon vuodessa? Huh
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 18.08.2008 15:43:23 »

Sashalta tuli mielenkiintoinen pohdinta asiaan. Pariutumisrituaaliksi voidaan pitää siinä vaiheessa kiusoittelua kun välille syntyy ihastumista/rakastumista. Smiley

"Olen muuten huomannut, että pariskunnat, jotka jatkavat tuota
yhdessä ja rakastuvat toisiinsa useamman kerran."

- Juuri tässä on se jokin kiehtovuus. Ihan voi jo aavistaa näkemättäkin, että kun parisuhde on tuonkaltainen, niin se ei ole sellaista tasapaksua arjenharmautta vain, vaan siinä on juuri tuo ovela kissa-hiiri leikki kiihokkeena mukana.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 18.08.2008 16:18:51 »

Ei sen kiusoittelun tarvitse edes niin leikkimielistä olla.

Itse huomasin jo aikoja sitten, että vaikka ihastuminen ja rakastuminen herättävät seksuaaliset halut, niin saman voi tehdä myös erilaiset konfliktit. Voimakkaat tunteet ovat kiihottavia, jopa pelko.

Elikkäs jos liiallinen auvo ja harmonia parisuhteessa on erotiikantappaja, niin kannattaa ottaa välillä oikein kunnolla yhteen. Johan alkaa taas haluttaa!  Cheesy

Siirrän tämän(kin) ketjun Yleistä-osastolle astrologisen näkökulman puuttumisen vuoksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 18.08.2008 23:34:45 »

Cheesy

Joskus riittää ärsykkeeksi pelkkä toisen samaan tilaan astuminen.Siinä lienee kyse voimakkaasta energialatauksesta.  Cheesy

Muutama vuosi sitten koin tuollaisen jutun erään miehen kanssa,jonka olin tuntenut kauan.Äkisti vain tunnelma tiheni ja suorastaan kihelmöi,eikä juuri keskenämme puhuttu,kun muitakin oli huoneessa.Silti toisen aisti hyvin voimakkaasti.
Eikä se lakannut,voimistui vain.Tilannetta ei helpottanut se,että olin melko paljon häntä vanhempi ja juttu syttyi vain niin äkisti.

Asiat johtivat toiseen ja lopulta ymmärsimme että olimme sielunkumppaneita.Ei kuitenkaan tässä elämässä kait ole tarkoitus enää sen enempään.Ehkä energiamme olivat sinä kesänä niin samoilla tasoilla,että vasta silloin hoksasimme tämän.Ystäväksi jäi ja hyvin tärkeäksi sellaiseksi. smitten
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 19.08.2008 08:59:39 »

Chandra, millaisia ne voimakkaat "ärsytys" energialataukset olivat teidän välillä. Tahtoo teitää!! Wink Menikö kummallaakaan aluksi vähän pasmat sekaisin, vai mitäh??

Tämä aihe on niin kutkuttava, että mulla pyörii ihan sukat jalassa Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 20.08.2008 10:59:33 »

2funny

Että menikö pasmat sekaisin?  Grin
Kaikki siinä meni sekaisin ja oli pakko ylittää kaikki normit ja raja-aidat,joita itselleen oli asettanut.
Juttu levisi kulovalkean tavoin kaupungissa,kun siitä selville päästiin,mutta jostain syystä emme välittäneet edes siitä.
Aluksi se oli kovin hämmentävää.Sitä lisäsi vielä se,että olimme tunteneet kauan ja mitään tuollaista ei välillämme ollut ennen ollut.
Muitten aikana,jotka kaikki myös hyvin tuttuja,olo oli hämmentynyt ja ujo.Ei oikein uskaltanut katsoa päin ja luulin että kaikki näkivät sen meistä.
Huomasin että hän tuntee samoin.Vilkaisuja,nopeita sellaisia ja puna nousi poskille ja tuntui kuin salama olisi kulkenut välillämme.Siis jo pienestä vilkaisusta.Ilma seisoi,niin että olisi voinut veitsellä leikata.
Emme olleet sen kummemmin henkisellä tiellä vielä kumpikaan,mutta meidät johdatettiin yhdessä sille.
Ehkä siksi siihen tarvittiin kaikki se alun kaaos ja syvät tunteet.

Kun halasimme ensimmäisen kerran,niin molemmat vavahtivat rajusti siinä sydänten koskettaessa toisiaan.
Se oli hyvin häkellyttävää,enkä sitä osaa tämän enempää kuvailla.
Syvä rakkaus ja kunnioitus toista kohtaan on säilynyt ja hän muuten soittikin minulle tänään.
Mutta se rakkaus ei ole fyysistä ja kumma kyllä,alun jälkeen meidät unohdettiin,niin ettei siitä juurikaan puhuta enää.
Johdatusta se oli ja suojelusta koemme varmaan pahoja puheitakin vastaan. angel smitten
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 20.08.2008 17:34:07 »

Voi Chandra, Chandra, Chandra. Voin jopa tuntea, kuinka se SEISONUT ilma teidän välillä on ollut kuin saharan auringon polte... Wink

Kuvailit niin kauniisti, että ei tuohon ole muuta lisättävää. Hieno asia kyllä kokonaisuudessaan Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11 : 20.08.2008 19:03:47 »

en ole koskaan tullut ajatelleeksi tuota. mutta se siinä ravussa oli ykkösasia mitä kaipaan. vitsailinkin sille että "Kun olen sinulle niin helppo". hänen kanssaan oli helppo olla ja nauraa, aina, ihan hervottomasti, mutta toisaalta oliko se liikaa vitsailua. no hänessä on pohdittavaa minulle loppuiäksi vielä seuraavankin suhteen ajaksi, ihminen ei nimittäin niitä tärkeitä unohda. se vetovoima oli se mikä joka hippaloissa veti toisen luo vaikka ketä oli, outoa. oli siis tosiaan rikkaita ja kuuluisia tuttujakin paikalla, mut ei. toinen oli ollut sängyssäni aikoja sitten..

täytyykin tiedostaa tämä. jousimies on nimittäin hauskanpitäjä ennen kaikkea ja rapu ilmenikin hauskaksi merkiksi, milloin ei mennyt kuoreen, plaah. joukkari oli toinen naurattaja,  skorpioni ja  kauris ei
« Viimeksi muokattu: 20.08.2008 19:05:38 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #12 : 20.08.2008 20:12:19 »

Jaa-a... hyvä kysymys. Smiley
Ihmiset ovat kautta aikojen tehneet tuota,
-kai se on jokin pariutumisrituaali?
Eläimethän leikkii samoin... rakkaudesta se hevonenkin potkii ja puree.. Tongue

Olen muuten huomannut, että pariskunnat, jotka jatkavat tuota
yhdessä ja rakastuvat toisiinsa useamman kerran.

Heti, kun kiusoittelut loppuu ja suhde on ns. varmaa pässinlihaa,
niin se ero tulee nopeassa tahdissa.

Tiedän pari tälläistä tapausta;
Toinen parista oli onnellisesti yhdessä yli 10 vuotta ja olivat juuri tuollaisia
kissa-hiiri-kiusoittelijoita ja sitten päättivät mennä naimisiin
ja ero tuli vuodessa. Shocked

Toinen vastaava, mutta tekivät lapsen ja kai stressi
ja väsymys veti eroon vuodessa? Huh

Oih ja voih, veit varpaat suustani  2funny
 smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 20.08.2008 20:30:09 »

Smiley

Tuo mies on kyllä rapu ja käsittääkseni vastamerkkini,mitä ikinä se sitten tarkoittaakin. 2funny
Huumorintaju mahtava,vaan ei sellaista että kaikki sen heti oivaltaisivat.Osaa nauraa myös itselleen.
Kuoreensa vetäytyy niin kuin minäkin,mutta sehän kuuluu jokaisen oikeuksiin mietiskellä rauhassa.
Hiljaisuudessa löytää vastaukset. smitten

Pidän kaikista ravuista,niin miehistä kuin naisista ja minun tuntemani ovat kaikki tunteellisia ja myötätuntoisia.
Rahaa ei tuolla matkaajalla ollut,mutta mitä merkitystä sillä on? Huh
Tai kuuluisuudella ja maineella?
Nuo hetket ovat kultaakin arvokkaampia ja ne ovat melkoisen ainutlaatuisia.En muista mitään muuta siihen verrattavaa.

Ja TUULI-HIUKSISSA! Kiss smitten
Ilmeisesti intiaanisiskoja myös olet sinäkin. Smiley
Sinä pääsit kyllä aivan sisälle siihen mitä yritin vajavaisilla sanoilla ilmaista.Taidat olla kokenut vastaavaa. :Smiley
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 20.08.2008 20:55:03 »

Kiintoisa aihe....

Hmm, kovin vähän on miehiä, joiden kanssa olisin heti alun alkaen kokenut jotain "veret seisauttavaa"..

Kyllä se tunne on yleensä tullut minulla vasta sitten
kun olen tutustunut ja saanut luottamuksen ihmiseen.

Mutta eräs oli, joka todellakin vei jalat altani pari vuotta sitten pelkällä olemuksellaan,
sillä että hän intensiivisen itsevarmana katsoi minua silmiin ja sanoi minulle että sinä lähdet nyt mukaani..

(tästä miehestä olen kyllä puhunut paljon täällä, tapailinkin häntä tässä kesällä jonkin aikaa,
mutta me emme vain ole toisiamme varten, vaikka näköjään olemme toisillemme kuin magneetteja)

Hän on  neitsyt

Tämä ketä nyt olen tapaillut,  neitsyt myös, on olemukseltaan jonkin verran samanlainen kuin tuo toinen.
Molempien kartalla on mm.  pluto aspect_con askendentti ja heillä onkin vain muutama päivä ikäeroa. Jokseenkin jännä että on kaksi samanoloista miestä, joihin tunnen samanlaista kummaa vetoa, mikä ei oikeastaan ole fyysistä vaan jotain paljon syvempää...
Ehkä asiaa selittää se että molempien kanssa kompositiokartalla on aurinko ja venus 8 huoneessa ravun merkissä ja nousumerkkinä skorpioni...

Anteeksi kun aloin selittämään tätä astrologian kielellä, vaikka se ei liene ketjun tarkoitus.
Skorpionin merkki vaan kuvaa hyvin sitä tietynlaista intensiivisyyttä, pinnan alla piilevää salamyhkäistä tunnetta sekä "kohtalokkuuden" tunnetta.... Smiley

Siltikään en koskaan ole tuntenut ainakaan vielä toistaiseksi että haluaisin olla oikeassa parisuhteessa kummankaan heidän kanssaan. Tuntuu vaan että meillä on paljon asioita puhuttavana ja jotenkin ymmärrämme hirveän hyvin toisen tuntemukset.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: