Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leikkimielinen "ärsytys" - Miksi se kiihottaa?  (Luettu 16861 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 20.08.2008 21:22:27 »

Oih ja voih, veit varpaat suustani  2funny
 smitten

Hmm... kenen varpaat ne ovatkaan.. Cheesy 2funny :Smiley Tongue

Voi hitsi, kun kutkuttaisi kertoa teille jotain, mutta ei ole aikaa. crazy2
Olen juuri sopinut hirvittävän parisuhteen puhdistuspäivät buck2 tickedoff Vaa'an kanssa
ja olemme menossa kalistamaan (sovinnon kunniaksi) shampanjaa (ei siis miekkoja),
kunhan herra ehtii viimeisestä palaveristaan ulos. :Smiley Tongue

No jos nopeasti hiukan lyhentäen... Tongue

Olin jo lähes pakkaamassa tavaroitani ja muuttamassa koko Austriasta poies,
enkä enään koskaan ollut haluamassa nähdä koko miestä enään koskaan.. :Smiley
..ja laitoin Vaa'an veljen ja siskot, työntekijät, parhaimmat ystävät ja lähes puoli Wieniä
jättämään ihan kaiken muun juoksemaan
ja nopeasti vuokseni.. :Smiley Tongue
...koska  tickedoff  knuppel2 tickedoff knuppel2 tickedoff
...asuntoni (joka on Vaa'an omistamassa taloyhtiössä) lämmitys-systeemi pamahti rikki
ja suihkusta tuli jäätävän kylmää vettä, helewetti, 3 päivää! buck2 Cry tickedoff

Ja Vaaka korjasi sen "mitä pikemminkin",
koska  tickedoff ei voinut ymmärtää, miksi en voi olla hänen asunnossaan,
mutta kun minulla on omakin asunto, tickedoff jossa haluan olla yksin ja rauhassa ja haluan,
että siellä hittolainen toimii joka vipu ja nips-nakseli! knuppel2

Siis korjasi tänään!
Ja kumma, kun kiukkuni katosi samoin erin viemäriin ja aurinko alkoi paistamaan,
kun hanasta valui päälleni lämmintä vettä. smitten

Piti sitten laittaa itse-huumoria kaikille, joita olin kiusannut lämminvesi -ja parisuhde ongelmilla
ja kysellyt uutta asuntoa siksi aikaa kunnes muutan (hyvin pian!) pois Itävallasta
ja haukkunut Vaakaa vanhaksi ilkeäksi sadistiksi ja niin.. :Smiley Tongue

...onneksi osaan nauraa itselleni ja pyytää anteeksi.  buck2 crazy2 Kiss
Kiitän luojaani noista taidoista, muuten en voisi elää enään itseni kanssa (sovussa).  Grin 2funny

tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #16 : 21.08.2008 06:53:51 »

Hmm... kenen varpaat ne ovatkaan.. Cheesy 2funny :Smiley Tongue

...enpäs kerro...  smitten  Wink

En yhtään ihmettele Sasha elkeitäsi tuon kylmien suihkujen jälkeen  2funny Meillä on yhdestäkin noussut maailman lopun tunnelmat  tickedoff Kylmät suihkut konkreettisena tai henkisenäkin ovat kokemuksina hirveitä  buck2 ...vaikka joku kai näkee niissäkin jotakin rakentavaa... asennevika sitten kai, minulla...

Hei, tyhmä kysymys  :Smiley
Ovatko nuo pysäyttäneet kokemukset olleet kummankin puolisia tunneaaltoja? Joskus tuntuu, ettei nuo ukot sellaiseen kykene... kuhan kohahtavat ulkoisen olemuksen ihastuksesta, kun neiti on just eikä melkein  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #17 : 21.08.2008 08:28:37 »

Sasha, et kuitenkaan lähde Itävallasta, en usko.. hauskoja käänteitä teillä..

noh, minun pitää varoa tuota taipumusta pitää nuoremmista, ei se rapu ollut poikkeus. Oikeastaan vain kauris ja skorppari oli hieman vanhempia. Sekä rapu, toinen skorppi että kauris oli nuorempia. No se pitänee minut nuorena. Nyt on jotenkin hyvä olo kun tajusin, että ei se vetovoima VOI riittää, jos toinen on haluton/ tiedostamaton/ juo (missä se raja menee?)/ eikä edes bisneskunnianhimoa. (olisi voinut nauraa hänelle, jos olisin ilkeä luonne)

otsikkoon viitaten, ei ollut mitään "ärsytystä" mutta nautin vaan puheluista, koska niissä väreili, siis kun ei nähty, niin puhuttiin harva se ilta  mars  aspect_squ  venus .. flirtti? tai sellainen syvempi tunne - ei ole mitään pateettisia fiiliksiä nyt.

Jep, ehkä miehet ei koskaan aikuistu eli ei tarvi pelätä että liian kypsä mies tulisi.. varsinkin jos sielukumppanin pitää kasvaa?    :Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 11:35:32 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 21.08.2008 08:44:33 »

Smiley

Tuo mies on kyllä rapu ja käsittääkseni vastamerkkini,mitä ikinä se sitten tarkoittaakin. 2funny
Huumorintaju mahtava,vaan ei sellaista että kaikki sen heti oivaltaisivat.Osaa nauraa myös itselleen.
Kuoreensa vetäytyy niin kuin minäkin,mutta sehän kuuluu jokaisen oikeuksiin mietiskellä rauhassa.
Hiljaisuudessa löytää vastaukset. smitten

Pidän kaikista ravuista,niin miehistä kuin naisista ja minun tuntemani ovat kaikki tunteellisia ja myötätuntoisia.
Rahaa ei tuolla matkaajalla ollut,mutta mitä merkitystä sillä on? Huh
Tai kuuluisuudella ja maineella?
Nuo hetket ovat kultaakin arvokkaampia ja ne ovat melkoisen ainutlaatuisia.En muista mitään muuta siihen verrattavaa.

Ja TUULI-HIUKSISSA! Kiss smitten
Ilmeisesti intiaanisiskoja myös olet sinäkin. Smiley
Sinä pääsit kyllä aivan sisälle siihen mitä yritin vajavaisilla sanoilla ilmaista.Taidat olla kokenut vastaavaa. :Smiley

Oih, Chandra. Intiaanisiskopa hyvinkin. Oletko sinäkin? Olen vastavaa kokenut, ja harmikseni omalla kohdalla jäi vain siihen. Arvaa riipaisiko se hetki sydämmestä ja jäinkö vielä vuosienkin jälkeen kaipaamaan; JÄIN. No jospa se "oman miehen" kohdalla kolahtaa niin, että se on menoa sitten. Wink

Jos haluat tutustua ja jutustella lisää kanssani, niin laittele vaikka yksityisviestiä tulemaan Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 22.08.2008 00:31:08 »

angel smitten

Olenpa hyvinkin! smitten
 Useasti siitä täällä kertoillutkin,siis intiaanielämistäni.Yksi ylitse muiden,Tuulen Kukkana silloin täällä
 maapallolla liehakoin. Cheesy
 Toki mielelläni sinuun tutustun,vaan olen hurjan huono aloittelemaan yv:n kirjoittelua,joten jospa sinä
 kirjuutat minulle päin. Smiley
 Vastaan kyllä,mutta joskus vähän kestää kun liihotan edelleen Tuulen Kukan tavoin siellä ja täällä.
 Mukavaahan se on uutta tuttavuutta luoda. Kiss smitten
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 22.08.2008 06:35:39 »

angel smitten

Olenpa hyvinkin! smitten
 Useasti siitä täällä kertoillutkin,siis intiaanielämistäni.Yksi ylitse muiden,Tuulen Kukkana silloin täällä
 maapallolla liehakoin. Cheesy
 Toki mielelläni sinuun tutustun,vaan olen hurjan huono aloittelemaan yv:n kirjoittelua,joten jospa sinä
 kirjuutat minulle päin. Smiley
 Vastaan kyllä,mutta joskus vähän kestää kun liihotan edelleen Tuulen Kukan tavoin siellä ja täällä.
 Mukavaahan se on uutta tuttavuutta luoda. Kiss smitten

Tuuli-Kukka, kuinka kaunis nimi onkaan.

Anna mennä vain tuulenkukan lailla vapaasti, sillä niin menen minäkin kuin tuuli hiuksissa smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 22.08.2008 11:06:39 »

En yhtään ihmettele Sasha elkeitäsi tuon kylmien suihkujen jälkeen  2funny Meillä on yhdestäkin noussut maailman lopun tunnelmat  tickedoff Kylmät suihkut konkreettisena tai henkisenäkin ovat kokemuksina hirveitä  buck2 ...vaikka joku kai näkee niissäkin jotakin rakentavaa... asennevika sitten kai, minulla...

Hei, tyhmä kysymys  :Smiley
Ovatko nuo pysäyttäneet kokemukset olleet kummankin puolisia tunneaaltoja? Joskus tuntuu, ettei nuo ukot sellaiseen kykene... kuhan kohahtavat ulkoisen olemuksen ihastuksesta, kun neiti on just eikä melkein  Cheesy

Grin

Nyt kyllä naurattaa kovasti, myös lähipiiriämme tuo aivan mieletön kissa-hiiri-leikki,
kylmän veden vuoksi maasta muutto-draama, kun sekä Vaaka ja koko lähipiiri ja Vaa'an työntekijät
joutuivat juoksemaan ja tekemään kaikkensa, että eräs pieni tyttönen jää kaupunkiin. Grin 2funny

Saan humoristista kiusoittelua osakseni, etenkin mieheltäni ja minusta vahvasti tuntuu,
että häntä jotenkin stimuloi kovasti tuo tilanne ja etenkin sitten, kun korjautti sen penteleen
lämmityskeskuksen ja olin heti pian pelkkää hunajaa ja auringonpaistetta ja suudelmia
ja kerroin yleviä tarinoita, kuinka hän on suuri komea sankarini ja niin... :Smiley 2funny

Ja kyllähän hän sitten kovasti paistatteli ylpeänä tässä rakkauden ja ihastuksen paisteessa
kuin mairea kylläinen kissa-eläin.. Tongue :Smiley  2funny

No välillä on hyvä jysäyttää kunnon tehosiivous -ja tuuletus suhteeseen,
että kaikki ummehtuneisuus katoaa. :Smiley

...joten... Kyllä kai nämä kiusoittelut ja ärsytykset, oli ne leikkiä tai vähän totisempaa,
niin antaa sita passionia ja elinvoimaa siihen suhteeseen.  Wink

No kyllä ainakin meillä nuo pysäytykset aiheuttavat kunnon kuohunnat molemmin puolin
-mieheni on välillä oikea draama-queeni ja kyllä hittolainen sitä potkua ja tulisuutta luonteesta
löytyy, että ei hän ihan pelkällä olan kohautuksella näitä meikäläisen muutto-uhkailuja niele,
vaan kyllä ensin kunnon draamat päälle ja sitten tulisia ruusuja, ihania lahjoja ja kosintoja ja kaikkea.. Grin

Ja ihan hyvä niin, luulenpa, että minun kanssani ei mikään tossukka pärjäisikään. Wink Grin

Sasha, et kuitenkaan lähde Itävallasta, en usko.. hauskoja käänteitä teillä..

Grin
No en kai täältä koskaan kotiovea pidemmälle pääse muuttamaan. Grin 2funny
Minulla on hyvä elämä täällä. smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 22.08.2008 11:22:36 »

Kellä missäkin. Onko wieniläiset noin pöhköjä juoksemaan jonkun takia? Tunteet on ihmeellisiä, nimittäin ei minua haittaisi jos muutat jonnekin. En rupeaisi yhtään dra- maattiseksi. Grin

Oikeastaan tämä laji ei toimi minulle, johtuu varmaan suoruudestani. Ihmissuhdepelit tms ei oikeen nappaa.. ehken ymmärrä niitä. Jokin muu tyyli. Ai niin mutta suoruushan ärsyttää joitain? Miten paljon ravun kanssa piti siloitella. Oinaat ainakin kestää suoruutta. Jopa pitävät siitä.

Tulen nauttimaan siitä, kun joku uskaltaa kohdata, olla, palaa.. itsetunto kohillaan!
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 12:06:39 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 22.08.2008 12:04:42 »

Wild Star kirjoitti: Oinaat ainakin kestää suoruutta. Jopa pitävät siitä.

- Totta. Itse oinaana pidän siitä että asiat sanotaan suoraan, turhia kiertelemättä. Inhoan sitä, että jos esim on tullut kismaa jostain asiasta, niin siitä vielä kuulee jälkeen päin! Moni voi pelätäkkin oinaan suorasanaisuutta. Arvostan toisessa ihmisessä suoruutta ja rahellisyyttä myös silloin kun puhutaan yksityisistä ja intiimeistä asioista.

Ja hei, miettikääpä kun vastakkaisen sukupuolen kanssa käy suoria asioita suorasanaisesti. Aih, mitenkä voi liekki leimuta Wink smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 22.08.2008 17:31:26 »

Kellä missäkin. Onko wieniläiset noin pöhköjä juoksemaan jonkun takia? Tunteet on ihmeellisiä, nimittäin ei minua haittaisi jos muutat jonnekin. En rupeaisi yhtään dra- maattiseksi. Grin

Voi on! smitten Ihanan romanttisia ja intohimoisia! smitten
Täällä päin ne miehet juoksee naisen perässä, eikä toisin päin. Grin
Olen aina kokenut Wienin paljon romanttisemmaksi kaupungiksi kuin Pariisin koskaan. Cheesy

Unelmoin aina ihanasta romanttisesta ja hyvästä miehestä, oikeasta unelmien prinssistä,
joka ei päästä tälläistä ailahtelevaa ja höpsöistä päähänpistoista kärsivää Kaksosta käsistään,
vaan rakastaa minua virheineni päivineni sellaisena kuin olen. :Smiley

Täällä ne unelmien prinssit ja kuninkaat kasvavat.. smitten smitten
...eikä tarvitse pussailla väkisin sammakkoa, että jos se vaikka muuttuisi siitä paremmaksi. :Smiley Grin

tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 06.09.2008 08:15:28 »

Hitsi kun aloin tuossa kaffekupposen ääressä miettimään erästä teinivuosien ihastusta. Nostatti niin valtavat tunteet ja muistot pintaan, että tuli halu saada tietää, mitähän tälle miehellä mahtaisi kuulua. Jännä mitenkä sitä voi alkaa vaan kaiholla muistelemaan... smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 08.09.2008 12:51:58 »

joka ei päästä tälläistä ailahtelevaa ja höpsöistä päähänpistoista kärsivää Kaksosta käsistään

onko se sitten enää edes "ärsytystä".. ärsytys-sana on vähän huono.. se on

vaan.. rakkautta tai välittämistä.. (siis toisen reaktio, ainakin)

minä vaan koetan olla oma itseni, kun kaikki kommervenkit on vaikuttaneet

turhilta missään tilanteissa.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2008 12:54:31 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 25.03.2009 11:28:46 »

Ootteko tytöt miettineet että kun nainen on  mars tiedustelija kuten on tullut esille; Saako aurinkomerkkisi loistaa- topikissa.

Nainen ois helposti sellainen kiusoitteleva luonteeltaan, tykkää taisteilla, kuin näyttää asemaansa miehille, leikkimielisesti just ärsyttää?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #28 : 03.04.2009 16:19:25 »

Mulla leikkimielinen ärsytys=puren kaulaan. Cool
tallennettu
T-H