Ui miten ihania miehiä olette kuvailleet
paljon tullut samoja piirteitä, mikä omasta mielestäkin vetää puoleensa.
Olen huomannut, että viehätyn enemmän vaaleista miehistä. Ja isoista...kokoa pitää olla, sellainen köriläs, joka voi kaapata mut kainaloon ja kantaa tarvittaessa vaikka pätkän matkaa
Vahvat kädet, rakastan miehisiä käsivarsia ja isoja käsiä. Ei tarvitse olla salilla hankittua massaa, vaan miehen kokoinen mies käy, saa olla VÄHÄN miehekästä vatsaakin, jos hän kantaa sen reteesti hih..en tiiä mitä tällä tarkotan, en sitten tykkää yhtään sellasista plösöistä. Miehekkyyttä, äijämäisyyttä, kaikenlainen naismaisuus ja hienostelevuus on mielestäni kamalaa, ihan kauheeta on hoidetut kynnet ja naismaiset hoikat ja pitkät sormet
Elämänkokemus, olen viehättynyt nykyisin 40+ miehistä (itse olen 37). Se elämänkokemus ja viisaus, sellainen sisäinen varmuus ja vahvuus, joka joillakin jo varttuneimmilla miehillä on, on mielestäni ihan mahottoman ihanaa ja seksikästäkin. Mies, joka tietää mitä tekee..sängyssäkin, huiiii...
Silmät on tärkeät, niistä näkee paljon. Sellainen syvä katse, mystinen, joista näkee, että tyyppi "tietää" jollakin tasolla enemmän ja syvemmin asioita. En jaksa mitään diippadaappa juttuja mieheltä, sellasta pintaliitoa ja materialismia. Pinnallinen katse ja räpyttelevät silmät on juonikkaat, epäluotettavat.
Tykkään miehestä, joka ei hienostele eikä liiaksi mieti ulkomuotoaan. Huoleton renttu, mutta kiltillä luonteella ja sellanen ikuinen pikkupoika, joka hulluttelee ja nauraa ja vitsailee paljon. Ja naisten arvostus on tärkeää, kohteleminen hyvin ja kunnioittaminen, mutta sitten toisaalta mua kiihottaa ja kiehtoo sellanen uros naaras asetelma
kunhan se toimii kunnioituksella.
Avarakatseisuus on hyvä. Antaa muiden olla sellaisia kuin on eikä ole ilkeä muille.
Tykkään myös isohuulisista miehistä. Pienet tiukat viivahuulet ei todellakaan käy!
Kaljut miehet, joilla on partaa tai pientä sellaista ja iso koko + em. piirteet saa multa jalat alta.
Ja muutenkin sellainen mies, joka osaa ropailla autoja tai prätkiä tai tekee jotain remppahommaa tuosta vain on ihana! Ja katsella sitä on vielä ihanampaa, salaa ihailla jostakin kaukaa tuota isoa miehekästä miestä, joka tekee antaumuksella jotakin ja illalla se sama mies ottaa mut kainaloon ja herkistelee aaahhh
Tykkään myös vähän "rosoisista miehistä". En tykkää kauniista miehistä.
Nyt vain odottelen tätä tyyppiä :
*ristii kädet ja rukoilee Jumalaa*