T-H
|
|
« Vastaus #45 : 27.01.2009 15:31:09 » |
|
Tummissa miehissä on mielestäni enemmän munaa ulkonäöllisesti. Ensinnäkin heidän piirteensä korostuvat paremmin kuin vaalean miehen. Tumman miehen silmissäkin on vain jotain sellaista intensiivistä että... Minä tykkään näin myös, vaikka tuo Vaaka-mieheni olikin blondina poikkeus, mutta hänellä taas on ja , joten hänellä tuota salaperäistä tulisuutta ja charmia, joka tehosi ainakin minuun.
Sasha kun mainitsi tuon ovulaatio-ajan. Hmmm... Miehen täytyy kyllä aistia feromoneihin liittyen nainen tässä asiassa. Vai?? : En tiedä, mutta itselläni noihin aikoihin tuntuu että on kovinkin mehukas olotila. Itse asiassa keimailua ulospäin kun näkee upeen uroksen ja... Luen tällä hetkellä Robin Barker; Sperm War, joka on tieteellisesti kirjoitettu eeppos siitä, miten me oikein saame alkumme ja kuinka ihminen kykenee aistimaan oikean partnerin, kuin myös parhaan mahdollisen hedelmöittymis ajankohdan.
Kirjasta sain vahvistuksen myös eräälle toiselle kokemalleni jutulle, että kun on juuri rakastellut ja omaa siemennestettä sisällään ja menee ulos ihmisten pariin, niin sillä on lähes tulkoon sama vaikutus kuin ovulaatio-ajalla miehiin.
-> kilpailu hedelmöittämisestä.
Linkki kirjaan, jos kiinnostaa;
http://www.seductionlabs.org/2007/05/04/sperm-wars-the-science-of-sex-reviewed-and-appraised/Kiitti kirjavinkistä. Kun olen aistinut tuon ovulaation aikaan kuinka mies jotenkin sen aistii. En tiedä miten se tuntemattomassa naisessa näkyy ulospäin; onko se, se feromonihaju, mutta kun itsekkin tunnen, että olen erilainen silloin. Tunne on ihana...
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #46 : 27.01.2009 15:31:48 » |
|
ou nou..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #47 : 27.01.2009 15:36:55 » |
|
no ainakaan en hajujen perusteella valitse miestä, vaikka tuoksuja usein käytänkin, toivottavasti nekään eivät haistele kuin koirat..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #48 : 27.01.2009 15:41:03 » |
|
Kai sulle feromonia asia on tuttu? On ollut tiedejuttuja ja kokeita siitä kuinka esim mies haistaa naisen ovuaation aikaan
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #49 : 27.01.2009 15:42:24 » |
|
no ei.. toivottavasti ei toimita sillä tasolla.. minua vaan rupeaa naurattamaan nämä kaikki mielikuvat, sori..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #50 : 27.01.2009 16:49:52 » |
|
Kai sulle feromonia asia on tuttu? On ollut tiedejuttuja ja kokeita siitä kuinka esim mies haistaa naisen ovuaation aikaan On kuulemma jäänne jostain muinaisilta ajoilta. Johan tuo ois ihme, jos ei meissä mitään alkukantaista olis : Musta on ihana ajatus, että mua tiedostamattomasti viehättää vain jonkin tietyn tuoksuiset miehet. Tavallaan ihan kuin keho "tietäs" minkälainen mies on sopiva mulle mahtavaa !
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #51 : 27.01.2009 16:51:48 » |
|
Kai sulle feromonia asia on tuttu? On ollut tiedejuttuja ja kokeita siitä kuinka esim mies haistaa naisen ovuaation aikaan On kuulemma jäänne jostain muinaisilta ajoilta. Johan tuo ois ihme, jos ei meissä mitään alkukantaista olis : Musta on ihana ajatus, että mua tiedostamattomasti viehättää vain jonkin tietyn tuoksuiset miehet. Tavallaan ihan kuin keho "tietäs" minkälainen mies on sopiva mulle mahtavaa ! Näinpä juuri, Adele
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #52 : 27.01.2009 16:55:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #53 : 27.01.2009 16:57:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #54 : 27.01.2009 20:09:41 » |
|
Minulle on tosi tärkeää, mille miehen luonnollinen iho tuoksuu. Jos se tuoksuu väärälle tai epämiellyttävälle, niin mies on totaalisesti aivan sitten kokonaan väärä minulle.
Ihmeellistä sinänsä, että seksuaalisesti varsin aktiivinen Vaaka-mieheni sanoo samaa, että nainen voi käyttää ihan mitä tuoksuja tahansa, mutta jos hänen luonnollinen ihonsa tuoksuu väärälle tai epämiellyttävälle hänen nenäänsä, niin ei mitään armoa.
Tosin taas kun tiedustelin yhtiöni juristilta... hmmm.. : vähemmän seksuaaliselta Jouskari-mieheltä, niin hänen mielestään hajulla ei ole väliä, kunhan ei haise likaiselle. Hän päätti testata asiaa juuri ja nuuhki kainaloitani.
Vesimieheni nuuhkii kaulakuoppiani, hiuksia ja korviani. Hän tuoksuu ihanan pehmeälle, ihan vauvalle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
La Papessa
|
|
« Vastaus #55 : 29.01.2009 19:23:49 » |
|
Kai sulle feromonia asia on tuttu? On ollut tiedejuttuja ja kokeita siitä kuinka esim mies haistaa naisen ovuaation aikaan Totta. Feromoneilla tosin ei ole oikeastaan mitään tekemistä ominaistuoksun kanssa. On nimittäin tehty myös kokeita, joissa on todettu, että varsinkin naiset - joilla on parempi hajuaisti kuin miehillä - kokevat seksuaalisesti vetoaviksi sellaisten miesten ominaistuoksut, jotka ovat geneettisesti suhteellisen "kaukana" heistä. Tällöinhän mahdollisilla jälkeläisillä on mm. pienempi riski sairastua perinnöllisiin sairauksiin. Samoin on todettu, että e-pillerit heikentävät naisten hajuaistia niin, etteivät he enää välttämättä erota "geneettisesti" sopivia miehiä epäsopivista. Siksi ainakin siinä vaiheessa, kun aletaan katsella miehiä myös perheenperustamismielessä, olisi alkuvaiheessakin hyvä turvautua johonkin muuhun kuin hormonaaliseen ehkäisyyn. Mutta muuten tätä tuoksuasiaa on mielestäni tutkittu ihan liian vähän. Luulen, että monet sellaiset asiat, joita pidämme "intuitiomme" meille kertomina, perustuvat itse asiassa hajuaistiin. Olen esim. ihan varma, etteivät ihmiset koe sairaalan tuoksua epämiellyttäväksi vain, koska siellä on jotenkin kliinistä. Koirien on todettu haistavan esim. syöpäkasvaimet, ja vaikka ihmisellä ei ole yhtä hyvä hajuaisti kuin koirilla, niin varmaan tilassa, jossa sairauden tuoksu on voimakas, jopa ihmiset sen havaitsevat. Samoin saattaa olla, että äidit, jotka vain "tietävät" pienellä vauvallaan olevan jonkin vialla, itse asiassa haistavat sen. Itse haistan läheisistäni (valitettavasti kovin monien ihoa en pääse haistelemaan ) hyvin stressin ja väsymyksen. Eivät silloin välttämättä tuoksu ollenkaan yhtä hyvältä kuin levänneinä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 29.01.2009 19:59:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
miumiu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #57 : 29.01.2009 20:59:48 » |
|
Totta. Feromoneilla tosin ei ole oikeastaan mitään tekemistä ominaistuoksun kanssa. On nimittäin tehty myös kokeita, joissa on todettu, että varsinkin naiset - joilla on parempi hajuaisti kuin miehillä - kokevat seksuaalisesti vetoaviksi sellaisten miesten ominaistuoksut, jotka ovat geneettisesti suhteellisen "kaukana" heistä. Tällöinhän mahdollisilla jälkeläisillä on mm. pienempi riski sairastua perinnöllisiin sairauksiin. Samoin on todettu, että e-pillerit heikentävät naisten hajuaistia niin, etteivät he enää välttämättä erota "geneettisesti" sopivia miehiä epäsopivista. Siksi ainakin siinä vaiheessa, kun aletaan katsella miehiä myös perheenperustamismielessä, olisi alkuvaiheessakin hyvä turvautua johonkin muuhun kuin hormonaaliseen ehkäisyyn. Tuotapa olen omalla kohdallanikin miettinyt, olen nimittäin käyttänyt e-pillereitä jo siinä vaiheessa kun tutustuin nykyiseen poikaystävääni. Aika häiritsevä ajatus, että jos nyt lopetan pillereiden käytön, en enää tunnekaan vetoa häneen. Mutta ehkä se ei kuitenkaan käytännössä ihan niin menisi...ehkä tuo tuoksu vaikuttaa enemmän siinä vaiheessa, kun sitä kumppania valitaan? Sitä paitsi itse uskon aika vahvasti jonkinlaiseen sielunsopimukseen ja siihen, että jokainen meille tärkeä ihminen on elämässämme jostain syystä ja että kaikella on tarkoituksensa... Siinä mielessä ajatus siitä, että olisin tuoksun perusteella valinnut itselleni jotenkin väärän miehen tuntuu hassulta. Ja voiko tai pitääkö kaikkea edes selittää biologialla, vaikka niin nykyisin näyttää olevan trendinä? Se tekee kaikesta jotenkin niin...kliinistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #58 : 29.01.2009 21:28:09 » |
|
Miehessä "haasteellisuus" kokonaisuuteena kiinnostaa. Voe, se ei ole hyvä juttu, mutta riittää siinä sarkaa ja mielenkiinto ei heti lopahda. Tumma tietty ja pitkät hiukset,viep jalat alta, juu ja tiettyä "kovuutta" kasvoilla. Ja kun hänet saap avautumaan ja herkistymään...huh heijaa No se voip olla vain hetkenkin juttu, ei välttis kuulu elämänkuvioihin pitkällä juoksulla, mut jos kuuluupi niin siinä sitä taistoa riittääpi ja haastetta ( ) Hyvä ois kiinnostaa muunlaiset ukkelit Hää tuoksuupi mehtälle, savulle, tervalle, alkukantaiselle
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
La Papessa
|
|
« Vastaus #59 : 30.01.2009 16:07:49 » |
|
Tuotapa olen omalla kohdallanikin miettinyt, olen nimittäin käyttänyt e-pillereitä jo siinä vaiheessa kun tutustuin nykyiseen poikaystävääni. Aika häiritsevä ajatus, että jos nyt lopetan pillereiden käytön, en enää tunnekaan vetoa häneen. Mutta ehkä se ei kuitenkaan käytännössä ihan niin menisi...ehkä tuo tuoksu vaikuttaa enemmän siinä vaiheessa, kun sitä kumppania valitaan? Sitä paitsi itse uskon aika vahvasti jonkinlaiseen sielunsopimukseen ja siihen, että jokainen meille tärkeä ihminen on elämässämme jostain syystä ja että kaikella on tarkoituksensa... Siinä mielessä ajatus siitä, että olisin tuoksun perusteella valinnut itselleni jotenkin väärän miehen tuntuu hassulta. Ja voiko tai pitääkö kaikkea edes selittää biologialla, vaikka niin nykyisin näyttää olevan trendinä? Se tekee kaikesta jotenkin niin...kliinistä. No hei, voihan olla, että olet ihan summassakin tehnyt oikean valinnan. Mutta tuo tuoksu yhdessä muutamien muiden tekijöiden kanssa (esim. miehillä on todettu jonkinasteista korrellatiota "uimareiden" kunnon ja kasvojen symmetrisyyden välillä) kertoisi siis meille, ketkä ovat yhteensopivia kanssamme biologisesti, l. kenen kanssa saisimme paljon terveitä jälkeläisiä. Ei sitä, kenen kanssa pysytyisimme viettämään loppuelämämme tulematta hulluiksi. Ja ihan omakohtaisesti olen kokenut, ettei tuo tuoksuteoriakaan toimi kaikissa tapauksissa. Esim. eksäni tuoksui mielestäni aivan taivaalliselta sekä silloin, kun en käyttänyt hormonaalista ehkäisyä kuin silloin, kun sitä käytin. Kuitenkin jo erottuamme ilmeni, että silmävaivat, joista hän kärsii, johtuvat perinnöllisestä silmänpohjan rappeumasta, joka on sokeuttanut isoäitini, ja tulee ilman lääketieteen suuria harppauksia sokeuttamaan eksän. Vaikka itse en silmänpohjan rappeumaa saisikaan, niin mahdollisesti kannan tuota geeniä, ja tulevilla lapsillamme olisi ollut erittäin suuri mahdollisuus sairastua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|