Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vetovoima - miehessä/naisessa?  (Luettu 56336 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #75 : 12.03.2009 18:31:03 »

Tytöt kun ootte saaneet kiikarii miehen ja siinä tehneet sitten pikkuhiljaa tuttavuutta, niin onko teillä muilla esim ruokahalu lisääntynyt?  Joo, tää voi tuntua hassulta kysymykseltä. Minulla on nyt näin käynyt. Oon kuulkaas ihastunut ja huomaan nauttivani ruuasta kuten makeastakin ihan erillailla kuin vuosikausiin  Smiley

No riippuu niistä illallisten määrästä ja laadusta...! Grin 2funny
Veskarin kanssa minun on pakko olla alkupäivä kokonaan syömättä,
että ylipäätään pystyn syömään illalla, kun se tykkää monen ruokalajin illallisista
ja istua niissä tuntikausia.

Vaa'an kanssa oli helpompaa, kun se halusi jättää kaikki alku -ja jälkiherkut pois
ja ottaa minut niinä, mutta Veskari..
..ei sitä saa (pyöritettyä) pöydästä edes pois
ja kovan illallisen jälkeen se ei kykene edes liikkumaan. Grin Undecided Cry Angry

Normaalisti kyllä laihdun, koska olen kylläisen oloinen rakkaudesta. :Smiley

Veskari näemmä tykkää syödä rakastuessaan! Hän on hurjan paljon lihavampi
kuin puoli vuotta sitten! Shocked
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 13.03.2009 07:46:22 »

E-pillerit estävät ovulaation, kyllä vain! Siitä on puhuttu jopa niin että pillereitä syövät naiset valitsevat usein "väärän" miehen. Tiedättekös sillä lailla että tavatessa naisen hajuaisti ei toimi luonnollisesti ja sitten jossain vaiheessa kun yritetään lasta niin kumppanin geenit ei olekkaan sopivat omien kanssa.
Parhaimman immunisuojan jälkikasvu saa jos vanhemmilla on mahdollisimman erilainen immunisuoja kummallakin. Siksipä kannattaakin juuri mennä toiselle puolelle maailmaa miehen hakuun Wink

Siksipä myös esimerkiksi me suomalaiset olemme "sairasta" kansaa. Meillä ei ole geenien vaihtuvuus ollut kovin suurta. Oma sukuni on itä-suomesta missä on valitettavasti vähiten ollut "vierasta verta" saatavilla ja siksipä siellä on eniten mm. sydän ja verisuonitauteja, ihan perinnöllisiä. Mitä enemmän väki vaihtuu niin sitä terveempää on tuleva polvi Smiley
Siksipä veikkaisin Sashan kotiseudulla keski-euroopassa olevan terveempää populaa, sillä siellä kansat ovat ilmeisestikin sekoittuneet melko hyvin, vai??
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 13.03.2009 08:21:53 »

TH, ei kyllä mulla käy juuri päinvastoin, että unohdan syödä koska en enää tunne nälkää. Mitä rakastuneempi, sitä laihempi minusta tulee. Pahimmillaan (tai parhaimmillaan) 10 kg on lähtenyt yhdenkin kevään aikana...  coolsmiley

Oho Shocked
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 13.03.2009 08:25:50 »

Tytöt kun ootte saaneet kiikarii miehen ja siinä tehneet sitten pikkuhiljaa tuttavuutta, niin onko teillä muilla esim ruokahalu lisääntynyt?  Joo, tää voi tuntua hassulta kysymykseltä. Minulla on nyt näin käynyt. Oon kuulkaas ihastunut ja huomaan nauttivani ruuasta kuten makeastakin ihan erillailla kuin vuosikausiin  Smiley

No riippuu niistä illallisten määrästä ja laadusta...! Grin 2funny
Veskarin kanssa minun on pakko olla alkupäivä kokonaan syömättä,
että ylipäätään pystyn syömään illalla, kun se tykkää monen ruokalajin illallisista
ja istua niissä tuntikausia.

Vaa'an kanssa oli helpompaa, kun se halusi jättää kaikki alku -ja jälkiherkut pois
ja ottaa minut niinä, mutta Veskari..
..ei sitä saa (pyöritettyä) pöydästä edes pois
ja kovan illallisen jälkeen se ei kykene edes liikkumaan. Grin Undecided Cry Angry

Normaalisti kyllä laihdun, koska olen kylläisen oloinen rakkaudesta. :Smiley

Veskari näemmä tykkää syödä rakastuessaan! Hän on hurjan paljon lihavampi
kuin puoli vuotta sitten! Shocked

Jännä huomio Smiley Oisko tässä osalla naisilla (minulla) sitten jokin hormoonihyrräys, kun tekee mieli niin himona ruokaa. Saattaa olla ihan mussunmussun-lässynlässyn Cheesy Ensi kertaa on aloin seukkaamaan (16v) niin silloinkin mulla vuoden aikana nous paino 5kg. Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #79 : 13.03.2009 09:37:02 »

TH, ei kyllä mulla käy juuri päinvastoin, että unohdan syödä koska en enää tunne nälkää. Mitä rakastuneempi, sitä laihempi minusta tulee. Pahimmillaan (tai parhaimmillaan) 10 kg on lähtenyt yhdenkin kevään aikana...  coolsmiley

Aivan sama vika...mä laihdun rakastuessani  Smiley ruoka ei maistu, enkä tosiaankaan edes "muista" syödä..

Sitten taas toisinpäinkin, että kun on sydänsuruja, silloin vasta laihdunkin, kun ei ruoka maistu..
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Asterix
Vieras
« Vastaus #80 : 13.03.2009 18:00:14 »

Siksipä veikkaisin Sashan kotiseudulla keski-euroopassa olevan terveempää populaa, sillä siellä kansat ovat ilmeisestikin sekoittuneet melko hyvin, vai??

No on.
Kun ajattelee historiaa, niin kun roomalaiset perustivat Wienin jo vuonna 50 ennen kristusta
ja tekivät niitä sotaretkiään ja sittemmin kun Itävalta on suur keisarivalta
ja tänne on hyökätty ja Itävalta on hyökännyt muihin maihin ja niitä ihmisiä kulkeutui
tänne mitä ihmeellisimmistä paikoista, niin kyllä periaatteessa näin.

Ja sitten Wienin sijainti aiheuttaa sen, että meillä on tosi vanhaa arabi-väestöä siinä missä juutalaisiakin
ja sitten venäläiset, unkarilaiset, puolalaiset, tsekit, kroatit, serbit idästä
ja sitten italialaiset etelästä ja saksalaiset lännestä.

Toisen maailman sodan jälkeen Wien oli kuin Berliini jaettu ranskalaisten, venäläisten ja amerikkalaisten
kesken eri alueisiin ja meillä on edelleen tästä syystä ranskalaisia, venäläisiä ja amerikkalaisia,
jotka ovat syntyneet täällä Wienissä. Smiley

Kun juttelee Itävaltalaisen kanssa, niin hänen sukunimestään voi päätellä alkuperää,
mutta usein ne kertoo sen taustansa.

Usein myös ulkonäkö antaa viitteitä, mitä geenejä kantaa;
Venäläis -ja itäpainotteiset itävaltalaismiehet ovat 2 metrisiä, lihaksikkaita ja tummia.
Kaksi hyvin voimakasrakenteista ja pitkää geeniä kun yhdistyy, niin se voi olla hyvä miehelle
ulkonäöllisesti, mutta naisista yleensä tulee ihan hevosen näköisiä.

Jos ne ovat tsekki-kroatia linjalta, niin ruskeat silmät, jos venäläis-linjalta,
niin mustatukkaisia ja uskomattoman kirkkaan sini -tai vihreäsilmäisiä. Shocked
Italialaisperäiset ovat yleensä tummia ja hassulla tavalla yhtäaikaa lyhyitä ja pitkiä samaan aikaan,
esim. pitkät jalat ja kädet, mutta lyhyt selkä,
ja kiharapäisiä.

Minun hyvä ystäväni, Rapu-mies, joka tämä F1-insinööri, omaa italialaisen sukunimen(jotkin iso-isovanhemmat)
ja äkkipäätä italialaisen ulkonäön, paitsi että hän on venäläistä juurta (isovanhemmat).
Hänellä on mustat kiharat pitkät hiukset, tumma iho, voimakkaat kasvonpiirteet, inkkarinenä(venäjä)
ja inkkarisilmät(venäjä), paitsi että ne ovat täydellisen kirkkaan syvän siniset! Shocked
Ja hän 190 cm pitkä ja voimakas rakenteinen.
Siis itävalta-venäjä-italia-sekoitus. Tongue

Ex-vaakani on samalla alueella syntynyt kuin tuo Rapu, eli Italian rajalla
ja hän on hassu tapaus.
Hän on vaalea, sinisilmäinen ja kiharapäinen ja 185 cm pitkä.
Täysin normaalin itävaltalaisen näköinen, nökönenineen, vuoristolaisine isoine jalkaterä -ja kämmen luineen,
mutta luonne onkin sitten jo niin italialainen kuin olla ja voi. Cheesy
Hänen veljensä on ihan eriparia Vaa'an kanssa; täysin italialainen tumma komea ulkonäkö,
voimakas siro nenä, ruskeat silmät, tummat kiharat pitkät hiukset,
mutta täysin rauhallinen ja tyyni itävaltalainen luonne.  Cheesy
Mix italia ja itävalta. Wink

No sitten Veskarilla on pakko olla sekoittunut venäläistä ja italialaista verta
hänen kuuluisaan itävaltalais sukuunsa jossain vaiheessa (josta ei puhuta),
koska hänellä on pitkät jalat, mutta lyhyt selkä ja mustat paksut hiukset ja vihreän ruskeat silmät.
Hän näyttää ihan venäläiseltä/italialaiselta liikemieheltä/mafiosolta
tai sitten sen imitsi harkitsevine puheineen, hienostunut käytös, pukeutuminen ja omine autonkuljettajineen (tietenkin se musta S-luokan iso Mersedes tummilla ikkunoilla) ja kun tapasin hänet ensimmäistä kertaa,
niin ajattelin hänen olevan venäläinen/italialainen liikemies/mafioso Shocked ja olin aivan varma,
että sen autonkuljettaja kantaa käsiasetta mukanaan. Grin 2funny
Ja sitten kun hän esitteli itsensä juristiksi, niin olin aivan varma, että hämäräbisneksissä sen täytyy olla
ja olin todella varovainen sen kanssa, kun se alkoi piirittää.

No ne hevoset auttoi jonkin verran. :Smiley Tongue Ei kellään läpeensä pahalla voi olla niin ihania hevosia
ja niin hyvä harrastus kuin hevospolo..? angel Embarrassed Cry
No.. :Smiley en ole vieläkään oikeastaan ihan varma. Embarrassed

Niin se vetovoima miehessä..?
Aloin juuri miettimään syvemmin omaa tekstiäni, mikä tuossa Veskarissa minua viehättää.  Undecided

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #81 : 13.03.2009 21:39:55 »

Aivan sama vika...mä laihdun rakastuessani  Smiley ruoka ei maistu, enkä tosiaankaan edes "muista" syödä..

Sitten taas toisinpäinkin, että kun on sydänsuruja, silloin vasta laihdunkin, kun ei ruoka maistu..

Minulla on samat jutut. Tosin painoa ei koskaan ole lähtenyt noin hurjasti kuin Saturnalialla...
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 14.03.2009 10:29:38 »

Sasha: Hyvä että oot tuonut naisen vetovoimasta myös näkökulmaa tähän topikiin. Tuo "naisista voi tulla ihan hevosen näköisiä" pitää paikkaansa, vaikka tuollainen kommentti kyseessä olevista naisista voikin kuulostaa todella kauhealta  Wink

Venäläiset naiset ovat usein hyvin voimakkaan luisevan näköisiä ja kokoisia. Voi pitää jopa kolkon näköisinä. Ei voi aina sanoa, kaunis. Italialaiset naiset kun omaa myös voimakkaat piirteet, heillä osalla on kaunis, isohko ja kyömymäinen nenä. Smiley Riippuu paljon siitä sitten kuinka sopusoinnussa ovat piirteet keskenään.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #83 : 14.03.2009 13:13:07 »

Sasha: Hyvä että oot tuonut naisen vetovoimasta myös näkökulmaa tähän topikiin. Tuo "naisista voi tulla ihan hevosen näköisiä" pitää paikkaansa, vaikka tuollainen kommentti kyseessä olevista naisista voikin kuulostaa todella kauhealta  Wink

Venäläiset naiset ovat usein hyvin voimakkaan luisevan näköisiä ja kokoisia. Voi pitää jopa kolkon näköisinä. Ei voi aina sanoa, kaunis. Italialaiset naiset kun omaa myös voimakkaat piirteet, heillä osalla on kaunis, isohko ja kyömymäinen nenä. Smiley Riippuu paljon siitä sitten kuinka sopusoinnussa ovat piirteet keskenään.

Joo olen aika lailla samaa mieltä  Wink mutta mun mielestä italialaiset naiset on useimmiten myös karvaisia  :Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #84 : 14.03.2009 13:18:34 »

Adele: Tuota noin...hmmm...missä määrin karvaisia? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 14.03.2009 16:32:30 »

Niin justiinsa! Grin 2funny ja kyllä minua hiukan epäilyttää tuo Veskarini hevos-harrastus,
että missäs sitä ollaan tickedoff  hiukan oltu sitä poloa pelaamassa. knuppel2

...mutta samoja konin luuskoja tässä itsekin ratsastan, että..  :Smiley angel
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #86 : 14.03.2009 17:25:35 »

Adele: Tuota noin...hmmm...missä määrin karvaisia? Wink

Monella on tummat ja pitkät "käsikarvat"  Grin ja myös säärikarvat ja mitkä lie muut karvat  :Smiley myös viikset monella italiattarella on.. tai tiiät mitä tarkotan sellasta haituvaa ylähuulen päällä hih..
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Asterix
Vieras
« Vastaus #87 : 14.03.2009 19:04:25 »

No en nyt sanoisi italialaisilla naisilla niinkään paljon kuin kreikkalaisilla ja turkkilailla! Grin 2funny
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 16.03.2009 07:35:08 »

No on.
Kun ajattelee historiaa, niin kun roomalaiset perustivat Wienin jo vuonna 50 ennen kristusta
ja tekivät niitä sotaretkiään ja sittemmin kun Itävalta on suur keisarivalta
ja tänne on hyökätty ja Itävalta on hyökännyt muihin maihin ja niitä ihmisiä kulkeutui
tänne mitä ihmeellisimmistä paikoista, niin kyllä periaatteessa näin.

Ja sitten Wienin sijainti aiheuttaa sen, että meillä on tosi vanhaa arabi-väestöä siinä missä juutalaisiakin
ja sitten venäläiset, unkarilaiset, puolalaiset, tsekit, kroatit, serbit idästä
ja sitten italialaiset etelästä ja saksalaiset lännestä.

Toisen maailman sodan jälkeen Wien oli kuin Berliini jaettu ranskalaisten, venäläisten ja amerikkalaisten
kesken eri alueisiin ja meillä on edelleen tästä syystä ranskalaisia, venäläisiä ja amerikkalaisia,
jotka ovat syntyneet täällä Wienissä. Smiley

Kun juttelee Itävaltalaisen kanssa, niin hänen sukunimestään voi päätellä alkuperää,
mutta usein ne kertoo sen taustansa.

Usein myös ulkonäkö antaa viitteitä, mitä geenejä kantaa;
Venäläis -ja itäpainotteiset itävaltalaismiehet ovat 2 metrisiä, lihaksikkaita ja tummia.
Kaksi hyvin voimakasrakenteista ja pitkää geeniä kun yhdistyy, niin se voi olla hyvä miehelle
ulkonäöllisesti, mutta naisista yleensä tulee ihan hevosen näköisiä.

Jos ne ovat tsekki-kroatia linjalta, niin ruskeat silmät, jos venäläis-linjalta,
niin mustatukkaisia ja uskomattoman kirkkaan sini -tai vihreäsilmäisiä. Shocked
Italialaisperäiset ovat yleensä tummia ja hassulla tavalla yhtäaikaa lyhyitä ja pitkiä samaan aikaan,
esim. pitkät jalat ja kädet, mutta lyhyt selkä,
ja kiharapäisiä.

Minun hyvä ystäväni, Rapu-mies, joka tämä F1-insinööri, omaa italialaisen sukunimen(jotkin iso-isovanhemmat)
ja äkkipäätä italialaisen ulkonäön, paitsi että hän on venäläistä juurta (isovanhemmat).
Hänellä on mustat kiharat pitkät hiukset, tumma iho, voimakkaat kasvonpiirteet, inkkarinenä(venäjä)
ja inkkarisilmät(venäjä), paitsi että ne ovat täydellisen kirkkaan syvän siniset! Shocked
Ja hän 190 cm pitkä ja voimakas rakenteinen.
Siis itävalta-venäjä-italia-sekoitus. Tongue

Ex-vaakani on samalla alueella syntynyt kuin tuo Rapu, eli Italian rajalla
ja hän on hassu tapaus.
Hän on vaalea, sinisilmäinen ja kiharapäinen ja 185 cm pitkä.
Täysin normaalin itävaltalaisen näköinen, nökönenineen, vuoristolaisine isoine jalkaterä -ja kämmen luineen,
mutta luonne onkin sitten jo niin italialainen kuin olla ja voi. Cheesy
Hänen veljensä on ihan eriparia Vaa'an kanssa; täysin italialainen tumma komea ulkonäkö,
voimakas siro nenä, ruskeat silmät, tummat kiharat pitkät hiukset,
mutta täysin rauhallinen ja tyyni itävaltalainen luonne.  Cheesy
Mix italia ja itävalta. Wink

No sitten Veskarilla on pakko olla sekoittunut venäläistä ja italialaista verta
hänen kuuluisaan itävaltalais sukuunsa jossain vaiheessa (josta ei puhuta),
koska hänellä on pitkät jalat, mutta lyhyt selkä ja mustat paksut hiukset ja vihreän ruskeat silmät.
Hän näyttää ihan venäläiseltä/italialaiselta liikemieheltä/mafiosolta
tai sitten sen imitsi harkitsevine puheineen, hienostunut käytös, pukeutuminen ja omine autonkuljettajineen (tietenkin se musta S-luokan iso Mersedes tummilla ikkunoilla) ja kun tapasin hänet ensimmäistä kertaa,
niin ajattelin hänen olevan venäläinen/italialainen liikemies/mafioso Shocked ja olin aivan varma,
että sen autonkuljettaja kantaa käsiasetta mukanaan. Grin 2funny
Ja sitten kun hän esitteli itsensä juristiksi, niin olin aivan varma, että hämäräbisneksissä sen täytyy olla
ja olin todella varovainen sen kanssa, kun se alkoi piirittää.

No ne hevoset auttoi jonkin verran. :Smiley Tongue Ei kellään läpeensä pahalla voi olla niin ihania hevosia
ja niin hyvä harrastus kuin hevospolo..? angel Embarrassed Cry
No.. :Smiley en ole vieläkään oikeastaan ihan varma. Embarrassed

Niin se vetovoima miehessä..?
Aloin juuri miettimään syvemmin omaa tekstiäni, mikä tuossa Veskarissa minua viehättää.  Undecided

Mielestäni on ihanaa kun on erilaisia naamoja mitä katsella Smiley
Noista sekoituksista tulee mielenkiintoisen viehättäviä olemuksia. Eräs ystävättäreni on "sekoitus", hän on ihan mielettömän viehättävä ja eksoottinen. Hänellä on kiinalainen äiti. Isä sen sijaan on sekoitus brittiä, saksalaista ja onpas häneen sekoittunut amerikan intiaaniakin Smiley
Meillä taas suvussa on juurikin sitä venäläistä verta. Mikä on lähinnä antanut pitkät raajat. Tai sieltä uskoisin sen olevan peräisin. Ystäväni joka on minua 10 senttiä pidempi on lyhyt jalkaisempi kuin minä.

Eikös juurikin siellä pohjois-italiassa ole blondeja? Vaikka italialaiset usein mielletään tummiksi.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #89 : 16.03.2009 17:12:16 »

Eikös juurikin siellä pohjois-italiassa ole blondeja? Vaikka italialaiset usein mielletään tummiksi.

No onpa juuri. Hyvin sinisilmäisiä, vaalea-ihoisia ja hiuksisia. Smiley
Tästä esimerkkinä ex-Härkäni äiti, joka on täysin blondi ja sinisilmäinen italialainen,
kuin myös Milanosta kotoisin oleva ystävämme Guiseppe,
mutta ne tyyli, tavat ja flirtti...
-ah niin italialaista, niin italialaista. :Smiley Grin 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  

Siirry: