Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #75 : 12.03.2009 18:31:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #76 : 13.03.2009 07:46:22 » |
|
E-pillerit estävät ovulaation, kyllä vain! Siitä on puhuttu jopa niin että pillereitä syövät naiset valitsevat usein "väärän" miehen. Tiedättekös sillä lailla että tavatessa naisen hajuaisti ei toimi luonnollisesti ja sitten jossain vaiheessa kun yritetään lasta niin kumppanin geenit ei olekkaan sopivat omien kanssa. Parhaimman immunisuojan jälkikasvu saa jos vanhemmilla on mahdollisimman erilainen immunisuoja kummallakin. Siksipä kannattaakin juuri mennä toiselle puolelle maailmaa miehen hakuun Siksipä myös esimerkiksi me suomalaiset olemme "sairasta" kansaa. Meillä ei ole geenien vaihtuvuus ollut kovin suurta. Oma sukuni on itä-suomesta missä on valitettavasti vähiten ollut "vierasta verta" saatavilla ja siksipä siellä on eniten mm. sydän ja verisuonitauteja, ihan perinnöllisiä. Mitä enemmän väki vaihtuu niin sitä terveempää on tuleva polvi Siksipä veikkaisin Sashan kotiseudulla keski-euroopassa olevan terveempää populaa, sillä siellä kansat ovat ilmeisestikin sekoittuneet melko hyvin, vai??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #77 : 13.03.2009 08:21:53 » |
|
TH, ei kyllä mulla käy juuri päinvastoin, että unohdan syödä koska en enää tunne nälkää. Mitä rakastuneempi, sitä laihempi minusta tulee. Pahimmillaan (tai parhaimmillaan) 10 kg on lähtenyt yhdenkin kevään aikana... Oho
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #78 : 13.03.2009 08:25:50 » |
|
Jännä huomio Oisko tässä osalla naisilla (minulla) sitten jokin hormoonihyrräys, kun tekee mieli niin himona ruokaa. Saattaa olla ihan mussunmussun-lässynlässyn Ensi kertaa on aloin seukkaamaan (16v) niin silloinkin mulla vuoden aikana nous paino 5kg.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #79 : 13.03.2009 09:37:02 » |
|
TH, ei kyllä mulla käy juuri päinvastoin, että unohdan syödä koska en enää tunne nälkää. Mitä rakastuneempi, sitä laihempi minusta tulee. Pahimmillaan (tai parhaimmillaan) 10 kg on lähtenyt yhdenkin kevään aikana... Aivan sama vika...mä laihdun rakastuessani ruoka ei maistu, enkä tosiaankaan edes "muista" syödä.. Sitten taas toisinpäinkin, että kun on sydänsuruja, silloin vasta laihdunkin, kun ei ruoka maistu..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #80 : 13.03.2009 18:00:14 » |
|
Siksipä veikkaisin Sashan kotiseudulla keski-euroopassa olevan terveempää populaa, sillä siellä kansat ovat ilmeisestikin sekoittuneet melko hyvin, vai??
No on. Kun ajattelee historiaa, niin kun roomalaiset perustivat Wienin jo vuonna 50 ennen kristusta ja tekivät niitä sotaretkiään ja sittemmin kun Itävalta on suur keisarivalta ja tänne on hyökätty ja Itävalta on hyökännyt muihin maihin ja niitä ihmisiä kulkeutui tänne mitä ihmeellisimmistä paikoista, niin kyllä periaatteessa näin.
Ja sitten Wienin sijainti aiheuttaa sen, että meillä on tosi vanhaa arabi-väestöä siinä missä juutalaisiakin ja sitten venäläiset, unkarilaiset, puolalaiset, tsekit, kroatit, serbit idästä ja sitten italialaiset etelästä ja saksalaiset lännestä.
Toisen maailman sodan jälkeen Wien oli kuin Berliini jaettu ranskalaisten, venäläisten ja amerikkalaisten kesken eri alueisiin ja meillä on edelleen tästä syystä ranskalaisia, venäläisiä ja amerikkalaisia, jotka ovat syntyneet täällä Wienissä.
Kun juttelee Itävaltalaisen kanssa, niin hänen sukunimestään voi päätellä alkuperää, mutta usein ne kertoo sen taustansa.
Usein myös ulkonäkö antaa viitteitä, mitä geenejä kantaa; Venäläis -ja itäpainotteiset itävaltalaismiehet ovat 2 metrisiä, lihaksikkaita ja tummia. Kaksi hyvin voimakasrakenteista ja pitkää geeniä kun yhdistyy, niin se voi olla hyvä miehelle ulkonäöllisesti, mutta naisista yleensä tulee ihan hevosen näköisiä.
Jos ne ovat tsekki-kroatia linjalta, niin ruskeat silmät, jos venäläis-linjalta, niin mustatukkaisia ja uskomattoman kirkkaan sini -tai vihreäsilmäisiä. Italialaisperäiset ovat yleensä tummia ja hassulla tavalla yhtäaikaa lyhyitä ja pitkiä samaan aikaan, esim. pitkät jalat ja kädet, mutta lyhyt selkä, ja kiharapäisiä.
Minun hyvä ystäväni, Rapu-mies, joka tämä F1-insinööri, omaa italialaisen sukunimen(jotkin iso-isovanhemmat) ja äkkipäätä italialaisen ulkonäön, paitsi että hän on venäläistä juurta (isovanhemmat). Hänellä on mustat kiharat pitkät hiukset, tumma iho, voimakkaat kasvonpiirteet, inkkarinenä(venäjä) ja inkkarisilmät(venäjä), paitsi että ne ovat täydellisen kirkkaan syvän siniset! Ja hän 190 cm pitkä ja voimakas rakenteinen. Siis itävalta-venäjä-italia-sekoitus.
Ex-vaakani on samalla alueella syntynyt kuin tuo Rapu, eli Italian rajalla ja hän on hassu tapaus. Hän on vaalea, sinisilmäinen ja kiharapäinen ja 185 cm pitkä. Täysin normaalin itävaltalaisen näköinen, nökönenineen, vuoristolaisine isoine jalkaterä -ja kämmen luineen, mutta luonne onkin sitten jo niin italialainen kuin olla ja voi. Hänen veljensä on ihan eriparia Vaa'an kanssa; täysin italialainen tumma komea ulkonäkö, voimakas siro nenä, ruskeat silmät, tummat kiharat pitkät hiukset, mutta täysin rauhallinen ja tyyni itävaltalainen luonne. Mix italia ja itävalta.
No sitten Veskarilla on pakko olla sekoittunut venäläistä ja italialaista verta hänen kuuluisaan itävaltalais sukuunsa jossain vaiheessa (josta ei puhuta), koska hänellä on pitkät jalat, mutta lyhyt selkä ja mustat paksut hiukset ja vihreän ruskeat silmät. Hän näyttää ihan venäläiseltä/italialaiselta liikemieheltä/mafiosolta tai sitten sen imitsi harkitsevine puheineen, hienostunut käytös, pukeutuminen ja omine autonkuljettajineen (tietenkin se musta S-luokan iso Mersedes tummilla ikkunoilla) ja kun tapasin hänet ensimmäistä kertaa, niin ajattelin hänen olevan venäläinen/italialainen liikemies/mafioso ja olin aivan varma, että sen autonkuljettaja kantaa käsiasetta mukanaan. Ja sitten kun hän esitteli itsensä juristiksi, niin olin aivan varma, että hämäräbisneksissä sen täytyy olla ja olin todella varovainen sen kanssa, kun se alkoi piirittää.
No ne hevoset auttoi jonkin verran. : Ei kellään läpeensä pahalla voi olla niin ihania hevosia ja niin hyvä harrastus kuin hevospolo..? No.. : en ole vieläkään oikeastaan ihan varma.
Niin se vetovoima miehessä..? Aloin juuri miettimään syvemmin omaa tekstiäni, mikä tuossa Veskarissa minua viehättää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #81 : 13.03.2009 21:39:55 » |
|
TH, ei kyllä mulla käy juuri päinvastoin, että unohdan syödä koska en enää tunne nälkää. Mitä rakastuneempi, sitä laihempi minusta tulee. Pahimmillaan (tai parhaimmillaan) 10 kg on lähtenyt yhdenkin kevään aikana... Aivan sama vika...mä laihdun rakastuessani ruoka ei maistu, enkä tosiaankaan edes "muista" syödä.. Sitten taas toisinpäinkin, että kun on sydänsuruja, silloin vasta laihdunkin, kun ei ruoka maistu.. Minulla on samat jutut. Tosin painoa ei koskaan ole lähtenyt noin hurjasti kuin Saturnalialla...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #82 : 14.03.2009 10:29:38 » |
|
Sasha: Hyvä että oot tuonut naisen vetovoimasta myös näkökulmaa tähän topikiin. Tuo "naisista voi tulla ihan hevosen näköisiä" pitää paikkaansa, vaikka tuollainen kommentti kyseessä olevista naisista voikin kuulostaa todella kauhealta Venäläiset naiset ovat usein hyvin voimakkaan luisevan näköisiä ja kokoisia. Voi pitää jopa kolkon näköisinä. Ei voi aina sanoa, kaunis. Italialaiset naiset kun omaa myös voimakkaat piirteet, heillä osalla on kaunis, isohko ja kyömymäinen nenä. Riippuu paljon siitä sitten kuinka sopusoinnussa ovat piirteet keskenään.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #83 : 14.03.2009 13:13:07 » |
|
Sasha: Hyvä että oot tuonut naisen vetovoimasta myös näkökulmaa tähän topikiin. Tuo "naisista voi tulla ihan hevosen näköisiä" pitää paikkaansa, vaikka tuollainen kommentti kyseessä olevista naisista voikin kuulostaa todella kauhealta Venäläiset naiset ovat usein hyvin voimakkaan luisevan näköisiä ja kokoisia. Voi pitää jopa kolkon näköisinä. Ei voi aina sanoa, kaunis. Italialaiset naiset kun omaa myös voimakkaat piirteet, heillä osalla on kaunis, isohko ja kyömymäinen nenä. Riippuu paljon siitä sitten kuinka sopusoinnussa ovat piirteet keskenään. Joo olen aika lailla samaa mieltä mutta mun mielestä italialaiset naiset on useimmiten myös karvaisia :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #84 : 14.03.2009 13:18:34 » |
|
Adele: Tuota noin...hmmm...missä määrin karvaisia?
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #86 : 14.03.2009 17:25:35 » |
|
Adele: Tuota noin...hmmm...missä määrin karvaisia? Monella on tummat ja pitkät "käsikarvat" ja myös säärikarvat ja mitkä lie muut karvat : myös viikset monella italiattarella on.. tai tiiät mitä tarkotan sellasta haituvaa ylähuulen päällä hih..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #88 : 16.03.2009 07:35:08 » |
|
Siksipä veikkaisin Sashan kotiseudulla keski-euroopassa olevan terveempää populaa, sillä siellä kansat ovat ilmeisestikin sekoittuneet melko hyvin, vai??
No on. Kun ajattelee historiaa, niin kun roomalaiset perustivat Wienin jo vuonna 50 ennen kristusta ja tekivät niitä sotaretkiään ja sittemmin kun Itävalta on suur keisarivalta ja tänne on hyökätty ja Itävalta on hyökännyt muihin maihin ja niitä ihmisiä kulkeutui tänne mitä ihmeellisimmistä paikoista, niin kyllä periaatteessa näin.
Ja sitten Wienin sijainti aiheuttaa sen, että meillä on tosi vanhaa arabi-väestöä siinä missä juutalaisiakin ja sitten venäläiset, unkarilaiset, puolalaiset, tsekit, kroatit, serbit idästä ja sitten italialaiset etelästä ja saksalaiset lännestä.
Toisen maailman sodan jälkeen Wien oli kuin Berliini jaettu ranskalaisten, venäläisten ja amerikkalaisten kesken eri alueisiin ja meillä on edelleen tästä syystä ranskalaisia, venäläisiä ja amerikkalaisia, jotka ovat syntyneet täällä Wienissä.
Kun juttelee Itävaltalaisen kanssa, niin hänen sukunimestään voi päätellä alkuperää, mutta usein ne kertoo sen taustansa.
Usein myös ulkonäkö antaa viitteitä, mitä geenejä kantaa; Venäläis -ja itäpainotteiset itävaltalaismiehet ovat 2 metrisiä, lihaksikkaita ja tummia. Kaksi hyvin voimakasrakenteista ja pitkää geeniä kun yhdistyy, niin se voi olla hyvä miehelle ulkonäöllisesti, mutta naisista yleensä tulee ihan hevosen näköisiä.
Jos ne ovat tsekki-kroatia linjalta, niin ruskeat silmät, jos venäläis-linjalta, niin mustatukkaisia ja uskomattoman kirkkaan sini -tai vihreäsilmäisiä. Italialaisperäiset ovat yleensä tummia ja hassulla tavalla yhtäaikaa lyhyitä ja pitkiä samaan aikaan, esim. pitkät jalat ja kädet, mutta lyhyt selkä, ja kiharapäisiä.
Minun hyvä ystäväni, Rapu-mies, joka tämä F1-insinööri, omaa italialaisen sukunimen(jotkin iso-isovanhemmat) ja äkkipäätä italialaisen ulkonäön, paitsi että hän on venäläistä juurta (isovanhemmat). Hänellä on mustat kiharat pitkät hiukset, tumma iho, voimakkaat kasvonpiirteet, inkkarinenä(venäjä) ja inkkarisilmät(venäjä), paitsi että ne ovat täydellisen kirkkaan syvän siniset! Ja hän 190 cm pitkä ja voimakas rakenteinen. Siis itävalta-venäjä-italia-sekoitus.
Ex-vaakani on samalla alueella syntynyt kuin tuo Rapu, eli Italian rajalla ja hän on hassu tapaus. Hän on vaalea, sinisilmäinen ja kiharapäinen ja 185 cm pitkä. Täysin normaalin itävaltalaisen näköinen, nökönenineen, vuoristolaisine isoine jalkaterä -ja kämmen luineen, mutta luonne onkin sitten jo niin italialainen kuin olla ja voi. Hänen veljensä on ihan eriparia Vaa'an kanssa; täysin italialainen tumma komea ulkonäkö, voimakas siro nenä, ruskeat silmät, tummat kiharat pitkät hiukset, mutta täysin rauhallinen ja tyyni itävaltalainen luonne. Mix italia ja itävalta.
No sitten Veskarilla on pakko olla sekoittunut venäläistä ja italialaista verta hänen kuuluisaan itävaltalais sukuunsa jossain vaiheessa (josta ei puhuta), koska hänellä on pitkät jalat, mutta lyhyt selkä ja mustat paksut hiukset ja vihreän ruskeat silmät. Hän näyttää ihan venäläiseltä/italialaiselta liikemieheltä/mafiosolta tai sitten sen imitsi harkitsevine puheineen, hienostunut käytös, pukeutuminen ja omine autonkuljettajineen (tietenkin se musta S-luokan iso Mersedes tummilla ikkunoilla) ja kun tapasin hänet ensimmäistä kertaa, niin ajattelin hänen olevan venäläinen/italialainen liikemies/mafioso ja olin aivan varma, että sen autonkuljettaja kantaa käsiasetta mukanaan. Ja sitten kun hän esitteli itsensä juristiksi, niin olin aivan varma, että hämäräbisneksissä sen täytyy olla ja olin todella varovainen sen kanssa, kun se alkoi piirittää.
No ne hevoset auttoi jonkin verran. : Ei kellään läpeensä pahalla voi olla niin ihania hevosia ja niin hyvä harrastus kuin hevospolo..? No.. : en ole vieläkään oikeastaan ihan varma.
Niin se vetovoima miehessä..? Aloin juuri miettimään syvemmin omaa tekstiäni, mikä tuossa Veskarissa minua viehättää. Mielestäni on ihanaa kun on erilaisia naamoja mitä katsella Noista sekoituksista tulee mielenkiintoisen viehättäviä olemuksia. Eräs ystävättäreni on "sekoitus", hän on ihan mielettömän viehättävä ja eksoottinen. Hänellä on kiinalainen äiti. Isä sen sijaan on sekoitus brittiä, saksalaista ja onpas häneen sekoittunut amerikan intiaaniakin Meillä taas suvussa on juurikin sitä venäläistä verta. Mikä on lähinnä antanut pitkät raajat. Tai sieltä uskoisin sen olevan peräisin. Ystäväni joka on minua 10 senttiä pidempi on lyhyt jalkaisempi kuin minä. Eikös juurikin siellä pohjois-italiassa ole blondeja? Vaikka italialaiset usein mielletään tummiksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|