Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko oinasN:lla ja vesimiesM:llä yhteistä säveltä?  (Luettu 11744 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« : 20.08.2008 17:49:38 »

Tavannut aikuisella iällä olevan vesimiesmiekkosen.on ystävällinen, hyvä keskustelija, rauhallinen ja vetovoimainenkin. ihastunutkin olen vähän jo...mutta kun tuo veskari vaikuttaakin vähän nättinokkaiselta?loukkaantuu" ihan olemattomista ts. vaikka itsekään tuskin mikään pulmunen ole. aikuinen mies.mua tenttaa, mutta itse vastailee maltillisemmin menneisyyttä koskeviin kysymyksiin. lapset ovat tärkeitä, mitä ARVOSTAN. on eronnut samoihin aikoihin kuin minä eli useita vuosia sitten. ensin kehotti mua olemaan rohkeampi ja sitten kun olin, niin hän ilmotti, että eipäs kiirehditä että hän ei ole mikään helppo nakki". ja juuri näillä sanoilla. ja ei tunnu sietävän jos mulle ei heti sovi joku hänen ehdotuksensa, ts. mun tulisi?kovin pönkittää häntä ja olla mieliksi. mutta kun mulla on omakin persoonallisuuteni...! ;)että enpä tiiä.ollaanko liian erilaiset...vaan se kiehtookin. Ja kun ulkoiset ominaisuudetkin miellyttää silmää. Vaikeeta on. Taas.... Sad
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1 : 20.08.2008 21:25:00 »

Minä  aurinko Oinas olin vuosia Vesimiehen kanssa avoliitossa. En suosittele,jos et halua mustasukkaista ja miestä jolla huono itsetunto... Sen jälkeen kun hänestä pääsin eroon, en olisi voinut enää kuvitellakkaan seurustelevani vesimiehen kanssa, sellaisen kammon sain.


tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #2 : 20.08.2008 22:06:16 »


Niin....tapailen juuri nyt veskari-miestä. Hmmmmm...hän on todella mielenkiintoinen, miehekäs, vetovoimainen, erittäin seksuaalinen, mutta....vähän etäinen, ei päästä lähelle henkisesti, en ota hänestä selvää...onko hän lintu vai kala..
Mutta kyllä hän kiehtoo jollain kummalla tavalla, ehkä juuri se jonkinlainen salaperäisyys ja etäisyys ja se, että hän ei ole "helppo". En tykkää helpoista miehistä  coolsmiley
Ulkoisesti hän on itsevarma, mutta eräänä herkkänä hetkenä punaviinin kera hän kertoi, että on henkisesti hyvin epävarma itsestään  Huh

En ole ryhtynyt sen enempää kyselemään, enkä tenttaamaan suhteemme tilaa...tämä riittää minulle ja mennään eteenpäin päivä kerrallaan, katselen aktiivisesti ympärilleni kuitenkin tässä samalla, jos vaikka tulisi jotain kiinnostavaa tielle, who knows  :Smiley
Olen itse  kuu vesimies ja omakin tunnemaailmani on mielestäni vähän omituinen  Embarrassed
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #3 : 21.08.2008 01:39:16 »

Minä  aurinko Oinas olin vuosia Vesimiehen kanssa avoliitossa. En suosittele,jos et halua mustasukkaista ja miestä jolla huono itsetunto... Sen jälkeen kun hänestä pääsin eroon, en olisi voinut enää kuvitellakkaan seurustelevani vesimiehen kanssa, sellaisen kammon sain.



Tämä teksti on, kuin minun kirjoittamani  crazy2 Undecided
« Viimeksi muokattu: 21.08.2008 11:18:45 kirjoittanut Annekka » tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #4 : 21.08.2008 11:16:16 »

Hej Adele.Joo samat täällä että en tykkää helpoista miehistä. Aattelin kanssa ihan rauhassa katella, tunnettu nyt vasta kuukausi. mutta huomannut jo herättäneeni hänessä jotain ja kyllä toisinkinpäin. tää tämmönen on mukavaa pitkästä aikaa taas. smitten luulin jos tossa keväällä että ei mitään uutta tule, vaan en kyllä ole ollut aktiivinenkaan...nunnana, äitinä ja työssäkäyvänä elänyt. mul kans nousu Leijona ja varmasti kummallisempi tunne-elämä vielä  ;)asrtologisesti kun kuu on tässä sopassa kaksosissa. helpolla en ole itseni kanssa päässyt ikuna...eletään hetki kerrallaa, katsellaan ja nautitaan juuri tästä. Tai niin mä ainakin aion.mutta toi mustasukkasuus ei kyllä kiehdo... Sad
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #5 : 21.08.2008 13:19:02 »


Mä oon tuntenut tän miekkosen kolme kuukautta, vielä en ole ainakaan huomannut hänessä mitään mustasukkaisuuteen viittaavaa...tosin ekana iltana kun tavattiin hän ilmoitti, että sä oot sitte varattu nainen nykysin.....mulle  Shocked mä otin sen kyllä ihan huumorilla. Ennemminkin musta tuntuu, että hän kammoaa sellaista sitoutumista, jossa pitäs menoistaan alkaa raportoimaan. Tai sit oon tosi huono ihmistuntija  Cheesy
Mutta en mäkään sellaista suhdetta haluais, jossa pitäs olla tilivelvollinen toiselle.
Joskus tosin tuntuu, että hän "utelee" kiertänkaartaen mun asioista ja tekemisistä...tai sitten se on vaan ihan yleistä kiinnostusta  :Smiley ja on mulla myös sellanen fiilis, että hän on vähän pelimies ja varmaan voi tapailla muitakin naisia tässä samalla...mutta en ole minäkään mikään puhdas pulmunen ollut, että en rupee kitisemään sellasesta  knuppel2
Mutta muut  vesimies miehet joita tunnen, ovat kyllä TODELLA mustiksia naisistaan ja sellasia vähän outoja hiippareita hih.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #6 : 21.08.2008 13:29:54 »


 Grin Elwyn....toi kuulostaa ihan multa: tempoilee parisuhdetoiveiden ja vapaudenhalun välimaastossa  buck2
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #7 : 22.08.2008 14:38:27 »

Joo aika oudolta hiipparilta vaikuttaa ja en kyllä ota selvää mitä tempoilee...  tickedoff peru juuri kaikki täniltaset suunnitelmat, tosta vaan, olen kuulemma ollut liian määräilevä häntä kohtaan.En aio tulla hulluksi" coolsmiley
Sen takia ajattelen nyt, että hänen ja mun temperamentti taitaa olla sittenkin liian erilainen. pienet selitykset ei häneltä onnistu, toimii niinkuin mielensä mukaan ja syyttää mua ailahtelevaksi kun tietty otin herneen nenään kun kerran ei vastannut puheluun ja sanoin, että antaa olla ja kaikkea hyvää. Mistä hän sitten suutahti, että heti toivottelemassa hyvää loppuelämää jos ei vastaa puhelimeen/tai viestiin (mikä tapahtu noin vuorokauden viiveellä...)
Taitaa olla tälle Oikulle Liiaksikin haastetta jo...vai mitä?
Kommentteja mitä tää purkaukseni teissä herättää, ois kiva lukea  angel
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 22.08.2008 15:16:30 »

kannattaa selvittää toisen elämänrytmi, että onko sillä todella tärkeetä tekemistä. itse tiedän kun olen 2 firmassa, että aika on joskus kortilla. jos taas tosiaan haluaa olla törkeä toista kohtaan, ei ota aikaa, kokemusta on kahdesta miehestä tossa. itse otin aina aikaa, mutta toinen piti OMIA juttuja niin tärkeinä. toisellekin alkoi tulla "tekemistä".. sellaista. alussa oli aikaa. en estänyt hänen harrasteitaan tms. harmi koska yhä vähemmän tunteella haluaa mennä mukaan, se on kuin sanois "ja seuraava"-- koska vaistosin pelin hengen viimeksi, en tosiaan mennyt täysillä mukaan (mikä on vaikeaa kun vetovoimaa). lue miten oinasnainen jaksaa odottaa 2 vkoa viestintää.. itsellä juttu loppui viimeksi siihen, kun aikaa alkoi vierähtää. miesten tärkeyksille voi aina nauraa, mutta he itse ei. jokaisella on jokin ihmeen tärkeä juttu, jota nainen ei välttämättä jaa.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 15:32:06 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #9 : 22.08.2008 15:38:10 »

Heh..kuulostaa samanlaiselta..
Ihme säätöjä tälläkin tyypillä ja selityksiä että ma mul on se, ti on sitä, ke on tota et jos sitten to tai pe nähtäisiin  Cheesy oon sanonut et kuule ei hätäpäivää, tää tyttö on niin kiireinen, että kattellaan sitten millon taas keretään ja keretäänkö...se kyllä kummasti kun itse on kiireinen ja menevä ja päivät täys ohjelmaa ja kaikkea mielenkiintoista... niin se laittaa toisen kummasti aktivoitumaan. Hänkin on ihan hätää kärsien välillä soittamassa että millon oikeen nähtäs ku SÄ ( :Smiley ) oot niin kiireinen, olis tosi kiva nähdä, ikävä jnejne.
Nyt hän tajus että mulla ehkä saattaa olla muitakin miehiä kiikarissa ja hups johan alko tulee viinilasia ja haleja ja pusipusia kummasti kehiin...
Mutta kyllä mä sanon, että oinasnaisen suurin kiinnostus on jo hiipunut. Hauska heppu, muttei mun tuleva mieheni...mutta kyllä häntä nyt paremman puutteessa tapailee  Grin
Ei mulla ainakaan riitä mielenkiinto, kun oon miettinyt, että en vois kuuna päivänä sen tyypin sanomisiin oikeessa suhteessa luottaa...
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 22.08.2008 15:43:07 »

kyllä häntä nyt paremman puutteessa tapailee 
Ei mulla ainakaan riitä mielenkiinto, kun oon miettinyt, että en vois kuuna päivänä sen tyypin sanomisiin oikeessa suhteessa luottaa...

*Näinhän se loppujen lopuksi on, se vain että se "aviomies" oli jo, en tiedä tuleeko enää, siis.. tosin kai joka suhdetta pitäis vähän arvostaa, muuten itseenkin suhtaudutaan "paremman puutteessa". Mutta. Vesimies yleensä tykkää jousimiehistä, miten se on oinaiden kanssa??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #11 : 22.08.2008 15:49:53 »

Olet aivan oikeassa  Smiley tottakai, jos haluaa arvostusta, sitä täytyy myös antaa!
Ja arvostankin tätä miestä, en mä "paremman puutteessa" edes tapailisi häntä muuten. Mieluummin sitten ilman. Että onhan hän kiinnostava ja meillä on hauskaa yhdessä ja ihanaakin  Smiley mutta jos luottamus ei ole alustapitäen mukana, niin eihän siitä mitään tule. Tai sitten edelleenkin olen ihan hemmetin huono ihmistuntija.... Huh
Hän on upea mies kaikinpuolin, huolehtii lapsistaankin mitä parhaimmin  smitten
Mutta koska itselläni ei ole ongelmaa tämän  vesimies -miehen suhteen ja homma pelaa molemmin puolin tällä hetkellä, niin että olemme tyytyväisiä tilanteeseen, niin sehän se on pääasia.
Mutta on ne vaan kummallisia, mutta kiehtovia  Tongue
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #12 : 23.08.2008 17:06:19 »

Hei taaseen. ja vesimiehes-merkkisestä täällä juttu jatkuu, kiitos kommenteista. kiva niitä on lukea :)En tiedä mun oma minuuteni kasvaa ja itseluottamuksenikin tähän juttuun pikkuhiljalleen. vaan menenkö metsään vai mitä?Soitin hälle tänään ja oli vaikutti tyytyväiseltä(tai luin väärin). Tiedossa oli että mulla työviikonloppu. Hän oli ottanut tyttärensä täksi viikonlopuksi ja sattumalta oman lapseni isä ilmotteli halukkuuttaan tavata neitiä. Tietysti suostuin ja nyt ihmettelen itekseni tätä lauantaita ::)Puheluni tarkotuksena oli vihjailla että voisin kyllä mennä iltaseuraksi heille, mitä en suoraan sanonut. kumman mykäksi vaan meni kun kerroin omasta tänhetkisestä tilanteesta että lapseni poissa. No aikani rupateltiin ja kun kutsua ei kuulunut, niin ihme kyllä tyyneyteni pysyi! ja sain toivoteltua heille jopa mukavaa päivää. Edistystä tosiaan :Smiley Koska mun kärsivällisyyteni on joskus ala-arvoisen huonoa idiot2 ja ilmaisen itsekkäät tarpeeni toisinaan liiankin suorasukaisesti. Siinä se kasvun paikka on ollut jo piiiitkänkin aikaa.
Eli nyt "Kasvan ihmisenä tän illan". Itekseni vaan...vaikka mieluummin olisin ollut jonkun kainalossa halittavana. Mutta en lähde kyllä tuputtelulinjalle. Siitä ei hyvää seuraa.Hällä on nyt pallo. Saas nährä miten sitä käyttää...
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #13 : 28.08.2008 17:26:47 »

Mitäs tästä sanotte...Viikonloppuna mies viestitteli lämpimiä viestejä ja rohkaistuneena ehdotin yhteistä ruokatunnin viettoa viikolla?sopiihan se...vastasi. mutta sitten kun päivä koitti tämä,vesimies menikin puihin ja viestitteli ettei hänestä ole tähän että olen hänelle liian ihana!voi jumis...koin että on itse asettanut itselleen liian tiukkoja sääntöjä miten suhteen kuuluu edetä ja nyt ahristi.lähetti viestisä vielä halauksia ;)juuri näin. Johon vastasin, että mistä hän tietää mitä Mä haluan ja että itse tainnut kahlita itsensä...ja että en taida nyt huolia halauksia vastaan. kun oli puhe Vain syömään menosta. En tajua tuota miestä :idiot2:Vaan annan olla....ja toivon, että hän löytäisi uuden vapaamman ajatusmaailman. niin katsotaan sitten uudestaan.
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 28.08.2008 18:46:08 »

sehän kuulostaa kivalta että olet liian ihana, niin voi ajatella moni. itselläni myllertää nyt vaan toi poliittinen tiedostus.. muuten kaksi oinasta jotka tunnen, on olleet joko ulkomailla töissä/ ulkomaankaupassa, tai matkustaa paljon. sellainen minulle..

jos tuntuu että hän on tärkeä, on jotain tulevaa, jatka vaan..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: