Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko oinasN:lla ja vesimiesM:llä yhteistä säveltä?  (Luettu 11727 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 28.08.2008 18:46:08 »

sehän kuulostaa kivalta että olet liian ihana, niin voi ajatella moni. itselläni myllertää nyt vaan toi poliittinen tiedostus.. muuten kaksi oinasta jotka tunnen, on olleet joko ulkomailla töissä/ ulkomaankaupassa, tai matkustaa paljon. sellainen minulle..

jos tuntuu että hän on tärkeä, on jotain tulevaa, jatka vaan..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #16 : 02.09.2008 20:02:55 »

Me vesimiehet,kun ollaan niin epäluuloisia,että meidän pitää ensin saada sen toisen luottamus jotta voidaan omistautua suhteelle 100-0!No ei vais.Eiköhän se riipu ihmisestäkin,että onko mustasukkainen vai ei! 
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #17 : 07.09.2008 15:12:16 »

Ainakin käsitykseni veskari  vesimies  miehistä vain vahvistuu, ainakin tästä yhdestä kappaleesta
...ikävä kyllä...
Juuri sellainen kuin alunperin intuitioni sanoikin...petollinen pelimies huh mulla ihan kylmät väreet menee sellasesta..yöks...pinnallinen baareissa notkuja ja iskee naisia naisen perään baareista ja netistä..ja ikääkin on jo yli 40...kamalaa..

Hyvää seksiä hältä kyllä sai, mut sekin on nyt loppu  Angry
Onneksi ei ole mitään tunteita häntä kohtaan muuta kuin on ollut kiva peuhata hänen kanssaan  Cheesy

Ja sitten tää heppu on ihan koukussa netin deittipalstoihin, sanoin sille jo kerran, että mitäs jos hankkisit elämän vaikka  :Smiley mutta ei hällä kuulemma mitään ongelmaa ole....jahas...eikä usko että mua ei nyt enää vaan kiinnosta...

No tulihan kokeiltua sekin..kivaa oli aikansa  Smiley kiitos hänelle siitä !

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 08.09.2008 08:27:15 »

ihan samaan baarit ja seksi+sen loppuminen kykeni kyllä myös rapumies..

luuletko että eri merkkinen tai eri maalainen mies (tai mikä ammatti) olisi parempi? minusta kuvaamaasi käytöstä löytyy sekä eri

maalaisilta että 20-40 v haarukassa olevilta, siksi en jaksa laittaa energiaa miehiin nyt just. joskus sitten jos

kannattaa vaiva. nyt tuntuu että naisista on enemmän käytännön hyötyä, siis työasiat rules. heidän

kauttaan järjestyy matkatkin, niin että miehen pitäisi paljon tarjota kilpaillakseen.

 Wink
« Viimeksi muokattu: 08.09.2008 13:55:32 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #19 : 26.09.2008 18:55:45 »

Vastauksia oli kiva lukee...mutta joo mä en pelkkää seksysuhdetta halua, eikä Tää vesimies olis myöskään sellainen joka kykenis siihen...aika ihme tyyppi on toisaalta. korkeat periaatteensa vangitsee hänet, lisäks ei suostu paljastamaan mulle syytä siihen miksei hänestä olisi Nyt vielä sitoutumaan. sanoi että pitäisin häntä ihhn pöpinä jos paljastaisi syyn....eikä sitten kertonut ja mä aloin sitte nimitellä pelkuriks ja hän puolustautu että kyllä hänestä on vaikka mihin.En todellakaan tiedä hänen mieltänsä. Kuitenkin soittaa mulle jos kuulumisia kysyn viestillä....Koitan olla ahristamasta häntä ja annan aikaa. ehkä hän sieltä sitten avautuu, mitä toivon, mutta olen varautunut jo siihenkin että olen hänelle "Liian iso" henkisesti siis..(kuulin ton yheltä työkaveriltani ja se on mun mielestä hyvä, ytimekäs kuvaus meille vahvoille, itsenäisille naisille jotka ainakin luulevat tietävänsä mitä tahtovat ;)Vaikka kyllä sitä toisinaan tuntee itsensä tosi pieneksikin.. Cry
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #20 : 28.09.2008 00:40:05 »

Itselläni kokemus vesimiehistä negatiivinen enemmän  buck2 tosin ei voi yleistää. Minun vesimies miehet olivat mustasukkaisia juoppoja ja itse pettivät sen minkä kerkesivät. Tosin olin itsekkin aika nuori kun heidän kanssaan seurustelin enemmän ovat olleet viinaan meneviä tyyppejä
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #21 : 03.10.2008 21:28:12 »


Jep... kyllä tällekin  vesimies miehelle maittaa tai oikeammin hän viihtyy ulkosalla usein..
On nyt sitten ollut edelleen yhteydessä ja ilmoittaa että välittää minusta  buck2 tsiisus en tiiä mitä ja ketä täs uskois tai mitä ajattelis... Ollaan tavattu sitten vielä joitakin kertoja vaikka minulla ei mitään luottamusta häneen tai uskoa suhteen tulevaisuuteen. Älkää kysykö miksi edes tapaan häntä..kun en tiiä itekään  Undecided  hänen "arkiminänsä" kun tapaamme on ihan jees, mutta kuten hän itsekin sanoo hän ei kuulemma tiedä mitä haluaa ja on henkisesti epävarma haluamisistaan ja siksi haahuilee siellä ja täällä.. mutta toisaalta ymmärrän häntä, koska itsekin oon ihan pihalla omista haluamisistani suhdeasioissa...tai enemmänkin peloissani, oonkin aatellut että ehkä mulla on sitoutumiskammo ja siks tykkään pelata näiden kummallisten hemmojen kanssa jotka ei myöskään tiedä mitä haluaa  Huh
Mutta totean edelleen, että  vesimies mies on kummallisin mies jonka oon tavannut  Smiley sitten on nämä  neitsyt miehet joiden kanssa mulla menee sukset ristiin melkeen heti, mutta joita jostain kumman syystä tulee elämääni ovista ja ikkunoista...myös isäni ja poikani ovat  neitsyt
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: