Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyen ja kaksosen Yhteensopivuus?  (Luettu 3784 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
miustar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.08.2008 13:11:40 »

Olisiko asiantuntijoita siitä, miten me sovimme yhteen? Olemme hiljattain seurustelemaan alkanut pari. Olen itse Neitsytnainen ja nouseva leijona. Hän on kaksosmies ja nouseva rapu. Sopiiko nämä merkit toiselleen vai onko huono asetelma?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.08.2008 08:13:16 »

Informaatiota oli kovin niukasti syvällisen analyysin tekemistä varten, mutta eihän tämä ihan mahdoton yhdistelmä ole. Merkuriuksen hallitsemia merkkejä molemmat. Mutta itse näin Kaksosena en ole juurikaan löytänyt yhteistä säveltä Neitsyiden kanssa ainakaan romanttisessa mielessä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 14.12.2009 08:41:11 »

Eh. Itsekin joskus neitsyen kanssa seurustelleena voisi sanoa, että alkuhuuman jälkeen ei meistä kyllä paljon yhteistä löytynyt.
En ollut se siveydensipuli saippua kädessä minkä  neitsyt olisi mielellään nähnyt  ja hän taasen oli aivan liian pidättyväinen minulle.

Kumma että ylipäätään ajauduimme seurustelusuhteeseen, näin jälkikäteen analysoituna.. buck2

Enkä tiedä herran nousevaa merkkiä tai kuumerkkiä.  siitäkin on jo satavuotta aikaa!
Olisipa mukava kuulla hänestä.

Oli niitä neitsyitä, että veikkaan omakotitaloa, koiraa ja vaaleahiuksista vaimoa sekä yhtä lasta. 2funny
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: