Moikka kiukkis
Fyysisistä oireistasi merkittävin eli ruokahaluttomuus ja ummetus viittaa pidätettyihin tunteisiin sisällä. Lapset hyvin hakevat vanhempiensa huomion samalla tavalla, kun he eivät saa tunteitaan purettua he syövät huonosti ja pidättävät suolistoa. niin johan aikuiset antaa huolenpitoa ja rakkautta.
Olisiko rakkaudessasi kyse riippuvuussuhteesta, sillä aito rakkaus tekee iloiseksi ja huonoinakin päivinä löytää ilon aiheita pienistä asioista. Hienoa, että olet oivaltanut hilajisuuden ja yksinäisyyden merkityksen, kun mainitsit, että aikaisemmin ajattelit, nyt vain OLEN, miettimättä yhtään mitään, ymsyms. Sillä kun mielen, kädet ja sylin tyhjentää niin voi selkiintymisen jälkeen täyttää ne positiivisilla asioilla ja ajatuksilla.
Kipu sisältäsi heijastuu ulospäin, kun kroppa alkaa huutaa apua ja sattuu niin paljon joka paikkaan. Solmujen aukaisuun kannattaisi kokeilla energia hoitoa yms. kanavien avausta. Lääkärit eivät keksi vastausta, koska he hoitavat vain oireita eivätkä kokonaisuutta.
Mieli ja keho ovat kokonaisuus, kun fysiikka on jumissa niin menee henkisesti kuin psyykkisestikin jumiin ja päinvastoin.
Toiset ihmiset ovat tukenasi, koska he tuntevat energia vajeesi, mutta itse sinun pitäisi aloittaa prosessi itsesi kanssa. Kuten koulussa opin sanonnan: Ota sänkysi ja käy. Eli pelastus ja parannus ei tule odottamalla vaan itse on lähdettävä prosessissa liikkeelle.
Kroppasi kipupisteet ja heijasteet kertovat mistä kaikki johtuu ja mikä tökkii. Astro tiedoista päätellen olet Oinas eli impulsiivisena ON/OFF tyyppinä touhuat herkästi energiasi tyhjiin. Nuorena Oinaana mieltäsi vetää maihin alitajuntajunnan motto: heti mulle kaikki.
Ei muuta kun ajatukset kasaan ja traumat pois ja kroppa kuntoon.
Voimia sinulle
Toivotaan sisäisten tunteiden muuttumista voimavaraksi elämääsi.
keep smiling