Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tulevaisuus tuo tullessaan Kala-merkkiselle?  (Luettu 4761 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Emia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 26.08.2008 11:36:55 »

Hei rakkaat astroilijat?

Kirjoitan ensimmäistä kertaa tällä palstalla. Seuraillut olen vain sivusta tekstejänne. Kiinnostunut olen paljon astrologiasta, mutta haluaisin pientä katsausta karttaani tulevaisuuteni suhteen. Elämäntilanteeni on ollut rankka ja sekava jo pitemmän aikaa. Onko helpotusta edes tulossa?
Olen synt.6.3.1972 klo:8.30 Lahti
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.08.2008 13:39:43 »

Vilkaisin karttaasi ja voimakkaimmin silmään pistivät seuraavat planeettaohitukset: Uranuksen yhtymä Auringolle, josta viimeinen ohitus on ollut n. puoli vuotta sitten. Mutta sitten on muitakin: Neptunuksen neliö Kuulle päällä koko ajan, lokakuussa Saturnus alkaa tehdä oppositiota Auringolle ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä Pluto neliöi itseään ainakin jonnekin ensi vuoteen asti.

Sekava olo voi johtua nimenomaisesti Neptunuksesta, koska Uranus tuo yleensä mukanaan hyvin hektisen ja tapahtumarikkaan vaiheen. Saturnuksen oppositio Auringolle voi aiheuttaa esim. itsetunto-ongelmia, ja henkistä kestävyyttä tulee vielä koettelemaan Pluto, jonka yleisimmät vaikutukset näkyvät valtataisteluina, uupumisena, hurjina ihmissuhteina, töissä organisaatiomuutoksina tai suoranaisena kiusaamisena ja kaikenlaisina taloussotkuina. Hyvänä puolena voi esiintyä kiinnostumista psykologiasta, rajatiedosta ja muusta vastaavasta. Plutolla on myös voimistava vaikutus, mutta sen sisäisen voiman hakeminen voi olla melko tuskallinenkin prosessi.

Ikävuodet 35-40 ovat yleisemminkin ottaen monille erittäin raskaita aikoja, jolloin joutuu tavallaan kypsyystestiin. Sinulla on voinut olla jo n. 2002 tällaista testausta, kun Pluto on tehnyt neliötä Auringollesi. Esoteerisessa mielessä minä sanon sitä karmiseksi vaiheeksi.

Suosittelen lukemaan esim. Pluton neliö Plutolle -ketjua. Linkki tässä.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 13:44:29 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 28.08.2008 08:50:58 »

Ai sekö selittäisi yleisen 40-kriisin/villitykset ja halun olla nuorempien kanssa - heidän kun ei tarvitse olla kypsiä (tai muistuu oma huolettomuus), itselle kaikki vastuu myös töissä? Nuoremmilla on omat kriisit. Kun 40v exäni oli ollut nuoremman kanssa ja sitten itse. No katsotaan mitä  uranus aikoo 5-huoneeni kanssa, ainakin muutoksia lapsen eloon aika isoja, myös hänen ap kartallaan. Sitten  kuu vitonen.

Miten ollaan kypsiä mutta lapsia aina sisältä?

Emia, helpotusta tulee aina.. lue vaikka palstaa..  angel


Uranus tuo yleensä mukanaan hyvin hektisen ja tapahtumarikkaan vaiheen.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2008 09:15:38 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 28.08.2008 11:45:52 »

Pistän tähän lainauksen suoraan Tony Dunderfeltin "Elämänkaaripsykologia" -teoksesta. Oivallista luettavaa myös astrologian harrastajille.

Kohti 40. ikävuoden taitetta

...Keski-iän lähestyessä ihminen on sitoutunut moniin rajoittaviin tekijöihin. Joissakin vaiheissa tällaiset tekijät, kuten työ, perhe ja ammatti ovat tuntuneet kehittäviltä ja hyviltä asioilta, mutta muutosten paineissa ne voivat tuntua elämän etenemisen tiellä olevilta kompastuskiviltä. Ihminen on tällöin oman yksilöllisyytensä ja yhteisöllisyyden, vapauden ja vastuun ristipaineessa. Ratkaisutavat muutostilanteissa ovat hyvin yksilöllisiä ja monista ulkoisista ja sisäisistä tekijöistä riippuvaisia. Joku voi täysin muuttaa elämänsä hankkimalla uuden työn ja elinympäristön ja muuttamalla elintapojaan. Toinen etsii tapoja, joilla vallitsevista sitoumuksista huolimatta voi kuitenkin löytää uutta. Jollekulle muutos on raju ja repivä, toiselle hiljaisempi ja asteittainen.
Ilman jonkinasteista otetta elämästään, ilman oman persoonallisuutensa ainakin osittaista tiedostamista ja hyväksymistä ei tie kohti neljännenkymmenennen vuoden rajapyykkiä tule olemaan helppo. Sillä elämässä tapahtuu nyt yhä vähemmän edistymistä, jollei ihminen itse pane tapahtumia alulle. Ns. nuoruuden voimavarat ovat nyt todella tyhjentyneet.
"Elämän automatiikka", joka vielä nuorempana sai asiat luistamaan, pani alulle tapahtumasarjoja ja synnytti uutta toimintaenergiaa, on nyt auttamattomasti lopussa. Voi tuntua siltä, että elämä ympärillä on pysähtynyttä eikä mikään todellakaan näytä tapahtuvan, ellei itse pane asioita liikkeelle. Nyt tulisi yksilön oman sisäisen voiman herätä.

Vielä sitaatti Carl Jungilta samaisesta kirjasta:

"Tässä elämänvaiheessa, 35. ja 40. ikävuoden paikkeilla, on sielussa valmisteilla tärkeitä muutoksia. Aluksi kyseessä eivät ole tietoiset tai näkyvät muutokset vaan epäsuorat merkit muutoksista, joiden alku näyttää olevan tiedostamattomassa. Monesti luonne muuttuu hiljalleen tai esiin tulee uudelleen niitä ominaisuuksia, jotka lapsuudesta lähtien ovat olleet piilossa, tai siihenastiset kiinnostukset kohteet alkavat kuihtua ja niiden tilalle tulee muita. Tai, mikä on hyvin tavallista, periaatteet ja vakaumukset, erityisesti moraaliset, alkavat kovettua ja jähmettyä. Tämä huipentuu viisissäkymmenissä kärsimättömyyteen ja fanaattisuuteen, aivan kuin nämä periaatteet olisivat uhattuina ja niitä pitäisi siksi niin painottaa. ..Kaikkien vaikeuksien syy tässä iässä on syvällä oleva ihmeellinen sielun muutos."
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 28.08.2008 11:52:24 »

kyllä, ratkaisut on tehty, ei painosta.

Ratkaisutavat muutostilanteissa ovat hyvin yksilöllisiä ja monista ulkoisista ja sisäisistä tekijöistä riippuvaisia. Joku voi täysin muuttaa elämänsä hankkimalla uuden työn ja elinympäristön ja muuttamalla elintapojaan. Toinen etsii tapoja, joilla vallitsevista sitoumuksista huolimatta voi kuitenkin löytää uutta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 07.09.2008 00:08:31 »

Hei rakkaat astroilijat?

Kirjoitan ensimmäistä kertaa tällä palstalla. Seuraillut olen vain sivusta tekstejänne. Kiinnostunut olen paljon astrologiasta, mutta haluaisin pientä katsausta karttaani tulevaisuuteni suhteen. Elämäntilanteeni on ollut rankka ja sekava jo pitemmän aikaa. Onko helpotusta edes tulossa?
Olen synt.6.3.1972 klo:8.30 Lahti

Hei "Emia"


Suurta apua en tällä alueella voi sinulle antaa,
mutta karttasi voin tänne laittaa,
jotta viisaammat voivat sitä tulkita.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Emia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #6 : 07.09.2008 00:11:32 »

HYVÄ, JOS SEN VOIT TEHDÄ. SE AUTTAISI KOVASTI MINUA.
EMIA
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: