Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Big Brother 2008  (Luettu 38649 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #15 : 29.08.2008 09:30:28 »

Ihme juttu että tänä vuonna ei aurinkomerkiltään vesimerkkejä ole lainkaan. Aiempina vuosina on ollut, paljonkin.
Vaakapojat hiukan ärsyttää tällä hetkellä, eli Niko ja Johan. Niko vaikuttaa epäaidolta draamakuningattarelta ja Johan on ihan liian itserakas Smiley
Vaaka ihmisistä olen kyllä yleensä aina pitänyt muuten, täytyisi vilkaista näiden herrojen karttaa tarkemmin.
Marianne (kaksonen) vaikuttaa yllättävän hillityltä ja rauhalliselta, ottaen huomioon että hän on eläväinen kaksonen. Pitäisi katsoa tarkemmin sitäkin.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #16 : 29.08.2008 15:21:23 »

^ Tarkoitat varmaankin Nikoa...Henri ei ole käsittääkseni mistään moisesta puhunut. Smiley

Puhu puhu, luin netistä  Smiley
Tarkoitatte varmaan Harria? Hänen suuntautumisestaan en ole kuullut/lukenut, mutta Andreas ilmoitti eilen BB Extrassa olevansa bi. Ei ole kuulemma avovaimollekaan kertonut, mutta epäili tämän jo aistineen asian  Grin
Joo...ei vesimerkkejä, harmi! Katselin noita Sepon pikatulkintoja heidän kartoistaan. Yllätyksenä tuli Nikon nelinkertainen skorpparius. Mitä mietä olette? Onhan hän kuitenkin  aurinko vaaka...mutta silti. Jos mietin itseäni ja muita tuntemiani henkilöitä, joilla on skorpparipainotteinen kartta niin kyllä ollaan rauhallisempia, varautuneisempia, hiljaisempia... Katsellaan vähän ensin rauhassa, eikä anneta itsestä hirveästi heti julki. Tältä pojalta ei näyttäisi salamyhkäisyyttä löytyvän! Hänen puhettaan olemme saaneet kuulla jo aika paljon kahden jakson aikana. Itseäni alkaa jo kyllästyttää, eilenkin mietin, että miksi hänen päiväkirjahuonetilitystään näytetään niin kauan, kai siellä olisi ollut muutakin katsottavaa. Vai onko tuosta vain ohjemantekijöitä syyttäminen, jos vain näyttävät Nikoa enemmän  Angry Itse jos olisin talossa, hänen kanssaan mulla saattaisi tulla ongelmia. Aikani kun kuuntelisin sitä miten surkeaa on kun mehut vietiin, tokaisisin jo että senkun litkit vettä niin olet hiljaakin sen aikaa  Grin Tarkemmin en ole hänen (enkä muidenkaan karttoja katsonut). En kyllä niitä osaisi oikein tulkitakaan, joten laittakaapas joku tietäjä tänne informaatiota  Smiley
Ristolla  askendenttiaurinko, merkurius  jousimies. Hänen kanssaan minulla tulisi myöskin todennäköisesti ongelmia. Jousimiesten kanssa meinaa joskus pinna palaa. Ja tuosta Ristosta huomasin ihan heti hänen planeettasijainneistaan tietämättä, että me tuskin yhteistä säveltä helposti löytäisimme.
Markolta olisin luullut jousimiestä löytyvän, sellanen opettaja tuntuisi olevan. Hänen kanssaan tuskin hyvin menisi pitemmän päälle, tai voi olla ettei pitkälle edes päästäisi! Hermostun tuollaisesta tyylistä puhua helposti ja hänen viisauksiaan en haluaisi kuulla. Johanin käytös ärsyttää aivan suunnttomasti!!!  aurinko jousimies hänkin. Ja tuo  aurinko leijona Tero saisi nyt pitää paidan päällään, kasipäkki on nähty  tickedoff   
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #17 : 29.08.2008 20:12:24 »

onks tää ainoa bb-keskustelu täällä? Smiley eli kirjottelen sit tänne.. siitä et musson aivan liian paljon samaa ku minnassa. ainaki luulen. toki en oo vielä nähny todellista luonnetta, koska jos siinä on samaa ku mussa niin se räjähtää vasta vähän myöhemmin. mut tänään oli loistava esimerkki ku ne jutteli pelimiehistä.. kukaan ei muka tunnustanu olevansa semmosia ja akat oli et hyihyi, semmoset on kyl kauheita ja julmia!! et miten kukaan voi silleen särkeä kenenkään sydämiä tahallaan jne.. kunnes minna repes ja sano mun ajatukset ääneen; "mä ainaki pelaan". mikähän kohta ihmisen päässä pitää olla tietyssä asennossa, että ymmärtää tollasen pelaamisen päälle? ihan omanlaiset tuntosarvet. mut sit taas kartallisesti mussa ja minnassa ei oo muuta samaa vissiin ku  aurinko  jousimies ja  venus  skorpioni ..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 29.08.2008 21:50:52 »

tuosta pelimiehestä/-naisesta,
eikös pelaamiseen liity riskinotto,tietty jännite,
ja eikös ne ole tulimerkit kun uskaltavat,
ja jonkinsortin "narsistiset" luonteet,minuuden peilaamista,egon kasvattamista,jotakin,
jotta vaikka  aurinko leijona,jolla sosiaalinen riskinottaja  jupiter vaikka oinaassa,
impulsiivisesti hetkessä kiinni,
pelisilmään tarvitaan intuitiotakin,
vesikuu, skorpioni on hyvä,
se kolmiossa  rapu venus:een,mieli ja materia toimii ja hurmaa,
rapu on johtava,skorpioni kiinteä,kuka voisi vastustaa?
tuli-äly,tahto,sanaton kieli,  merkurius,ja jupiter kolmiossa siihen ja
kuun kanssa neliö,maskuliininen neliö tekee aloitteen?
(yhen "pelurin" kartalta)
ja
eikös nuo tuolla asiaa enempää seuraamatta ole noita oinas-jellona minä ite ja valtakunta -tyyppejä enimmäkseen??
ja
se että vesimerkit kuin myös kauris? uupuu joukosta
VOISI johtua  jupiter RX  kauris,
eli EVVK sosiaalinen  jupiter tekee sekstiilin niin skorpioniin kuin kaloihin,
on oppositiossa rapuun ja kauriissa muuten vaan....
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #19 : 01.09.2008 20:57:26 »

Voi luoja!Katsoin eilen ensimmäisen kerran tätä sarjaa kaverin tykönä enkä taida olla ruudunääressä silloin, kun ohjelma tulee.Älytöntä hömppää miten aikuiset ihmiset kehtaa?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #20 : 02.09.2008 20:39:51 »

Vilkaisin muutamana iltana ohjelmaa kun alkoi viikko sitten, mutta eipähän tarvi katsoa enää noiden tämän päiväisten lööppien takia. Ihmettelen samaa, että miten oikeesti aikuiset ihmiset kehtaa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #21 : 03.09.2008 08:13:48 »

Joo, meno alkoi ällöttämään jopa minua...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #22 : 03.09.2008 12:03:40 »

Juu, sääliksi käy. Koitappa Nikona mennä työnhakuun kaikkien bensanimppaus ja tuhopoltto juttujen jälkeen. Eivät ajattele pidemmälle elämää...
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #23 : 03.09.2008 16:08:10 »

Toki toki Smiley

Marianna on suorasukainen, puhuu asiat niinkuin ne ovat, pomottaa ja tuhahtelee. Melko oinasmaista. Neidillä onkin aurinko, venus ja merkurius oinaassa. Kuu vaaka...

Cheryl kertoo olevansa täydellisyyden tavoittelija => neitsyt. Hän lienee nouseva vaaka, mitä en kyllä ole tarkastanut. Mutta luulisin näin. Hän nauttii luksuksesta ja muodista ja kauneudesta. Kertoo olevansa kiltti ja aurinkoinen.

Täytyy katsoa lisää kunhan kerkeää Smiley



Meitsi ei tiedä komposiittikartoista(?) juuri mitään, mutta tässä on muutamia
pätkiä Astro.com -sitelta, Ripan ja Cherryn komposta (luulisin...):

Venus in the Twelfth House    12th hs

Composite Venus is one of the least difficult planets to have in the twelfth house.

This placement signifies that while you may have strong feelings of affection for each other, you may not be demonstrative about them. Other people may not even be aware of how you feel about each other. The twelfth-house Venus can be a sign of a secret relationship.

Venus Conjunct Ascendant   

The conjunction of composite Venus and Ascendant is a particularly good aspect for any kind of personal relationship, especially a love affair or marriage. It signifies that the two of you are extremely complementary in many respects and that as a couple you are a whole that is stronger than the two parts.

Love and emotion are very strong in this relationship. Even a casual relationship will become loving.

People around you will be aware of the way you feel about each other, and this fact will improve your relationships with others.

In all, this is an excellent indication for any relationship.


Your relationship may be influenced to a considerable degree by unconscious factors in both of you. It may be difficult to understand the dynamics of this relationship. This can be either good or bad, of course, depending on what you do. In any case, you should try to understand what lies behind your relationship.

On the clearly positive side, this placement can help both of you overcome your ego- drives within the relationship. You are able to think of yourselves as a unit and to subordinate your personal interests to your interests as a couple.

Venus is located near the end of the twelfth house and is therefore also interpreted in the first house.

Venus Conjunct Saturn   

Venus conjunct Saturn in the composite chart can present problems for a relationship.

Saturn represses the warm and self-expressive nature of Venus and can make a relationship very cold. Even if there are strong feelings between you, the expression of those feelings is somehow always subordinated to more practical considerations.

This aspect particularly can prevent a sexual relationship from ever being consummated, not for lack of feeling, but because of the considerations just mentioned.

This aspect can have another, quite different effect. Your affection may be expressed, and a sexual relationship may be consummated, but in a very cool and restrained manner. Nevertheless, the feeling is genuine, and Saturn's slowing effect may make the relationship steady and enduring.

top
   AstroClick® Partner    top

Venus Opposition Mars   

Venus opposition Mars in a composite chart creates great magnetism between two people. You each might feel that the other has some tremendously important quality that you lack.

This aspect can create expectations that are very hard to live up to, so there is a constant sense of striving rather than just letting things be. Unless you are very careful, you may find yourselves trying to get something out of each other, rather than creating something with each other.

In a sexual relationship, what you are trying to get from each other is sexual fulfillment. Only if you both recognize that sexual fulfillment is something you will get out of the relationship by working together, then you will get what you want.

top
   AstroClick® Partner    top

Moon Square Venus   

Unlike most squares, the square of composite Moon and composite Venus cannot really be called a difficult aspect. Its major effect is to give an air of compulsion when this relationship is beginning; that is, you both have an urgent feeling that you should get together.

The only real difficulty here is that even if you are not really suited to each other, you may be drawn together almost as if by a fatal force. By itself this aspect will not tell you whether a relationship will be a good one; it only designates the presence of this powerful attraction. Therefore you must evaluate your relationship carefully. But if you are getting along well with each other, the feelings of love between you will be greater than average, and your relationship should endure.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #24 : 04.09.2008 16:59:18 »

oho, mä oon päässy vasta peruskoulusta 99 ja täytän joulukuussa sen saman 25.

sitä piti tulla sanomaan, et ei paljo naurata ku molemmat talon jousimiehet on häädössä Sad vaikka ei sillä, että mitenkään pitäisin minnasta. riston ärsyttäviin piirteisiin en oo vielä tutustunu ollenkaan mut monilla foorumeilla kyl haukkuvat sitä yhtä paljon ku minnaa.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #25 : 05.09.2008 07:55:02 »

Juu, sääliksi käy. Koitappa Nikona mennä työnhakuun kaikkien bensanimppaus ja tuhopoltto juttujen jälkeen. Eivät ajattele pidemmälle elämää...

ai tuota en olekaan kuullut.  Shocked Mikä se Niko oli, vaaka?  idiot2 Aika rikkinäinen pieni poika taitaa olla  Undecided

Juu, Niko on kertonut polttaneensa ladon, impanneensa bensaa, viillelleensä itseään, tulleensa raiskatuksi gaysaunassa ja huijaneensa armeijaheppuja ja kelaa.
Itse olen lähinnä sitä mieltä että poika on keksinyt jutut ja tavoittelee huomiota. Mutta kaikkihan on mahdollista.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #26 : 08.09.2008 16:10:06 »

Niin  jousimies kuin onkin niin olen onnellinen, että Minna lähti. Ihan ärsyttävä bimbo.

Niko raukalla on selvästi jotain hyvin syvällä olevaa eksistentiaalista tuskaa, joka ei kuu-skorpparimaisesti tule helpolla esiin muuta kuin juuri edellä mainitun kaltaisena toimintana ja talossa sai hirveän ahdistus-tuska kohtauksen kännissä ja alkoi raastavasti itkeä kun hän ei tiedä mihin hän menee talon jälkeen ja mitä tekee hänellä ei ole mitään eikä ketään.  Cry Täytyy sanoa, että vaikka Nikoa olen vähän antipatisoinut niin on hänessä jotain hyvin riipaisevaa.  Cry
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #27 : 08.09.2008 16:25:40 »

Sitä juuri ja sehän aina vetoaa meikäläisiin...  askendentti rapu  Embarrassed

Oikeasti Risto vaikutti hyvältä tyypiltä. Harmi kun sekin lähti.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #28 : 15.09.2008 09:16:52 »

Mitäs mieltä näistä uusista? Smiley Nythän tuli yksi kalat, tosin esittelyssä ei vaikuttanut lainkaan kalamaiselta (tai sitten on vain kameleontti siinäkin). Samoin yksi harka, yksi kaksoset (joka tosin vaikutti puolestaan härkämäiseltä) ja yksi kauris pikkutakki päällään. Jostain syystä heistä ei ole syntymädataa saatavilla, liekö astrologia-osio koskenut vain ensimmäistä porukkaa?

Olen nyt seurannut tätä uuttakin kautta vaikka alkumeininki ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Onhan sieltä tullut sentään muitakin puolia esille, vaikkakin on edelleen vaikea nimetä ketään suosikkia, niin eri maailmasta kuin minä tuntuvat tänä vuonna nuo ihmiset olevan. Ehkä Andreas saisi sympatiapisteeni, jos joku täytyisi valita. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #29 : 16.09.2008 20:02:08 »

Olen katsonut tältä kaudelta vain muutaman ihan satunnaisen jakson, kun luovuimme itse television tarjonnasta digiaikaan siirtymisen myötä. Sen vähän perusteella, mitä olen nähnyt, niin suosikkini on alusta asti ollut Andreas. Hän vaikuttaa vilpittömältä, aidolta ja lämpimältä ihmiseltä, eikä ole mikään tylsä Mr. Average Guy. Ihastuttavasti sinut femiinisen puolensa kanssa myöskin, mikä tietysti varmaan ärsyttää ja hämmentää monia katsojia. Tulee etäisesti mieleen yksi tosielämän leijonamies, jonka tunnen/tiedän -eikös Andreaksellakin ollut aurinko Leijonassa? Olen aina tykännyt, että Leijona, joka on sinut itsensä ja maailman kanssa on mitä viehättävin, hurmaavin ja anteliain ihminen.

Niko taas tuo mieleen erään haavoittuneen Vaaka-pojan nuoruudestani. Kun Vaaka suistuu radaltaan, se todella suistuu radaltaan ja onkin sitten aivan hukassa ja todellakin -huollettavissa. Mä toivon, että ihmiset ei tuomitsis sitä niin rankasti. Sille taitaa olla oikeasti tapahtunut aika rankkoja juttuja ja varmasti joutuu kasvamaan ja kypsymään vähän ennen kuin oppii niitä käsittelemään jotenkin asiallisella ja rakentavalla tavalla.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: