Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelottava uni viime yönä - osaako joku tulkita?  (Luettu 2547 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
calcio
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 29.08.2008 15:21:24 »

Olin vanhempieni luona kylässä ja olin yksin huoneessa tekemässä jotain kirjallista työpöydällä, kunnes kuulin, että joitakin vieraita oli tullut meille kylään. Nousin tuoliltani ja ajattelin lähteä katsomaan, ketä meille oli tullut vieraaksi. Ennen kuin ehdin lähteä pois huoneestani, ovi aukaistiin ja sieltä sisään astui minun isoisäni, joka on ollut kuolleena jo 5-10 vuotta. Tervehdin häntä kädestä, mutta hän tuntui käyvän päälle, jonka jälkeen heräsin ahdistavaan tunteeseen.

Sitten nukahdettuani uudelleen tuli toinen uni:

Olin selvästi jossakin koulussa, jonka opettaja jakoi meille järjestyksessä punaisia ruusuja luokkakuvan ottoa varten. Minäkin sain punaisen ruusun, mutta opettaja huomasi siinä olevan jotain vikaa, jonka jälkeen hän otti ruusuni minulta pois ja laittoi epäkelpojen joukkoon, mutta vakuutti minulle ruusujen kyllä riittävän kaikille. Sitten opettaja alkoi jakaa toista kierrosta ruusuja kaikille ja taas kun tuli minun vuoroni, niin sattumanvaraisesti nipusta otetussa ruusussa oli taas vikaa, jonka jälkeen se otettiin minulta pois. Loppujen lopuksi kävi niin, että kaikilla muilla oli luokkakuvassa 2 punaista ruusua, paitsi minulla ei ollut yhtään ruusua.
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: