Chandra
|
|
« Vastaus #30 : 01.09.2008 11:59:30 » |
|
Hyppään tähän väliin,vaikken ole lukenut kuin osan ketjun alkupäästä. Kuten tuolla kahvituvallakin kirjoitin,niin tarotkorttien paholainenhan kuvaa kaurista. Ei silti tarkoita että kauris on paholainen. Sillä on vaan oma ajattelutapansa ja toimintansa,huumorinsa ja seksuaalinen voimansa. Oman tiensä kulkija,joka ei tahdo sopeutua yhteiskunnan kaikkiin järjettömiin sääntöihin ja kaavoihin. Paholainen vapauttaa kahleista. Tämä vain yhdestä sivusta katsottu näkemys kauriista ja itselleni otan sen mielellään vastaan,koska tunnistan nuo piirteet. En niinkään sitä työmyyrää joka nysvää pöydän takana. Työn täytyy olla mielekästä ja haastavaa,niin silloin löytyy kyllä pitkäjännitteisyyttä. Juu ja ei,en ole pyhimys!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #32 : 01.09.2008 12:41:15 » |
|
no eikö se ole helppo saada mitä haluat?
jos on kovin pitkä toivelista, on sitten hitaampaa, tai sitten heitetään listat ikkunasta ulos.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #33 : 01.09.2008 12:44:27 » |
|
Kauriin kunninhimo ei liity välttämättä työhön,-- se voi kohdistua omaan HARRASTUKSEEN, joka
vähän erilainen--(tai paljonkin)-- jos se kiinnostaa hän pitää siitä kiinni. vaikka muut vähän
ihmettelisikin,-- ja yleensä he ovat VOIMALAJIEN harrastajia, voi johtua siitäkin kun moni on
varmaan joutunut koulukiusatuksi,- itsetunnon kohotusta, varsinkin miehet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pirjeta
Satunnainen astroilija
Kauris, nouseva Jousimies
|
|
« Vastaus #34 : 01.09.2008 22:37:05 » |
|
ja :skorpioni:ssa on ärhäkkä tapaus,- mutta sekin vaatii aika syvälle menevää ärsyttämistä. Heh, näin on, sanoo kokemuksen syvä rintaääni. Mutta kun ärsyttäminen onnistuu, niin ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #35 : 02.09.2008 19:17:22 » |
|
Kyllä se kauris kävi nyt meitsiin kii Onnea ja menestystä Kauris-miehen kanssa... Minä olen onnellinen Rapuni kanssa ja jos joskus menee suhde karille niin pysyn kaukana Kauris-miehistä...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #38 : 03.09.2008 09:56:15 » |
|
jahas viesti katosi. kaikkeus katoaa!
no mutta piti sanoa että pahiskauriin jälkeen kun tuli hyvis tarjolle, ei ollut vetovoimaa.
koetan käydä merkki kerrallaan läpi tota savottaa, heh heh
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #40 : 03.09.2008 12:59:27 » |
|
Vaikka olenhan minä sinut tavannut Kaurisenergiaa. Oikein mukava lapsi tämä kauris on kyllä ja niin sinäkin olit vaikket tosin enää lapsi. Täytyy kyllä sanoa, että niin sinussa KE, kuin tässä kaurislapsessakin on jotain sellaista voimaa ja rohkeutta mikä huokuu ulospäin. En osaa tarkemmin määritellä... Jotain samantyylistä mitä oinaista, mutta kauriista jotenkin pehmeämmin ja lempeämmin... : Heh, minähän olen ikuinen lapsi! Ja Kauris vain nuortuu vanhetessaan...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 03.09.2008 19:08:14 » |
|
Vaikka olenhan minä sinut tavannut Kaurisenergiaa. Oikein mukava lapsi tämä kauris on kyllä ja niin sinäkin olit vaikket tosin enää lapsi. Täytyy kyllä sanoa, että niin sinussa KE, kuin tässä kaurislapsessakin on jotain sellaista voimaa ja rohkeutta mikä huokuu ulospäin. En osaa tarkemmin määritellä... Jotain samantyylistä mitä oinaista, mutta kauriista jotenkin pehmeämmin ja lempeämmin... : Heh, minähän olen ikuinen lapsi! Ja Kauris vain nuortuu vanhetessaan... Mitenkähän on sellainen tunne KE, että miehillämme on pitelemistä meissä, kun pääsemme oikein vauhtiin..?
Mutta varsinaiseen aiheeseen, niin biologinen äitini on oikea Nauris-piru; hänellä on kaikki, paitsi , Kauriissa. Kun asiat on hyvin, niin huumori kyllä kukoistaa ja koti on viimeisen päälle järjestyksessä ja eleet hyvin hienostuneita, mutta kun asiat ovat (itsellään) huonosti, niin katkerampaa, kateellisempaa ja pahansuovampaa ihmistä saa oikein hakea.
Muut Kaurikset ovat jo sitten helpompia tapauksia -johtuen varmastikin karttojensa muista tekijöistä, mutta olen huomannut, että jos omat asiat/elämä ovat huonosti ja/tai hän ei ole sinut~tasapainossa itsensä kanssa, niin kyllä muut tietävät, mikä kaikki heissä Kauriksen mielestä on vikana ja kuinka juuri sinä pilasit hänen elämänsä, vaikka välimatkaa olisi kuinka, eikä itselläsi osaa eikä arpaa tapahtumiin.
Mutta omaan elämäänsä~itseensä tyytyväinen Kauris on kyllä upea ilmestys, kun katsoo kolikon toiselle puolelle. Hän osaa nauttia elämästä. Kauris on pitkä-aikainen kumppani ja pitää omistaan hyvää huolta.
Olisiko Kauriksen kompastuskivi kateus ja siitä johtuvat reaktiot?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #42 : 03.09.2008 19:14:34 » |
|
Mitenkähän on sellainen tunne KE, että miehillämme on pitelemistä meissä, kun pääsemme oikein vauhtiin..?
Näin se varmasti on... Mutta asiaa puhut. Kyllä itse ainakin huomaan sen että jos omat asiat ovat huonosti niin sen saa tuntea koko maailma, silloin pirullisempaa ihmistä ei maan päältä löydä, mutta jos kaikki on ok niin Kauris on iloinen veikko. Muistakaapa muuten, että hauska koomikko Jim Carrey on Kauris, jolla on syntymäkartallaan paha Auringon ja Saturnuksen yhtymä. Suomen lahja komedialle, Vesa-Matti Loiri (Uuno) on myös Kauris, hänellä on riesanaan Auringon ja Saturnuksen oppositio. Mutta eikös ne komedian ainekset olekin siinä että on nähnyt sen nurjan puolen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #43 : 03.09.2008 19:15:36 » |
|
paljonko sinussa on jousimiestä? mitäs jos se tuo iloa? koetko olevasi hirveen "kauris" vai oma itsesi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #44 : 03.09.2008 19:26:38 » |
|
paljonko sinussa on jousimiestä? mitäs jos se tuo iloa? koetko olevasi hirveen "kauris" vai oma itsesi?
Eipä juurikaan mitään (jollei sitten ajatella että olenhan sideerinen Jousimies) no pari asteroidia, Pallas ja Juno. Kyllä minä olen aika vahvasti Vesimies-vaikutteinen tyyppi, mutta se hauskuus ehkä liittyy tuohon Rapu-puoleeni, näin itse koen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|