K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #45 : 03.09.2008 19:28:49 » |
|
- TÄHÄN VÄLIIN MUISTUTUS: HELSINGISSÄ TYTTÖJEN ILTA LA 13.9. JOLLOIN NÄETTE AINAKIN HAUSKAN KAURIIN JA HAUSKAN NEITSYEN - Tarkempaa tietoa Astro-miitti -osiossa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 19:35:30 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #46 : 03.09.2008 19:47:31 » |
|
Vaikka olenhan minä sinut tavannut Kaurisenergiaa. Oikein mukava lapsi tämä kauris on kyllä ja niin sinäkin olit vaikket tosin enää lapsi. Täytyy kyllä sanoa, että niin sinussa KE, kuin tässä kaurislapsessakin on jotain sellaista voimaa ja rohkeutta mikä huokuu ulospäin. En osaa tarkemmin määritellä... Jotain samantyylistä mitä oinaista, mutta kauriista jotenkin pehmeämmin ja lempeämmin... : Heh, minähän olen ikuinen lapsi! Ja Kauris vain nuortuu vanhetessaan... Hienoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pirjeta
Satunnainen astroilija
Kauris, nouseva Jousimies
|
|
« Vastaus #47 : 21.09.2008 12:03:18 » |
|
Muistakaapa muuten, että hauska koomikko Jim Carrey on Kauris, jolla on syntymäkartallaan paha Auringon ja Saturnuksen yhtymä. Suomen lahja komedialle, Vesa-Matti Loiri (Uuno) on myös Kauris, hänellä on riesanaan Auringon ja Saturnuksen oppositio. Mutta eikös ne komedian ainekset olekin siinä että on nähnyt sen nurjan puolen... Mitä tarkoittaa tämä, että Auringon ja Saturnuksen yhtymä olisi paha??? Kiinnostaa, kun itselläni näitä yhtymiä piisaa vaikka toisille jakaa: Saturnus yhtymä Aurinko, Jupiter yhtymä aurinko, Merkurius yhtymä Aurinko, Jupiter yhtymä Merkurius, Saturnus yhtymä Merkurius, Saturnus yhtymä Jupiter. Olen tilannut Sisäisen Soturin ja siinä sanotaan Saturnus yhtymä Auringosta seuraavaa: " Saturnus yhtymä AurinkoKosminen ja karmallinen tehtäväsi tässä elämässä on vapauttaa itsesi useiden elämien takaa tulevista velvollisuuksista ja rakentaa elämällesi kokonaan uudet kehykset. Lapsuutesi aikana olet kuitenkin saanut kokemuksen tiukoista säännöistä ja yhteiskunnallisista normeista, joita on noudatettava. Sisäistämäsi velvollisuudentunto saa sinut elämäsi alkuvaiheessa vaatimaan itseltäsi täydellisyyttä yrittäessäsi vastata muiden odotuksiin.
Tässä elämässä et saa muiden asettamilla säännöillä aikaan yhtään mitään. Voit vain ihmetellä missä viipyy palkkiosi hyvin ja tunnollisesti suorittamistasi tehtävistä niin kotona kuin työelämässäkin. Palkkiota ei kannata odottaa määrättömiin, koska sitä ei milloinkaan tule.
Ainoa mahdollisuus päästä elämässäsi eteenpäin ja saada voimasi riittämään on oppia luomaan itse omat sääntösi ja tavoitteesi. Mittarina et valitettavasti voi käyttää mielesi luomia tavoitteita vaan kehosi reaktioita ja energiasi riittävyyttä.
Olet mestari laittamaan kasaan uusia rakenteita ja systeemeitä milloin milläkin alueella ja tällaiseen työhön et väsy koskaan, sillä olet kotonasi uusien konkreettisten haasteiden edessä. Heti kun elämä muuttuu rutiininomaiseksi velvollisuuksista huolehtimiseksi alkavat voimasi ehtyä ja siitä taas seuraa Saturnukselle tyypillisesti ongelmia selän, hartioiden, ihon ja tukielinten alueella.
Kun väsymys tai sairaudet iskevät on se merkki ajasta siirtyä uusien haasteiden kimppuun ja jättää muut hoitamaan rutiineita. Pikku hiljaa synkeä vaatimusten pilvi väistyy auringon edestä ja huomaat että on olemassa mahdollisuus nauttia siitä mitä teet."Tunnistan itseni täydellisesti tuosta tekstistä. Muutenkin Sisäinen Soturi oli selvä kuin pläkki, kun sen lukaisin läpi. Nousevana Jousimiehenä täytyy sanoa, että iän myötä vaikutus vahvistuu. Johtunee enemmänkin siitä, että uskallan yhä enemmän tuoda itseäni esiin juuri sellaisena kuin ole, olla rehellinen itselleen. Jatkuva etsiminen, liike, matkustaminen, uuden etsiminen on pinnalla. Tärkeämpää on olla matkalla kuin päästä perille. Se on mottoni . Kauriin suuttumisesta: Minä ainakin suutun räjähtämällä mutta lepyn yhtä nopeasti. Kun suutun, on paras antaa minun olla hetken aikaa yksin ja muhia omissa mehuissa. Sen jälkeen tulen tyyntyneenä takaisin. Ystäväni ja läheiseni sanovat, että kiihdyn nollasta sataan muutamassa sekunnissa. Ja näin kyllä teenkin .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 22.09.2008 18:24:53 » |
|
paljonko sinussa on jousimiestä? mitäs jos se tuo iloa? koetko olevasi hirveen "kauris" vai oma itsesi?
Näin K-energian ystävänä voin kertoa, että hän on hirveen kaunis!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 22.09.2008 22:50:41 » |
|
Eräässä toisessa ketjussa nousi esiin Kauriin merkkiin liitetyt kaksi ominaisuutta: toisaalta luotettavuus ja sitkeys, toisaalta taas petturuus ja suora pahuus.
Lars Johansson kirjoittaa Kauriista näin: "Kauriin merkistä on ehkä kaikkein vaikein kirjoittaa, sillä Kaurisihmiset voivat ilmentää sekä kaikkein parasta että myös pahinta. Tämän vuoksi sitä pidetään kaikkein salaperäisimpinä eläinradan kahdestatoista eri merkistä. Myös vuodenaika jolloin Kauriit syntyvät on erikoinen: pimeä, synkkä ja kylmä. Samalla kuitenkin vietämme valon, rauhan ja rakkauden juhlaa. Eli Kauriin ensimmäinen opittava läksy on: Pimeydessä loistaa valo, sillä Kauriin elämä ei ole mitenkään helppo."
Kuinka Sinä koet Kauriin? Onko hän hyvä vai paha?
Jos Kauris on paha, niin mitä pitäisi tehdä jotta hänestä tulisi hyvä? (vai onko se Mission Impossilble?)
Oih, jotenkin alkoi niin naurattaan tää aihe kun tuli oma äiti mieleen...juu, on nähty pahojakin puolia. Hän on kauris ja leijona. Eli tulta, tappuraa, sitkeyttä...pitää itseään parempana kuin muut. On ollut tosi pahoja riitoja hänen kanssaan. Vaikka en ole mitään riitelijätyyppiä edes, hitto vie olen aurinko kala ja nouseva vaaka! Miten minut voi saada riitelemään? No, hän saa. Että silleen...mutta siis on toki hyviäkin puolia äiskässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #51 : 26.09.2008 16:04:37 » |
|
ahaaaa..
siis samat merkit kuin pahimmalla exälläni! no niin!
mutta naiskauriithan ne oli ok
no en tosiaan välittäisi koodata ihmisiä merkkien mukaan, mutta kun olemme astropalstalla..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #52 : 11.11.2008 20:32:34 » |
|
No, ovatko naispuoliset Kauriit sen parempia kuin miehet? : Itse en kyllä enää Kaurista riesakseni ota, pysyttelen mieluummin Ravussa (sen jälkeen vaikka Kaksonen tai Jousimies kiitos) Mutta uskompa että tänä vuonna moni Kauris on saanut sen verran elämässä takkiinsa että muutos on ainoa vaihtoehto.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #53 : 12.07.2009 15:07:39 » |
|
Tein facebookissa sellaisen hauskan horoskooppi-testin jonka mukaan olisin tällainen Kauris: "Kauriita ei kukaan vihaa, sillä he tekevät töitä koko ajan yksinään pommisuojassa kaukana häiriöstä. Ainoastaan heidän puolisonsa ovat jatkuvasti katkeria ja vihaisia. Kauris ei edes huomaa. Hän ei yleensä huomaa edes sitä, että puoli kotia, lapset ja puoliso ovat lähteneet, ennen kuin on aika maksaa yhteisiä laskuja. Silloin kauris kyllä huomaa. MOTTO: "Lasketaanpas tarkalleen se 10%:n tippi" TYÖPAIKKA: oma perustama firma AUTO: Jaguar, tarpeeksi tyylikäs, mutta ei liian kallis"Kyllä pisti naurattamaan! Tuossa on osattu löytää ne Kauriin tyypilliset heikkoudet... Täytynee ottaa opiksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #54 : 12.07.2009 18:13:07 » |
|
Kirjoitanpa nopsahkosti. Olen tässä istumassa iltaa kauristoverini kanssa, jonka olen tuntenut hmmmm... 5-vuotiaasta asti. Kaksi kaurista siis koneen ääressä nyt. vaikka enhän tietenkään tule kenenkään kanssa toimeen, koska istun pommisuojassa tekemässä töitä ja hän toisessa samanmoisessa. Mitä olen viime aikoina kauriudestani huomannut, on seuraavanlaista: ja vitoshuoneen on turha tulla pomottelemaan. Silloin saa kyllä musta sellaisen paholaisen esiin, että oksat pois ja kokot liekkeihin! Muuten saatan olla aina aurinkoinen, mutta auta armias, jos mun puolesta ruvetaan päättämään jotain. Olen hukannut kuu-kalani jonnekin ja ihmettelen sopiiko tähän liekehtimiseen enää minkäänsortin kuumerkki?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Posti
Kohtuuastroilija
Toivo elää ja niin minäkin!
|
|
« Vastaus #55 : 13.07.2009 09:27:01 » |
|
Hei Indiima! Hyvin kuvasit kaurista ja lisään, että ei kannata komennella myöskään :a. Varsinkin kun on vielä työn huoneessa, niin olen asiajohtajien ihanne ja auktoriteettijohtajien kauhu. Voi kun saisinkin oman pommisuojan ja työrauhan pomottamiselta, niin voisin olla enkeli enkä demoni. Olis nimittäin pomollakin helpompi elämä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bast
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #56 : 30.07.2009 21:50:05 » |
|
Indiima, jee, olen myös ja , kuu menee . Vai kauriit sellasia olentoja.. Lapsia en missään nimessä aio tuoda maailmaan(jos näin voi snaoa), ennenku olen oppinut vielä yhtä ja toista itsestäni, ja tottakai muistaki asioista, voin vain kuvitella, että kauris-äidit, miksei siis isätkin, voivat olla hieman ööööööö raivostuttavia. Luulen kyllä, että se vois liittyä siihen oikeellisuuden takaa-ajoon, jolloin kauriit usein luulevat tietävänsä kaiken kaikesta, ja että heillä-meillä- on kaikki vastaukset niin hyvin mietittynä... toivon että minusta ei äitinä tule sellaista, josta lapsi sanoo, että ei vittu, mikä äiti. Niin, eipäs pidä tietty varmaksi sanoa että ikinä saa lapsia... Aikamoinen vastuu se on... ja mitä vanhemmaksi elän, sitä enemmän mietin HALUANKO tuoda lapsia tähän maailmaan....noo katsotaan, miten käy.. Kauriin ymmärtäminen itsessään on ehkä parasta, mitä voi kokea, onhan monia kauriita, jotka eivät edes tiedä astrologian olemassaoloa. ja ei siitä kaikkea voi ehkä koskaan ymmärtääkään, kuitenkin helpottanu melkoisesti elämää. Hassuinta on ollu tuntea kauris nainen, ja ymmärtää häntä(minua n. 20 vuotta vanhempi) kuitenkaan hänen ymmärtämättä minua, tai että hän ei ymmärtänyt minun ymmärtävän häntä---haah, mikä lause----täytyy sanoa, että aika pinnallinen oli hän, ja oikukas kuin mikä, ja hänellä oli lapsi, merkiltä jousimies, siinä he sitten kiukkusivat toisilleen, ja minä naureskelin sisäisesti..joo, sellasta Niin ja mistä suutun, epäoikeudenmukaisuudesta, ajattelemattomuudesta, egoismia huokuvista ihmisistä, tai itse asiassa, enää en suutu, paitsi välillä.. en joko välitä, tai sitten jos on paha päivä, niin on sellasa aikoja, kun itken sielä täälä, ehkä eniten epäoikeudenmukaisuutta ja ajattelemattomuutta, joskus kun se iskee metrossa tai bussissa se itkuherkkyys, niin sillon on vähän outoa...mistäköhän moinen itkuherkkyys oikeen edes juontuu, samoja kokemuksia?? Bast
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.07.2009 22:05:24 kirjoittanut Bast »
|
tallennettu
|
"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #58 : 02.08.2009 10:07:49 » |
|
Onko nämä kaikki totta :sta?? -Kauris-ihmisellä on hyvin monimutkainen luonne. Hän on jonkin verran sisäänpäinkääntynyt ja sotkeutuu harvoin asioihin. Koko elämänsä ajan hän pysyy kummallisena arvoituksena ystävilleen. Jo varhaisimmasta lapsuudestaa saakka hän pysyttelee syrjässä, välttää yhteydenottoa ja kiintymyksenilmaisuja. Hän on kuitenkin huomattavan kunnianhimoinen ja pyrkii aina korkeimpiin asemiin, eli JOS AJATELLAAN :sta PYHIMYKSENÄ -Suhtautuu elämään varauksella, koska hän on varovainen ja kaukonäköinen. Luonteensa ankaruus ja hänen värittömyytensä tekevät hänestä hyvin särmikkään ihmisen ja häntä on melkein mahdoton lähestyä. OLLAKSEEN ESIM PAHOLAINEN:
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
HenzQh
Satunnainen astroilija
Vesivoimaa:)
|
|
« Vastaus #59 : 03.08.2009 14:30:59 » |
|
Kauris on ehdottomasti pyhimys!
Oikeastaan ehkä ainoa merkki, jonka kanssa ei ole ollut minkäänlaisia konflikteja, on Kauris. Kauriit on hyvin henkisiä, kypsiä, kunniallisia, ystävällisiä ja tunteellisia. Ei oo ollut ikinä minkäänlaisia hankaluuksia. Toisaalta kauriit ovat hieman häilyviä. Kauriilta puuttuu itseluottamus...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|