Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #60 : 03.08.2009 17:19:44 » |
|
Kauris on ehdottomasti pyhimys!
Oikeastaan ehkä ainoa merkki, jonka kanssa ei ole ollut minkäänlaisia konflikteja, on Kauris. Kauriit on hyvin henkisiä, kypsiä, kunniallisia, ystävällisiä ja tunteellisia. Ei oo ollut ikinä minkäänlaisia hankaluuksia. Toisaalta kauriit ovat hieman häilyviä. Kauriilta puuttuu itseluottamus...
Kauriit häilyväisiä..? Paskan marjat, : pysyvät järkähtämättä kannassaan, vaikka olisivat väärässäkin ja tietävät sen. He myös jämähtävät paikoilleen asiassa kuin asiassa. Hyvä juttu ja huono juttu, -riippuu asiasta.
Olisiko noilla tuntemillasi kauriksilla tai/ja ilmaa, eli Vaakaa, Kaksosta tai Vesimiestä..?
Kauris luottaa itseensä kuin kiveen, -hänhän on selviytyjä. Tosin he kärsivät usein huonosta itsetunnosta, ja se voi tulla esiin esim. jumalattoman kovana kateutena ja mustasukkaisuutena, -karuja tyyppejä kun ovat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #61 : 03.08.2009 17:27:52 » |
|
onkohan ihmiset luotu siksi, että toiset ihmiset voisivat olla heistä jotain MIELTÄ++ itselläni ei ole kauriista mitään sanottavaa.. enää.. olin just yhteydessä kauriiseen.. kiva nainen.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #62 : 03.08.2009 18:34:07 » |
|
Ei sitä voi yleistää, onko häilyväinen vai ei. Ei kaikki kauriit ole samanlaisia. Minä menen kyllä laidasta laitaan. Olen nouseva skorppari ja kuu on neitsyessä. Kauris mars ja aurinkomerkki kauris. Mun ex oli myös kauris ja äiti. Ihania ihmisiä molemmat? T.musta lumikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #63 : 03.08.2009 19:07:22 » |
|
Juu, äärettömän kunnianhimoisia ollaan. Pyhimyksiä vai paholaisia, ihmisten keksimä juttu. Minä ainakin aivan liian kiltti, mutta jos mennään liian pitkälle, niin äärettömän paholainen t. musta lumikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #64 : 03.08.2009 21:36:12 » |
|
Kauriit häilyväisiä..? Paskan marjat, : pysyvät järkähtämättä kannassaan, vaikka olisivat väärässäkin ja tietävät sen. Hah! Niin totta. Tunnen erään klassisen esimerkin... Kauris luottaa itseensä kuin kiveen, -hänhän on selviytyjä. Tosin he kärsivät usein huonosta itsetunnosta,...
Juu. Vähän sellaisia yli-ihmisiä ovat tai luulevat olevansa. Se on surullista, terveyshän siinä kärsii.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #65 : 03.08.2009 21:58:13 » |
|
Joo mun Kauris-äiti ei voi koskaan myöntää olevansa väärässä, se on jo vitsi meidän perheessä. Muistan tästä jo jossain ketjussa aiemminkin kirjotelleeni, mutta toistetaan nyt vielä...eli se on sitä ainaista työntekoa ja valitusta siitä, että kaikkien muiden perheenjäsenten pitäisi tehdä enemmän ja nopeammin, mutta eihän muut tietenkään samaan pysty kuin hän niin painaa sitten kuin höyryveturi, muiden suosiolla vetäytyessä taka-alalle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #66 : 03.08.2009 22:53:56 » |
|
Joo mun Kauris-äiti ei voi koskaan myöntää olevansa väärässä, se on jo vitsi meidän perheessä. Muistan tästä jo jossain ketjussa aiemminkin kirjotelleeni, mutta toistetaan nyt vielä...eli se on sitä ainaista työntekoa ja valitusta siitä, että kaikkien muiden perheenjäsenten pitäisi tehdä enemmän ja nopeammin, mutta eihän muut tietenkään samaan pysty kuin hän niin painaa sitten kuin höyryveturi, muiden suosiolla vetäytyessä taka-alalle.
Minun äitini on IHAN samanlainen!!! Ja ihan samanlainen tilanne minun perheessä. Miten voikin olla näin samanlaista...mukavaa, että on joku toinenkin jolla on noin samanlaisia kokemuksia kuin minulla. Äitini on työmyyrä kaikin tavoin. Mutta koska hän on niin ahkera, hänellä on myös hyvä palkka. En tiedä kuka minua taloudellisesti auttaisi aina tarvittaessa ellei äitini, olen köyhä opiskelija...eli kyllä se kauris taitaa olla loppujen lopuksi kuitenkin pyhimys.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #67 : 04.08.2009 07:35:53 » |
|
Oikeastaan ehkä ainoa merkki, jonka kanssa ei ole ollut minkäänlaisia konflikteja, on Kauris. Kauriit on hyvin henkisiä, kypsiä, kunniallisia, ystävällisiä ja tunteellisia. Ei oo ollut ikinä minkäänlaisia hankaluuksia. Toisaalta kauriit ovat hieman häilyviä. Kauriilta puuttuu itseluottamus...
Kauriit häilyväisiä..? Paskan marjat, : pysyvät järkähtämättä kannassaan, vaikka olisivat väärässäkin ja tietävät sen. He myös jämähtävät paikoilleen asiassa kuin asiassa. Hyvä juttu ja huono juttu, -riippuu asiasta.
Olisiko noilla tuntemillasi kauriksilla tai/ja ilmaa, eli Vaakaa, Kaksosta tai Vesimiestä..?
Kauris luottaa itseensä kuin kiveen, -hänhän on selviytyjä. Tosin he kärsivät usein huonosta itsetunnosta, ja se voi tulla esiin esim. jumalattoman kovana kateutena ja mustasukkaisuutena, -karuja tyyppejä kun ovat.Mielestäni tuo kannassa pysyminen on tyypillistä kaikille maapainotteisille ihmisille. Itse en sitä voi käsittää koska heilun edes takas ja se mitä ajattelin eilen voi tänään olla ihan muuta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #68 : 04.08.2009 09:31:05 » |
|
Itsessäni asuu pieni (tai suurempikin) Kauris, olenhan . Mielestäni Kauris on aika raskas sijainti, kun sielultani olen kepeämpi , missä myös stelliumi. Kaurishan on kurinalainen, työteliäs merkki, joka pyrkii koko ajan kovalla työllä kohti huippua. Olen perfektionisti, haluan tehdä työni kunnolla ja sitä kautta edetä elämässä (mulla on myös 10. huoneessa, Kauriin huoneessa). Olen suunnitelmallinen ja teen joskus päiväohjelman, jossa etukäteen suunnittelen tekeväni vaikka yhden asian päivässä - kunhan nyt jotain saa tehtyä Stressi on helposti riesana, koska vastuu ja tekemättömät työt painavat mielessä päivin öin (voi kun joskus osaisin elää huolettomasti!). En koskaan ota riskejä, suuria päätöksiä tehdään pitkään ja huolellisesti. Olen aika jääräpää, vaikka toisaalta -painotus aiheuttaa sen, että imen ympäristöstä/ihmisiltä oppia ja koitan muovata omista tiedoistani ja muilta oppimastani uutta kokonaisuutta. Opin joka päivä jotain. Omissa mielipiteissäni osaan olla aika järkähtämätön, kun asia on todella lähellä sydäntäni Olen perfektionisti ja työt teen siten, että voin olla ylpeä lopputuloksesta. Vaikka sitten perse olisi ruvella, mutta kunhan itse ja muut ovat tyytyväisiä. Kun löydän paikkani, niin osaan olla myös pomo ja ottaa organisoinnin käsiini, vaikka yleisesti olenkin suht hyvä ryhmätyöskentelijä. Kuitenkin tykkään ehkä enemmän soolotyöskentelystä, jolloin itse saa täysin vaikuttaa lopputulokseen yms. Suunnitelmallisuudesta huolimatta järjestelmällinen en ole - kaikki lippulappuset, tarvitsemani asiat yms. ovat aina hukassa ratkaisevalla hetkellä Mitä Sashakin tuolla edellä sanoi, niin Kauriit helposti ovat yli-ihmisiä, tekevät enemmän töitä kuin mitä mieli ja ruumis kestää Enempi ura- kuin varsinaisia ihmissuhdeihmisiä. Kuitenkin Kauris on mielestäni erittäin luotettava, avulias ja kypsä merkki. Tosin vaivana on helposti huono itsetunto, koska Kauris on hyvin suorituskeskeinen ja koko ajan pitää tähdätä korkeammalle, parantaa suoristusta jne., ja tosissaan se itsensä ylityöllistäminen - näin ainakin itselläni. Ja sen voin sanoa, ettei Kauris välttämättä ole mikään maailman seksuaalisin merkki! Kauriin seksuaalisuus on enempi tasaista, kaipaa turvallisuutta ja läheisyyttä enemmän kuin kaikkea "uutta, jännää ja akrobaattimaisia asentoja" Mulla siis . -stelliumin ansiosta olen helposti lähestyttävä kaverina, mutta erittäin hankalasti lähestyttävä, jos haluaa musta muuta kuin kaveria.. Olen aika perinteinen suhdemielessä ja parisuhteeseen sitoutuva (booooooriiiiiinggg!!!!) Tosin loppuun voin sanoa, että poikkeus vahvistaa säännön. Tunnen yhden -miehen, joka on varmaan pahin rimanalittaja, mitä olen koskaan nähnyt! Laiska, elelee ilman sen kummempia elämänsuunnitelmia ja liikkuu ihan tunteidensa viemänä. Kiukuttelee kuin pikkulapsi, jos jokin asia ei miellytä. Tuntuu siltä, että olen itse enempi Kauris kuin ko. herra
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
HenzQh
Satunnainen astroilija
Vesivoimaa:)
|
|
« Vastaus #69 : 04.08.2009 10:26:33 » |
|
Kauris luottaa itseensä kuin kiveen, -hänhän on selviytyjä. Tosin he kärsivät usein huonosta itsetunnosta, ja se voi tulla esiin esim. jumalattoman kovana kateutena ja mustasukkaisuutena, -karuja tyyppejä kun ovat.Tarkoitankin häilyväisyydellä juuri heikkoa itsetuntoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #70 : 04.08.2009 12:02:11 » |
|
Kauris luottaa itseensä kuin kiveen, -hänhän on selviytyjä. Tosin he kärsivät usein huonosta itsetunnosta, ja se voi tulla esiin esim. jumalattoman kovana kateutena ja mustasukkaisuutena, -karuja tyyppejä kun ovat.Tarkoitankin häilyväisyydellä juuri heikkoa itsetuntoa. Hmmm.. : En näytä olevan suomenkielen tajuamisessa ihan samalla kartalla teikäläisen kanssa, mutta ei se kuule haittaa.
Minä olen tähän asti luullut, että häilyväisyys on enemmän sukua tietynlaiselle päättämättömyydelle ja/tai vaikeuksissa pysyä päätöksissä, josta sitten sanotaan, että henkilö on häilyväinen.
Henkilö voi myös esim. häilyä normaalin valvetilan ja unen rajamailla, kuten myös erilaisten psyykkisten tilojen (sairauden-terveyden) välillä jne. Siis ns. rajatapaus.
Mutta sinäpä sen korjasit, että huonosta itsetunnostahan siinä on kysymys.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
HenzQh
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #71 : 04.08.2009 12:09:29 » |
|
Kauris luottaa itseensä kuin kiveen, -hänhän on selviytyjä. Tosin he kärsivät usein huonosta itsetunnosta, ja se voi tulla esiin esim. jumalattoman kovana kateutena ja mustasukkaisuutena, -karuja tyyppejä kun ovat.Tarkoitankin häilyväisyydellä juuri heikkoa itsetuntoa. Hmmm.. : En näytä olevan suomenkielen tajuamisessa ihan samalla kartalla teikäläisen kanssa, mutta ei se kuule haittaa.
Minä olen tähän asti luullut, että häilyväisyys on enemmän sukua tietynlaiselle päättämättömyydelle ja/tai vaikeuksissa pysyä päätöksissä, josta sitten sanotaan, että henkilö on häilyväinen.
Henkilö voi myös esim. häilyä normaalin valvetilan ja unen rajamailla, kuten myös erilaisten psyykkisten tilojen (sairauden-terveyden) välillä jne. Siis ns. rajatapaus.
Mutta sinäpä sen korjasit, että huonosta itsetunnostahan siinä on kysymys.
Häilyväisyys voi tarkoittaa kumpaakin:)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #72 : 04.08.2009 12:42:26 » |
|
Häilyväisyys = huono itsetunto = päättämättömyys..? Siinä tapauksessa kärsin huonosta itsetunnosta jo lapsena, kun en osannut päättää jäätelöistä, että otanko mansikkan vai suklaan makuista, mutta prskles, kun tuolla olisi myös toffeen makuista, ok, otan sen toffeen! (menee kassalle) EI KUN MANSIKAN! (vaihtaa mansikkaan ja maksaa) Olisiko sittenkin pitänyt ottaa se toffee..? Ei kun suklaa..? Olikohan tämä mansikka parhaimman makuista..?
Tämä selittääkin kaiken!
Minulla olisi muutama sana, jotka myöskin kaipaisivat järkeenkäypää selitystä.
Sapekas, nenäkäs, päätön, jalat maassa oleva, kuin persuksiin ammuttu karhu, pitkä kynsinen, oma napainen, rinta rottingilla, homma hanskassa, heittää pyyhkeen kehään....hmmm... pallo hukassa..?
Pls..? :
Sorry off topic, mutta on erittäin tärkeää mahdollisten modetointien välttämiseksi, että me tajuamme sanojen ja sanomien merkitykset oikein.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
HenzQh
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #73 : 04.08.2009 12:47:14 » |
|
Häilyväisyys = huono itsetunto = päättämättömyys..? Siinä tapauksessa kärsin huonosta itsetunnosta jo lapsena, kun en osannut päättää jäätelöistä, että otanko mansikkan vai suklaan makuista, mutta prskles, kun tuolla olisi myös toffeen makuista, ok, otan sen toffeen! (menee kassalle) EI KUN MANSIKAN! (vaihtaa mansikkaan ja maksaa) Olisiko sittenkin pitänyt ottaa se toffee..? Ei kun suklaa..? Olikohan tämä mansikka parhaimman makuista..?
Tämä selittääkin kaiken!
Minulla olisi muutama sana, jotka myöskin kaipaisivat järkeenkäypää selitystä.
Sapekas, nenäkäs, päätön, jalat maassa oleva, kuin persuksiin ammuttu karhu, pitkä kynsinen, oma napainen, rinta rottingilla, homma hanskassa, heittää pyyhkeen kehään....hmmm... pallo hukassa..?
Pls..? :
Sorry off topic, mutta on erittäin tärkeää mahdollisten modetointien välttämiseksi, että me tajuamme sanojen ja sanomien merkitykset oikein.
Niin kun se häilyväisyys voi tarkoittaa kumpaakin:) Huono itsetunto voi näkyä kyvyttömyytenä tehdä päätöksiä, joka taas näkyy häilyväisyytenä ulospäin. Häilyväisyys voi myös olla leväperäisyyttä ja ailahtelevuutta. Näin minä ainakin asian ymmärrän:)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #74 : 04.08.2009 16:21:07 » |
|
Minun äitini on IHAN samanlainen!!! Ja ihan samanlainen tilanne minun perheessä. Miten voikin olla näin samanlaista...mukavaa, että on joku toinenkin jolla on noin samanlaisia kokemuksia kuin minulla. Äitini on työmyyrä kaikin tavoin. Mutta koska hän on niin ahkera, hänellä on myös hyvä palkka. En tiedä kuka minua taloudellisesti auttaisi aina tarvittaessa ellei äitini, olen köyhä opiskelija...eli kyllä se kauris taitaa olla loppujen lopuksi kuitenkin pyhimys. Joo samanlaisia kokemuksia todellakin Toi on tosi kakspiippunen juttu...pyhimys joo...tekee paljon, mutta myrkyttää kyllä ympäristöään myös. Ilmapiiri ei kovin leppoisa aina ole!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|